Ekonomika
ja myslim, ze je vic nez jasne, ze jim v podstate slo jen o nakup tech "vyztuh" a vypoctu crashu😜 ...aby z toho pak bylo Geely 1000x jinak
ale jinak je hezke, ze alepson v zacatku mysli na exoty z Evropy...vyse invetsice pak ukazuje, ze zas tak moc ne;-/
myslim, ze exodu lidi od Volva to ale moc nezabrani....uvidime
ale jinak je hezke, ze alepson v zacatku mysli na exoty z Evropy...vyse invetsice pak ukazuje, ze zas tak moc ne;-/
myslim, ze exodu lidi od Volva to ale moc nezabrani....uvidime
Zdar lidicky...nevite kdy bude cenik pro CR a kdy bude moznost objednani a dodavky nove S60? V nemecku a holandsku uz ceniky maji, z Brnenskeho zastoupeni me napsali, ze netusi a ze S60 bude k videni az v srpen/zari 😒((
No ani bych se tomuhle scénáři nedivil. Tímhle krokem si za pár dolarů Číňani pěkně pootevřeli Evropský automobilový trh.
Je sice moc pěkné, že zachovají fabriku ve Švédsku, nicméně tam se montuje jen několik málo modelů (S80, C70 a V70). Myslím, že zavřou montovnu v Belgii a přestanou odebírat některé díly od eropských dodvavatelů - ty začnou vyrábět "u sebe".
No v TV Číňani říkali,že fabrika ve Švédsku pojede normálně jako dote a v Číně postaví novou továrnu s kapacitou 300 000 aut ročně,což je prý počet který se ročně v číně prodá Volv.Tak uvidíme,jaká bude nakonec pravda.
dealeru se moc taky neptej, nektery to jeste nerozdejchali a jsou porad v rausi...