Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel Insignia: Adaptive 4x4 nyní také s 2,0 CDTi (118 kW)

34 komentářů

bordeaux
to uz je ale chyba oplu ze nedokazal dobre utlmit ten diesel a dalsia vec je ze insignia je dost tazka.. Skus si vyskusat napriklad astru s 1,9CDTi 110KW, to budes vidiet. Alebo Nove bravo s 1,6 diesel, uvidis ako sa da ist 160 na 6-tke a nepocut nic v kabine.. Takisto alfa 159 po zostihlovacej kure tusim z 2009 je s 1,9 110KW dost prijemne vozenie.
RADEK1
Já jsem nedávno také vybíral auto a byl i u Opelu a s Insignií 118 kw jel a bylo to zlé 8-s . Hlučný a nekultivovaný motor a na 118 kw bych ho také netipoval. A pak jsem ho v dálničním nájezdu málem přetočil . tam kde se dalo jet s tenkrát mnou provozovaným Mondeem cca o 10 km rychleji opel kolaboval. ale jinak je hezká . Vyvstalé potíže s Bi turbem mě jen utvrdily , že to ještě není ono a opel musí ještě přidat design je už v pořádku teď už jen ta technika.Mám ten pocit, že by měl být letos i s3,0 naftou.
bordeaux
jj dychaj zhlboka, bohuzial to tak nie je.. VW diesle nikdy nedosiahnu na fiatacke.. Fiatacke diesle su proste spicka v maloobjemoch do 4 valcov.
LudaBaxa
Supr fotky, vypadá to, že to bude fakt krasavice 😉
GTS
Nový modelový rok nabíhá (nejen) u Opelu zhruba v polovině předchozího roku. Konkrétně vylepšená Insignia MY 2011 bude (na německém trhu) dostupná v srpnu. 😉
Fatcartman
Opel nemá nový modelový rok od pololetí předchozího? Jako že MR 2011 nabíhá v létě 2010?
Řízení systému si může každý odběratel nechat vyvinout dle vlastních požadavků.
GTS
Bohužel se při finálních testech přišlo na nějaký problémy, takže se rušily i objednávky. Termín pro Insignii s bi-turbo naftou zatím neznám, ale zase chápu, že Opel nechce ve středním mainstreamu riskovat a nedá do prodeje nedotažený agregát.
Teď se ten motor testuje v nové Astře, protože by měl být dostupný pro sportovní verzi GSi.

Jinak tady je pár spy fotek nové třídveřové Astry GTC😒br />
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

a ještě přidám pár spy fotek nové Zafiry😒br />
[odkaz]

[odkaz]
robsi167
kedy konecne bude slubovane bi-turbo. 118kw je dychavicna aj bez stvorkoloky. a to na jesen bude passat bi-tdi s 4 motion neviem na co ten opel caka.
;-\
kuko
:yes😒br />
dýchej zhluboka! vem si aspoň 3 ibalginy a snaž se zapomenout na to, co si četl nahoře 😉
GTS
Díky kolego, nevím proč ten můj přímý odkaz nefungoval...
Zřejmě nějaký komunikační šum.
A pro všechny, co se ptali- žádné uživatelské jméno ani heslo na stránkách GM Media nemám. 😉
GTI
>😁 Po přečtení horního příspěvku jsem upadl na tři minuty do kómatu, pak to přešlo v křeče a skončil jsem se zkroucenejma pazourama opět u klávesnice. Tohle datluju nosem... >😁
kuko
je to supr :yes:
kuko
ledaže by měli VW a Alfa nějaký společný vývoj 😄

už raději nebudu provokovat >😒]
LudaBaxa
Jde, díky moc 😉
Vypadá to moc moc moc pěkně...
RRAAFF
Tady to snad půjde😒br /> [odkaz]

Pod obrázkem Insignie dát "more images" s strana 9.
kuko
a pripoj číslo účtu a kreditky + heslo, to tiež pýta :-! 😄
LudaBaxa
>😁
kuko
doufám že žádný, s GTIim by to seklo >😒]
LudaBaxa
Já ho používám též. Ale po dloooouhém načítání mi vyhodí toto: "Access denied!
Please click >here< to login with your ID & Password."

Chtělo by to zřejmě uživatelské jméno a heslo 😉
GTS
Mně ten odkaz fungoval, ale používám Firefox, tak to teda zkusím ještě jednuc a jinak... 😉

[odkaz]
Avatar - jazva
jazva
daj nám svoje prihlasovacie údaje a pozrieme sa všetci. inak pýta to MENO A HESLO!!!! 8-s 😉
LudaBaxa
Odkaz se nechce otevřít.. škoda 😉
GTS
Indián se nemaskuje fotka je úplně vpravo dole a pak ještě následující strana, tam jsou vidět v detailu i ty výšivky- je to luxus... 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Který model VW má diesel od Fiatu?
Jinak na tom odkaze je kulový 😄 možná se ten indián maskuje
Novináři zpravidla prodávají tak jak nakoupili.

Mnohokrát se mi stalo, že na oficiálních stránkách automobilky byla akční nabídka a prodejci ještě ani po týdnu, dvou neměli dispozice pro prodej. Chyba u importéra a jeho neschopnosti přenést informace.
GTS
Autor článku bohužel uvádí neuplné informace, jelikož tahle kombinace CDTI 118 kW motoru a náhonu 4x4 bude dostupná až v rámci nového modelového roku 2011, se kterým přibude pár změn a vylepšení.
Tak třeba všechny naftové motory CDTI mají díky mechanickému vylepšení a nově nastavené elektronice produkovat méně hluku a vibrací. Budou také dostupné nové varianty výbav a interiérů. Nový kožený interiér 'Indian Summer' (kvalitní kůže Nappa v hnědém odstínu a s vyšitým logem ostří.) Dále nový Sport Edition Pack- černý sportovní interiér s OPC Line volantem bude za příplatek pro výbavy Cosmo a Sport.

fotky nového koženého interiéru 'Indian Summer' jsou zde😒br />
[odkaz]
acALIEN
presne tak, stejne, jako halda dalsich...on i VW bere od Fiatu, jen tam scpo BOSCHackou elektroniku..nebo to alespon tak delali, ale tusim, ze je tomu tak i ted..
acALIEN
To mas jako u motorek s kardanem, kdyz vymacknes spojku, teoreticky by se mel prenos sily uplne zvyrusit, ale neni tomu tak, ja kdyz u sve moto spojku vymacknu a trosku ji zatopim, stejne to porad tahne, malinko, ale na rovinci se to pomalinku rozjede i stak tezkou kravou, jakou mam ja . (a neni to vada, u tehle spojeni to tak proste je.)
Avatar - Ricardo
Ricardo
Opel má společné diesely s Fiatem, ne s Renaultem
Avatar - Frasier
Frasier
Ten motor 2.0 CDTi nie je z dielne Renaultu? Lebo aj v megane bol 2.0 DCi s rovnakým výkonom aj krútiakom..... (118kW,380Nm)
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Zajimavy je, ze Skoda u stejnyho pohonu uvadi trvale 5% na zadni napravu - zrejme spojka malicko zabira i pri rozpojeni (coz Opel ve svych materialech asi zaokrouhluje smerem dolu)...
Avatar - Anonym
Anonym
jen tak dál