Renault Mégane Coupe GT je menší variací na Lagunu GT a v nabídce se zařadí pod ostrý Mégane Coupe RS. Od ostatních provedení modelové řady Mégane se GT liší upraveným vzhledem a výbavou.
No, pokud se bavíme o konkurenci pro nižší střední... máš ESP+ASR, dešťový senzor, tempomat, autoklimu, kožený volant, el. okna, rádio s mp3, 6 nebo 8 airbagů, palubní počítač a centrál s kartou... za 420k. Z pohledu rodinného vozu, co ještě potřebuješ? Hliníkové 16", případně metalízu... to už je optika.
Benzínové GT se dá vybavit dobře, ten dvoulitr je prostě základ... ale hodně slušný.
To se týká benzinu a ne naftových verzi. Dejte volbu benzin a zkuste dokupovat...., mimochodem reagoval jsem na Emela "tak je základní Laguna s benzínovým 2,0 hodně zajímavá.".
Laguna Grandtour 2.0 DCi se dá koupit ve výbavě Dynanic za 500 000,-. Máš 17 hliníkáče, navigaci, natáčecí bixenony, Hands-free kartu, autoklima,.... Navíc má tato výbava masku jako GT a ta vzhled výrazně mění. Mám jediný problém a to manželku. Zdá se jí moc velká.
No dobře, ale na 440.000 jsi s 1,4TCE v kombíku, to pořád není marné. Jinak ale souhlasím, kupovat dnes nové auto, tak je základní Laguna s benzínovým 2,0 hodně zajímavá.
Ona ta cenová politika je tak trochu na papíře. Popkud chceš např. u Megana Combi nebo Scenica jiný motor než starou atmo 1.6, tak začínáš nad 440 000,-. Hodně dole je posazená Laguna, kterou koupíš skoro za stejné peníze jako podobně konfigurovaného Scenica nebo Megane Combi.
Ano je to cenovou politikou ;-) Twingo GT se z počátku produkce prodávalo v Čr za 299 000 a s příchodem RS s počáteční cenou 349 900 se přestalo GT nabízet. Pokud vím tak Clio GT se ani prodávat nezačalo. ;-\
No asi to suvisi cenovou politikou CZ Renaultu. Ako platcu ceny ma takato politika tesi, ale ako fanusik Renaulta a aj aut vseobecne nemozem pochopit ze helso tvorca automobilov nahradili sloganom imidz je nanic.
Podla dalsich medii Megane GT ma mat prepracovany podvozok s castimi famoznej prednej napravy RS. Zadna naprava tiez nie je v podobe 1,5DCI ale ma tak isto blizsie k RS. Tak si myslim ze mozme ocakavat isty a pevny podvozok, ktory niektorim splni aj sny o piatkovych nakupoch v hyper a supermarkete, a bude sa snim vyjst aj na mestsku dlazbu bez rizika svokrinej vypadnutej zubnej protezy.
Okrem GT look by sa mal dat objednat aj k beznym autam. Ale najviac sa mi pozdava, ze GT radu rozsirili na cele portfolio Megane co je len dobre a uz len dufam ze GT Grand a 5D budeme moct vidiet aj v nasich salonoch.
Já dokonce pochybuju o významu 4Control i v Laguně >:D Ale jako důvod obhajování proč jsem si koupil Lagunu je to super. Můžeš před holkama říkat: No původně sem chtěl Porsche, ale nakonec sem vzal Lagunu protože mezi kuželama projede rychleji a navíc je teď v akci >:D
Použití 4Control není možné protože Megane nema společnou podvozkovou platformu s Lagunou. Tohle je spíš jedna výkonová varianta motoru TCE ozvláštněna jiným předním nárazníkem a logem GT... nic víc bych v tom nehledal.
Dobře, mezistupeň mezi civilní verzí a našlapaným RSkem, ale název GT a odkaz na Lagunu? tak proč to nemá "4Control"? Rozměrové rozdíly nejsou tak markantní, aby toto nemělo smysl.
Dobrý tah je, že je přepracován přední nárazník, který u mne vyvolával kolotočářské dojmy, teď je pěkně v barve karoserie. Dobrý :yes: samozřejmě dobrý až na tu zadní opuchlinu :no: