Novinky
twistedTSD
0
asi tak... :yes:
Přejít do diskuze
Aha, takže 3.6 FSi a DSG v Superbu, 1.4 TSi v Octavii, atp. jsou "velmi zastaralé" technologie? 8-s Mokrý hadry.
Tak Sonáta myslím byla celkem úspěšná(asi pol. 90 let)do doby než udělaly ten podivný vzhled s kulatýma světlama. No a pak už ani nezaujala vzhledem ani cenou. A tento výpadek několika let jen tak nepůjde smazat. Zase jedině tak celkem atraktivní vhledem za atraktivní cenu. V podstatě musí začít od začátku. A to stejně Dacia. Pokud dají atraktivní velké auto za atraktivní cenu, tak začnou dobře.
To je část pravdy Klaudiusi. Že technologie přepouští VW Škodě a dalším je pravda, ale velmi zastaralé, lety ověřené. Ty nejnovější si nechává pro sebe.Asi jako Renault Dacii s tím obrovským rozdílem, že si Dacia svými modely na nic nehraje a netváří se jako rovnocený konkurent. Naopak.
Asi sa mu nezdá, že by Fabia konkurovala Polu a Ibize, Octavia Golfu a Jette, alebo Superb Passatu, ak už máme byť konkrétnejší...
Myslím že dacia jde dobrým směrem,já jen doufám aby šla pořád s tradicí značky aby to byly ty levné kvalitní rumunské auta.
Kua jak nekdo muze srovnavat Yetiho s Dusterem :😉 :😉 ? To je mazec >😁 . A Logana s Octavkou rovnou... a Logan MCV treba s Roomsterem 😁. Svet se zblaznil 😊.
jj, dívám se, že je v nabídce i na dacia.cz, trochu mě zmátlo, že pick-up ani van v článku nezmínili...
"čekat" nebo něco podobnýho jim tam asi chybí, ale stejně mě to zaráží, 4000 éček u Yetiho je velkej rozdíl - asi lepší výbava
Nevíte někdo, jak je to s Pick Upem od Dacie, na ten se, myslím, hodně živnostníků třese a dokonce mám pocit, že jsem ho snad už viděl v ulicích, ale v článku o něm není ani zmínka???
Korejci na to šli špatně, třeba taková Sonata (asi nejúspěšnější model) nebyla zajímavá ani pro movitější rodiny (kvůli tříprostorové karoserii a ne zase tak nízké ceně), ani pro podnikatele (kvůli image, i přes slušnou výbavu). Hyundai nabídlo plnou výbavu v základu a postavilo Sonatu proti mainstreamu... a to byla chyba, potenciální kupci Hyundaie to neocenili a movitější zákazníci zase nechtěli Hyundai.
Dacia by mohla přijít s jasnou koncepcí jednoduššího a levnějšího prostorného auta s "kompaktní" výbavou, které záměrně nebude pozicovat jako konkurenci pro běžný střední mainstream.. a odlákat třeba kupující Octávie (Tour). Pokud zákazník uvidí základní cenu začínající trojkou, mohl by Dacii takto akceptovat. Nakonec, svět se mění...
Dacia by mohla přijít s jasnou koncepcí jednoduššího a levnějšího prostorného auta s "kompaktní" výbavou, které záměrně nebude pozicovat jako konkurenci pro běžný střední mainstream.. a odlákat třeba kupující Octávie (Tour). Pokud zákazník uvidí základní cenu začínající trojkou, mohl by Dacii takto akceptovat. Nakonec, svět se mění...
a možná Drákulovci doufají, že motyka vystřelí znova - Logan taky původně na západě moc nabízet nechtěli a nakonec se celkem chytl. Jasně, tohle je jiná třída ale uvidíme co z toho nakonec bude :😉
A kdo ho z ní udělal? Tvrdá práce vývoje soudruhů z AZNP nebo přístup ke všem technologiím VW? Ve Škodovkách dnes najdeš naprosto stejné technologie jako ve volkswagenech stejných tříd, tohle Renault Dacii nedá.
Minimálne šance dnes, lepšie možno zajtra. Dacia sa ani nesnaží dostať na úroveň ostatných značiek, a hoci stredná trieda, určite sa dajú čakať lacnejšie materiály, jednoduchšie riešenia a slabšie výbavy ako je bežné. Kórea to robí naopak, snaží sa byť plnohodnotným výrobcom pre Európu, kvalitou ide hore, výbavy sú značne úplné, a aj cenovo už nepodliezajú konkurenciu takou mierou ako pred rokmi.
Myslím, že tým, čo budú chcieť veľké auto za málo peňazí, a slovo image im nič nehovorí, sa Dacia zavďačí. Aj keď na žiadny veľký boom to určite nevyzerá. Ale ktovie...
Myslím, že tým, čo budú chcieť veľké auto za málo peňazí, a slovo image im nič nehovorí, sa Dacia zavďačí. Aj keď na žiadny veľký boom to určite nevyzerá. Ale ktovie...
Možno myslel kratšie a spratnejšie combi, MCV už nie je žiadny drobček a rázvor má väčší než hocaké veľké MPV...
...nechýba v tejto vete jedno slovo? Nejak bez neho postrádam hlbší zmysel😒br />
"U nás ale Yeti stojí od 359.800,- Kč, proto můžeme české ceny Dacie Duster v nižší hladině." 😉
Inak docela by ma zaujímalo, či, kedy a za koľko sa dostane Nano reálne aj do našich končín...
Inak docela by ma zaujímalo, či, kedy a za koľko sa dostane Nano reálne aj do našich končín...
no možná ten sedan nebude primárně určen pro západní trhy 😉
Korejcům se s jejich velkými sedany celkem daří např. u Arabášů nebo v Azii, tak možná tam míří i Dacia (+ Rusko, Turecko a pod.)
Korejcům se s jejich velkými sedany celkem daří např. u Arabášů nebo v Azii, tak možná tam míří i Dacia (+ Rusko, Turecko a pod.)
Proč ne, ale tady nečtu o záměru vyrábět superb, auto plně srovnatelné se špičkou třídy, tady čtu o záměru dělat low end ve střední třídě, a tomu konceptu moc nevěřím, ve střední nefunguje.
K tomu, aby Dacia došla do pozice škodovky nestačí jen úspěch loganů nebo dusterů, musel by tu být záměr stavět auta technologicky na výši daných segmentů, a to je otázka strategie Renaultu, osobně nemyslím, že má záměr udělat z Dacie plnohodnotnou značku, tj. konkurenta pro Renault, jako si dovolil udělat VW ze Škodovky.
K tomu, aby Dacia došla do pozice škodovky nestačí jen úspěch loganů nebo dusterů, musel by tu být záměr stavět auta technologicky na výši daných segmentů, a to je otázka strategie Renaultu, osobně nemyslím, že má záměr udělat z Dacie plnohodnotnou značku, tj. konkurenta pro Renault, jako si dovolil udělat VW ze Škodovky.
Pokud vím, tak Logan kombi existuje, jmenuje se Logan MCV 😄Je to hodně prostorné kombi za nízkou cenu. :yes:
Není to tak dávno, kdy byla Škodovka v podobné pozici jako je dnes Dacia. Nechme se překvapit, kam se Dacia posune.