Ja mam celkem hodne zkusenosti s VOLVY.Nejsem sice jejich majitel
ale clenove rodiny ano.Volva byla nejbezpecnejsi tak na zacatku 90 let kdy nabizely vice prvku aktivni bezpecnosti nez konkurence ale nyni VOLVA nenabizi nic extra,SAM sem jel ve VOLVU S 40 T4,p5i vysokych rychlostech byl uvnitr velky hluk a jizdni vlastnosti nedosahovaly ani kvalit Octavie.mel jsem moznost sedet v obou dvou autech a absolovovat jizdu PRAHA - BRNO.Octavie u mne vyhrala, VOLVA proste jsou jen prumerna auta... Jinak bezpecne se citim v AUDI A8, i kdyz jsme si to ficeli 240 na dalnici do PLZNE
opravdu jsem se citil bezpecne,ale to asi vetsinou take zalezi na ridici, technika neni vsemocna...
A který auta jsou dle Tebe nejbezpečnější??? Když srovnám aktivitu automobilek na poli bezpečnosti tak DLE MÉHO názoru Volvo vede, ale pokud si myslíš, něco jiného, já Ti tvůj názor neberu.
V Nizozemí Volvo začína na stejných cenách jako u nás (po přepočtu), ale mají tu ještě daň s "luxusu" takže výsledná cena bez daní bude asi stejná jako v Německu:-)
zajimave (prepocet vcetne nasi DPH + clo kolem 1,350,000, samozrejme jiz bez nemecke DPH), pokud tomu tak je, tak jsou zde auta daleko drazsi. Ale to je vseobecne zname. Dost lidi si proto nova auta vozi ze zahranici.
Mam neco do diskuse o cene XC90.Stahnul jsem si cenik XC 90 pro nemecky trh a tam zacina cena na 38.600 euro (za D5) coz je v prepoctu asi 1 180.000 Kc pri srovnatelne vybave coz je dost zarazejici.
a) je to Volvo
b) je o nějaký ten rok konstrukčě mladší a ten pokrok se mohl projevit tady
c) když jsem viděl výsledky tech crash testů
ale jinak jsem nechtěl, aby to vyznělo že ML je málo bezpečný
Pozri sa na slovensku stranku www.auto.sk, tam najdes aspon ciastocne informacie o tom, co si cital. Inac V90 bude super ale limuzina by asi tiez mohla byt. Som strasne zvedavy, ako sa budu predavat taketo velke luxusne kombiky.
jo ten V90 by se vyrabet mel, ale zakladni model bude mit pohon pouze prednich kol, takze to bude konkurence sotva pro Audi a VW. Znate to extremne dlouhe predni previsy a kratke rozvory. Vubec to nevypada vyvazene. Jeste k te cene XC90. ML 270 CDI je levnejsi a nechapu proc by si nekdo koupil Volvo, kdyz muze mit MB. Nerkuli, ze Volvo nema permanentni pohon vsech kol.
Tento můj příspěvek se netýká modelu XC90, ale když už přišla řeč na Volvo, mám tu zajímavé informace. A to z renomovaného německého časopisu Auto Bild, takže si myslím, že se nejedná o nějaký blábol, ale o seriózní informace. Dočetl jsem se zde o noě chystaném modelu V90 - luxusní kombi na způsob konceptu Audi Avantissimoy zkrátka kombi v třídě S-klasse, BMW 7, a. A8 nebo VW Phaeton. Volvo samozřejmě řadu 90 vyrábělo. Toto vozidlo na ní má navazovat. Vůz by měl být vybaven i osmiválcem a pohonem všech kol. A jestli jsem dobře rozuměl (mé znalosti němčiny ještě nejsou zdaleka dokonalé :-)), tak by se tento "rodiný koráb" měl objevit na začátku roku 2004. V článku se dále zmiňují o V50 - nástupci současného V40. Článek je doplněn pěknými "počítačovými" fotografiemi a jednou pirátskou. Časopis je z 12.7., a tak mě udivuje, že se ještě nikde v čechách neobjevila ani zmínka, takže jestli mají novináři z AUTO.CZ zájem, rád jim nascennovaný článek i s fotografiemi pošlu.
Tak to Volvo nastavilo velice zajímavou cenu. Je pravda že X5 i M-třída mají velice zajímavou konkureci... a těch 7 sedadel také není k zahození...
jo a s tím turbodieselem to fakt bude super auto....