Novinky
V testech se ukazuje, že hybridy jsou auta, která mají největší rozdíl ve spotřebě oproti deklarovanému číslu, samozřejmně směrem vzhůru. To se týká především silnice a dálnice, ve městě je to samozřejmně jinak, nicméně podle mně (ač jsem kovaný motorista a autem jezdím hodně rád) zácpy ve velkých městech a problémy s parkováním žádné hybridy nezpasí. To, že auto se posunuje na elektriku v zácpě rychlostí 6 km/h a neprodukuje žádné emise je sice chvályhodné, ale z hlediska dopravy, jejíž smysl je v co nejrychlejším přesunu z místa A do místa B je to celé mimo mísu. Je rozdíl mezi malými městy a vesnicemi a mezi velkými městy (zácpy ve stotisícových městech v Česku jsou už dnes bohužel docela realita. Takže místo daňových úlev a podobných nesmyslů ty prachy je lepší nacpat do MHD, města objíždět a auta ve větších městech používat pouze tam, kdy slouží na převoz (nákupy, nemocnice apod.).
Jinak onen přeplňovaný benzím je bohužel z hlediska spotřeby velice citlivý na "nohu" a realita ve spotřebě se onomu hybridu blíží víc než výrazně. V tomto je turbodiesel mnohem lepší a hlavně odolnější. No když si vezmu spotřebu turbodieselu proti hybridu a spočítám skutečně všechny ekologické náklady včetně surovin pro výrobu a hlavně jejich druh (obsah baterií), pak se ukazuje, že hybrid je nesmysl, kterým automobilový průmysl ve vzorné spolupráci s ropnou lobby blokuje vývoj nových technologií, které by sice v prvé fázi stály nemalé prostředky a vyžadovaly by i změny v energetice mimo dopravu, ale zato by byly skutečně ekologické.....
Jinak onen přeplňovaný benzím je bohužel z hlediska spotřeby velice citlivý na "nohu" a realita ve spotřebě se onomu hybridu blíží víc než výrazně. V tomto je turbodiesel mnohem lepší a hlavně odolnější. No když si vezmu spotřebu turbodieselu proti hybridu a spočítám skutečně všechny ekologické náklady včetně surovin pro výrobu a hlavně jejich druh (obsah baterií), pak se ukazuje, že hybrid je nesmysl, kterým automobilový průmysl ve vzorné spolupráci s ropnou lobby blokuje vývoj nových technologií, které by sice v prvé fázi stály nemalé prostředky a vyžadovaly by i změny v energetice mimo dopravu, ale zato by byly skutečně ekologické.....
Já jsem klidný, jen jsem od tebe o autech ještě nic nečetl. Tedy nic co by mělo za mák invence jiných 😄
Víš jak se v UK říká lidově penisu? 😉 Dicky, u tebe to upřímně sedí. K autům nic, ale nesmyslů okolo jako na diskuzi Blesku 😄
jezdete si v com chcete chlapci ale az to auto budete za 2 roky po zaruce vyhazovat -protoze ho nikdo nekoupi bude motor vyrizeny mozna se vam rozsviti >😁
jinak neboj setrime aby jsme rozsirili rady osmivalcu >😒] a mimo evropu to zacina byt ta nejoblibenejsi motorizace >😁
v cine se jich proda za rok co v eu za 5 let jdou do mody >😁 >😁
ale jak rikam podporte italy a kupte si kazdy dva ...
jak to bylo v tom filmu: prd prd cililink >😒]
jinak neboj setrime aby jsme rozsirili rady osmivalcu >😒] a mimo evropu to zacina byt ta nejoblibenejsi motorizace >😁
v cine se jich proda za rok co v eu za 5 let jdou do mody >😁 >😁
ale jak rikam podporte italy a kupte si kazdy dva ...
jak to bylo v tom filmu: prd prd cililink >😒]
Ty těm svým výlevům tady už říkáš "článek"? Sebevědomí Ti opravdu nechybí >😁 Obsah těch pěti odstavců má informatifní hodnotu papíru od sekané... Takže obleč svý flitrovaný tepláky a můžeš jít... no, třeba s odpadkama.. 😉
:yes: Fiatu a jeho dvouhrnku. Jsem rád, že Fiat nešel cestou tříválcových hrůziček 😄
:yes: Fiatu a jeho dvouhrnku. Jsem rád, že Fiat nešel cestou tříválcových hrůziček 😄
tiez s tymto faktom nemam problem...parametre toho motora slubuju zaujimave zvezenie v mensich autach 😉
Ty 3 lži?
K věci mám od začátku jedině to že bych si rád někde přečetl jaký ten motor vlastně je. Místo toho je tu zas slohovka o tom jak všichni ubližujou Fiatu a jak je VW špatné i když nikdo nenapíše proč.
K věci mám od začátku jedině to že bych si rád někde přečetl jaký ten motor vlastně je. Místo toho je tu zas slohovka o tom jak všichni ubližujou Fiatu a jak je VW špatné i když nikdo nenapíše proč.
Můžeš si to rozebírat z prava z leva.
Pokud někdo 3x zalže, vydá to oficiálně na webu a k tomu je za to placený, je to u mě hovado (a ve finále ej to jedno, jetsli úmyslně a nebo ne, ve finále je to jedno).
Hanlivě nehanlivě na autofun. Stačí, že se tam z autorů dělají exoti, co vlastně ten VW nepochopili a že on ten VW je vlastně zase nejlepší, jenže to autoři jaksi nepochopili (a to pomíjím fakt, že tam jaksi Mojito uvádí, že někam píše vlastné recenze - neitrální 😄 ) - tedy další odborný nezaujatý motonovinář... Je potřeba umět číst mezi řádky.
Ad pneu... nízkoprofilová pneu přesně kopíruje profil silnice, tedy je dostatečně pravděpodobné, že dle profilu silnice bude také řízení uhýbat. Volant se má držet zvláště v autě s nízkoprofilovýma pneu pevně v rukách. Tohle ale zná každý, kdo z běžných gum přejde na nízkoprofilové. Není to chyba, je to vlastnost, napříč všech aut (mají - li O.K. geometrii).
Ad autoweb čtu jen velmi vyjímečně právě proto, že tam dělají jen samá hovada. Není to hanlivé označení, je to konstatování faktu. Bohužel i auto.cz občas (jen na určitou dobu) sem tam zaměstná nějaké to hovado, ale jeho pracovní vztah většinou netrvá dýl než jeden zmatečný článek (stahování článků už tady bohužel taky bylo). Na autowebu je to běžná práce, tedy si vyprošuji to, že sem byl hanlivý. jen sem použil správné a vystihující slovo. Tak si přestaň stupidně brousit ego a napiš, máš-li co něco k věci.
A proč turbo? Má nejlepší parametry spotřeby a výkonu, je použitelný i v jiných autech než je F 500. 0,9 bez turba je opravdu jen úsporným základem základu.
Pokud někdo 3x zalže, vydá to oficiálně na webu a k tomu je za to placený, je to u mě hovado (a ve finále ej to jedno, jetsli úmyslně a nebo ne, ve finále je to jedno).
Hanlivě nehanlivě na autofun. Stačí, že se tam z autorů dělají exoti, co vlastně ten VW nepochopili a že on ten VW je vlastně zase nejlepší, jenže to autoři jaksi nepochopili (a to pomíjím fakt, že tam jaksi Mojito uvádí, že někam píše vlastné recenze - neitrální 😄 ) - tedy další odborný nezaujatý motonovinář... Je potřeba umět číst mezi řádky.
Ad pneu... nízkoprofilová pneu přesně kopíruje profil silnice, tedy je dostatečně pravděpodobné, že dle profilu silnice bude také řízení uhýbat. Volant se má držet zvláště v autě s nízkoprofilovýma pneu pevně v rukách. Tohle ale zná každý, kdo z běžných gum přejde na nízkoprofilové. Není to chyba, je to vlastnost, napříč všech aut (mají - li O.K. geometrii).
Ad autoweb čtu jen velmi vyjímečně právě proto, že tam dělají jen samá hovada. Není to hanlivé označení, je to konstatování faktu. Bohužel i auto.cz občas (jen na určitou dobu) sem tam zaměstná nějaké to hovado, ale jeho pracovní vztah většinou netrvá dýl než jeden zmatečný článek (stahování článků už tady bohužel taky bylo). Na autowebu je to běžná práce, tedy si vyprošuji to, že sem byl hanlivý. jen sem použil správné a vystihující slovo. Tak si přestaň stupidně brousit ego a napiš, máš-li co něco k věci.
A proč turbo? Má nejlepší parametry spotřeby a výkonu, je použitelný i v jiných autech než je F 500. 0,9 bez turba je opravdu jen úsporným základem základu.
Pravda malé přeplňované motory se dělají v Japan dlouho.Zde se hraje na to,jak je třeba VW inovační,přitom zatím dowsizing v paxi není žádný zázrak (hybrid sráží spotřebu poněkud účiněji).Dobrá benzínová atmosféra je stále lepší.I když jem zvědav na osobní zkušenost s tímto Fiaťáckým prckem,může být v lecčems zajímavá.
Proč je priorita turbo verze?
Ty jsi ale neobhajoval Fiat, ale kritizoval práci autora, což samozřejmě lze pod jakoukoli nepravdou či chybou ať je psaná na jakou chce značku. Otázkou je styl jak to člověk dělá.
To že někdo má furt nějaké představy o tom jak je koncern nepostižitelný novináři je nějaká diagnóza? Ono je spíše otázkou co mu objektivně vytýkat?
Jinak táhne teda do strany nebo ne?.)
Edit: Nějak u toho Scirocco nemůžu najít ani jeden tak hanlivý příspěvek jako byl pod Jůlií od tebe.
Ty jsi ale neobhajoval Fiat, ale kritizoval práci autora, což samozřejmě lze pod jakoukoli nepravdou či chybou ať je psaná na jakou chce značku. Otázkou je styl jak to člověk dělá.
To že někdo má furt nějaké představy o tom jak je koncern nepostižitelný novináři je nějaká diagnóza? Ono je spíše otázkou co mu objektivně vytýkat?
Jinak táhne teda do strany nebo ne?.)
Edit: Nějak u toho Scirocco nemůžu najít ani jeden tak hanlivý příspěvek jako byl pod Jůlií od tebe.
Takhle malé a přeplňované motory se v Japonsku vyrábí už dost dlouho, přeplňování není taky žádná novinka, dvouválec měl už Trabant, k čertu v čem je ta novinka? Genialita ve vyvážení a střídání cyklů? To snad ne.
A co bylo za motor v původní pětistovce? Mám tím na mysli onen originál, který motorizoval Itálii po druhé světové válce, ono docela roztomilé pidiautíčko, které třicet nebo dokonce čtyřicet let po VW Broukovi od pana Porscheho přišlo s úžasně inovativním pojetím karoserie s motorem vzadu....Nemluvím o té trapné napodobenině s před pár let, která se se špičkovými malými auty nemůže porovnávat ani z hlediska image (Mini), ani z hlediska užitných vlastností a technických řešení (třeba Aygo nebo takový Jazz).
A proč je tohle uvedeno na prvním místě, když ty ostatní věci v seznamu jsou mnohem zajímavější? A onen tak neustále velebený Multiair? V čem je lepší než mnohem starší motor VW 1,4 TSI? A mimochodem, onen slavný Multi Jet taky ničím nevyniká nad konkurenci ať už francouzskou nebo německou. Holt jak fiat ty auta už neumí ani pořádně vyrábět a natož prodávat anebo se startat o zákazníky, tak jediné, co dokáže, je protlačovat svoje "objevené" Ameriky do článků na Auto.cz a do anket typu Auta roku. No Francouzi jsou někde jinde, na Kotrejce Ital nemá a nebylo by až zas tak překvapivé, kdyby celý fiat za chvíli udělal Evropě pápá a vyráběl se jenom za oceánem.....Fiat - známý brazilský výrobce automobilů pro rychle se rozvíjející trhy se sídlem centrály v Sao Paulo.
A co bylo za motor v původní pětistovce? Mám tím na mysli onen originál, který motorizoval Itálii po druhé světové válce, ono docela roztomilé pidiautíčko, které třicet nebo dokonce čtyřicet let po VW Broukovi od pana Porscheho přišlo s úžasně inovativním pojetím karoserie s motorem vzadu....Nemluvím o té trapné napodobenině s před pár let, která se se špičkovými malými auty nemůže porovnávat ani z hlediska image (Mini), ani z hlediska užitných vlastností a technických řešení (třeba Aygo nebo takový Jazz).
A proč je tohle uvedeno na prvním místě, když ty ostatní věci v seznamu jsou mnohem zajímavější? A onen tak neustále velebený Multiair? V čem je lepší než mnohem starší motor VW 1,4 TSI? A mimochodem, onen slavný Multi Jet taky ničím nevyniká nad konkurenci ať už francouzskou nebo německou. Holt jak fiat ty auta už neumí ani pořádně vyrábět a natož prodávat anebo se startat o zákazníky, tak jediné, co dokáže, je protlačovat svoje "objevené" Ameriky do článků na Auto.cz a do anket typu Auta roku. No Francouzi jsou někde jinde, na Kotrejce Ital nemá a nebylo by až zas tak překvapivé, kdyby celý fiat za chvíli udělal Evropě pápá a vyráběl se jenom za oceánem.....Fiat - známý brazilský výrobce automobilů pro rychle se rozvíjející trhy se sídlem centrály v Sao Paulo.
Co je tohle za blbost?
Proč já bych se měl koncernu zastávat. jsou mně šumák.. Aspoň na rozdíl od zdejšího demagoga nemám potřebu pod každým článekm o VW a spol blít jak oni... Zajímám se o Fiat (potažmo italská auta) a o těch něco vím a o těch píšu. tedy nejen... Proč bych já měl dělat nějakého "advokáta" koncernu? Mimoto o koncernu se málokdy někdo vůbec z novinářů pokusí napsat jen náznak něčeho špatného... a je hned rozcupán (viz test Sciroca r na autofun a další). Kdežto na Renault, Fiat a další je možno blit dle libosti. Bohužel někdy už je to až moc okaté, tak to dopadne tak, že článek stáhnou (viz. například zde první seznámení s ARG z autosalonu, kdy ještě 3 měsíce po tom místní pikolík GTI psal něco o tom, že je ARG sotva čtyřmístná...) Pokud nemáš mapu, tak se nepleť do věcí, kterým nerozumíš... Ono pak bys pochopil, že o novináři, který u auta obutého do nízkoprofilových pneumatik uvádí, že "občas táhlo do strany" napsat, že je hovado není vulgarita,ale bohužel jen konstatování holého faktu. O kvalitě autowebu si mimochodem může udělat obrázek každý. Z tria auto. cz, autorevue.cz,autoweb.cz je bohužel autoweb suveréně nejubožejší a bohužel lidi co tam píšou tomu jen odpovídají... Tak zklidni hormon.
P.S. Základní 0,9 tady ještě není v nabídce, takže těžko řešit základní verzi. Prioritou je ovšem ta verze foukaná...
Proč já bych se měl koncernu zastávat. jsou mně šumák.. Aspoň na rozdíl od zdejšího demagoga nemám potřebu pod každým článekm o VW a spol blít jak oni... Zajímám se o Fiat (potažmo italská auta) a o těch něco vím a o těch píšu. tedy nejen... Proč bych já měl dělat nějakého "advokáta" koncernu? Mimoto o koncernu se málokdy někdo vůbec z novinářů pokusí napsat jen náznak něčeho špatného... a je hned rozcupán (viz test Sciroca r na autofun a další). Kdežto na Renault, Fiat a další je možno blit dle libosti. Bohužel někdy už je to až moc okaté, tak to dopadne tak, že článek stáhnou (viz. například zde první seznámení s ARG z autosalonu, kdy ještě 3 měsíce po tom místní pikolík GTI psal něco o tom, že je ARG sotva čtyřmístná...) Pokud nemáš mapu, tak se nepleť do věcí, kterým nerozumíš... Ono pak bys pochopil, že o novináři, který u auta obutého do nízkoprofilových pneumatik uvádí, že "občas táhlo do strany" napsat, že je hovado není vulgarita,ale bohužel jen konstatování holého faktu. O kvalitě autowebu si mimochodem může udělat obrázek každý. Z tria auto. cz, autorevue.cz,autoweb.cz je bohužel autoweb suveréně nejubožejší a bohužel lidi co tam píšou tomu jen odpovídají... Tak zklidni hormon.
P.S. Základní 0,9 tady ještě není v nabídce, takže těžko řešit základní verzi. Prioritou je ovšem ta verze foukaná...
přesně tak.... jenom snůška dětských pindů.... Místo aby byli rádi, že místo mdlé 1.2 můžou mít tuhle lahůdku s charakterem a zvukem, tak budou jak dědci u piva nadávat na poměry....
Chápal bych takový brekot někde na novikny.cz, ale na serveru o autech?
Nehledě na to - V6 a V8 je v široké nabídce zejména německých výrobců. Tak vy tupci šetřete a kupte si to, když vám to tak chybí 😉
Chápal bych takový brekot někde na novikny.cz, ale na serveru o autech?
Nehledě na to - V6 a V8 je v široké nabídce zejména německých výrobců. Tak vy tupci šetřete a kupte si to, když vám to tak chybí 😉
Väčší vplyv na chod motoru motoru má to, ako valce po sebe odpalujú, nie či sú na tom "istom" kľukovom čape, v tomto prípade je to ideálne každých 360 stupňov, keby boli oproti sebe tak už odpalujú po pol otáčke za sebou potom jeden a pol otáčky nič a znova po pol otáčke. To by malo potom trochu charakter vibrujúceho motora z nejakého chopera. Vyváženie kľukovky je zaistené protizávažiami, takže hmotnosť je rozdelená na obidve ramená kľuky rovnako.
Že takhle nevyvádíš když se někde píšou nesmysle o VW?.)
Jinak zrovna v tom videu je recenzovaná turbo verze takže někde normální recenze na základní motor?
Jinak zrovna v tom videu je recenzovaná turbo verze takže někde normální recenze na základní motor?
Já si taky nepotřebuju dokazovat nějakou pseudomužnost, ale tu NULU na začátku bych vážně nezkousnul. Kdybych chtěl auto s minimální spotřebou, půjdu do Volvo C30 DRIVe a budu mít navíc i ten nemoderní pocit bezpečí....
Ikdyby to byla pravda, tak pokud bys byl takový frajer, za jakého se vydáváš, nikdy by ses nesnižoval pod jeho úroveň. Vulgarismy umí používat každý ubožák, ovšem s fakty ti to jde hůře. Máš komické nadání, soustřeď se radši tímto směrem. Třeba ta anekdota o tom, jak koncern Fiat předběhne za pár let koncern VW, mě vždycky dostane.... >😁 >😁 >😁
Pokud se nepletu tak T5 z Volva se montuje do Fordu Focus RS.A chci vidět někoho kdo tenhle pětiválec dokáže zkritizovat.Ve svém Volvu mám D5 a motor je tak kultivovaný že se na něm za běhu udrží mince na hraně..
Důvod neznám, ale z logiky věci mi vychází kompromis mezi větším výkonem/krouťákem a rozměry/hmotností. Pětiválec lze ještě namontovat napříč.
No tak promiň Elemente 😉
Já to nemyslel špatně - jenom jsem prostě takový tradiční a uctívám klasické sudé konstrukce. Snad nedostanu nálepku "rasisty" nenávidějícího liché motory >😁 ... ale za definicí si stojím
Nevíte někdo vlastně, jaký důvod vedl nějaké inženýry k tomu, postavit pětiválec místo čtyř- nebo šestiválce?
Já to nemyslel špatně - jenom jsem prostě takový tradiční a uctívám klasické sudé konstrukce. Snad nedostanu nálepku "rasisty" nenávidějícího liché motory >😁 ... ale za definicí si stojím
Nevíte někdo vlastně, jaký důvod vedl nějaké inženýry k tomu, postavit pětiválec místo čtyř- nebo šestiválce?
No tak je potreba rict, ze tento trend neni pouze evropsky, takze hazeni teto veci obecne na eu je krapet nefer. A jen tak mezi nama. Tento ani ne litrovy dvouvalec ma 100 koni, tocivy moment 150 nm... A ja se panove ptam. Kdo z vas mel silnejsi motor pred 10 lety i v o 2 tridy vetsim voze. Tak v cem je ten problem? Je vubec nejaky realny problem? Za sebe rikam - neni
o par rokov budeme pri pive hovorit o davnych casoch (spomienky z minulosti) ked po zemi jazdili vozidla so 6 a 8 valcovym motorom a to, ze mame pod kapotou dvoj, troj a max. 4 valec bude uplne normalne. 6 a 8 valce najdeme len vo veteranoch 😢 .
PS: toto nie je kritika fiatu, ale konstatovanie "zelenej" buducnosti podla eurouradnikov
PS: toto nie je kritika fiatu, ale konstatovanie "zelenej" buducnosti podla eurouradnikov
To ano, ja jsem myslel spis kvuli vyvazeni parallel twinu. I kdyz na druhou stranu to zase tak velike hmotnosti u devitistovky nejsou.
Udivuje me jistota s jakou se tady snazis kohokoliv soudit 4 radky pod tim co si se priznal ze auto ridis 4 mesice... Vic k tomu psat nebudu. Snad jen az budes mit najeto to co ja, mozna pochopis, ze napat pravdu o cloveku co je placeny za to, ze bude psat o autech realne pravdive zkusenosti neni spatne...a on misto toho publikuje prokazatelne lzi. A hovado je pro takove prof. neschopne hovado slaby vyraz. A snaz se tady nejak predvest... Zatim je to slabe...
Měl jsem původní pětistovku a jezdilo se v ní dobře. Spotřeba byla na tehdejší dobu skvělá, takže pokud si budeš chtít koupi "pětikilo" dneska, máš na výběr z mnoha motorů zážehových i vznětových! Jestli máš problém s Twin Airem, vyber čtyřválec a máš to, jiný zase ocení nízkou sazbu pojistky u dvouválce a (snad) nízkou spotřebu. Nejsme všichni závodníci!
Aj to ťa raz prejde. Z radosti sadnúť si za volant bude povinnosť a nutnoť, a v prípade, že si to budeš cvakať stále iba sám, tak budeš ešte za ten downsizing nakoniec vďačný.
jistě, ten novinář je totiž normální, moderně myslící, nezakomplexovaný člověk.... Nemá mindrák z toho, že jede v mikro-autě.... Nemusí si dokazovat svoji (pseudo)mužnost v dlouhým táhlým, nemusí se pohrdavě dívat ze svého "velkého" auta na "hmyz" na silnicích....
Je to totiž člověk z 21.století, né buran odněkud z vidlákova, žijící v zajetí westernových klišé.....
Je to totiž člověk z 21.století, né buran odněkud z vidlákova, žijící v zajetí westernových klišé.....
´Myslim, ze si nemate s "mistrem" co vycitat.... tvuj vykon na podobnem webu byl oproti GTImu primo Supersportem ve tride "supermainstremové neléčené komplexy"....
Tak to ho musíš dotlačit do TOP10, tam se to mezi těmi napordej bavoráky bude vyjímat >😁 >😁 >😁 >😁
Ten novninář z tohoto odkazu působí z vejbuchu tisíciletí hodně nadšeně a vůbec nepůsobí, že by mu to činilo potíže s tím autem rok jezdit (zejména, pokud by měl jezdit za svoje). Spotřeba skvělá, výkon lepší než běžné motoriace v obdobných autech, zvuk super... atd...
Mám pocit, že mistr mindrák se tady opět a znovu provařuje (již bez pomoci nejvěrnějších), tak třeba se zadaří a ještě se něco dočeteme...
Mám pocit, že mistr mindrák se tady opět a znovu provařuje (již bez pomoci nejvěrnějších), tak třeba se zadaří a ještě se něco dočeteme...
Jsem "fiatista". Ale... Už z principu se mi to nezdá jako nejlepší řešení. Krom vyšší zátěže klikovky to musí mít zákonitě velké vibrace. Tlumení vyvažovacím hřídelem je nešťastné řešení - další "rotační hmota", odebírá to výkon (minimálně, ale přesto), další věc k porouchání.
prosímtě, přečti si můj příspěvek ještě 5x (nebo i víc) a pak se podívej na ten svůj 😉 . Rozhodně neříkám NIC o tom, že je snad bezpečný, naopak. Prokázal to i test ADACu F500 x Audi Q7. To je ale zkrátka nevýhoda těchto (mini)aut obecně. Jenže kritizovat za to Fiat 500, který ve své třídě patří k nejbezpečnějším (navíc v diskusi o motoru), mi přijde hloupý.
Já ti nevím, třeba Volvo má (mělo) v nabídce šestiválec a přesto nabízelo i pětiválec, kterej byl víc než dobrej 😉
uprimne opravdu si myslis ze pri celnim narazu ovyklem pri predjizdeni na vasich silnicich a nebo bocnim ve mestech je tento vuz schopen byt bezpecny ?,
vazne fakt si to myslis ?
Pri stretu s normalnim auten stredni tridy jsou jeho zony deformaci nejen vycerpany ale pokracuji po cestujich dale >😁
testy euro ncap a reality je vec na mile vzdalena jina........
vazne fakt si to myslis ?
Pri stretu s normalnim auten stredni tridy jsou jeho zony deformaci nejen vycerpany ale pokracuji po cestujich dale >😁
testy euro ncap a reality je vec na mile vzdalena jina........
Všechno se může stát, třeba dojde brzy ropa a budeme všichni poskakovat jak králíček Duracell >😁 Samozřejmě máš pravdu, není nad klasický karburátorový zážehový motor, co si opravíš a seřídíš doma šroubovákem a sadou klíčů, vím o čem mluvím, jeden takový božský stroj mám právě na prodej 😐 😒
v podstate to jednovalec neni - piesty síce chodia spolu, ale v jednom valci je kompresia a zážih a v druhom je výfuk a nasledne sanie. Štvortakt vykonáva prácu raz za dve otáčky, takže sa to pekne strieda. Piesty chodia preto spolu, aby bola práca vykonávaná každých 360 stupňov, teda jednu otáčku...
Hehe, vím že jde o překlep, ale ten "fiaut", to je snad horší jak fehler in allen teilen 😄
Edit: fiaut myslím samozřejmě foneticky
Edit: fiaut myslím samozřejmě foneticky
Já mám na 5 válců dost vyhraněný názor :-! . Podle mě to ukazuje na to, že automobilka nebyla schopná vyvinout takový čtyřválec, který by se vyrovnal konkurenčním čtyřválcům, ale na druhou stranu ta automobilka neměla "koule" na to, nasadit šestiválec (a uznat tak svoji porážku na čtyřválcovém poli) 😐
Ale vůči stroji a umu Waltra R. nemůžu říci křivého slova 😄 :yes: >😒]
Ale vůči stroji a umu Waltra R. nemůžu říci křivého slova 😄 :yes: >😒]
Ze sedačky v podzadkové části jsou vyvedené dvě kovové elektrody opačné polarity, které ti při intenzivnějším otočení reostatu topení dokážou řádně zatopit >😒]
Kde je vlastně k přečtení nějaká normální recenze tohoto motoru?
PS pro redakci: Nedávný mráz byl docela vhodný k vyzkoušení vlastností auta roku na ele? Proč se člověk nedoví jak se tohle auto chová za normálních podmínek a teplot v zimní evropě?
PS pro redakci: Nedávný mráz byl docela vhodný k vyzkoušení vlastností auta roku na ele? Proč se člověk nedoví jak se tohle auto chová za normálních podmínek a teplot v zimní evropě?
no promiň, ale tohle mi přijde vážně stupidni, 1. prave jsi objevil ameriku - malá auta nejsou bezpečná. Znamená to snad, že máme kupovat Escalade?, 2. z čeho usuzuješ, že je špatný?
az se v te pande nebo 500 poradne tuknes tak si na toho d.....bila vzpomenes ze mel pravdu.
Kdo nezazil nepochopi a pro nektere je uz pozde......
Fiat a vyvoj motoru hm nenech se vysmat........... >😁
Kdo nezazil nepochopi a pro nektere je uz pozde......
Fiat a vyvoj motoru hm nenech se vysmat........... >😁
GTI, já ti nevím, co je horší?
500kovej Fiátek s jednou tunou a 0,9kou, nebo 1,6 tunovej Sharánek, Tiguánek a Superbík s 1,4kou >😁 >😒]
Mě přijde smutná, trapná, nereprezantivní a neduživá jen ta druhá varianta ;-\ :no😒br />
Nemluvě o tom, že není nad sudý počet válců 😄 :yes: ..... znáš to: všechny lichý věci jsou, jak to jenom říct?... takový "LICHÝ"
500kovej Fiátek s jednou tunou a 0,9kou, nebo 1,6 tunovej Sharánek, Tiguánek a Superbík s 1,4kou >😁 >😒]
Mě přijde smutná, trapná, nereprezantivní a neduživá jen ta druhá varianta ;-\ :no😒br />
Nemluvě o tom, že není nad sudý počet válců 😄 :yes: ..... znáš to: všechny lichý věci jsou, jak to jenom říct?... takový "LICHÝ"
To by byla katastrofa.... miluju ten pocit, kdyz si sednu do auta, pustim nejakou dobrou hudbu a nekam jedu 😄 Neresim moc interier, nebo sportovni projev, jezdim v klidu a pomalu protoze me nejvic bavi ten fakt, ze proste ridim 😄 Kdybych si chtel nekde sednout, natahnout si nohy a otevrit si noviny, jezdil bych vlakem.
A to si vem že ještě to auto jsi schopny řidit sam ale jednou přijde doba kdy si založiš ruce jak ve školni lavici a ta mini raketka pojede(poleti?) sama. 8-s >😒]
Otázkou je, jakou daň klademe na oltář onoho "pokroku".... dnes vyhraje dvouhrnek o objemu 0.9 ve Fiatu 500 a zitra nejaky urednik z EU rozhodne, ze odted se budou tyhle motory montovat i do kombiku, MPV a supersportu vsech znacek.... Uz vidim, jak BMW prodava svuj petkovy sedan jako model 500.9d >😁 >😁 >😁 Ridim sotva rok a pul, o auta se zajimam posledni 3-4 mesice a presto uz mam polny zuby toho downsizingu a ekologickych kurvitek (DPF, biopaliva) a obstrukci (dostavba D😄.... to, ze vysledky podobnych anket jdou posledni dobou na ruku ekoterorismu, je spis k placi.
Samozřejmě, nejlépe by bylo, kdyby do F500 dávali dvanáctiválec, viď? Jde o to, že nemusí vyhrát vždy to nejdražší a nejluxusnější auto, to by tady pernamentně vyhrával Veyron, ale ten, kdo přinesl ve své třídě nejvyšší pokrok. Ale co já se namáhám, vždyť ty to jenom na nás hraješ a už se těšíš, jak si koupíš F500 ve dvouválci >😒]
No promiň, ale jediný, kdo co nepochopil jsi Ty. co jsem tak četl Tvé příspěvky, tak jsi vyloženě vysazený proti fiautu. kdyby to vyhrál vw se svým modelem polo a měl ten samý motor, vynášel bys jej do oblak, jak se vw trefil a jak ten motor má smysl. promiň, ale je to tak...Jinak gratulace fiatu, znovu ukázal, že svou konkurenci v poslední době překonává :yes: Jo a, nevím, od kdy je F500 pro méně majetné. diť to myslím(nechcu kecat) stojí v základu o 100 000 více jako fabie..F500 je hold stylové auto
zaujímavé, že Fiat je schopný predávať v segmente pre menej majetné vrstvy, aj keď neviem, či zrovna F500 tam patrí a VW so svojim majstrom elegancie neuspelo ani tam.
Keď už spomínaš dvojvalcové quatroporte, aby sme sa skôr nedočkali dvojvalcového Porsche.
Osobne nemám nič proti VW, aj keď ma ničím neoslovuje a porsche je bomba.
Keď už spomínaš dvojvalcové quatroporte, aby sme sa skôr nedočkali dvojvalcového Porsche.
Osobne nemám nič proti VW, aj keď ma ničím neoslovuje a porsche je bomba.
Nepochopils.
Člověk by čekal, že oceníš to, že nejdou cestou hybridu, elektriky, salátu a grínpísáků jenže ono nic. Ten motor všichni novináři chválí, to, že nyní zvítězil už je jen potvrzení kvalit.
Rozhodně je to lepší cesta, než vadná HTP a R3 TDI, které dokáží rozdrnčet i zavřené okýnko. Každý si holt nemůže/nechce doma oprašovat Porsche (ani ty ne), jsou i lidé, kterým stačí stylovka do města. A když už má být F500 retro, tak pořádně a stylově se vzteklým dvouválcem. Jede to skvěle, nežere, má krásnej zvuk a hlavně váží pár kilo.
Kdyby to nacpali do něčeho ve stylu Seicenta, pak bych očekával výkřiky jako "haha ruční stehy", u F500 jsi trochu mimo mísu.
Člověk by čekal, že oceníš to, že nejdou cestou hybridu, elektriky, salátu a grínpísáků jenže ono nic. Ten motor všichni novináři chválí, to, že nyní zvítězil už je jen potvrzení kvalit.
Rozhodně je to lepší cesta, než vadná HTP a R3 TDI, které dokáží rozdrnčet i zavřené okýnko. Každý si holt nemůže/nechce doma oprašovat Porsche (ani ty ne), jsou i lidé, kterým stačí stylovka do města. A když už má být F500 retro, tak pořádně a stylově se vzteklým dvouválcem. Jede to skvěle, nežere, má krásnej zvuk a hlavně váží pár kilo.
Kdyby to nacpali do něčeho ve stylu Seicenta, pak bych očekával výkřiky jako "haha ruční stehy", u F500 jsi trochu mimo mísu.
Někdo by holt letos pod stromkem nalezl raději dvouhrnek namísto napařovací žehličky, jinej si zase prohřejvá gáráž, aby mu na jaro nanstyd´Cayman. Padni komu padni, kdo jinému garáž kopá, sám do ní padá.
Já bych trochu to oceňování provětral. Minimálně tím, že by ti novináři, kteří na světlo světa vynesli anorektickou motorovou inovaci s ní také povinně do příští ankety jezdili. Nerad bych se totiž dožil doby, aby některou z příštích anket vyhrálo auto na péro.
Popravdě však napišme, že trend je jasný, je to jako v módě, aby si návrháři nekrátili zisky, museli opustit společenskou smetánku a sestoupit do velmi nízkých příjmových pater a nabídnout šik tepláky širokým masám. Stačí na kapsu našít dva zářivé flitry a je vystaráno. Odlehčená vlna? Ruční stehy? Jdi se vysmát, svět patří nám...
Tak jak to uzavřít? No obdbně jako v případě poroty - každý, kdo na diskuzi bude chválit první místo dvouhrnku musí zítra předat svůj vůz do tří áček a pozítří koupit jednu oceněnou pětistovku.
Jo, a nezapomeň na tepláky s flitrama, já jen aby sis moh´ připadat konečně jako... flitrovej kovboj.
P.S. Jinak samozřejmě gratulace fiatu, ve svém segmentu, to jest segmentu pro méně majetné vrstvy, je to nepochybně správný tah. Teď ještě počkat na dvouválcové quattroporte a prémiovky se mohou jít vycpat 8-s 😉
BRAVO FIAT :yes:
Já bych trochu to oceňování provětral. Minimálně tím, že by ti novináři, kteří na světlo světa vynesli anorektickou motorovou inovaci s ní také povinně do příští ankety jezdili. Nerad bych se totiž dožil doby, aby některou z příštích anket vyhrálo auto na péro.
Popravdě však napišme, že trend je jasný, je to jako v módě, aby si návrháři nekrátili zisky, museli opustit společenskou smetánku a sestoupit do velmi nízkých příjmových pater a nabídnout šik tepláky širokým masám. Stačí na kapsu našít dva zářivé flitry a je vystaráno. Odlehčená vlna? Ruční stehy? Jdi se vysmát, svět patří nám...
Tak jak to uzavřít? No obdbně jako v případě poroty - každý, kdo na diskuzi bude chválit první místo dvouhrnku musí zítra předat svůj vůz do tří áček a pozítří koupit jednu oceněnou pětistovku.
Jo, a nezapomeň na tepláky s flitrama, já jen aby sis moh´ připadat konečně jako... flitrovej kovboj.
P.S. Jinak samozřejmě gratulace fiatu, ve svém segmentu, to jest segmentu pro méně majetné vrstvy, je to nepochybně správný tah. Teď ještě počkat na dvouválcové quattroporte a prémiovky se mohou jít vycpat 8-s 😉
BRAVO FIAT :yes:
Jen pro zajímavost, první common rail systém (nebo alespoň to, co se za tento systém dá vydávat) pochází z roku 1916. Kvůli rozměrům byl používám pouze v lodních motorech a v dieselových lokomotivách.
Denso začalo dodávat CR do nákladních vozů (Hino) v roce 1995, takže pouze dva roky před Alfou 156.
Denso začalo dodávat CR do nákladních vozů (Hino) v roce 1995, takže pouze dva roky před Alfou 156.
.... nějaký objektivní blog a srovnat jízdu s tímto dvouválcem třeba s jízdou v S-klasse se V8 😉
Jinak gratulace Fiatu, v malých motorech prostě pořád patří do absolutní špičky :yes: Svezení v F500 s tímto motorem mě vyloženě láká.... 😄
Jinak gratulace Fiatu, v malých motorech prostě pořád patří do absolutní špičky :yes: Svezení v F500 s tímto motorem mě vyloženě láká.... 😄
Takových de**lů jako jsi ty potkávám denně desítky. Jinak k věci Fiat vždy určoval vývoj motorů. Třeba systém MultiJet je dílem Fiatu. Ve škodovce tomu říkají raději TDI CR
hm uzasne jako sebevrazedne vozitko dobre ---jedna bouracka posledni bouracka..
Ten dvouvalec urcite je skvely >😒] :no: :no: :no:
Ten dvouvalec urcite je skvely >😒] :no: :no: :no:
Velká gratulace Fiatu.
Italové konečně zase jednou ukázali, co umí kromě sportovních vozů nejlépe. Nikdy bych neřekl, že budu mít chuť se projet ve dvouválci. Jenže dosavadní recenze a hlavně ten famózní zvuk rozzuřené Vespy mě opravdu lákají.
Musím přiznat, že mě velice překvapilo technické řešení motoru-je to v podstatě jednoválec. Při srovnání s R3 1.0 Ecotecem, který měl i jako nový zvuk vylágrované Felicie je mi záhadou, jak dvouválec s tímto pracovním cyklem dokázali vyvážit.
V té bleděmodré je nádherná, žejo..? 😄
:yes:
Italové konečně zase jednou ukázali, co umí kromě sportovních vozů nejlépe. Nikdy bych neřekl, že budu mít chuť se projet ve dvouválci. Jenže dosavadní recenze a hlavně ten famózní zvuk rozzuřené Vespy mě opravdu lákají.
Musím přiznat, že mě velice překvapilo technické řešení motoru-je to v podstatě jednoválec. Při srovnání s R3 1.0 Ecotecem, který měl i jako nový zvuk vylágrované Felicie je mi záhadou, jak dvouválec s tímto pracovním cyklem dokázali vyvážit.
V té bleděmodré je nádherná, žejo..? 😄
:yes:
PS: 8 valec do tej 500-vky by znamenalo vyhodit zadne sedacky, aby sa zmestil