Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo V70 a S80 2,0T: Přichází čas na EcoBoost

Volvo v tichosti zveřejnilo kompletní specifikace prvního čtyřválcového motoru řady GTDi. Jedná se o první motor typu Ford EcoBoost pro evropské trhy a v nabídce švédské automobilky nese „nenápadné“ obchodní označení 2,0T.
Zpět na článek
14. 12. 2009 12:32
Re: chybicka v tabulce rychlosti
A neplanujes sem hodit recenzi na S80ku? Bylo by to celkem fajn, kdyby se konecne objevilo neco zajimavejsiho mezi tema oktavkama a A6ma... Plus, urcite by to byla jedna z tech objektivnich a zajimavych recenzi... ;)
Avatar - Dinar
14. 12. 2009 10:22
Re: chybicka v tabulce rychlosti
Nesmysl to je, jinak, co se týká spotřeby, já mám v S80 2,5T AT dlohodobou 11,5, řekl bych, že 2,0T by to měl zvládat zhruba o litr níž, sice potáhne nějakou tu váhu, ale má slušný průběh krouťáku a celkově je to modernější motor. Pro mondeo to bude konečně pořádný benzinový motor (2,5T je pro mondeo spíš okrajovka) a když přidají i tu 1,6T a dvojspojky, postrčí ho to určitě i prodejně.
14. 12. 2009 10:13
Re: chybicka v tabulce rychlosti
ju tak...dik za vysvetleni...ale opravdu je to nesmysl, mit na jednom omezovac na druhem ne..slabsi motor rychlejsi auto...jen by me zaijmalo, jak si povedou ve srovnani spotreby...mame mondeo 2,5T a spotreba se pohybuje porad kolem 10,5l/100km Tak jestli pak novinka ecoboost bude opravdu vyraznejsi posun smerem dolu. Jestli se nemylim tak do Mondea prijdou tyto motory na jare i s faceliftem mondea (predstaveni Geneva 2010)
Avatar - Dinar
14. 12. 2009 10:13
Palec nahoru
dostává Volvo resp. Ford za tento 2,0T motor, pominu-li "nouzovou" verzi 2,0 atmo., pak S80/V80 dostává velmi důstojnou a smysl dávající základní motorizaci. :yes: ;-)
Avatar - Dinar
14. 12. 2009 10:10
Re: chybicka v tabulce rychlosti
Chyba to, bohužel, není, je tam omezovač max. rychlosti a víc to opravdu nejede, přestože na šestku motor při této "maximálce" točí jen 4tis. ot. Chápal jsem to jako omezení, aby měl 3,2 motor alespoň nějakou převahu, protože v reálu jel stejně jako původně "přidušená" na 147kW 2,5T, s jejím posunem na 170kW už dynamikou 3,2ka výrazně zaostává, jenže teď se zavedením slabšího dvoulitru, který ale omezovač nemá, je to už úplný nesmysl. Naštěstí se dá omezovač nechat odstranit. ;-)
14. 12. 2009 08:44
chybicka v tabulce rychlosti
neni chyba v tabulce max. rychlosti? u 2,5T jen 210 :-? a u 2,0 230? Stejnak me prijde rozdil u 1,6 132kw a pak 2,0 149kw nic moc >:D