Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: GMC Sierra All Terrain HD: 5,8 m, 296 kW a 1037 Nm

Americká automobilka GMC zveřejnila informace o konceptu Sierra All Terrain HD, který představí na nadcházejícím lednovém autosalonu NAIAS v Detroitu.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
22. 12. 2010 15:57
Re: postavte vedle toho amarouna
Nad Amarouny přeci není, přeci kvlita šmejd i džermeny....
Ses odvážil hodně zmínit tu amarouny, Velký vlk z vlkohradu všechno vidí :-)

VW - 4tá nejlepší a nespohleivější značka v USA (od konce, OVŠEM) >:-[] :no: :no: :no: :no:
Avatar - Barrichello
22. 12. 2010 15:53
Re: gmc
přesto je Chevy Silverado druhým neprodávanějším pickupem po Fordech řady F a GMC Sierra čtrtým nejprodávanějším (třetí jsou RAMky)....
Takže všechna první 4 místa americké značky, konkurence z japonska 100 mil pozadu...

Asi to farmářům stačí, kdo s tím chce jet do divadla, koupí si RAM 1500 Laramie 5,7 V8 HEMi 390 HP, že :-)
Avatar - dicky
21. 12. 2010 23:21
gmc
Tak predne bych chtel poznamenat k redaktorovi a jeho nepresnostem....gmc sierra je je klasicky silverado od chevroletu a jako takove se dela i v provedeni 6.57 dlouhem s dvojmontazi zadnich kol a u chevroletu se nazyva big dooley u gmc-- sierra a jako takove se dela ve stejne nej velikosti tez 6.57m...tot k velikostem u teto znacky
Jinak vuz ma klasicky lift kit 6 palcu ktery se da koupit ke kazdemu US trucku a po namontovani teto upravy se nedaji seriove disky a pneu pouzit a davaji se napr:35/12.5 r 20 nebo R 22....dle typu a palcu lift upravy...
obecne tyto kity jsou velmi super na vzhled vozidla ale maji nevyhodu ze se musi udelat uprava v prepocitavani rychlosti-dava se tam pristroj kde se zadaji rozmery gum a ten upravuje a opravuje stale rychlomer a druha je ze hnaci hridele odchazeji velmi predcasne diky zalomeni ktere kloubum nesvedci absolutne...cena techto lift kitu je okolo 5-6000 usd...
Rozmer 5.8 metru je u pick upu naprosto normalni zadne na americke pomery velke ......proste klasicky full size leda tak na ceske ..pri delsi korbe long bed je to stejne klasickych 6.2 metru nikdo se nad tim nepozastavuje...
pouziti naftovych motoru je otazkou jsou od modelu vsech znacek ford,dodge,chevrolet ktere maji uzitecnou hmotnost nad 800 kg a vys v nabidce a na zvoleni zakaznikem .
obecne pri cenach benzinu 13-14 kc na vas liter je to spis polemika ciste teoreticka i kdyz je pravda ze nekteri experimentuji a berou si tyto vozi ale je to spis firemni pouziti.
Pro osobni pouziti je to spis benzin.Jinak kroutak u americke nafty jest bezne 850 -900 nm coz je pro evropana tezko predstavitelne..
Druhou strankou je vec ze naftu si clovek musi dost priplatit okolo 6 tisic dolaru vcetne plne vybavy vetsinou....
Takze bezna cena vozu s naftovym osmivalcem a kroutakem -900nm je okolo 60 000 dolaru.....
Jinak klasicky ford f 150 4.6 4x4 zacina na 22-23 000 dolaru pro predstavu to jest okolo 440 000 korun v prepoctu....
A na konec gmc je znacka -horky kandidant na zruseni jinak pick upy chevrolet jsou to nejslacinejsi a nejobycejnesi mezi temito vozy co lze koupit ve statech....
21. 12. 2010 22:33
Re: nájezdové úhly
Jj, btw vsechny auta maji jiny najezdovy uhly vpredu a vzadu.. Me na tom spis nesedi ten extra dlouhej rozvor. Svetla vyska je sice hezka, ale rozvor to degraduje. Zvetsenej rozchod bude vyhodnej v kolejich po nakladaku(a ta dalnice,mno), jinak to muze leckde vadit. Spolu s tim rozvorem bude drive trough u mekace vyzadovat trochu zrucnosti- jestli teda nedelaji v americe vetsi, nez tady :-)
Avatar - Emel
21. 12. 2010 21:01
Re: nájezdové úhly
To není marná úvaha... ale svou roli hraje délka auta oproti délce té šikmé plochy.

Pokud bys měl metr vysoký schod, jehož nájezdová strana by měla 38°, pak ho tímto autem bez problémů přejedeš.
21. 12. 2010 15:22
Re: good
Co se bezpečnosti týče, pořád lepší, než třeba Renault Magnum ;-) Takových aut je zapotřebí...je to prostě kuwa náádhera!!!!! A ten mega diesel bych chtěl fakt slyšet....Užijme si to, než budou všechny samohyby jenom bzučet....
21. 12. 2010 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2010 14:43
Re: good
.. a nase deti taky. Kedysi takto nahradili EV-1 Hummerom. Dnes je Hummer v ri... 8-s Tam skonci aj tento dinosaurus, ale pekny je :yes:
21. 12. 2010 14:38
Re: good
Ano, do výroby a státní dotace jako na Leaf >:D To by pak ani Volt, Ampera, Prius neměli šanci ;-)
Avatar - Glaukos
21. 12. 2010 13:51
Re: good
Do výroby s tím a prodeje budou několikrát vyšší než u jakéhokiliv elektromobilu (Volt je pro mě hybrid)
neregistrovaný "Hooonza"
21. 12. 2010 13:04
nájezdové úhly
Co jsem ještě nepochopil - proč se uvádějí dva nájezdové úhly. Přece když najedu na nějakou šikmou plochu se sklonem 39°, tak předek bude v pohodě, ale zadkem škrtnu o zem, protože ten má jenom 31°...
21. 12. 2010 13:03
Re: good
Tak tak, po Leafech a Teslách konečně pořádná strojovna! :yes: >:D
Avatar - Barrichello
21. 12. 2010 12:32
Re: NAFTA
naftáky už jsou tam leta, stejně jako v dodávkách - a nejen u Fordu a GM, ale i u RAMu (Cummins).Někdo objevil ameriku? >:D
neregistrovaný "jozkii"
21. 12. 2010 11:47
NAFTA
Tak to som z toho mimo, v takmer vrcholnom modeli (alebo je aj "vrcholnejsi" ?) naftovy motor?
Amerika asi konecne pochopila ze v takýchto autách benzín nebude tou najlepsou voľbou