naprosto souhlasim, kdyz jsem ji videl, hned bych si ji bezel koupit, ale to nemohu..., ja si myslim, ze by meli udelat nejakou lidovou verzi s motorem od Alfy 1.4TB 125kw a pak s 1.8TBi 173kw. Hlavni vrcholnou verzi bych nechal pro ty majetne a jako exklusiv edicion...
Tak on ten původní Ferrari motor měl "jen" 140 kW ([odkaz] - závodní verze byly pochopitelně "vyladěný" navíc) - na druhou stranu, tehdy se nikdo nemusel trápit s airbagama a dalšíma věcma, který zvyšujou hmotnost. - to byly ještě doby automobilový anarchie...
Na druhou stranu tohle auto má designově větší koule než celá scuderia. Souhlasil bych ale s tím, co tu píše někdo výše, vyprdnout se na ferrari a jít k směrem k lidu, tj. design kastle napasovat na podvozek třeba z julče, pod kapotu jediný použitelný koncernový benzin se slušným výkonem tj. 1,8 tbi (později možná nějaký V6 od amíků) a můžou začít "oživovat zašlou slávu lancie" něčím reálným. Takhle je to jen hračka starého Stoscheka.
Pro více lidí ano, ale se slabšim motorem NE! Mě by se líbila myšlenka udělat z toho něco, jako je 8C Competizione pro Alfu Romeo... Exkluzivní stylovku pro lidi, co na to maj, která by Lancii vylepšila image. Optimální počet bych viděl na 500-1000ks. :yes:
"v interiéru se nedá ani maličkost odložit"? Pokud se za maličkost pokládá pytel cementu tak jsem asi za blba, ale ve dveřích tam na fotce vidím závodní helmu...
Jinak jako retropokus dobré, vůbec nevidím problém v tom, že "jenom kopírovali" - to je teď v módě. Ale nějakou větší sériovou výrobu tomu nevěštím. Od Lancie bych teď spíš chtěl vidět "deltinu" - menší třídveřovou variaci na deltu. A deltina hf integrale...konec snění, začínají mi téct sliny.
Myšlenka krásná, ale myslím, že by se dala marketingově mnohem lépe využít. To, že ji doslova okopírovali od původního modelu bych vůbec nekritizoval. Naopak. Historie je dnes to jedinné, co Lancia má, a tak si myslím, že kdyby místo/kromě brutálního motoru z Ferarri a pár kousků pro ty nejbohatší fajnšmekry dali pod kapotu motůrek o něco střízlivější (i takových 150 kW by s tímhle lehkým drobkem určitě slušně zacvičilo) a vyrobili o pár tisíc kusů více, mohlo by to téhle značce nejen marketingově docela pomoct. Vzhledem k tomu, jak na tom Lancia je, potřebuje vzpruhu jako sůl a tímhle by se dostala do lepšího povědomí i lidem mimo Itálii.
Predlohu to kopiruje dokonale, za to palec nahoru, ale mozna ji to kopiruje az moc a proto mi to prijde, jako ,,otuzingovana" puvodni babicka Stratos....To ale neni tak strasne, protoze puvodni Strotska byla krasna a krasna porad je..