Ekonomika
Deception
0
Opět problém je ten, že každé auto potřebuje jinak silný alternátor a jinak silný startér atd. Osmiválec neroztočíš startérem z Fabie. Jinak je samořejmě unifikace např u VW už dost daleko v rámci stejných modelů.
Přejít do diskuze
Taky mě to trošku rozesmívá😊 Krize dopadla na všechny, na někoho méně, na někoho více.Ale to neznamená, že je všechno z jednoho čtvrtletí na druhé vyřešené. Minulé bylo v háji a když ho porovnám s 2010, tak se mohly zlepšit prodeje, ale celkově je to stále někde v háji. Jen chci říct, že ta dlouhodobá křivka nevypadá jako silueta dolomit, ale spíš jako silueta Šumavy😊
, co se tady dneska ještě dozvíme. Zejména ve vazbě na článek o prudce se snižující ztrátě Fiatu. Doufejme že wolff a spol. zajdou i sem a pobaví nás, venku je sice hezky, ale zima, smích zahřeje a wolffův výkon u článku o fiatu není nic moc.
Řekl bych, že do značné míry na tom má zásluhu spousta nových a nebo "jako" nových modelů značky. Např na golfu a transporteru se nějaké to euro našetřilo. Ale rozhodně i tak jsou to špičkové vozy.
Buďme rádi, vždyť ta nejlepší automobilová budoucnost, která nás čeká je unifikace. Už žádné složité katalogy na náhradní díly. Prostě altík bude altík, startér bude startér. Chceš volant? Tady máš volant. Neptám se na jaké auto, bude pasovat do každého... Není to sen každého kdo musí používat auto jako prostředek dopravy z bodu A do bodu B? Nic jiného mě nezajímá, chci levné auto, chci levné a dostupné díly a servis na každém rohu. Evropská budoucnost BY PSA, FIAT, VW, RENAULT a spol.. :yes:
alebo setrenie na technike atd., resp. to, co ide do Fabie, ide aj do Touaregu >😁 ok_ok...zasa nie vsetko 😉