Ruská automobilka OAO AvtoVaz projde restrukturalizací a rekapitalizací. Renault na základě schváleného plánu investuje do AvtoVazu během dvou a půl let 240 milionů eur.
pozink pouzivaji, ale 2 leta zarucni doba na proreziveni mi dava tusit, ze to zas tak slavne nebude.. :-)
jinak mi se, jak jsem napsal vyse, kalida take moc libi. Bohuzel me odrazuji detaily jako chybejici zadni operky hlavy, ci zminena hlucna prevodovka :-(
s tim si dovolim nesouhlasit.. prodava predevsim vzhled. A pokud nebudou Lady konkurenceschopne vzhledem, tak na techniku ani nedojde. Musi to jit samozrejme ruku v ruce, ale uzasna technika se vzhledem krabice (viz faceliftovane Samary, ktere se u nas ovsem nastesti ani neprodavaly) ti zadna prodejni cisla neudela. Kdyz se podivam na soucasnou nabidku Lady, tak bych se dovedl zamyslet nad koupi Priory... ale to by nesmela byt tak silene moc oskliva (hlavne combi) :-( Takze tady mi psenka nepokvete. To Kalina se mi libi mnohem vic, ale je asi o 20k drazsi jak Priora a to neporovnavam uzitnou hodnotu. :/ takze asi tak. Lada by mela predevsim najmout schopne designery a predstavenstvo, ktere nebude uzkoprse a nebude se drzet u zeme. (mno, s tou technikou je pravda, ze by mohli udelat novou prevodovku. Ty stavajici jsou hlucne az to pekne neni)
mno tak ja o tom, jak to v Tolgiatti chodi, neco cetl.. si nemysli.. prave proto pisu, co pisu.. to bude beh na dlouhou trat. Takove zavadeni nove pracovni moralky.. :-)
Dizajn je asi posledná vec, zaujímava na ruských Ladách. Lada potrebuje hlavne novšiu techniku, vyššiu kvalitu a spoľahlivosť. Dizajn nespasil ani rumunskú Daciu. Spasili ju robustné a spoľahlivé autá za dobrú cenu. Dizajn až nakoniec.
jak tohle dopadne. Nevim, jetsli si rusove nechaji moc kecat do vlastnich postupu.. takze kdo vi. Ze by pokracovala licencni vyroba, jako za starych casu?.. :-) Kazdopadne jim preju hodne stesti ;)
Na jednu stranu je to dobře, že Renault do Lady investoval, protože co si budeme namlouvat ruské vozy jsou, a to hlavně po stránce designu, velmi zastaralé (vždyť i samotnou Dacii vyzvednul zase na světlo). Na druhou stranu ani Logan sám nebyl žádný krasavec, ale svůj úděl levného auta na ježdění z bopdu A do bodu B splnil.