Novinky
R8 byl dokonalej pořez. Žádná masírka, solidní utaženej lomcovák. Takhle se mají dělat auta.
P.S. Tak hodně šťastných kilometrů v mééééganu 8-s
P.S. Tak hodně šťastných kilometrů v mééééganu 8-s
No zas tak hrozny to oproti ostatnim taky neni, ale faktem je,ze ty modely co jsi prave vyjmenoval, byly takovy zakladni pilir Renaultu. Dnes je to spis hop sem hop tam a proto nektere konzerny musi vykopat ta stara jmena, protoze jim dnes chybi neco o co by se mohly oprit. Trh je syty a co dal??
Zpet ku starym hodnotam !! Jen jestli tady lze tak navazat jak chteno, protoze tam kde se navaze vznikne uzel, takze ta nit nemuze byt krasne rovna...
...pak kdyz se ta nit odviji, vnikaji ruzne smodrchance, uzliny nebo podobne, modelovy chaos a konfuze 8-s
Zpet ku starym hodnotam !! Jen jestli tady lze tak navazat jak chteno, protoze tam kde se navaze vznikne uzel, takze ta nit nemuze byt krasne rovna...
...pak kdyz se ta nit odviji, vnikaji ruzne smodrchance, uzliny nebo podobne, modelovy chaos a konfuze 8-s
Tyhle modely patri k tomu nejlepsimu, co kdy firma rendlik a syn vyrobila. R8, R16 a pozdeji R12 byly spickou evropske produkce vozu tehdejsi stredni tridy. Bohuzel, potom to uz slo jen z kopce... Nekvalitni a osklive kreatury zpusobily, ze se dnes evropska verejnost na tuhle znacku plnym pravem diva skrz prsty.
To by bolo 8-s