Kia Cee’d přichází s novými motory, které vyhovují emisní normě Euro 5. Zároveň české zastoupení přináší dva akční modely – edici Cool a dvě varianty provedení Navigátor.
Zajímavé, Cee´d má od Faceliftu konečně barevnou dotykovou Navi s integrovanou Flash pamětí pro mapy a MP3 a stejně k autům dávají přenosné MIO. Stejně tak koukám do ceníku a ceníku příplatků a nikde nevidím, kolik ta navi stojí...
No my máme doma tři diesely, všechny od Škodovky (Felda-Fabka-Oktavka) a s žádným nikdy nebyl problém co se motoru týče. Takže nám se to vyplatilo... a vzhledem k nižší spotřebě maximální spokojenost.
Nafta sa oplatí pri ťažších autúch (SUV, stredná trieda a pod.) - pri nižšej strednej tak nad 30 tisíc za rok - čo je pre väčšinu vodičov veľa ...
´
Okrem spotreby má dízel len nevýhody a kto ho chce, mal by si zvážiť či sa mu to naozaj splatí.
Nafta ma vyznam od passatu a vyssie, inak je to o nicom a peniaze vrazene do drahsieho auta v nafte sa ti nikdy na usetrenej nafte nevratia aj keby si jazdil 50 tisic rocne.
Nafta v ceede, golfoch, civicu, - je to smiesne ale je to o nicom
Tak cena základní výbavy se základnim motorem je ještě zajímavá, ale příplatek 70! tisíc za nejslabší dýzl?! To je panečku rozdíl. Bohužel se to netýká jen ceedu, ale např. i meganu. Ceny základních motorizací spadly, ale když chce člověk naftu, musí pěkně sáhnout do prkenice 8-s