Novinky
Já je neurážím. Jen mají jiné potřeby. Prodej a odbyt je otázka potávky na trhu, americký je tak specifický a silný, že se mu všichni rádi přizpůsobí...
To je jako Čína nebo Brazílie.
To je jako Čína nebo Brazílie.
Nějak se mě s těmi generacemi pleteš... ;-\
Myslíš asi mezi 5. a 6. (nynější) generací. 4. generace a 5. je jak opticky, tak hlavně technicky velký rozdíl. Mezi 5. a 6. g není technicky moc velký rozdíl. Byl to facelift.
Jinak Jetta teď má blíž ke Golf IV než ke Golf V (Golf VI).
Vím to, protože jsme na to vyvíjeli pár dílů... 😉
Jetta je pro amíky: pěkný design, levná, pro ně dostačující, technika, která jim stejně nic v USA neříká... 😄
Myslíš asi mezi 5. a 6. (nynější) generací. 4. generace a 5. je jak opticky, tak hlavně technicky velký rozdíl. Mezi 5. a 6. g není technicky moc velký rozdíl. Byl to facelift.
Jinak Jetta teď má blíž ke Golf IV než ke Golf V (Golf VI).
Vím to, protože jsme na to vyvíjeli pár dílů... 😉
Jetta je pro amíky: pěkný design, levná, pro ně dostačující, technika, která jim stejně nic v USA neříká... 😄
Techniku má jako Golf IV? Tak to se prober děláš machra, píšeš tu klišé cos někde slyšel a přito o tom víš evidentně pr.d... >😒]
Mezi čtvrtou a pátou generecí Golfu sice (logicky) opticky neproběhla žádná zásadní revoluce, ovšem po technické stránce lze mluvit právě o opaku...
Mezi čtvrtou a pátou generecí Golfu sice (logicky) opticky neproběhla žádná zásadní revoluce, ovšem po technické stránce lze mluvit právě o opaku...
No... A echniku to auto má jako Golf IV (=Octavia I).
Sice trochu vylepšenou, ale jinak je to platformě podobné levné Škodovce, na kterou všichni netrpělivě čekají 😉
Sice trochu vylepšenou, ale jinak je to platformě podobné levné Škodovce, na kterou všichni netrpělivě čekají 😉
Tento článek je vlastně o nové Jettě 6. generace, která stejně jako Golf 6 technicky vychází z páté generace Golfu/Jetty, nikoli ze čtvrté generace Golfu/Bory/Jetty, jak tvrdíš ty.
Podobnost Golfu 5 a Jetty 5, byla větší, než u současného Golfu 6 a této Jetty 6 (viz článek)... 😉