Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat: Kompletní technická data

Tři benzinové, tři dieselové a jeden plynový motor. To vše ve znamení zkratek TSI a TDI a při nižší spotřebě paliva než u předchůdce. Technická data nového Passatu.
Zpět na článek
Avatar - white label
19. 10. 2010 00:15
Re: Etalon
Taky zrovna o tebe argumentačně rozhodně obavy nemám.
Právě i v souvislosti s tím Matelkem (ale nejen s nim) jsem zmiňoval tu vulgaritu, takže se zas tak nemíjíme ve výkladu. Pokud je někdo podobně vulgární, lze to docela jednoznačně identifikovat a vyvodit z toho důsledky, ale v jiném případě je to už složitější.
Avatar - Andromeda
18. 10. 2010 23:54
Re: Etalon
No,klíďo bych polemizoval nad údajnou nemožností srovnání "kvalit" (obé spojuje vícero věcí).Vulgaritu jsem na mysli neměl - asi se míjíme ve výkladu.Já poukazoval na něco úplně jiného.
Diskuzní omezení je v kompetenci správce a kupodivu Matelka jinde típli šupito-presto i při použití následných nicků - bez jalových vytáček,bez okatého nezájmu vrcholícím skupinovým nátlakem uživatelů - ostuda správce.
V reálném životě probíhá relativizace spousty věcí,což nedopadne dobře.Princip džungle je sice v Bohemii v módě-vzor individualismu,uznale se mu tleská,používá se jako argument berlička v PR,politice(pokud jde o ty druhé),nicméně existuje ZATÍM něco jako civilizace,společenská pravidla(ač rezignovala na pud sebezáchovy) ,kde je zřejmé kam až se může a co je stravitelné-za sebe říkám,že "ustupovat" se nemá!Souhlasím s p.Medkem(již není mezi námi),jenž tvrdil něco v tomto smyslu:Člověk je méně chlupatá opice.Nechte lidi dělat co chtějí -> A UVIDÍTE JAK TO DOPADNE!!!
Nechme to být,dalo by se nahlížet z tolika různých úhlů ;-) .Já vychladnul,dneska jsem docela unavený,o sebe argumentačně obavy nemám >:-[] ,a na světě je tolik úchvatných věcí ...Měj se Labele ;-)
Avatar - white label
18. 10. 2010 13:59
Re: Etalon
Jak už jsem psal, s mnohým z toho, co píšeš, se nedá nesouhlasit, ale ta přirovnávání (miníimálně částečně) znovu pokulhávají. Nelze přece srovnávat skutečný "lokál-podnik" kam chodí návštěvníci "fyzicky", s webovou diskusní "vitrualitou".
Fenomén osobních a vulgárních útoků je obecnějším jevem na mnoha webech a to i v mnohem větší míře, než tady. Navíc si rozhodně nemyslím, že třeba vulgarita je problém zrovna v tomto případě. V tomto ohledu tu jsou a hlavně byli jiné nicky, které tu i s tímto stylem fungovaly dost dlouho (i na můj vkus). Ale co s nima? Dát jim ban? Můžou se přihlásit znovu pod jiným nickem, navíc kdo bude hodnotit (a jak) co je už je "přes čáru" a co tady většině znepříjemňuje život a co ne? S těmi vulgarismy je to ještě relativně jednoduché, ale pokud se někdo vyjadřuje bez nich, tam je to už s nějakým jeho následným diskusním omezováním mnohem složitější.
Prostě každý kdo jde (dobrovolně) se svou kůží na trh internetových diskusí musí počítat i s těmito "problémy", podobně jako v životě, ale přece jen ještě trochu jinak.
Psychicky labilnější jedinci mají s podobnými problémy větší potíže nejen tady, ale velmi pravděpodobně i v reálném životě, takže zde vlstně mohou trénovat jistou psychickou odolnost na setkání s podobně "problematickým" protějškem i v reálném životě, a to bez oboustranného rizika fyzického střetu s ním...
;-)
neregistrovaný "Hooonza"
18. 10. 2010 10:52
Re: Blbosti okolo objemu kufru
No rozdíl je v tom, že novej pasát nemá v základu žádný rezervní kolo, takže má díky tomu větší kufr ;-) Cháchá! >:D
Avatar - jazva
18. 10. 2010 10:39
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:D
Avatar - davy
18. 10. 2010 08:50
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
a jeste malickost, u Superba nejde zcela vypnout ESP, coz znamena moznou krizi ve snehu a vyjezdu z kalamity a take nemoznost jit si zadriftovat (coz sisce neni primarni vlastnost tohoto auta, ale chybi mi tato pridana zabavna hodnota)
Avatar - Dinar
18. 10. 2010 07:17
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Vidíš, já jsem tě, z toho co píšeš, za rozumějšího nepovažoval, docela mi k tvým příspěvkům profil člověka, co vozí v autě bejzbolku, sedí. A věřím, že až vyděláš, bude v kastlíku i nějaký ten kvér, a určitě se o tom všichni dozvíme. Není nad to, jazvo, když se tu jeden odkope, to je pak mnohem snažší rozumět jeho příspěvkům. :-!
Avatar - Dinar
18. 10. 2010 07:13
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Bla, bla, formáte. Já pod sedačkou bejzbolku nemám. Co jsem napsal, s nájezdem nijak nesouvisí.
Avatar - Andromeda
18. 10. 2010 01:39
Re: Etalon
Začneme od začátku něčím ouplně jiným a jinak.Jde o to znečištění,reace,kontry atd.Jde o to kam vlastně lezu - od toho se odvíjí dost věcí.Pokud lezu do Modrý ústřice,6-ky silicony nečekám,jdu na server o autech,který má ambice být jedničkou,leaderem,nabízí k tomu vícero nástrojů a diskuze pod články patří mezi ně - jde o "veřejný prostor" vytvořený správcem pro výměnu názorů,pro registrované a pasivně i příležitostné návštěvníky.Předpoklad - jdu na server o autech,jež má publicitu,reklamu a tvrdí o sobě,že i úroveň - očekávám ji.Čeho se mi dostane po případné registraci a projeveném nesouhlasu?Pokud jdu do solidně se tvářící kavárny anoncované v bedekru, nepředpokládám,že se tam stanu terčem místního obrvtipnýho všeználka a po obraně budu ještě prohlášen za málo oddolného jedince.Můžu pokračovat hodně dlouho - námitka,je to zadáka,tak co chceš neobstojí - správce to nedělá kvůli modrým očím pošťačky a inkasuje,sice od jiných,ale inkasuje.Takže,o jaký prostor teda jde?Pokud to bude server charakteristický už třeba názvem "Budeš tady idiot" proč ne - vem káru,zajeď si do Dětenic a tam ti po středověkým způsobu předvedou jiný mrav-byl jsem,mohu potvrdit.Ovšem to jsou Dětenice,vím co mne čeká a nemohu se divit.Jde tedy v tomto případě o jeho prostor,kde může vše z mnoha důvodů za tichého souhlasu správce?Auto cz je pouze brandovou značkou pro soukromou exhibici nebývalého rozsahu?Jakou povahu má tento webový prostor a jaké kvality si tedy od nejen registrovaných příznivců žádá mimo zájmu o motorismus - je nezbytné plnit bobříka psychické omyvatelnosti a vwodhodlanosti ?
Labele,tady jde jednak o princip a podstatu,jednak o míru jako takovou i o to,jestli to je normál nebo ne.
Jak jsem už několikráte v horních příspěvcích uvedl,oponenti a jejich "perly" jsou účelově vyráběny neutuchající produkcí a reprodukcí občas do nebe volajících kravin a jejich počet je přímo úměrný autorově spokojenosti a míře deformace prostředí -> opakuju,pokud budu na webu zovícím se "Drž hubu jsi za blba ***" nedivím se.Zrovínka jako se někdy nedivím křupnutým žilkám oponentů(a to netvrdím,že jde vždy o kvalitní materiál a že souhlasím s formou a obsahem).
Co je další fakt-některé "chuťovky" jsou ještě v případě oponentury podepřeny vcelku rychle souznějícími dušemi a s dotyčným je natočeno,zatočeno ;-) principem smečky.
Jo,dokud je akce,bude reakce a naopak,bez nadhledu ani ránu(nějak nesplňuju >:-[] ).Ztratil jsem na čas svůj nadhled - ne ovšem glanc a schopnost neurážet.
S ůsměvem na rtu si počkám na další kelímky od piv ana palubce rozpadajícího francouze ;-)
Avatar - white label
17. 10. 2010 23:45
Re: Etalon
Ano, v lecčems souhlasím a třeba na tu trapnou "symbiozu" s Matelkem jsem upozorňoval docela aktivně a s relativním "úspěchem"...
Otázka je, co zdejší diskuse "znečišťuje" víc, jestli ty "perly" o kterých jsi psal, nebo většina z těch 90ti zbytečných a stejně se opakujících reakcí na ně...
Pro mě jsou ty "perly" v podstatě stále stejné a žádnou velkou vzestupnou "překvapující razanci" tam (za tu dobu co sem chodím) nepozoruju. O to víc mě překvapujou stále stejné a vyjimečně početné reakce na ně, často od stejných nicků.
Dokud je reakce bude i akce..., přitom většina těch "perel" chce spíš nadhled a pousmátí, tak trochu podobně jako třeba některé "perly" známého místního odpůrce dieselů a francouzské produkce...
Avatar - Andromeda
17. 10. 2010 22:33
Re: Etalon
Ono to tak vyznělo -> jako decentní ex offo snaha - ale já vím,že se baví a že si užívá opojné anonymní ochrany webu.Nicméně s tou korelou ta paralela alespoň z části sedí - pc nemám taky zapnutý neustále,auto.cz už vůbec ne,když se odhodlám zkouknout diskuzi je to jako tady před jídlem - korela začíná kvikat(zvyklá na kousek z talíře) a v diskuzi se to hemží perlami od zmíněného co překonávájí občas svojí vlezlostí,papouškováním téhož a familiérností vypěstované sebeobranné mechanismy.Korelu odnesu a mám klid -> perly ať chci nebo ne tlučou do očí a dochází k onomu fenoménu:Zapnu rádio,televizi,otevřu noviny -> bojím se otevřít konzervu.A ta korela se nesnaží neúnavně na sebe upozorňovat -> to by byl její konec.
Diplomaticky řečeno,každému průměrně inteligentnímu dávno došlo,že jde o cílené provokace,možná součást místního marketingu(přece jenom sledovanost se cení) a stejná množina by určitě nereagovala,jenže kvůli "sledovanosti" náš tvůrce hledá cesty a způsoby,jak obejít imunitní systém,trefit s překvapující náplní,razancí ještě níž a skandálněji než minule -> zaděláno na zážeh.Ne všichni jsou tak virtuálně omyvatelní,splachovací a třeba alespoň v nějaké míře ctí pravidla běžné solidní komunikace,no a s osobními ataky se hůře rovnají,nebo nezapomenou(nemluvě o zbytečných ztrátách na počtu kvalitních přispěvatelů bohužel s jiným názorem či slabším žaludkem -> pokud ovšem dotyčný nečistí živ.prostor takovým týpkům,jako např. Mattelkovi(kuwa materiál,ale souhlasil,byl zaštiťován),nebo určité skupině uživatelů - to vše mohou být logické otázky.
Jde o místní fenomén -> na jiném webu nevídaný,taková okupace prostoru sloužícího všem.To co píšeš může vypadat logicky,ale kulhá to-víš to taky.O počtu reakcí jsi psal přece ty - mne by nenapadlo na "takový argumentační kalibr" reagovat a jakýkoliv předpoklad změny???V to může doufat jen reinkarnovaný Mirek Dušín po dvou jointech a litru výčepní lihoviny >:-[] .
Avatar - white label
17. 10. 2010 22:32
Re: 6DSG vs 7 DSG
Jo, přikláněl bych se spíš k té druhé verzi, tedy, že se do Passatu (ani Golfu) nevejde...
neregistrovaný "Hooonza"
17. 10. 2010 22:08
Re: 6DSG vs 7 DSG
To bude buď marketingem, nebo se jim do Pasáta nevejde. 7stupňů maji dvě verze - jednu "malou" pro momenty do 250 Nm, a jednu "velkou" pro momenty do 600 Nm. Ten 6kvalt je pokud vím do 350 Nm.

[odkaz]

A4 a Q5 sem nepatří, ty mají motory uloženy podélně. Tam jsou de facto jiné převodovky.
Avatar - white label
17. 10. 2010 20:56
Re: Etalon
Nevím proč jsi to uchopil spíš tak, jakobych se tím snad chtěl GTIho nějak zastávat, ale ode mě to bylo především faktické konstatování, navíc on se u toho evidentně baví víc, než většina těch, kteří na to stále dokola podrážděně reagují, takže o jeho jakoukoli případnou "újmu" vůbec žádnou obavu nemám, naopak jistou "obavu" mám spíš o ty, co na něj stále dokola a stejně reagujou.
Přirovnání ke tvé korele trochu pokulhává, jednak korelu zřejmě doma toleruješ (do značné míry) dobrovolně a GTIho příspěvky se nikomu doma samy stále dokola neozývají. Nikdo nikoho nenutí GTIho příspěvky (stále dokola) číst a nikdo nikoho ani nenutí na ně nekonečně reagovat. Ty přece taky tu korelu přikryješ útěrkou, nebo hodíš do koupelny a nesnažíš se ji přesvědčit neúnavnými reakcemi na ni, aby toho nechala.
Každému (alespoň průměrně inteligentímu) uživateli musí poměrně brzy dojít, že příspěvky GTIho se dají brát (většinou) pouze s jistou fixní dávkou nadhledu, pokud se totiž berou doslova, pak se neustálým ohražováním a moralizováním nad nimi unavuje většina uživatelů naprosto zbytečně. Pokud se tedy i po tolika letech a po tolika (v principu) stejných! příspěvcích ještě najde "90" reakcí na jediný z nich, nemůže snad nikdo čekat, že by toho GTI nechal, nebo že by si snad měl právě "teď", najednou "něco" uvědomit...
Avatar - jazva
17. 10. 2010 19:21
Re: SHRNOVAČKA
A podľa čoho súdiš, že nenajazdím 70t ročne a nesedel som ešte v novej C4, Jag XKR a podobne? >:D

A len tak mimochodom. Vo veľmi blízkej dobe sa povozím v 508čke. A ak budeš poslušný, tak ti pošlem foto, aby ťa z tej závisti dotrhalo... >:-[]
Avatar - Andromeda
17. 10. 2010 19:20
Re: Etalon
Neboj,nejsem takový tragéd,třina větrem klácená nebo plačka -> decentně jsem vyjádřil svůj pocit z úrovně některých diskuzí - nechtěl jsem hrotit.O sebe se argumentačně postarat umím ;-)
Avatar - Andromeda
17. 10. 2010 19:02
Re: Etalon
Personifikoval a konkretizoval jsi to na tomto příkladu ty a mne nedá nereagovat.Mne naopak fascinuje ta oscilující nebetyčná masírka zmíněného - tím oscilující myslím od totálně nekritického směrem k fanatickému.Jen tak mě na mysli vytanou "motlitby" a podobné poluce např. pod článkem z uvedení Passatu v Paříži -> těžký kalibr.
Trefil jsi kolovrátkový systém -> tisíckrát v nemnoha formách dokola vtloukáno zlomyslně(se znalostí vlivu omýlané propagandy,např.Ariel,Persil...)vlezlou familierní formou s důležitým akcentem na "jeho životní" kategorizaci kdekoliv,kdykoliv,komukoliv.Mám doma korelu,a když mne hlasovým projevem leze krkem(jako by bodal do mozku),tak ho buď v kleci přikreju utěrkou,nebo milého šviháka bafnu a uklidím v koupelně.I zkušenější uživatel má třeba pouze jedny nervy,jiný názor,zkušenosti,životní filozofii a ne vždy unese "tíhu všeobjímající originality na svůj účet".
Za vymezení ostatních vůči němu si může sám,neb milý Labele,tím,kdo sortuje,kategorizuje,vykazuje,zesměšňuje… a vnucuje je opět především on sám.Takže on sám se neúnavně vymezuje,aniž by se hlouběji zamyslel nad hlubším smyslem této jeho tak oblíbené aktivity.
Otázkou je,do jaké míry je to pro každého zde přijatelné,vlezlé,správné,kontroverzní,n… to naplňuje jeho individuální představu o podobě tohoto virtuálního prostoru,zda se ztotožní se stylem takové komunikace ;-) ...
17. 10. 2010 19:00
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Kuko, kdyz uz se teda budem bavit o ojetinach - co je lepsi koupit: 3x pres strechu otocenou karu slozenou ze tri aut s najezdem 50 tisic, nebo nikdy nebouranou karu s nalitanymi 300 tisici?
17. 10. 2010 18:50
Re: SHRNOVAČKA
Z ceho soudis ze jsem "skrachoval" ?
Avatar - davy
17. 10. 2010 18:23
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Superba jsem již málem koupil, ale po víkendové testovací jízdě jsem koupi zrušil a počkám na Passata. Super byl prostor na zadních sedačkách, velký kufr, panoramatická střecha, výdechy v bočních sloupcích a relativně dobrá cena (ale nejdou tam takové slevy, jako u VW). Co mi ale hodně vadilo bylo tragické zpracování výpní dveří a madel- celé se to hýbe a dojem je laciný, narozdíl od jakéhokoliv passata předchozích generací. Dále pak laciná pěna přístrojovky. A věc nejhorší, která vás bude obtěžovat při každém nasednutí. Obrovský středový panel, který se vám nemilosrdně zaryje pod koleno a nepustí, dokud nohu násilím nepřinutíte vytočit do nepřirozené polohy. Tohle prostě nechápu. Pak drobnosti, jako je úzká karoserie a tím téměř žádné místo pro 5 osobu vzadu, absence designových diod pro denní svícení a téměř žádná příplatková výbava typu aktivní tempomat, větrané sedačky a spol.
Avatar - jazva
17. 10. 2010 17:42
Re: SHRNOVAČKA
tak keď si to už spomenul, tak si mal doplniť skôr "skrachovaný taxikár". A na to už treba "riadne" IQ, aby si ako taxikár skrachoval... >:D
Avatar - Ronault.
17. 10. 2010 14:22
Re: SHRNOVAČKA
Zkus si alespoň tenhle názor nějak obhájit, zatím jen ostatní urážíš, ale to je málo, nicméně tak nějak se to od tebe očekává ;-)
17. 10. 2010 12:17
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
k tomuto prispevku len par poznamok....

"ide o to, kto to napise" - pokial nevies preukazat (relevantnym sposobom), ze jazva nenajazdi kolko udava, tak sa len strapnujes a taras. Napisat v tejto diskusii moze ktokolvek akukolvek hodnotu a mimochodom jazva to aj vysvetlil dlhymi cestami, takze je to realna hodnota

"Ja vim, co to je nalitat v aute 70 tisic za rok, proto se tomu jeho komentu musim smat." - ak vies co to je a co to obnasa, tak preco je to smiesne. Ked som menil pred par rokmi zamestnanie, tak som atakoval 50.000 km rocne (ak by som ostal, tak tu cifru lahko presiahnem a to bol dovod na zmenu ;-) ) a to som nebol kurier, taxikar ani nic podobne

" slachtic pre, ktoreho je benzim moc drahy" - nim deklarovany najazd je vysoky a rozdiel v nakladoch detto. Skus sa zamysliet, preco je vacsina oktavii, golfov, alebo o triedu vyssich vozidiel v nafte (o lux vozidlach ani nehovorim). Zeby vsetci majitelia nemali na benzin????. Plyn je alternativa k nafte so vsetkymi vyhodami a nevyhodami
Avatar - jazva
17. 10. 2010 11:34
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Ja viem, že závisť je zlá. Tam vzadu v hlave, to pichá pri každej možnej príležitosti. Musíš to proste zvládnuť a ovládnuť to, lebo potom to dopadá tak ako tu. Všetkým si spočiatku na smiech, no na koniec ti už každý píše že si trápny. To že som jazdil na C4 je fakt. Vieš ak sa budeš o autá zaujímať tak ako ja, tak sa nakoniec dostaneš aj k takým, ku ktorým sa bežný človek nedostane. Chce to známych a trochu šťastia. Na Jaguár tak na ten ti stačí, ak má tvoj zamestnávateľ od nich auto, a oni ti potom posielajú ponuky na promo jazdy. Tak isto to chodí u všetkých značiek.

A ak by si mal záujem, tak tých áut čo som jazdil skôr ako novinári, alebo skôr ako sa dostali do predajní je viac. Vieš, ja sa proste o autá zaujímam aj v skutočnosti a nie iba tu na nete.
Avatar - jazva
17. 10. 2010 11:20
Re: SHRNOVAČKA
Tebe to vôbec nevadí, že ťa tu majú všetci za ... ? >:D >:D >:D
Avatar - jazva
17. 10. 2010 11:19
Re: Etalon
Teraz si to trafil - "oblíbená aktivita" :-) ... A Andromeda, nesmieš to tu brať tak vážne. Aj keď to tak niekedy nevyzerá, tak ja sa tu dobre bavím. Je síce pravda, že niekedy to tiež preženiem, ale tiež som len človek... ;-)

Je ale pravda, že štýl týchto debát už odradil od prispievania(alebo aj celkovej účasti) nejedeného dlhoročného prispievateľa. Ale taký je život... ;-\
17. 10. 2010 11:10
Re: SHRNOVAČKA
Typicka ukazka ubohosti. Od tebe se ani nic jineho nedalo cekat ;-)
17. 10. 2010 10:51
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Webpajo,neni na tom nic divneho.
Jde o to, kdo to napise.
Napriklad slechtic, pro ktereho je benzin moc drahy by ten nastrel asi jako osobni preparava dal. I kdyz ted nekde na diskusi u jineho auta placnul rocnich 140 tisic - tomu uz neveri ani otrli kamionaci >:D
Pokud to pises ty, taky nebude mit nikdo problem.
Pokud ale podobny nastrel uvede mistr jazva, nelze nez smat. Tento diskusni komik si prisazuje prkticky vsude a u tech, co ctou diskuse se uz dokonale zdiskreditoval.
Pise se o nove C4, ktera jeste neopustila brany vystaviste? Jazva uz ji projel.
Pise se Jaguaru? Jazva uz v nem lital predloni.
Pisem si o kilometrech za rok? Jazva dava vzdy 2x tolik, co ostatni.
Vsadim petku, ze kdybys treba ty, webpajo, napsal, zes o vikendu lital s novou bavorskou 1 M coupe, mr. Jazva by inhed napsal, ze uz ji taky testnul a ze je to fajn auto.
Ja vim, co to je nalitat v aute 70 tisic za rok, proto se tomu jeho komentu musim smat.
Proto ty smajliky, OK?
Avatar - white label
17. 10. 2010 02:44
Re: Etalon
S tím se nedá nesouhlasit, přesto mě na zdejších diskusích stále "fascinuje" kolik reakcí je schopen vzbudit jeden jediný příspěvek GTIho, který je napsán tak, jak už to tu musí každý zdejší zkušenější uživatel prostě očekávat. Třeba takový jeho "Žár trvá" začal vlákno, které čítá na 90! reakcí/příspěvků, z čehož je GTIho opravdu jen pár. Při tom v něm není vůbec nic, co by tu GTI už nesčetněkrát v různých podobách nenapsal...
GTI je tu zřejmě pro mnohé vítaná "forma", proti které se lze donekonečna a neůnavně vymezovat, aniž by se někdo chtěl zamýšlet nad hlubším smyslem této zde tak všeobecně oblíbené aktivity... :-)
Avatar - Andromeda
17. 10. 2010 02:02
Re: Etalon
Já ti rozumím,mnohem větší "masakr" se odehrál pod článkem o Touru II.Fakta,věcné argumenty,osobní zkušenost,nadhled,slušnost,noblesa,etc, je natvrdo válcována demagogiíí,klišé a neustále se opakujícími výkřiky do tmy.Radikalizace,polarizace,sestup na osobní úroveň,přímá výroba tvrdých oponentů+radikálních názorů a jejich následná dehonestace -> to je silně vidět a cítit.Platí - jak se do lesa volá,tak...Pokud jsi chvíli mimo "diskuzní dění" tady,tak návraty jsou občas dechberoucí.Taky mi křuply nervy pod C4-kou a komentáři pod článkem.To zase funguje nová móda-sestřel auta(nota bene novinky)na základě zevrubných krátkých dojmů-proč nerozpoutat peklo.Jsi idealista,velmi dobře víš,čeho a jakým způsobem,se dočkáš.Nějak na to nemám síly ani chuť se vysilovat,rozčilovat,klesat na nízkou linku či se nechat urážet -> už jsem dost starej na to,abych si vybral,ne ;-) ?Neříkám,že se neseknu,že nestvořím pro zainteresovaného kravinu,ale rozhodně ne vědomně, schválně,vystavujíce to následně na obdiv.
Vím,že nejsi žádné ořezávátko chlape,beru tě a respektuju-proto ty mé první řádky.DRžím pěstičky parde >:-[] :yes:
Avatar - white label
17. 10. 2010 00:47
Re: Etalon
Copak Bruno, kam se poděl tvůj nadhled a indiánský humor, "kultúro"..., tvou rádoby
"slušnou moudrost" ti tu: "nežere Vinnetou i Nšoči >:D "
;-)
Avatar - white label
17. 10. 2010 00:35
Re: CENOVÝ JEMNOCIT
S tím nemám problém a ani jsem o tom nepsal.
Osobně znám lidí co mají (jako soukromé auto) jak Passat, tak Avensis, Acord, 159, Outback apod., těch Passatů je sice mezi nimi celkově víc, než ostatních, ale nechci tu na základě relativně malého vzorku lidí, dělat nějaké zásadnější závěry, ale že se Passat prodává jen jako "firemní" vůz, je mnohem spíš přání některých zdejších diskutujících, než skutečná realita... ;-)
16. 10. 2010 22:41
Re: Etalon
Asi stále naivne dúfam, že raz príde ku konštruktívnej debate na reálnych základoch, a že sa popri tom aj trochu zbavím. Obvykle bývam trochu sklamaný, to je fakt, na druhú stranu to človeka ani neprekvapuje. Mnoho fráz je už fakt hodne otrepaných, napriek tomu si niekedy neodpustím reagovať, človek potrebuje niekedy vypnúť, a pustiť chvíľu myšlienky prebehnúť sa aj iným smerom.
No, pod týmto článkom to fakt nie je žiadna sláva, jazvove nervy ani vytrvalosť nemám, ostatne, vidno to z počtu mojich príspevkov pod týmto článkom.
16. 10. 2010 22:31
Re: Sypající se Passat
Zrovna jak tú Škodu...
16. 10. 2010 22:27
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Už to konečne pochop... MPV nie je auto. Tak o akých 70 tisícoch to pletieš? jedine ak je to suma, za ktorú sa dá predať hneď po opustení predajne...
Bez Passata nespraví správny chlap ani krok! >:-[]
Avatar - Leg
16. 10. 2010 20:03
6DSG vs 7 DSG
Ľudia, nemáte niekto náhodou nejaké info/referencie o spojení 2.0 TSI a 7st. DSG? Už pred dlhším časom som si (náhodou) všimol, že Tiguan s týmto motorom (teda ono je to ešte "staré" 2.0 TSI so 147 kW) dostal 7.st. DSG a tak nejak som očakával postupné nasadzovanie aj v iných modeloch... Teraz vidím, že Passat ostal pri šesťstup. prevodovke. čím to je? je to tým starším motorom, pohonom 4x4 v tiguane, marketingom? A čo je táprevodovka vlastne zač? Je to tá, ktorú dávajú k 1.4 a 1.8 TSI a nejak sa im ju podarilo nadimenzovať aj na 2.0 alebo je to nástupca 6DSG? Máte nejaké referencie, testy?

[odkaz]

....

Tak som trochu zapátral aj u Audi, A4 Quattro má 7 st. S-tronic, dvojkolka len multitronic, A3 má 6st. S-tronic, Quattro aj dvojkolka, zrovnatak TT. Q5 je len Quattro a má 7st. S-tronic...
16. 10. 2010 17:52
Re: CENOVÝ JEMNOCIT
jasný, psal jsem to hodne nadsazený, protože mě nebaví číst, že VW best a vše ostatní nestojí za koupi..... chtěl jsem jen říct, že v cenové relaci cca lehce pod mega jsou auta vesměs všechny kvalitní a záleží na osobních prioritách, někdo dá přednost VW, někdo Alfě, někdo SAABu, někdo Toyotě......potenciál SAABu je jasně slabší, ale zase ty auta mají duši, stejně tak mají duši Subaru, Alfy a Volva........... VW má špičkový marketing a tím pádem se kupujou do fleetů, to ostatní značky takový marketing není...... neznám moc lidí, co by si jako soukromá osoba koupila passata, kupují si Avensise, Accordy Alfy 159ky, Outbacky a já třeba 93 SAABa, ale z mých známých nebo obchodních partnerů si passata nekoupil vůbec nikdo, a e není to, proto, že by si ho nemohli dovolit :-)
Avatar - jazva
16. 10. 2010 16:06
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Máš, pravdu. A navyše tých 92kW s tým autom celkom pekne hýbe a výbava je nadštandard... ;-) Takže no problemo...
16. 10. 2010 15:46
Re: SHRNOVAČKA
Nepsals nekde, ze by se diskuter mel drzet tematu a mluvit o autech? Sam ses ozral vinem.
16. 10. 2010 15:33
Mnoho povyku pro nic
Tak bych charakterizoval tuhle diskusi a facelift passata. Jen rozepre lidi, co znaji i jina auta a temi, kdo si ho honi nad jeho fotkama. Najete kilometry za rok atp.... >:D
16. 10. 2010 15:26
Re: Etalon
gtiho shrnovacka to celkem vystihuje :))
16. 10. 2010 15:17
Re: cena a uvedení na trh Re: ŽÁR TRVÁ
:yes:
16. 10. 2010 15:13
Re: Sypající se Passat
tak tak, spolehlivost je spatna. Byt to jiny auto, treba japonsky, tak si za chvili ani neskrtne.
16. 10. 2010 15:10
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
presne,. nevim, co by melo byt zleho na altee. Navic lehka 1,4 tolik nezatezuje predek a nedrnca to tolik- na komfort lepsi, nez nakej diesel.
Avatar - bubucci
16. 10. 2010 11:53
Re: Passat je průměr a slabota
tady asi golfpartě docházejí argumenty 8-s
Avatar - Andromeda
16. 10. 2010 11:33
Re: Passat je průměr a slabota
Nějak nikdo nelije olej pod kotel - topič se stáhnul >:-[]
Avatar - Andromeda
16. 10. 2010 11:28
Re: Etalon
Mě naprosto chlape není jasné,proč se vůbec diskuzí tohoto stylu (zatím cca 209 reakcí)zúčastníš.Mají stejné schéma "sociálního inženýrství"+ z části phishing,z části hoax,flame plus hojné použití dogmat,jsou uměle vyvolávány a především dobře cíleny.Průběh a obsazení jsou známé.O tu plechovku vlastně ani tak nejde-jestli o ni jde vůbec... :-!
Re: Etalon
Drahý chlapče bílý labele, slušnost je to, co ctí gentlemana i v nepříznivých časech. Ale to je pro tebe zřejmě pojem neznámý,asi tak stejně jako pokora apod..
Nicméně se ti pokusím dát jednu dobrou radu, totiž zajet se podívat do světa různých kultúr, tradic, přečíst si pár knih o dejinných souvislistech vývoje společenství a lidstva a pak, i přes takavé znalosti se držet zpět.
Jen tak ukážeš moudrým, čím jsi. No a bohužel naopak.
16. 10. 2010 11:01
Re: cena a uvedení na trh Re: ŽÁR TRVÁ
Bože, mali prestať predávať umelé vagíny s logom VW...

To čo ty píšeš ohľadne toho postavenia osoby v spoločnosti a že podľa toho kúpi aj auto, no tak ja ti na to poviem iný názor.

Budem ťa citovať: "Až budeš jednou úspěšným manažérem velkého podniku, až budeš váženým občanem, úspěšným odborníkem, zcela přirozeně budeš ve své garáži parkovat Passata."

- NIE! Ten by som si kúpil ak by som si chcel umelo mastiť ego (väčšina dnešných majiteľov Passatu). Ak by som bol niečo z toho čo si napísal skôr by som šiel do značiek ako Mercedes, BMW, Lexus, Volvo, Mazda. Volkswagen nie je vôbec špatný, ale pre mňa osobne mi to auto neponúka žiadnu pridanú hodnotu, napríklad už len pocit že sedím v niečom výnimočnom. A to mi ponúknu vyššie zmieňované značky. VW so svojou šedosťou ma nijak neosloví (výnimkou je Passat CC, Tiguan, Polo). Môže byť ergonómia hocijak dobrá, radšej sa pokochám interiérom Mazdy 6 alebo dokonalosťou v Mercedese. A ak by som chcel ísť čo najbližšie Passatu, tak ho porovnajme s novým SuperB-om. Jednoducho nový Passat si kúpi dnes už len človek, ktorý túži po nemeckej prémií, ale keďže na BMW a Mercedes nemá, tak si umelo honí ego u VW. Nezabúdajme, že VW bol vždy len značkou, ktorá sa snažila dostať na úroveň BMW alebo Mercedesu, ale realitou je, že sa mu to nikdy nepodarilo a nikdy nepodarí (Audi, klobúk dole).

A ak by som sa snažil rozmýšľať o človeku podľa tvojej logiky, tak by mi vyšlo nasledovné - rozmýšlaním o prémiovom alebo lowend človeku, tak ako to tu ty stále trepeše by som v súvislosti s VW dospel k záveru a potvrdzuje mi to aj veta, ktorú som si od teba dovolil citovať, že tak ako sa VW snaží zaradiť medzi (pužijem tvoj slovník, fuj) prémiu, tak aj ľudia, ktorí ho kúpia budú povačšinou rovnakej snahy. Realitou však ostane, že tak ako VW stále a vždy bude stáť niekde medzi lowendom a prémiu, tak aj ľudia, ktorí ho kúpia budú na tom pravdepodobne veľmi podobne. S výnimkou tých, ktorí budú stále lowend, ale radšej si kúpi auto bez výbavy za všetky svoje drobné (a väčšinou aj tak len z bazaru) len aby si namastil ego a mohol pri balení pubertiačok vytiahnuť na stôl klúče od nemeckého auta. Majite Mercedesu takúto potrebu mať nikdy nebude...

Ale je to len môj subjektívny názor, tak ako sú subjektívne tie tvoje neskutočné textové orgie v diskusiách na auto.cz. Skús si to niekedy po sebe prečítať (ale nikdy to nedávaj čítať psychológom).
Avatar - white label
16. 10. 2010 10:49
Re: Etalon
Pak ovšem ty "otevři svou hlavu", Bruno aliaz "prasklá půlnoční gumko"...
>:-[]
Re: Etalon
Dináre Dináre otevři své oči, tohle už nežere Vinnetou i Nšoči. >:D
Avatar - Ronault.
15. 10. 2010 23:32
Re: SHRNOVAČKA
Hele, ty taxikáři, tys asi ještě neviděl takovou tu širokou silnici, co má více jak dva jízdní pruhy, říká se tomu dálnice. Jo, to v městech nemáte, nejsou tam semafory, dokonce ani křižovatky.

Už víš? Takhle to nějak vypadá: [odkaz]

Vidíš? Tak tady se dá za hodinu ujet i 130 km/h a ani přitom nemusíš porušit dopravní předpisy, jako to děláte vy taxikáři, kteří většinou jezdíte jak dobytek, protože někde se prostě vyřádit musíte.
Avatar - Ronault.
15. 10. 2010 23:25
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Já ročně najedu tak 35 000 km, možná více a to prosím považuji za podprůměr a auto nepotřebuji k práci. 70 000 km je takové normální ježdění
Avatar - davy
15. 10. 2010 22:32
Re: cena a uvedení na trh Re: ŽÁR TRVÁ
Nelze než souhlasit. Osobně mi chybí jen to biTDI, které jsem si chtěl objednat a drobnost v podobě výdechů pro zadní sedadla zase ve středové konzole (které foukají do kolen a při přelézání dětí se ničí mřížky). Čekal jsem výdech v postranních sloupcích jako u Superba. Jinak se mi auto líbí čím dál víc, právě tou strohostí a budoucí nadčasovostí.
Co se týče info z importu, tak 3 modely pro jednotlivá dealerství už se vyrábí a budou v listopadu (103kW TDI), příští týden pozvou z každého dealerství 3 klienty na představení v Praze (udělám tam nějaké fotky a získám zase čerstvé info). V Německu ještě není aktivní objednávací systém, spuštění se čeká každým dnem. Zhruba pak do týdne bude aktivní i český systém.
A to nejlepší nakonec. Možná, že nebude stát o tolik více, jako současná generace, možná ani o málo více a možná dokonce nebude ani stejně drahý... Můj tip je -10%
Avatar - jazva
15. 10. 2010 22:11
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
čo poznám zopár malinovkárov z Coca Coly, tak tí dávajú 100t na fábiách... Uznávam, Ravka bola hrozná, ale s Alteou žiadny problém. Myslíš, že obchoďáci na Octáviách robia menej?
Avatar - jazva
15. 10. 2010 22:08
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
A čo som napísal zle?! Staré mesto Most ste si zbúrali a namiesto toho, sa postavilo nové. Čiže mesto bez histórie a povedal by som aj bez ducha. A neboj sa, žijem na Slovensku a som tu dokonca rád. A s naším východom máš pravdu... :-|
15. 10. 2010 21:46
Re: Sypající se Passat
No ale ta Sportage měla vpředu znáček Kia, ne? To každej nemusí...
Avatar - Righ
15. 10. 2010 21:43
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
To bude patrne narazka na GTI-ho, neni-liz pravda? :-) Je-li to tak, pak moje vytka patri skutecne jemu a ne Iudexovi. Kadzopadne silnejsi dyzl Passatu chybi, kritizoval jsem to uz u "odhalovaciho" clanku a je nutny to vzpomenout znova. Ne kvuli masivnim prodejum, ale kvuli image a srovnani late s Mondeem. Nakonec by se urcite naslo i nemalo fajnsmekru, ktery by do nej sli - urcite vic, nez do benzinovyho sestivalce. Mimochodem ma nekdo nejakou teorii, proc si clovek muze v Transporteru objednat Bi-TDI uz nejakych pul roku a ve vykladni skrini znacky motor chybi?
15. 10. 2010 21:41
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
No jo, u náklaďáku či dodávky to pochopím snadno, ale najezdit 70k alteou 1.4 nebo nějakým lady suvéčkem, to fakt není normální...
15. 10. 2010 21:38
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Nemá pravdu. Kdo napíše, že město jako Most je možné jen v ČR, ten toho evidentně ještě moc nenacestoval. A co si budeme povídat, furt lepší Most než ten středověk, co maj na východě Slovenska... Boreček, který si dovoluje pomlouvat zemi, která ho nyní zřejmě hostí... :no:
Avatar - iudex
15. 10. 2010 21:21
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
No na pochopenie príspevku by si musel čítať inú debatu, kde niekto iný presadzoval prvú tézu ako svätú pravdu. ;-)
Avatar - white label
15. 10. 2010 20:58
Re: CENOVÝ JEMNOCIT
Dan Vincens
Automaticky a obecně stavíš soušasný SAAB nad současný VW a současné BMW nad současné AUDI. Učebnicový příklad slepého zobecňování... a s touto "filosofií" chceš něco podobného vyčítat GTImu? :*)

P.S. zkus mrknout třeba na motto v mém profilu...

edit - jinak je momentální technický potenciál koncernu VW a SAABu naprosto nesrovnatelný (logicky ve prospěch koncernu VW) a biturbo motory má pochopitelně koncern taky, ovšem samotné použití biturba rozhodně nemá tak zásadní vliv (jak si zjevně myslíš) na to, jestli je značka/model (celkově) na "úplné špici"... a to, že Saabů jezdí relativně velmi málo, z něj ještě také nedělá (samo o sobě) "lepší" auto...
15. 10. 2010 20:56
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
též najezdím cca 70tis ročně...... SAABa jsem si koupil v červnu a teď má na tachu 28tis :-) to že to nenajezdíš ty GTI, neznamená, že nemůžou ostatní :-) klidně se můžeme někdy potkat a dát řeč mimo PC, třeba se ukáže, že ten plakaátovej kovboj je nakonec někdo jiný :-)
15. 10. 2010 20:36
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
zbytocne davas logicke argumenty, aj tak to par jedincov nepochopi
15. 10. 2010 20:33
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
prispevok aky si vyprodukoval som od diskutera tvojho formatu necakal...velky najazd znamena automaticky, ze si tupy, pripadne blby???? :no: :no: :no:
15. 10. 2010 20:27
Re: CENOVÝ JEMNOCIT
tohle si zaslouží reakci :-) nemyslím si, že jsem člověk bez postavení, řídím svojí firmu:-) ale že bych si musel zvyšovat ego a kupovat si passata? nemusím, koupím si raději auto, který byť není technicky na úplné špici (jak se všude píše), tak i přes to má výrazně lepší motory než dnešní passat.(biturbo, turbomotory). Pokud se bavíme o autě za cca lehce pod mega, tak si myslím, že je jedno co koupíš, vždy to bude kvalitní ať už více či méně a je to jen o tom jaké má člověk preference a co upřednostňuje, někdo si pořídí s dobrým pocitem VW, já si pořídil v roce 2010 nového SAABa a hřeje mě pocit, že mám BITURBO a že se těch SAABů prodalo cca 20 v čechcách. Je to fajn pocit, když se pravidelně lidé na benzinkách ptají co to je za auto, jak jezdí a tak.... auto neznají a SAAB má ohromný punc luxusu, dnes to tak třeba uplně není, ale lidé maji zafixováno z dřívějška SAAB=luxux. to se s VW nemůže NIKDY stát :-) ale každý jsme jiný a upřednostňujeme něco jiného. tak prosím GTI, opravdu prosím, přestaň si tu lhát do kapsy s image ve VW (kdo má opravdu postavení, koupí si BMW, ne AUDI, ale BMW, protože AUDI je zase jenom lepší VW) a piš trošku normální věci :-) Díky. Dan Vincens, 22let, Brno
Avatar - Katikakus
15. 10. 2010 20:08
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
Precti si celou diskusi a pochopis, komu to bylo urceno. Ten prispevek je velice trefny, jak se rika - primo na komoru.
15. 10. 2010 19:08
Passat je průměr a slabota
Taková Delta by už dávno měla 400 příspěvků.
Avatar - Righ
15. 10. 2010 19:00
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
Mno, tahle dedukce pokulhava uz z toho duvodu, ze jeji zakladni premisa je uplne mimo - totiz ze "optimum" pro stredni tridu je 200 koni. Nerikam, ze by podobny stado vetsina strednetridnich jezdcu pod kapotou nechtela, ale v realu se nejedna o nic beznyho a predevsim ani nutnyho. Dvoulitrovej dyzl se 100kW udeluje Passatu ci Mondeu naprosto dostatecnou dynamiku ve vsech situacich, do kterych se muzou podobny auta dostat. Nakonec je to par let, kdy bylo standardem jeste o nejakych 20kW min a stejne to bez problemu stacilo. Nebavime se tu o sportacich ani premii, je rec o strednim mainstreamu pro manazery a obchodaky.
Avatar - jozephko
15. 10. 2010 18:59
Blbosti okolo objemu kufru
Nechápem, ako sa v tomto článku mohla objaviť taká nehorázna blbosť týkajúca sa objemu kufru. Podľa tabuľky v Autokatalógu na rok 2009 má Passat sedan objem kufru 565 litrov a Passat Variant 603 litrov. Aký je rozdiel oproti novej "generácii" Passatu? Správne, žiadna celá nič. Neviem, kto je na tom horšie, či redaktor, ktorý takúto blbosť pustí do sveta, alebo Volkswagen, ktorý za každú cenu chce dokázať, že toto nie je facelift, ale úplne nová generácia. Paradoxne práve objem kufru dokazuje, že je to nič iné ako mierny facelift - t.j. mierna zmena exteriéru, ale vnútri je všetko po starom.
15. 10. 2010 17:55
Re: SHRNOVAČKA
Radeji mu uz nic nepiste, on stejne GTI reaguje jen kdy se mu to hodi...pockame si zase na nejaky jeho vyblitek a pak si do nej opet pichnem ;-)
Kdyz on nam panicek GTI stale tak sni po ojetem Volvu o jeho druhem prekrasnem autu jmenem Octavia Tour >:D >:D >:D
15. 10. 2010 17:55
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Podivej se, ja jezdim nakladakem. 300 km denne je zhruba prumer. Kdyz jezdis 5 dni v tydnu, tak to dela 78 000 kilometru rocne.Sem tam 6 dni v tydnu.. K tomu stihnes dorucovat, dodrzovat prestavky..
V cechach jsem jezdil chvili s dodavkou u jednoho vydriducha a tam to bylo 600-800km denne.
Kdyz ma nekdo takovej job, ujet 70 za rok s blbym autem je normalni.. i u jazvy
15. 10. 2010 17:45
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Myslim, ze jsi v tom sam...bohuzel chudakum jako jsi ty GTI se neda ani smat :-(
15. 10. 2010 17:43
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Proc, vzdyt ma pravdu >:D
15. 10. 2010 17:00
Dizajn pre Čínu
Všimnite si tú podobnosť s čínskym Passatom. [odkaz]
15. 10. 2010 16:23
Re: Etalon
tak časom možno niečo pribudne, ale uznávam, momentálne je šírka palety až v druhej lige :yes:
15. 10. 2010 16:18
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:D
Avatar - jazva
15. 10. 2010 16:16
Re: SHRNOVAČKA
na teba je používanie argumentov škoda času. Vieš ako sa to u vás hovorí - Komu není z hora dáno .... Ale veď to poznáš, veď s tým žiješ celý život. >:-[]
15. 10. 2010 16:16
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
:no:
15. 10. 2010 16:09
Re: SHRNOVAČKA
Celou dobu cekam, kdy ti dojdou argumenty a prejdes do osobni roviny. Uz se stalo a nadavkami ses sam splachl tam, kam patris ;-)
Avatar - jazva
15. 10. 2010 15:52
Re: SHRNOVAČKA
Ty si buď natvrdlý, alebo imbecilný, ale retardovaný a nevieš čítať. Hneď ráno som napísal, že dnes som v kancelárii. Najrpv si prečítaj na čo chceš reagovať a potom reaguj, lebo inak iba zo seba robíš d.ebila. Nikto z nás nemôže za to že si skrachovaný taxikár čo mu po kšefte zostala iba mizerná Fabia HTP a kopec dlhov, tak nás prestaň láskavo oblažovať svojími "inteligentnými" poznámkami... 8-s
Avatar - jazva
15. 10. 2010 15:42
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Teba som pokladal za toho rozumnejšieho, ale ako vidím, tak kategorizácia ľudí ti ide jedna radosť. Ok, ja tu nemusím nikoho o ničom presviedčať. Tí čo ma poznajú osobne, vedia a ostatný... ;-\
Avatar - iudex
15. 10. 2010 15:32
Re: Etalon
No zrovna v šírke palety akosi zaznamenal Passat ústup z pozícií, kde si zvykol byť: 3 benzíny a 3 dízle (plyn nerátam), to je v strednej dosť málo. Najbližší konkurent Mondeo má 8 (1,6 Ti-VCT, 2,0 16v, dva EcoBoosty 2,0, 2,0 TDCI v 3 verziách a 2,2 TDCI) a pribudne i 1,6 EcoBoost, Insignia má takisto 8, C5ka 7 atď. Z tejto ponuky ani jeden motor Passatu nemá viac ako 4 valce (R36 možno bude, možno ale nebude). BiTDI v nedohľadne. Teda momentálne Passat v tomto (u VW preferovanom kritériu množstva verzií na výber) ohľade pokrivkáva.
Díky za odpo
Může mi prosím někdo sdělit, co je na tomto voze nového?
To je jako Vildův svět, kdy hledáme rozdíly?

Děkuji.
15. 10. 2010 15:06
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Koukám, že ty jsi jezdící Forrest Gump. Prostě jedeš ani nevíš kam, ale hlavně že se ti chce jet >:D
15. 10. 2010 15:05
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
GTI, neměl bys dávat heslo k svému účtu na auto.cz tomu retardovanému desetiletému děcku, co píše tyhle excesy, nedělá to pak dobrý dojem.
Avatar - Emel
15. 10. 2010 15:04
Re: Slabota
Má ho i Laguna Coupe... ale vycházím z motorizací pro liftback a český trh.
Avatar - Emel
15. 10. 2010 15:01
Re: Etalon
Ono třeba ten Ford má aktuálně motorovou nabídku zajímavější, o to ale ani tolik nejde... spíš se zeptám... nechybí ti tu nějaký mezigenerační posun?
15. 10. 2010 14:59
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Supa nechci když vezu třeba čtyři lidi na letiště do mnichova tak tři se už vzadu v supu tlačí na sebe jak buzici. >:D
15. 10. 2010 14:58
Re: Etalon
až na pár drobností s tím klidně souhlasím, ale

designová reference pro ostatní? pro koho? dej tip, já to asi fakt nevidím

motorová paleta které se konkurence tu více, tu méně blíži - a jen dodám, že v některých speficikacích i překonává. Samozřejmě šířka palety je asi bezkonkurenční.
Avatar - kaa
15. 10. 2010 14:51
Re: Passat...
...naprostý souhlas :yes: :yes:
Avatar - iudex
15. 10. 2010 14:48
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
;-)
15. 10. 2010 14:44
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
tak, a teď jsme díky tobě konečně odhalili, jak jezdí ti manažeři do Paříže. Kaňkou je akorát to Mondeo, ale předpokládám, že už máš objednaného Superba :yes: >:-[]
neregistrovaný "Heine"
15. 10. 2010 14:43
Re: Slabota
Laguna Initiale mela donedavna diesel 3.0V6 240 koni. Ne u nas, ale v Nemecku se prodavaly.
neregistrovaný "Heine"
15. 10. 2010 14:40
Re: Etalon
On ten facelift byl v podstate zbytecny. Vse, co tam je nyni mela uz B6 (a navic SUBJEKTIVNE o dost hezci)...
Avatar - Dinar
15. 10. 2010 14:33
Etalon
Je hezké jak tu každý ňouma začíná svou passatí nótu větou, mě je jedno, jestli vw nazývá tohle auto novou generací nebo faceliftem..., aby pak ve třech odstavcích blábolil cosi právě na toto téma.

Design passatu splňuje přesně svůj účel, a jak je v evropských končinách už zvykem, tento účel si právě vw umí ze všech mainstreamových automobilek nadefinovat nejlíp. To auto je prostě designová reference pro ostatní, jako tomu bylo i u předchozích generací, že si tohle zdejší cesťáci, kteří zatím dokázali nafasovat auto o segment níže, v sebezáchovném tanci nechtějí přiznat, je jen jejich problém. Passat se bude opět, kromě jiného, prodávat svým designem.

Pro nás ostatní, co máme o autech trochu více ponětí než běžný spotřebitel, je důležité to pod kapotou. Zde je opět těžko nalézt slabinu, či spíše naopak, dostáváme se znovu k oné, passatu už předurčené, funkci třídního etalonu. Motorová paleta je ukázkou dokonalosti, je to současné třídní maximum, kterému se konkurence blíží tu více tu méně. Převodovky, čtyřkolka, technické hi-tech fičůrky, to je dtto. A přitom všem passat nesráží na zem nějaké to opomenutí ve smyslu směšného prostoru na zadních sedačkách, kufru o velikosti pouzdra na brýle či jiné "ale". Tohle auto je ztělesněním elegantní praktičnosti jedoucí na top technice, a to je prosím definice etalonu auta mainstreamové střední třídy. ;-) :yes:
Avatar - Dinar
15. 10. 2010 14:18
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Bejzbolku pod sedačkou, na zádi nápis, "lepšie je byť mŕtvy ako druhý". Jo, jazvo, já nemám problém věřit, že jsi jeden z toho tupého cesťáckého silničního stáda s kravatou pocintanou od majonézy z bagety a hnědými kelímky od "kafe" po celém interieru. Těch sedmdesát ročně ti klidně věřím, někteří z vás to dají i dvakrát. :-!
15. 10. 2010 14:14
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
:yes: Sice kvůli nedostatku času nemůžu číst a reagovat na všechny vaše ohnivé diskuze, ale tady je mi jasné, na co (koho) narážíš :-) Krátké, pro mě zcela jasné, ještě jednou :yes:
Avatar - Johny.Rico
15. 10. 2010 14:12
Re: Vážená redakce
Hm, dle mě se dá spíš nad tím, co předvedl VW s "novým" passatem spíš brečet, než diskutovat. A pokud myslíš ty figurky, co tu přispívají do diskuze, o to bych neměl strach. To už se stal takový místní trapný kolorit.
Avatar - T613
15. 10. 2010 13:28
Re: SHRNOVAČKA
Tak jsem to s ním probral. Dává to za jeden pracovní rok.
Avatar - Emel
15. 10. 2010 13:10
Re: Slabota
Mondeo má 2.2 147kW, totéž zřejmě dostane i Peugeot, Citroen má dokonce V6 177kW... Renault 131kW... Mazda 136kW... a tak dále.
Avatar - Katikakus
15. 10. 2010 13:06
Re: SHRNOVAČKA
No, jelikoz v jeho veku musi na "malou" kazdych 15 minut, tak pri 60tis.km/rok by musel ucuravat za jizdy do flasky. A to se na provincniho "pravnika" ze severnich Cech jaksi neslusi.
15. 10. 2010 13:04
Re: passat cc
Doporučuji si přečíst zkušenost uživatele Tomogo na moje.auto.cz aby jsi nebyl rozčarovaný. Je to tady [odkaz]
15. 10. 2010 13:04
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
1. Klidně ano. Pro někoho, kdo chce důstojně jezdit, žít.
2. Ano, mainstream
3. Klidně ano, volil bych benzín
4. Ne, nemá. Kdo chce důstojně jezdit, zvolí mainstreamového Passata ?
Avatar - Katikakus
15. 10. 2010 13:03
Re: SHRNOVAČKA
Neztrapnuj se jeste vic... :no:
Avatar - Katikakus
15. 10. 2010 13:03
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
>:-[] :yes:
Avatar - positivemind
15. 10. 2010 13:01
Vážená redakce
Vy nám zase zavařujete, copak si neuvědomujete, co způsobujete ponecháním aktivních diskuzí o vozech VW?
15. 10. 2010 13:00
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
To chce klid. Ja sice jezdím jako osobní přeprava a to je něco podobného jako taxi takže avšak na rozdíl od taxi s poměrně větším nájezdem delších tras za krátké časové úseky ať už jen Ostrava - letiště Praha ale taky Ostrava - Paříž letos 3x nebo Italska Rosolina Mare taktéž z Ostravy letos taktéž 3x Chorvatská Makarska 2x či jen Mnichov letiště nebo Vídeň atp. všechno jsou to cesty kdy jedu tam a v podstatě okamžitě zpět někdy zdřímnu třeba v paříži dvě hoďky a letím zpět. No a to ještě nejsem mezi lidma tak zavedený ale dle objednávek už na příští rok bych se měl dostat zase k nájezdu spíš okolo 120k km což už jsem jezdíval. Pro mně je spíš nepochopitelné když někdo napíše že jezdil taxi a najel za rok 70k km a to v autě spal a jedl, buď lže a nebo si nevydělal ani na slanou vodu, jelikož když jen "taxikářím" po Ostravě tak za den (hlavně za noc) najedu minimálně 300km a to minimálně.
15. 10. 2010 12:56
Re: CENOVÝ JEMNOCIT
samozřejmě ale nikomu nebude bráněno zaplatit REALNOU cenu, která je minimálně o 100tis. výš >:-[]
15. 10. 2010 12:55
Re: Sypající se Passat
čo blbneš, Tour! Jedine TOUR!!! >:-[]
15. 10. 2010 12:54
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
vítej v Zlatém ventilku. A nezapomeň se večer poptat taťky, za kolik on najezdí těch 80tis....

už mi to ani nepříjde vtipné ;-\
15. 10. 2010 12:52
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
S GTIm si nadávajte, jak chcete, ale zde se přibližuješ oblasti, která by už nemusela být ostatním lhostejná..... Takže brzdi.
Avatar - iudex
15. 10. 2010 12:49
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
To sa spýtaj GTIho, ten sa tu z toho vysmieva ako z údaja z ríše fantázie.
15. 10. 2010 12:46
Re: passat cc
CC má facelift až koncem přístího roku.Psal jsem to tu o něco výše.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2010 12:42
Re: VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
5... Jsi v * >:D Teda ne ty, passat.
15. 10. 2010 12:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2010 12:40
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Já najezdím ročně 80kkm a taxikář nejsem, co je na to divného? Každý den 50km z práce 50km do práce, jednou týdně přes republiku a k tomu pár výjezdů za hranice...co je na tom divnýho?
15. 10. 2010 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
15. 10. 2010 12:36
VÝROKOVÁ LOGIKA alebo OPTIMÁLNY PASSAT
Na začiatok objasnenie pojmov: optimum: najlepší, najvýhodnejší stav.
Tak to skúsme.
1. Optimum pre auto strednej triedy je 200 koní.
2. Optimálne auto v strednej triede je Passat.
3. Optimálny motor pre auto strednej triedy je dízel.
4. Passat nemá dízlový motor s 200 koňmi.
5. ...?
;-)
15. 10. 2010 12:34
Re: CENOVÝ JEMNOCIT
...dobrá zpráva, základní ceny by měly být u nové generace nižší.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2010 12:26
BMT
Design nového passatu pominu, tohle auto pro mne nikdy nebylo zajímavé. Stejně tak nabídku motorizací a výbav. Co mě ovšem zaráží je masivní nasazení BlueMotion u všech dieselových verzí. Chápu, že módní ekotrendy káží snižovat emise, ale je to fakt nutné za cenu výrazného zhoršení jízdní jistoty? Pneumatiky s nižším valivým odporem (a již mnohými odzkoušenou nižší přilnavostí) v kombinaci s těžkým motorem vpředu... nedovedu si to moc představit. Brrr, fuj.
15. 10. 2010 12:23
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
len mi nejde do hlavy, že by to na tom aute nebolo vidieť - aj keď poctivo meníš všetky komponenty podla doporučenia, taká porcia km, aj keď len čiste po dialniciach a dobrých cestách, proste musí zanechať nejakú stopu.

na druhú stranu, keď sa pozriem na autá ktoré 80tis. najazdia napr. po meste, alebo po tých tankodrom 2/3.triedy, možno fakt vyzerajú aj horšie než ten Pašík so 620tis po dialniciach...
Avatar - Plautus
15. 10. 2010 12:23
Re: Starý známý
"zcela jiné kliky dveříí...". No to si tomu dal korunu, budeme sa teraz doťahovať o tom, kto pri FL pridal lúč na ráfkoch...
Osobne je mi to jedno, ako si to VW nazve, keď im to bude niekto kupovať, tak je to jeho voľba. Pre mňa mohol kľudne takto vyzerať Passat už v minulej generácii, osobne mi je sympatickejší ako súčasný model s chrómovým grilom. A celkom by som uvítal, ak by CNG, teda EcoFuel verzia bola k dispozícii aj pri motoroch 1.8 TSI a 2.0 TSI. Razom by to bola veľmi rozumná alternatíva k dieselovým variantám. Veľká porcia výkonu (hlavne pri tom 2.0) a kultivovanosti za nízke náklady.
15. 10. 2010 12:22
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Toz az tam pojedes, tak davej cestou bacha na vlacek tvoreny passatem, Asestkou a F500 - to az pojede wolffik s kotetem k veterinari. Aby te nesmetli se spotrebou 5,3/100... >:D
15. 10. 2010 12:20
Re: SHRNOVAČKA
A opět jsi se projevil jako ignorant a můžu tě ubezpečit že v mé servisní knížce ještě do konce roku bude čtvrtá garančka takže 80tisíc Km a to nebudu jezdit jen ze svým. Jinak pubertu by jsi měl odložit sám na rozdíl od tebe jsou tady lidé co se neschovávají jen za nickname ale mají i vyplněné některé věci v profilu. A co se týče kilometrů, nikdo nemůže za to že sedíš celý týden v kanclu na zadku a o víkendu zajedeš s paňmámou z Mostu do Prahy navštívit Tesco či Globus a jednou za rok na dovču. Btw proč tady tedy pak píšeš pořád o autech když máš téměř nulové zkušenosti na rozdíl od lidí co opravdu jezdí? Asi si dám na moje.auto.cz sken servisní knížky a fotku počítadla kilometru aby amatéři pochopili že profíci za rok mají odcouvané víc než oni najeto dopředu. Piš ódy na koncern střádej peníze za reklamu od VW, až jich budeš mít dost zavolej (mobil máš na fotce v mém profilu na moje.auto.cz jsou tam i webovky na kterých taky najdeš kontakty) a já tě odvezu na véču do Paříže, Mnichova či Vídně a nebo kam budeš chtít udělám ti slušnou cenu i na čekačku a pak budeš moct dělat kinga že jsi se nechal hodit na véču do Maxima a zpátky taxánem. >:D A když budeš cestou dávat pozor možná se naučíš i něco o řízení.
15. 10. 2010 12:19
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
tak si konečně definoval ideálnu cielovú skupinu pre Apoštola :yes: >:-[]
Avatar - white label
15. 10. 2010 12:18
Re: Starý známý
Mám IE a Operu a i v té fungují jen některé... ;-\
15. 10. 2010 12:17
Re: SHRNOVAČKA
To ted na net tukas komenty....z krizovatky? Zacpa? Nesviti ta cervena uz nejak dlouho? Mel bys pridat, pokud jsi dnes jeste nic neujel, mas na dnesnich cca 300 km uz jen asi 4 - 6 hodin, at to stihnes domu do vecere...
Avatar - iudex
15. 10. 2010 12:12
Re: Starý známý
No vidíš, ja zase považujem vizuálne zmeny Focusu za výraznejšie, ako u G5/6, zmenil sa celý výraz jeho prednej časti. Mondeo je príkladom minimalistického faceliftu, ten by som do porovnania neťahal.
P.S. Máš IE? Mne to v Mozille funguje.
15. 10. 2010 12:10
Re: Sypající se Passat
V piatok som si porovnával Yetiho s dvojlitrom TDI a Sportage s podobným motorom. Výbavu mala o chlp lepšiu KIA, cena rovnaká s rozdielom necelých 1000,-€ (Yeti bol drahší). V priamom porovnaní, hoci Yeti nie je škaredé auto, mala KIA hodne navrch...
Yeti a klenot segmentu - odvážne a nie pravdivé tvrdenie.
15. 10. 2010 12:10
Re: SHRNOVAČKA
dnes ziadna slava ten tvoj vykon, uz sa strapnujes. Skus rozpisat preco je nerealne aby jazva najazdil 60-70t km rocne. Povazujes sa za nejaku referenciu a vsetko sudis podla svojho rocneho najazdu????
Avatar - jazva
15. 10. 2010 12:07
Re: SHRNOVAČKA
Káže, lebo tu môže. Keby v reále vystupoval tak ako tu, tak by nezarobil ani na slanú vodu, pretože by bol stále PN. Takých ako je on poznám a je ich spústa na internete. Anonymita im dáva krídla a potom strácajú zábrany a hlavne chovanie a vlastne aj pud sebazáchovy. Verím že v reále je to zakríknutý, zamindrákovaný páprda s hroznou nadváhou, ktorého už ani vlastná žena nemôže vystáť, tak sa realizuje tu. Je to smutné, ale je to tak...
Avatar - iudex
15. 10. 2010 12:05
Re: Slabota
P.S. V kontexte toho Tvojho včerajšieho optima (200 koní v strednej): teda najlepšie auto v triede, referenčné, všetkými napodobňované nemá v ponuke ani len optimálny dízel. 8-s
15. 10. 2010 12:03
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Ádu na teba! >:-[]
Avatar - iudex
15. 10. 2010 12:03
Re: SHRNOVAČKA
To vieš, Most je malé mesto, z domu do kanclu to bude max. 10 km, teda 20km denne, 5200 km ročne. To sa samozrejme nájazd nad 50t javí dosť nepochopiteľný. >:-[]
Avatar - white label
15. 10. 2010 12:02
Re: Starý známý
Iudex
Designový rozdíl mezi FF II a jeho faceliftem je prakticky "zanedbatelný" ve srovnání s G5 a G6 a to dokonce i bez ohledu na změny v interiéru. Jediný pohled, podle kterého lze jasně (a na dálku) identifikovat face FF II je právě ten zepředu (viz tvé odkazy), ze zadu se nezměnil ani tvar světel, takže ho z tohoto pohledu (na první pohled/z mírné dálky) identifikuje jen "znalec" a z boku má např. Golf 6 navíc (proti FFII face) zcela jiné kliky dveříí...
Podobně "rovnako" vyznívá i srovnání rozdílu designového faceliftu současného Mondea a Passatu 6 a 7.
;-)

P.S. Nevím jak vám ostatním, ale mě !většinou! (od té "slavné" změny auto.cz, čert ji byl dlužen) nefungují ty nové "šipky" k původnímu příspěvku v diskusi, což mě maximálně "s.e.r.e" 8-s
Avatar - Plautus
15. 10. 2010 11:59
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
K podstate prvého odstavca: :no: postaviť k múru a zastreliť ľudí, ktorí falšujú históriu áut a živia sa len a len podvodmi.
Zbytok: :yes: :yes: Súhlas a fajn slovná nakladačka.
15. 10. 2010 11:58
Re: Passat
To je novum pro ty co ani netuší že tenhle motor už je hezkou chvíli na trhu, prostě znalce výrobků VW a Passata obzvlášť. >:D
Avatar - iudex
15. 10. 2010 11:58
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Hm, tak ojazdený dízel jazdiaci krátke trasy, kedy sa ani poriadne nestihne zahriať, by som nechcel ani s 20000 kilometrami. >:-[]
15. 10. 2010 11:56
Re: SHRNOVAČKA
nevím, jestli je trapné, nebo jen úsměvné, že největší světák, který káže o autech, silnicích a všem souvisejícím sám najezdí podle svých příspěvků max. 15tis ročně a cifra, kterou dá X-lidí ročně mu příjde jako NEMOŹNÁ.

Pak se holt nedivím, že 10 leté Oktávky v TDI mají najeto max. 150tis. KM....
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:55
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Mám... Malú hliníkovú, pod spolujazdcovým sedadlom. To je predsa základná výbava... ;-)
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:54
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Ale veď ho nechaj. Nech sa vyblázni aspoň tu, keď v reále ho nikto neberie vážne... >:D
15. 10. 2010 11:53
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
No vidím to tak že když tě to baví není co řešit. A o lidech co se vysmívají těm co umí. I tady jich je spousta skrývají se za anonymitu internetu, v profilu nic, na moje.auto.cz nic, ale jinak geniové kteří vše ví, všude byli dvakrát a mají klíče od všech záchodu v Německu. A o těchhle joj to by byl dlouhý pokec takže to nechám být.
15. 10. 2010 11:52
Re: ŽÁR TRVÁ
Teraz neviem, potrebuješ silnejšie okuliare alebo doučovanie z čítania?
Avatar - Plautus
15. 10. 2010 11:52
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Neviem, príde mi to trápne, riadne trápne od teba...k smiechu sú akurát tak tvoje nekonečné a opakujúce sa bláboly, inak si prípad k plaču... :no:
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:52
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
:yes: Lenže to je práve to, čo on nikdy nepochopí. So svojím malomeštiacky rozumom si myslí, že práve on je pupok sveta a pritom ... ách škoda reči.
15. 10. 2010 11:51
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
říkali mu to v bazaru - jó pane doktore, tohle je Apoštol fdechtu, s tímhle budete King, echt kvalitet. A máte že to štestíčko, tohle měl jeden starý pán u Mnichova, a jezdil s tím jen do kostela..... :-!
Avatar - iudex
15. 10. 2010 11:48
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Nie, zdá sa mi to veľa a rozhodne by som to nechcel robiť. Ale bez akejkoľvek vedomosti sa z tohto údaju vysmievať ako z úplne nereálneho a vymysleného... to robíš len Ty.
Avatar - Plautus
15. 10. 2010 11:48
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Máš aj bejzbolku?! :-|
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:48
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
ale ja si to nechcem odpárať... Je to fakt, ktorý mám podložený. Nie ako tie tvoje trápne bláboly čo tu vypisuješ každý deň. Potom sa ani nečudujem, že ti číslovka 70 000 pripadá ako sci-fi... Ale nie každý si môže dovoliť byť taký teoretik ohľadom áut ako ty. Niekto musí v tých autách aj jazdiť... >:-[]
15. 10. 2010 11:48
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
nechápeš psaný text?

já netrvdím že Jazva to dává s Apoštolem. Ale že zjevně všechno poměřuješ prizmou Apoštola ;-)
15. 10. 2010 11:47
SHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Passat je šunka, která eurojezdcům nestačí především dechem. Kolega Jazva, závodník, který dává v Seatu ročně poctivejch sedmdesát (v autě, jak píše - žije, jí a spí) je ovšem jenom předkrm. Další oscarovej adept dává dokonce ročně devadesát. Levačkou, jasně.

Prostě pochop, na tyhle Terminátory nějak u VW zapomínaj.

P.S. Mokrý hadry, se fasujou vlevo, puberta se odkládá v prvním patře. Do prvního patra ovšem vedou dlouhé schody... mnohdy i sedmdesát tisíc kilometrů je málo :-)

Tak pěkný výkend, pozor na poluce z Passata, večer proberte s tatínky, za kolik dávají těch sedmdesát ročně a v pondělí zase na place. Do tý doby počítám dají zdejší závodníci dobrejch pět až deset tísíc ostrejch kiláků mezi Teplicemi a Plzní, tak si tu pak přečteme, jak to na silnicích vlastně doopravdy chodí >:D :yes:

Pěkný víkend přeji :yes:
Avatar - iudex
15. 10. 2010 11:46
Re: Slabota
No tak napríklad pre Passaty typická dízlová motorizácia: čo extra tam Passat ponúka? Maximálne dvojliter a 170 koní. To dokáže mnoho áut v triede lepšie, napríklad Tebou spomenuté Mondeo jednak nemuselo nič doháňať (už pôvodné malo výkonnejší vrcholný dízel 2,2) a teraz ešte viac Passatu odskočilo (200 dízlových koní).
Avatar - iudex
15. 10. 2010 11:43
Re: Slabota
Možno z predajného hľadiska je ešte zaujímavejšou novinkou 2,2 TDCI s 200 koňmi (tu rovnako Passat zaostáva).
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:43
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
GTI je nintendo. By som sa hanbil priznať, že som deťom kúpil niečo od Nintenda. Chudák deti, za otca majú *, tak si to musia odtrpieť... 8-s
15. 10. 2010 11:42
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
v televizi jsem nedávno viděl nějakou reportáž o těch co prověřují auta ohledně KM a tak, a říkali, že rekordérem byl nějaký Pašík, cca 3-4letý, který byl stočený z 620tis KM na 80tis KM!!!

spousta firem má např. pozici řidič-kurýr, který jezdí denně dlouhé trasy a klidně může podobné KM, ne li víc ještě víc najezdit s osobákem (když nebudeme počítat různé dodávky, autobusáky a tiráky).

To že je to pro někoho nepochopitelné, není chybou těch co tolik najezdí.

Osobně se rád projedu, klidně i víc hodin v autě, ale jinak vám pánové fakt nezávidím. Spíš si myslím, že byste měli mít nárok možná na trochu pochvaly a obdivu za ty porce KM na cestách, než na infantilní vysmívaní od skrachovalého světáka, pardon od skrachovalého troubu hrajícího se na světáka.
15. 10. 2010 11:40
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Těch 70 si tu takhle neodpářeš... >:D Tak nezapomeň večer na tatínka, on ti to vysvětlí... >:-[]
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:40
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
V Seate som to ešte nedal, sa nauč čítať, alebo si kúp lepšie okuliare dědku... >:-[]
Avatar - Emel
15. 10. 2010 11:39
Re: Slabota
Píšu, že facelift nepřinesl nic nového. A přinesl snad? Co je přínosem oproti verzi před faceliftem? Inovovaný design, dobře... ale to je pro mě docela málo.
15. 10. 2010 11:39
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:-[] :yes:
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:39
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
No ako to by ma asi kleplo. A šéfa duplom... Ale zase keď to berieme podľa jeho ročného nábehu(cca 5000km), tak ak si ho kúpi, tak to má fakticky do konca života a poruchu raz za dva roky... >:-[]
15. 10. 2010 11:37
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Zde si podřezáváš větev, Jazva to dává v Seatu... >:D >:D
15. 10. 2010 11:36
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Všetci nie... >:-[] :yes:
15. 10. 2010 11:35
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
70 tisíc... to se ti zdá dokonce málo? >:-[]
15. 10. 2010 11:35
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
to nevieš že k Lagune dostávaš automaticky znak VW, ktorý keď sa ti pokazí, tak ho nasadzuješ na kapotu aby ti vobec niekto pomohol :-!
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:34
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Ale GTI veď to tu už všetci poznáme. My všetci sme tu idioti, iba ty si lietadlo... >:-[]
15. 10. 2010 11:34
Re: Slabota
Emele, co to píšeš?

- Mondeo muselo dohánět citelnou ztrátu v motorech
- Passat nemá dohánět co, má dokonalé motorové portfolio
- Nejvyšší motorizace se nikam nevytratila, přijede časem, takhle se to běžně dělá všude.
- Passat je dokonalou mainstreamovou střední nabídkou, a to, co mu vyčítáš je z arzenálu nepoučených, to se nezlob.
- Ve třídě nic lepšího než passat není.
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:32
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
a ešte jednu vec k tej ceste. Žiješ v peknej diere >:D Ako Most samotný to je unikum možné iba v ČR. Mesto bez histórie, bez duše. Samý panelák a spol. Prejdeš za mesto a čakáš niečo lepšie, ale ... nájdeš ľudoprázdne dediny s polorozpadnutými domami. Sa netreba potom čudovať, že si na vetvy z designu VW ... >:-[]
15. 10. 2010 11:32
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
sa mu tých 70tis nezdá, lebo Apoštol pri tej porcii v teste Autobildu bol už po kolkýkrát? Piaty? Šiesty krát v servise? :-)
15. 10. 2010 11:32
Re: Sypající se Passat
A na co je to auto stavěné? 50%procent prodejů bude s touhle motorizací, protože je nejlevnější..Strýčku, nech toho.. Yeti je dělaný jako vozidlo pro rodinu, takže co sním chceš jiného dělat?? Jezdit s ním sám a manželku nechávat pro jistotu doma, aby se nezvýšila psaná spotřeba??? ;-)
Avatar - iudex
15. 10. 2010 11:30
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Hm, neviem, ja sa na tom nijak nebavím. Asi máme odlišný druh humoru, ale takáto informácia vo mne záchvaty smiechu nevyvoláva. Tebe stačí tak málo? :-O
15. 10. 2010 11:30
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Hmm, takže když jsem koupil 1.8.2009 Mondeo k dnešnímu dni mám na tachometru 69 657Km a to jsem ještě najezdil s dalšími auty ať už osobními nebo dodávkovými 22000 Km tak si podle tebe vymýšlím co?
15. 10. 2010 11:29
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
nepatrí náhodou Nintendo tiež pod VW? >:-[]
Avatar - Plautus
15. 10. 2010 11:28
Re: Passat
Plynové TSI (EcoFuel) je tu tiež už vyše roka u aktuálnej generácie, takže aké nóvum?
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:28
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
pozri sa, stratiť nemáš čo ak mi tú svoju adresu napíšeš. Maximálne neprídem... Ale ja sa rád zastavím. >:-[]
Avatar - strýček BOB
15. 10. 2010 11:26
Re: Sypající se Passat
Hm, základní motorizace v autě co má 1.5tuny a je používané jako minibus s narvaným kufrem. Takto používaný Yeti 1.2TSI je na hranici svých motorických možností, velké spotřebě se vůbec nedivím...
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:25
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
No obstaróžnemu páprdovy v dieslovom Volve čo pozná cestu z Mostu do Prahy späť, musím pripadať ako závodník. To je teda fakt... >:-[]
15. 10. 2010 11:23
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:-[] >:-[] Já spíše myslím, že kolegové se válejí smíchy vedle monitorů >:-[] >:-[]
15. 10. 2010 11:22
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:-[] Jasně, z Teplic do Plzně... >:-[] Popravdě píšu, že takhle mě tu dlouho nikdo nepobavil >:D >:D :yes:

70 tisíc, spí, jí a žije v autě, to je slogan, Jazvo, kterej ti tu v kategorii pubertálních snílků zajistí nesmrtelnost >:-[] :yes:
15. 10. 2010 11:22
Re: Sypající se Passat
Moje nároky nejsou předmětem téhle diskuze. Navíc, tobě se zpovídat nemusím. ;-)

Ale pokud to chceš vědět tak například ke zpracování interiéru výčitky nemám, to je klasika. Podvozek mi přišel tak trochu tupý, ale to bylo možná způsobeno ne tak kvalitní vozovkou.Nejvíc mě však odradila spotřeba. Na slibovanou spotřebu jsem se dostal když sem měl prázdné auto, prázdný kufr a seděl sem v něm jen já.. jakmile se naložil kufr a sedli další tři lidé do vozu, spotřeba exponencielně stoupala k výši, fuj.
Jinak se škodovce nedá upřít, že to víceméně kvalitní vozidlo je, o tom žádná.. Ale že by to bylo něco TOP? Už jen co se týče designu (exterier+interier) to není vůbec pro mě, mam rád auta co mají šmrnc, ale ten tu postrádám ;-)
Avatar - ZoomZoom
15. 10. 2010 11:20
Re: Sypající se Passat
Určitě, jsou jisté modely německých značek, keré se nesypou, ale Passat mezi nimi určitě není. Opomenu-li zkušenost se dvěma kousky tohoto modelu, které byly skutečné "skvosty", mám tu ještě jednu letní prázdninovou zkušenost. Totiž aby se rozumělo, podle mého nejmenovaného zdroje jednoho nejmenovaného čs. autoklubu, který zajišťuje asistenční službu vw group a mnoha dalším, nebyl den, aby nevolali v průměru tři až čtyři čeští majitelé apoštola, kterým jejich vůz vypověděl službu, ať už v ČR tak i jinde v Evropě.

Jistě, kazí se i jiná auta, což je dnes normální. Ale pořád nechápu, jak je možný, že je tu mezi mnohými vw fans zažita fráze "co je německý , rovná se automaticky spolehlivý".
Avatar - Emel
15. 10. 2010 11:20
Slabota
Nový Passat vlastně nepřinesl nic nového. Ani podstatné inovace v designu, ani nové motory.... naopak se (zřejmě dočasně) vytratila vrcholná benzínová motorizace. Ještě uvidíme, co přijde v seznamu výbavy.

Oproti Mondeu, které faceliftem dohnalo ztrátu v benzínových turbech a přineslo si zajímavý motor na 176kW s dvouspojkou je tak facelift Passatu rozhodně zklamáním.
15. 10. 2010 11:19
Re: Sypající se Passat
Už jsi ho objednal a složil zálohu? Nebo jsi se pasoval do role církevního vůdce a uctíváš jediného boha i když rajtuješ bazar?
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:19
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
zaujímavé, že sa tu na tom smeješ iba ty. To už o niečom vypovedá... Ale rodičia boli vcelku normálny a na deťoch sa to hádam ešte neprejavuje. >:-[]
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:15
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Budúci týždeň pôjdem z Teplíc do Plzne. Zastavím sa u teba v Moste na kávu a preberieme to z očí do očí. Pošli mi adresu do SZ ja si tých 15minút nájdem. >:-[]
15. 10. 2010 11:15
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:-[] >:-[] jasně, závodníku >:-[] >:-[]
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:09
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
ty si vážny tragéd. Ešte raz a pomali : TO ŽE NIE SI SCHOPNÝ NAJAZDIŤ TOĽKO TY, EŠTE NEZNAMENÁ, ŽE TO NEZVLÁDNEM JA. už tomu rozumieš?
15. 10. 2010 11:09
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:D >:D >:D

Tohle letí šupem do Zlatého ventilku (klaunova zpověď) Zejména předposlední věta, ta podle mého musí vejít do diskuzních dějin >:-[] >:-[]
15. 10. 2010 11:07
Re: Sypající se Passat
Tak je tu trochu podrobněji popiš, myslím jako ty tvoje nároky.
Avatar - jazva
15. 10. 2010 11:07
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
A čo ako?! Trochu rozmýšľaj, pre boha! Taxík chodí prevažne po meste. Menšia priemerná rýchlosť = dlhší čas strávený v aute vzhľadom na počet km. Ty si inteligencie asi moc nepobral, že áno Mr. Taxi. 8-s

Skúsim ti to trochu ozrejmiť. Sú dni počas ktorých spravím okolo 700-1000km. V pohode, po diaľnici, na pumpe si kúpiš bagetu, ješ ju za jazdy. Nie raz som musel na pol hodinku dať "šlofíka" na odpočívadle, ale raz mám takú prácu, tak jazdím. Sú však aj dni (ako tento) keď spravím iba 150km. Ale to je môj minimálny denný nábeh. Keď si k tomu pripočítaš dovolenku, nejaké výlety, tak ti to celkom presne víde. Ak by si chcel konkrétne, tak 09/2009 až 07/2010 - 60 000km na Toyote RAV4 D4D. V aute som spal, jedol, žil. Momentálne 08/2010 do teraz 22000km v Seate Altea 1,4 TSI. V aute jem, spím a žijem. Stačí?
15. 10. 2010 11:05
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Závidím ti především tvou pubertální bezuzdnost. Ale přeci jenom to s tatínkem večer proberte, ať tu nejsi za silničníhoi naivku. Přece nechceš aby se ti tu smála i uklízečka >:-[] >:-[]

Teď mě napadá, jestli jsi těmi sedmdesáti tisíci nemyslel metry... na skejtu >:-[]
15. 10. 2010 11:00
Re: Sypající se Passat
No nevím, uvidím co ukáže čas.. Každopádně Fabia a Yeti pro mne eso není.. minulý týden jsem měl možnost "protahnout" Yetiho (s motorem 1,2TSI) a to mne opravdu nenadchlo..

Ale každý má holt jiné nároky.. ;-)
Avatar - jazva
15. 10. 2010 10:58
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Môj otec to spraví za 7 rokov. Predsa len je to už pán v rokoch a veľa toho už nenajazdí. A poprosil by som ťa aby si si môjho otca a jeho nájazd km nebral medzi prsty na klávesnici. Ja sem tvojho otca tiež neťahám. Hovädo jedno nevychované...

Inak čo sa ti zdá nereálne na cifre 70t ročne? To mi to ako závidíš, alebo čo?! 8-s
15. 10. 2010 10:58
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Jazvo, vzpamatuj se. &0 tisic jsem rocne najezdil 2 roky po sobe na taxiku a nikdy vice. V aute jsem jedl i spal. Zkus trochu pocitat a zjistis, ze bys musel najet za den skoro 300 kilometru - jeden kazdy pracovni den.
Mimochodem to nalitavas v te nove C4, nebo v tom jagu? ;-)
Avatar - jazva
15. 10. 2010 10:53
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
No ty taký propagátor toho najlepšieho a šetríš na vlastných deťoch? Kúpiť deckám takú šunku ako nintendo... >:-[]
15. 10. 2010 10:53
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:-[] >:-[] 70 tisíc >:-[] >:-[] :yes: Příště zbrzdi svůj diskuzní rozlet , jak píšu, zeptej se večer tatínka, on už ti vysvětlí, za jak dlouho tu sedmdesátku udělá.
Avatar - jazva
15. 10. 2010 10:52
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Áno kecám... a včera ráno na prípojke na D1 som mal fatamorgánu, alebo som to bola vlastne Laguna maskovaná za Passata... >:-[] ;-)
15. 10. 2010 10:51
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Plejstejšn kluci nemají, jedou na Nintendu. A fest. Já to hrát nemohu, z těch závodů se mi do minuty točí hlava. Co cením je to, že mají ovladače bez kabelů - volanty v rukách a závodí. Dokonce mi hlásili, že mají závody a šlechtí si na nich geteičko.

Nejde však o hry, tématem příspěvku je přece však Jazvových ročních 70 tisíc... >:D >:D >:-[] Kolik najedeš ty, 170 tisíc? >:-[]
Avatar - jazva
15. 10. 2010 10:50
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
>:D GTI už ti niekto povedal, že si neuveriteľne trápny? To že toľko nenajazdíš ty ani za dva roky, neznamená, že toľko nemôžem najazdiť ja. Ale je fakt, že by som bol radšej doma so ženou ako tráviť dni a hlavne noci v aute. Toto ti fakt závidím.
Avatar - jazva
15. 10. 2010 10:46
Re: Nárast kufru?
A Iudex bude z toho veľmi veľmi nešťastný... >:-[] ;-)
15. 10. 2010 10:46
Re: Sypající se Passat
Může nás to plnit než hrdostí. Nejen Superb. Octavia je eso a Fabia rovněž, ani o Yetim nemusíme psát, je to klenot v segmentu.

Samozřejmě, že vše je v režii VW, a mediální výkřiky bulvárních novinářů jsou jen mlhou pro naivky. VW nemá problém se Škodou, a už vůbec ne s její kvalitou, problém má se Seatem, to se řeší. Jestli se v Německu prodá o pět superbů více či méně není tématem.
15. 10. 2010 10:45
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
vidíme, že plejstejšn máš nastudovaný dobře, všechny fiřúry co se dá a co nedá :yes:

>:D >:D >:D
15. 10. 2010 10:42
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
No nic ve zlém, ale že by passat patřil ke spolehlivým vozům.. Kdes to sebral? Vysoká čísla prodejů neznamenají nutně bezporuchovost, plájboji...
15. 10. 2010 10:42
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
zase kecáš. Podla Ádu, ktorý najazdí 2mil KM ročně, predsa všade vedla ciest stoja odstavené výrobky firmy Rencek a syn. Samozrejme s benzinovým motorom >:-[]
15. 10. 2010 10:41
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Přece tu nechceš veřejně tvrdit, že plejstejšn umožnuje simulace odstavenejch passatů v pangejtu? Jazvo, s těma sedmdesáti, tos už trochu přehnal, to si tu nebudeš věřit ani ty sám... >:D

Seš dobrej týpek - shodou okolností jezdíš vždycky přesně stejná auta, které tu testují kolegové, nyní tu živíš svou toužebnou aureolu sedmdesáti tisíci ročně. Zeptej se večer tatínka, za jak dlouho najezdí těch sedmdesát tisíc, abys tu nebyl za mistra naivku. Nebo že by další diskuzní kapitán automobilového průmyslu? >:-[]
15. 10. 2010 10:40
Re: Sypající se Passat
Bohužel je jasné, že VW Škodovce brzy zastřihne křídla...Superb vyskočil moc vysoko a je moc velký konkurent...
15. 10. 2010 10:37
Re: Sypající se Passat
A možno nie iba Čechov... ;-)
15. 10. 2010 10:35
Re: Sypající se Passat
To je milé, a je dobře, že to tu píšeš. Potvrzuje to geniálnost Volkswagenu, neb Škoda dokázala pod jeho křídly a na poměry v Česku stvořit "referenci" i v této opravdu prestižní třídě.
15. 10. 2010 10:34
Re: Starý známý
mne osobne je to fuk. Nech si kludne každú novú farbu karosérie v ponuke označia za novú generáciu. Je to ich produkt, ich boj. :-!

Konvencie sa búrajú všade a vo všetkom - crossovery, downsizing, hybridy, rozmery v rámci tried. Nová generácia či F/L je to posledné, čo ma trápi.

(samozrejme si ale tiež myslím, že to nie je košér nová generácia >:-[] ;-) )
Avatar - jazva
15. 10. 2010 10:32
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
no ja ti teda neviem, ale mám pocit hraničiaci s istotou, že Passat zrovna k etalónom spoľahlivosti nepatrí. A aby som nebol taký prísny, tak si v porovnaní s konkurenciou nemôže nič nahovárať. Najazdím toho dosť(60-70t/rok) a Passat jednoznačne vedie v rebríčku áut odstavených na kraji cesty so zúfalým vodičom krútiacim hlavou nad otvorenou kapotou. Je pravda, že ich po cestách jazdí viac ako ostatných, ale aj tak...
15. 10. 2010 10:32
Re: Sypající se Passat
V Itálii se v tomto segmentu vyrábí pro ty tvé estetiky jen jeden vůz - FIAT CROMA 8-s >:D Upřímnou soustrast.
15. 10. 2010 10:31
Re: ŽÁR TRVÁ
Tvá věta o tom, že si kupuješ výhradně věci, které potřebuješ, přeneseně tedy k diskuzi, že si kupuješ jen auta, která potřebuješ, je, ponechám-li bez reakce její obsahovou naivitu, faleš nad faleš. V souvislostech s Passatem pak se jedná o úvahu, která pochází z úplně z jiného světa, řekl bych z jiného... patra...

Jinak se superbem souhlas, reprezentábl. Kéž bys ho jednou potřeboval... ;-)
15. 10. 2010 10:29
Re: Nárast kufru?
GTI ťa velmi velmi nebude mať rád >:-[]
Avatar - Subaru4ever
15. 10. 2010 10:27
Re: Sypající se Passat
Jedinou možnou odpovědí na vše mi přijde "Superb" ;-) ... a takto si odpoví i spousta Čechů :yes:
15. 10. 2010 10:27
Re: Passat
a jedinou novinkou, technickou aj optickou, 8.generácie bude práve ten nový motor >:-[]
Avatar - jazva
15. 10. 2010 10:16
Re: Sypající se Passat
a to čo si si dovolil?! spomínať tu Jaguar... GTI diskutuje o Jagu zásadne iba v súvislosti s Octaviou Tour II... >:-[]

;-)
15. 10. 2010 10:15
Re: ŽÁR TRVÁ
Za posledny odsek velky palec hore :yes: To co napisal GTI je realita, ktora ale nie je zalozena na racionalnych zakladoch ako sa snazi podsuvat.

K Passatu...definuje sam seba, rozhodne ano. Krok mimo to urcite nebude. Ci je to FL alebo nova generacia? To su zabomysie spory, bude to to co povie marketing kludne aj uplne novy model :-) Problem nastane pri konfrontacii s CC...ano, nie je to to iste ale aj tak.

Otazka na zaver, bude (asi urcite) aj nove CC? Kedy?
15. 10. 2010 10:13
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
Pravdu díš, ale pokud chci plnit hlavní poslání vozu, tudíž přemístit mě z místa A na místo B a nemít nervy, kde se to vysype, tak volím vůz německé provenience... ;-)
15. 10. 2010 10:08
Re: Superb zkušenost Re: Re: ŽÁR TRVÁ
"Jede-li passat, pak jej řídí buďto esteticky a životně vyzrálá (soukromá) osoba, nebo vysoce postavený vedoucí zaměstnanec nějakého prosperujícího podniku."
Nebo psychopat co nezvládá své emoce.
Člověk s vkusem jezdí italskými auty, evtl. Jaguárem. :yes:
Avatar - iudex
15. 10. 2010 10:04
Re: Starý známý
Postav si vedľa seba pôvodný a faceliftovaný Focus II. Rozdiel je rovnaký, možno i väčší než pri Passate/Golfe a nik to novou generáciou nenazýva.
Passat: [odkaz]
vs.
[odkaz]
Focus:
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Myslím, že rozsah zmien je v podstate rovnaký.
15. 10. 2010 09:48
Re: ŽÁR TRVÁ
Referenčný model, s ktorým sa budú všetci porovnávať Passat bude, bez ohľadu na to, ako samotné auto vyzerá. B7 je toho dôkazom. V porovnaní to bude viac konkurentov, ktorí majú predt tým polo-passatom náskok.

VW onehdá priznalo, že sa v kvalite snaží dohnať Toyotu. Vzali si to riadne k srdcu, keď sa inšpirovali aj dizajnom.

S tým interiérom máš pravdu - človek dostáva to, na čo je zvyknutý. Čiže, sadneš si do nového Passatu - a máš pocit, že sedíš v starom. Hodné mena tvorcov.

Francúzi sa, z pohľadu dizajnu, snažia tvoriť pekné veci. VW praktické, so zmenami opatrne, čo keď sa to starým zákazníkom prestane páčiť a nebudú si z dôchodku odkladať na Passata ale na niečo iné? Strach pomyslieť!

Vyvážené jazdné vlastnosti Passatu sú fajn. Akurát, že nie je sám, vyvážené jazdné vlastnosti ponúkajú okrem Passatu v tejto triede iba - všetci.

"Manažérský kočár"? Budíček! Iba ak v našich končinách, a ani to už nie je pravda - najnovší trend je Superb, Passat je passé... Natož v tejto podobe.

Čo Passatu v novej generácii vytknúť? Než a jedine presne to - nie je to nová generácia. Ani starý plot, aj keď ho nanovo natrieš, nebude nový, ale stále ten istý starý plot. Za nový ho môžu považovať len okoloidúci, neznalí pôvodného stavu.

Čo kúpiť? Jednoznačne radšej Superb. Alebo sa poobzerať po niečom mimo VW Group.

A k tej rade - ja vždy beriem veci, ktoré potrebujem, prípadne ktoré sa mi páčia. Koho alebo čo definujú, mi je srdečne jedno. Bez ohľadu na postavenie.
Avatar - white label
15. 10. 2010 09:47
Re: Starý známý
Postav si vedle sebe třeba původní a faceliftované Mondeo (typický face) a k nim postav dvojici Passat šesté a sedmé generace... ;-)
15. 10. 2010 09:46
Re: Starý známý
Mám dojem, že o nových biTDi do passatu se oficiálně mluvilo už při představení nového Transporteu. Logicky mi příjde, že s tím vyrukuju při představení "nové" sedmé generace...
Avatar - iudex
15. 10. 2010 09:41
Re: Starý známý
No tak toto by si zaslúžilo bližšie rozobranie: čím je pre Teba Passat na facelift moc?
Pozmenená maska a svetlá vpredu a vzadu spolu s nadväzujúcimi plechmi karosérie je úplný štandard, rovnako ako redesign interiéru. Obvyklá je naopak značná technická obmena, najmä u motorov, a toho sme sa u Passatu nedočkali. V čom je toto na obvyklý facelift "moc"? 8-s
Avatar - white label
15. 10. 2010 09:40
Re: Starý známý
Nemyslím úplnou kachnu, jen jakousi novinářsky přehnanou "předčasnost"...
Avatar - iudex
15. 10. 2010 09:38
Re: Starý známý
No o novinárskej kačici by som nehovoril, ono ostatne VW už biturbodízel v relatívnej tichosti ponúka - pre Multivan (132 kW a 400 Nm). Prečo je problém dať ho do Passatu, neviem. ;-\
Avatar - white label
15. 10. 2010 09:37
Re: Starý známý
Na facelift je to až moc a na novou generaci zase trochu málo. Jak se to nazve (pro samotnou kvalitu naprosto nepodstatné) rozhodne marketing... a po úspěchu G6 v podstatě ani nemůže jinak, než to nazvat raději novou generací, než faceliftem... ;-)
Avatar - white label
15. 10. 2010 09:31
Re: Starý známý
Třeba s ním chcou překvapit, nebo šlo o "urychlenou novinářskou kachnu", zprávy o biTDI byly zatím pouze od novinářů, pokud vím, VW k tomu zatím nic oficiálního nevydal, jeho marketing nemá ve zvyku slibovat něco oficiálně dlouho dopředu...
15. 10. 2010 09:31
ŽÁR TRVÁ
Opět jenom Volkswagen dokáže ve středním mainstreamu přijít s referenčním modelem.

Vše, co se na diskuzích Passatu vyčítá (všechny ta plakátové plačky v podobě malého vizuálního odskoku od minulé generace, usedlosti, fleetu atd) je v reálném životě jeho předností.

Tak třeba design karoserie. Passat je referenčním produktem středního mainstreamu. V této třídě (jak je znát) netouží kupci po raketoplánech, v této třídě jde o solidní dojem a eleganci. Obé naplňuje nový Passat tak, jako žádný jiný vůz třídy.

Nebo výčitky, že uvnitř je Passat málo úchvatný. Pokud chceš něco úchvatného ve střední třídě, kup si AUDI A4, tohle je mainstream. Uvnitř je opět passat tím, čím být má - autem, kde si nepřipadáš jako v kině 3D, kabina je ergonomicky tím nejlepším, co svět této třídy nabízí.

Nenech se svádět pokusy z Francie stvořit střednímainstreamové letadlo. Tamní mindrák totiž pramení z toho, že v tom lítaj jak nudle v... garáži. Absentuje tam totiž národní prémie, a proto ta až křečovitá snaha stvořit ve středním mainstreamu něco, z čeho si sedneš na zadek, něco (sice) mainstreamového, avšak s puncem prémie, což je samozřejmě dokonale nereálný úkol . Pokud víš, jaké poslání mainstreamu, ausgerechnet ve střední tříde je, máš jasno. Nic jiného než Passat se vlastně nedá koupit.

Ovšem je tu jeden malej háček. Pokud si například může lagunu koupit pětadvacetiletej hošík se zimním desénem pod nosem, pak Passat žádá už jisté mravy. Chce to styl a eleganci, solidní postavení v zaměstnání a sem tam nějakou tu životní zkušenost, jinak v passatovi vypadáš jak sýkorka na klepadle. Málo platné, Passat je ten kdo ve vyšší cenové hladině předmětné centrální třídy definuje image, definuje styl a definuje postavení majitele.

Co se týká techniky, tedy motorů, to se čte jako básnička. Ideální výkonové rozestupy jak u benzínu tak v naftě, závěrem kořeněné ať už dvojspojkou či pohonem všech kol. Mimochodem, zde se nenajde slabina, co?

Připočteme-li k tomu nejvyváženější jízdní vlastnosti ve třídě, prvotřídní sedadla, servis na opravdu vrcholné evropské úrovni, četnost prodejen (a servisů), skutečnost, že vůz je vyráběn produkční jedničkou Evropy, je cesta pro nový Passat zcela přirozená a logická.

Na kvalitním image Passatu se samozřejmě podílí i užívání těchto aut v podobě manažerských kočárů. Jistě, jede-li passat, pak jej řídí buďto esteticky a životně vyzrálá (soukromá) osoba, nebo vysoce postavený vedoucí zaměstnanec nějakého prosperujícího podniku. Ukaž mi někoho, komu by přináležitost do těchto sociálních skupin vadila... No, jen si představme, jak by například takové laguně pomohlo, kdyby se o ní praly podniky napříč Evropou, jako o Passat.

Co Passatovi v nové generaci vytknout? Shlédl jsem podrobně dolní video kombíka, opakovaně sjíždím horní snímky, no, popravdě se nenajde nic, co by na tom voze působilo neharmonicky, násilně. Naopak, na rozdíl od vizuálně rozevláté estetiky konkurence je Passat utažený, ostře řezaný, s panovačnou (velmi dominantní) přídí, s elegantními převisy, a s krásnou, přehlednou kabinou s exklusivními sedadly. Snad jen... cenu, tedy pokud bude plus mínus na hladine Apoštola předchozího. Osobně bych trochu v tomhle přidal a nejen kvalitou, technikou a materiály bych odskočil od konkurence. Přeci jenom supermainstream je trochu více než běžný mainstrream. Takže bych to viděl ve zvýšení ceny někde kolem 80 až 120 tisíc. Vím, jakkoli by tento cenový realismus měl své opodstatnění, musíme vzít do úvahy dobu, do níž nový Passat vstupuje.

Co koupit? No, jako optimální motorizaci pro danou třídu bych viděl někde kolem dvoulitrového benzínu. 210 koní, sametový legendární běh světového motoru doplněn o (sametovou) dvouspojku. V podstatě (super)mainstreamový ideál zdejších silnic.

Rada - v životě si vždy pořizuj věci, které definují samy sebe, současně jsou referencí v kontextu konkurence, pořizuj si tedy věci, které se nesnaží ti podsouvat vědomí, že sis koupil něco jiného. A to, že máš v garáži lowend se nesnaž zakrývat carbonovou samolekou na volantu, ten lowend se za tebou stejně táhne jak odér z obalu od olomouckých tvarůžků. Prostě, jak tu často píšeme - svůj k svému. Až budeš jednou úspěšným manažérem velkého podniku, až budeš váženým občanem, úspěšným odborníkem, zcela přirozeně budeš ve své garáži parkovat Passata. Jako bys to nevěděl...

BRAVWO PASSAT :yes:
15. 10. 2010 09:29
Re: Starý známý
Pozmenené vrchné plechy...trošku málo. Strecha asi ostala, všetky ostatné plechy aj sklá tiež...
Mne ani ten facelift nijak zásadný nepríjde, okrem pohľadu na svetlá a masku chladiča...
15. 10. 2010 09:26
Re: Passat
Dočkaj času - možno pol roka pred uvedením 8. generácie bude aj ten... :-)
Avatar - iudex
15. 10. 2010 09:24
Re: Starý známý
Pokiaľ viem, všetky autá vyrobené od septembra sa už označujú ako MR 2011. Naviac pri predstavení Passatu v Paríži už nezaznela o biturbe ani len zmienka v zmysle: bude onedlho...
Avatar - iudex
15. 10. 2010 09:21
Re: Passat
Možno novým myslí tú plynovú 1,4 TSI. ;-)
Máš ale pravdu v tom, že inak nepriniesol Passat jedinú novinku v motorovej oblasti. A to tu bolo virtuálneho nadšenia pod správou, že nový Passat bude mať biturbodízel s 220 k. ;-\
Avatar - white label
15. 10. 2010 09:19
Re: Starý známý
To je pravda, ale v souvislosti s tímto motorem se mluvilo až o roku 2011.
Avatar - iudex
15. 10. 2010 09:18
Re: Starý známý
Spomínaš na ohlasovaný motor 2,0 TDI biturbo so 162 kW? Ako s ním Passat rozdupe šesťvalcovú konkurenciu? Namiesto toho sme zase u klasických 2,0 TDI 103 a 125 kW. 8-s
Avatar - white label
15. 10. 2010 09:16
Re: Starý známý
Možná ti ušlo (a zdaleka nejen tobě), že se tak dlouho mluvilo především o zásadním faceliftu Passatu, nikoli o zcela nové generaci, ovšem po úspěchu Golfu 6 (podobně dělaného "faceliftu" z Golfu 5) se nelze divit, že ho VW označil raději novou generací (navíc u Passatu se už tahle filosofie jednou osvědčila, a to ještě před G6).
Podívej(te) se na diskuse pod představením Golfu 6, jak podobné "nářky" tam lze nalézt a přitom se už "za chvíli" o Golfu 6 diskutovalo s relativním respektem...

P.S. Mimochodem všechny "panely" karoserie jsou nové/jiné.
Avatar - iudex
15. 10. 2010 09:16
Re: Nárast kufru?
Veď hovorím. Riešenie je započítať i vybranie pre náhradnú pneu, ktorá tam nie je. A hneď sme na špici triedy i v tomto údaji. >:-[]
Avatar - Emel
15. 10. 2010 09:16
Re: Passat
Nejsou nové v tom smyslu, že byly i u předchozí generace.
15. 10. 2010 09:05
Starý známý
Volkswagen si poslední dobou plete pojmy nová generace a decentní facelift. Na to, jak dlouho se o novém passatu nadšeně mluvilo, mi ty šminky přijdou skoro nepostřehnutelné...
15. 10. 2010 09:02
Re: Passat
TSI a TDI CR sú vcelku nové nové - nie sú? Ber to pozitívne. Musí byť niečo aj na pochvalu. ;-)
Avatar - Emel
15. 10. 2010 08:58
Re: Nárast kufru?
Třeba nahradili rezervu lepící sadou?
15. 10. 2010 08:55
Re: Passat...
Superb sice neni zadny designovy skvost, ale tomuhle "krasavci" ;-\ bude konkurovat s prehledem i nadale.
Avatar - iudex
15. 10. 2010 08:48
PASSAT AKO FOCUS
Passat mi svojím spôsobom pripomína novú generáciu Focusu: ich dizajn exteriéru vyvoláva mnohé pochybnosti a nadšených je málo, avšak o špičkovej technike nepochybuje nik. Obe autá treba pochváliť za opustenie nedostatočných základných motorizácií. A oba budú iste patriť ku š*** svojej triedy.
Avatar - iudex
15. 10. 2010 08:45
Nárast kufru?
Dosť neuveriteľná sa mi javí informácia o náraste kufra: pri takmer identickom rázvore, dĺžke a zadnom previse je nárast objemu kufra o 90 litrov (!) buď: a) zázrak technických mágov z VW alebo b) marketingový od.b spôsobený započítaním priestorov, ktoré sa predtým do objemu nezapočítavali. 8-s
Avatar - Emel
15. 10. 2010 08:42
Re: Passat
Kde vidíš nějaké nové motory?
15. 10. 2010 08:33
Re: Passat...
Ac nejsem zastance VW (je to takova elegantni seda mys) nejsem v dusevnim opojeni, ze by 508 dohnad ci predehnat Passat. V cem? Prodejich/ technice...???

Evropsti klienti jsou velmi staromodni a ti co denne kupuji chleba najednou nezacnou kupovat rohliky.

To je to same jako lide co kupuji ci maji x tou generaci skody najednou v desetitisicich nezacnou kupovat jinou znacku, i treba potencionalne lepsi ci konkurenceschopnou".

Sam jsem moc zvedav, jak se bude darit novemu VW brouku co ma prijit na konci pristiho roku. Prodeje klesly z 9000 jednotek na 2200 jednotek.
15. 10. 2010 08:22
Passat...
Passat? najdou se i lepší auta...interiér už má lepší ten Superb nemluvím o nový 508..uvidime jak na tom bude ale 508 s technikou každopádně by se mohl dotáhnout možná i předehnat..uvidime uvidime...
15. 10. 2010 08:21
OT: Audi S1 a Polo R
To, že Audi připravuje model R1 nikoho nepřekvapí, ale zmínka o pohonu všech kol už ano a mezi supermini nezůstane osamocena, její starší Polobratr dostane stejnou základnu a písmenko R. Všechny tyto zprávy ale mohou vyústit v jeden budoucí problém pro současnou sportovní divizi Škody. Audi je tradiční sportovní značka a při velkém úspěchu sesterské Fabie a nových předpisech pro vozy WRC by bylo logické nastoupit do připraveného rychlíku. Pokud ne Audi, pak stále ještě spíš VW než Škoda. A to by byla škoda ;-)

[odkaz]
15. 10. 2010 08:11
Passat
O technike Passatu nie je nutné príliš polemizovať - Volkswagen zbrojí dobre, nové pohonné jednotky sú špičkové, a ohodnotách konštrukcie Passatu už tiež nejakú dobu vieme. Akurát škoda, že siedmou generáciou nazývajú v globále staré auto s novými motormi. Navyše teraz z diaľky vyzerá jhoršie jak starý Avensis... ;-\