přesto je Chevy Silverado druhým neprodávanějším pickupem po Fordech řady F a GMC Sierra čtrtým nejprodávanějším (třetí jsou RAMky)....
Takže všechna první 4 místa americké značky, konkurence z japonska 100 mil pozadu...
Asi to farmářům stačí, kdo s tím chce jet do divadla, koupí si RAM 1500 Laramie 5,7 V8 HEMi 390 HP, že :-)
Tak predne bych chtel poznamenat k redaktorovi a jeho nepresnostem....gmc sierra je je klasicky silverado od chevroletu a jako takove se dela i v provedeni 6.57 dlouhem s dvojmontazi zadnich kol a u chevroletu se nazyva big dooley u gmc-- sierra a jako takove se dela ve stejne nej velikosti tez 6.57m...tot k velikostem u teto znacky
Jinak vuz ma klasicky lift kit 6 palcu ktery se da koupit ke kazdemu US trucku a po namontovani teto upravy se nedaji seriove disky a pneu pouzit a davaji se napr:35/12.5 r 20 nebo R 22....dle typu a palcu lift upravy...
obecne tyto kity jsou velmi super na vzhled vozidla ale maji nevyhodu ze se musi udelat uprava v prepocitavani rychlosti-dava se tam pristroj kde se zadaji rozmery gum a ten upravuje a opravuje stale rychlomer a druha je ze hnaci hridele odchazeji velmi predcasne diky zalomeni ktere kloubum nesvedci absolutne...cena techto lift kitu je okolo 5-6000 usd...
Rozmer 5.8 metru je u pick upu naprosto normalni zadne na americke pomery velke ......proste klasicky full size leda tak na ceske ..pri delsi korbe long bed je to stejne klasickych 6.2 metru nikdo se nad tim nepozastavuje...
pouziti naftovych motoru je otazkou jsou od modelu vsech znacek ford,dodge,chevrolet ktere maji uzitecnou hmotnost nad 800 kg a vys v nabidce a na zvoleni zakaznikem .
obecne pri cenach benzinu 13-14 kc na vas liter je to spis polemika ciste teoreticka i kdyz je pravda ze nekteri experimentuji a berou si tyto vozi ale je to spis firemni pouziti.
Pro osobni pouziti je to spis benzin.Jinak kroutak u americke nafty jest bezne 850 -900 nm coz je pro evropana tezko predstavitelne..
Druhou strankou je vec ze naftu si clovek musi dost priplatit okolo 6 tisic dolaru vcetne plne vybavy vetsinou....
Takze bezna cena vozu s naftovym osmivalcem a kroutakem -900nm je okolo 60 000 dolaru.....
Jinak klasicky ford f 150 4.6 4x4 zacina na 22-23 000 dolaru pro predstavu to jest okolo 440 000 korun v prepoctu....
A na konec gmc je znacka -horky kandidant na zruseni jinak pick upy chevrolet jsou to nejslacinejsi a nejobycejnesi mezi temito vozy co lze koupit ve statech....
Jj, btw vsechny auta maji jiny najezdovy uhly vpredu a vzadu.. Me na tom spis nesedi ten extra dlouhej rozvor. Svetla vyska je sice hezka, ale rozvor to degraduje. Zvetsenej rozchod bude vyhodnej v kolejich po nakladaku(a ta dalnice,mno), jinak to muze leckde vadit. Spolu s tim rozvorem bude drive trough u mekace vyzadovat trochu zrucnosti- jestli teda nedelaji v americe vetsi, nez tady :-)
Co se bezpečnosti týče, pořád lepší, než třeba Renault Magnum ;-) Takových aut je zapotřebí...je to prostě kuwa náádhera!!!!! A ten mega diesel bych chtěl fakt slyšet....Užijme si to, než budou všechny samohyby jenom bzučet....
Co jsem ještě nepochopil - proč se uvádějí dva nájezdové úhly. Přece když najedu na nějakou šikmou plochu se sklonem 39°, tak předek bude v pohodě, ale zadkem škrtnu o zem, protože ten má jenom 31°...
Tak to som z toho mimo, v takmer vrcholnom modeli (alebo je aj "vrcholnejsi" ?) naftovy motor?
Amerika asi konecne pochopila ze v takýchto autách benzín nebude tou najlepsou voľbou