Mno jestli budou Camaro prodávat jako Corvetty, tak by si měli jít dát radši rovnou obklad. HLAVNĚ nedokážou prodat mraky příslušenství a návazných služeb jako v USA, takže ty auta tady "nežijou" ale ukazujou se jako nějaký exoty
Od konca. Ja by som naopak volil asi niektoreho z konkurentov Mustanga. Takze do urcite miery ide o osobne preferencie toho ktoreho cloveka.
Camaro je koncipovane do znacnej miery ako Hi-tech auto, narozdiel od Mustangu a Challengera. Tymto osluvuje urcitu cast zakaznikov, naopak, druhu cast moze doslova odradit. Kazdopadne, Camaro ide svojou vlastnou cestou a s oficialnym prichodom do EU pri nastaveni dobrej ceny moze byt uspesne.
Pod pojmom KLASIK som myslel auto, ktore klasicky posobi, co nie je pripad Camara. To je pripad Mustangu a Challengera. A kedze Challenger je cerstvy a menej okukany a bezny ako Mustang, preto som ho pasoval za vhodnu alternativu.
Msutang je jedenotka, je to historia, prvy nastartoval remaky muscle cars ako si napisal, ale je tu uz dlho, ked vydim mustang na nie je to Shelby KR a nejakych zaujimavych farbach, NAPRIEK jazdnym vlastnostiam, kvalite atd., to so mnou nepohne skroo vobec. Maximalne to staci na slovne spojenie "aha, Mustang...". Pri Challengeri alebo Camare vsak prichadza uzas...
Amerika ma ohurit navonok v prvom rade, motory bublaju podobne, kvalita hompala, to je jasne, ale ide o ten prejav, vizualny, aktulany a tam je to momentalne jasne...
no diskusia Mustang vs. Camaro. Som GMovec, ano Camaro je drahsi,ale ak sa bude dovazat za rozumnu cenu, EU model,velke mnozstva, bude lepsie tu v EU(vid priklad Cadillac SRX vs. Subaru Tribeca). Co sa tyka motor, pre 2010 Mustang robi velky pokrok,ale ten Camarov je supa, viem- je to ten isty co sa dava do Cadillacu CTS, podla US normy 304, podla EU 311koni!aale 5 koni +-. Mne sa interier Mustangu viac paci. Camaro nie je lacny,ale je..prilis virtualny,taky trocha retro trocha futurisimo, proste gulas. co sa tyka techniky,tiez som cital o tej tuhej naprave na Forde, tak uvidime :-) Plus, uprimne? ak tam nenarvu traktor(oh boze diesel to legendy, blee) tak tu nepredaju ..nic mimoriadne
Jasne, mustang tyto retra nastartoval, ale je oblibenejsi a znamejsi v evrope hlavne proto, ze na trhu uz nejakou dobu je a tezi z toho. Dnes uz kazdy evropan vi, co to je za auto, tohle musi camaro a take chalenger (ten snad jeste vice) dohanet, ale nebojim se, ze by to nedohnali. Kdo tyhle auta zna, bude je obdivovat vsechny vicemene stejne, kdo ne a hodnoti podle znacky, bude u nej vitezit vzdycky ford
Kdyby Muf 911 napsal, že V6 Camara je stejně výkonná jako V8 Mustangu, šoupal bych nohama, protože výkony stávající V8 i V6 Mustangu považuju za úsměvný. (Zvášť u 4l je 210hp velký WTF.)
Ehm, asi bych teda doplnil, že nový motory jsou za dveřma s lepším výkonem i mpg, a že stávající Mustang GT je o víc než 200kg lehčí než takový Camaro SS, díky čemuž Mustang (s track-packem) to o +100hp silnější Camaro na čtvrt míli vypráská.
Jenže Muf 911 tvrdí, že jeho 18cm v klidu je víc než mejch 20cm "v neklidu". :))
Jezis lhat a prekrucovat? Prosim te, nikdo to takhle nezamyslel, jen jsem chtel naznacit, aby se vsechno nebralo az tak doslova, nic vic, nic min, jestli se te to nejak dotklo, tak to je skoda, mysleno (aspon ode me) to tak nebylo. Toz srdcovka, u te si kazdy rad zaprehani :-)
Nic z toho, co jsi napsal, nesouvisí s tím, co jsem psal já. Reagoval jsem na snadno prokazatelné nesmysly uvedené v příspěvku Muf 911. Osobní preference s fakty nijak nesouvisí; proto nevidím jediný důvod, proč svou volbu stavět na výmyslech.
Ad hledání klasiky - kdo chce opravdovou klasiku bez obskurních přívlastků, bere Mustanga, protože Mustang byl první a ostatní vždycky přišli až po něm - to platí jak o zrození kategorie pony-cars tak o jejím restartu v roce 2005.
Challengera (ani Camaro) si nikdo nekupuje "protože klasika", ale proto, že jsou cool a (zatím) méně okoukané než Mustang.
Já bych samozřejmě volil Mustanga, ale nečiní mi problém konstatovat, že jeho live-axle je nevýhodou.
Co vedie cloveka k tomu aby si kupil US auto v EU? Samozrejme, sladke "Vaaaaaauuu" a "Uuuuuuuuuu" od ostatnych ludi na adresu auta. A tieto sladucke zvuky bude clovek ovela castejsie pocut, pokial bude sediet v Camare, idelane SS v zltej farbe s ciernymi pruhmi... Taketo auto z nam znamych dovodov taha oci minimalne rovnako ako cervene Ferrari. Aj keby bolo cele z bakelitu. Ford je (aspon v SR) brany viac ako ludovka, presiel faceliftom , ale jednoducho je tu uz viac rokov a relativne vela ich tu jazdi oproti novemu Camaru. Kto chce "ameriku" a chce byt COOL - CAMARO, Kto chce "ameriku" a chce byt neokukany KLASIK - CHALLENGER.
Asi "tam někde venku" jezdí Camaro, jehož existence mi zcela unikla.
> I ten šestiválec je silnější než osmiválec u mustangu.
Výkon staré V8 je sice legrační, ale -v rozporu s tvým tvrzením- pořád má o 11hp _víc_ než (novější) V6 Camara.
Camaro V6 - 304 (a právě tolik +1hp má nový V6 Mustangu)
Mustang V8 - 315
> Interiér není vůbec "americký" - materiály jsou na úrovni
Právě laciné materiály v interiéru jsou nejčastější výtkou na adresu Camara. (Hodnocení samotného vzhledu je pak dost subjektivní; byť ten interiér rozhodně není tuctový.)
Když už jsi zmínil Mustanga, tak právě interiér je to, kde Mustang ve srovnávacích testech nahání body - zpracováním i kvalitou materiálů. (Dále získává nižší hmotností i cenou. Naopak body ztrácí za zadní zápravu, a dosud ztrácel za motorizaci.)
Nový camaro je totální bomba! I ten šestiválec je silnější než osmiválec u mustangu. Interiér není vůbec "americký" - materiály jsou na úrovni a vzhledově je to nejvýraznější kára široko daleko. Jo, a v Praze v AutoOutletu maj tři kusy. Možná i jiný dealeři maj už camara na skladě. Začali se totiž vyrábět teprve v létě. A cena neni nijak přemrštěná, tuším něco kolem mega bez daně za osmivál a asi 8 set za šestiválec. Za timhle autem se každej otočí, i když neni zrovna amerikanofil.
Chvalim, sice neni napsane, jak toho dosahnou, Camaro to asi nedokaze, ale kdyz maji vizi, bude i plan, no moc se tesim, jen vice americkych chevroletu na nase silnice! A doufam, ze se najde dostatek USdrzku, kteri si na Camaro delaji zalusk, tohle je poradna Muscle kara, kdo videl, chape. Osobne zacinam odkladat petikilo mesicne, snad se ho dockam :-)