tak povídej o turbech v lesníkovi - to si rád poslechnu. Strejda strejdy mi nic neříká. Prosfišti si pár klubových stránek v reichu, které se týkají nissanu a když nevěříš mekánikovi, tak napiš těm majitelům. Třeba se mi nestalo, aby mi rezly pátý dveře půl roku po koupi auta. A co se týká těch turb u foryna - to si fakt rád poslechnu.....A myslíš foryna nového nebo předcházející generace?
má to 3 roky záruku,tak co tu melduješ,navara i path jsou i po těch letech auta,za kterýma se člověk RÁD ohlédne a takovejch povídaček,že strejda strejdy měl jsem slyšel..pro mě je nissan a infiniti stále značka KVALITY,kapišto... :-! .takhle bych mohl mluvit o turbech u lesníka a že to už není auto co bývalo.tak to nechám být
np 300 je docela drzak vcelku nenarocny pracant to je asi jedinny vuz ktery jim zustal...zive si pomatuji jak dopadali patroly s 3.0 pod kapotou od nissanu jinak ostatni produkt tech prichcipliku nebo neco s vyssi sedackou ty moc pro pravoverne lidi nissan off road se nedaji hodnotit ani brat v zretel...
Nissan celkove rezignoval na nejaky hodnotnejsi produkt zde v evrope
Ve statech se prodava navara s 4.0 benzin a full size titan ale zajimave prodeje to nejsou...infi okrajova zalezitost dost lidem nejde pod kuzi a na jazyk
Spojeni s francii toho dost napovida samo..
Mám Pathfinder s AT (typ před faceliftem) a upřímně - dostat ovládání automatu pod kůži mi trvalo skoro půl roku. Automat je stavěný na terén - kdykoliv to jde, drží vyšší otáčky. Na tankodromu v Milovicích jsme to nesčetněkrát ocenili.
Dneska už ale umím "řadit plynem" zcela bez problémů ;)
Každopádně autor velmi dobře vystihl charakter tohoto auta - není to SUV, ale ani ryzí off-road. Autům s haldexem se opravdu nedá říkat terénní... (vím o čem mluvím, máme jedno doma). Na druhé straně - kdo dneska potřebuje skutečný off-road s uzávěrkami všeho možného i nemožného? Většina z nich stejně jezdí ve městech a okolí a terén je pro ně sprosté slovo.
Tak pozor. Discovery 4 dostaneš dneska za stejnou cenu s +- stejnou výbavou. Skladovky dokonce za mega. Jezdil jsem a jezdím s oběma a není co řešit. Pohodlí a elegence jasně mluví ve prospěch Disco.
a máme ho tu - nááádherný kousek. Staticky zvenčí mužný. Hrany, jak u svalovce, který právě vyleze z fitka. Otevřete dveře - uvede Vás do svého hnízdečka lásky - příjemná muzika, kožená sedací souprava........ Všechno probíhá dobře........než, než ho použijete v praxi......... Ach Bože Nissane - Já vím, že Renault - to je to auto s tím zvláštním znakem na kapotě - ti zachraňuje portofolio a a kejhák a říká se tomu aliance...... Ale kam ses to časem dostal?
Upozorńuji, že nevlastním Pathfindera ani jiný produkt Nissanu - kdysi jsem měl 2,8 Trola - ale to bylo jiné auto..... To byl Nissan.
K tomuhle "veledílu" - mnoho povyku pro nic auto s třílitrovým dieselem je jaksi "standardem doby", takže říkat, že je to "pecka" a fajn a zupá - je trošku mimo, pokud to auto tedy aspiruje na SUV "vyšší střední". Pomiňme tu kašírku krásného interiéru - tu mimochodem v tomto levelu jaksi mít musíte, protože ten, kdo šáhne do krabice od bot od strýčka Vika, ten si do semiše nesedne a plast, který vydrží hrábnutí vidlemi taky neočekává. Jde o motor, podvozek, převodovku a všechno to,co dělá auto této kategorie autem. Snad se Nissan poučil z předchozích chyb, i když o tom, zrovna nesvědčí ta spolupráce automat-motor - i když, může být chyba kusu(ale tím si nejsem jist).
Kde se bere můj pesimismus ohledně Nissanu? Zhrzená láska pánové a dámy. Strašně jsem chtěl novou Navaru v automatu - moc. Až tak moc, že jsem začal shánět informace, drby, projel se(jede nádherně), mluvil s lidmi, co ji měli dýl, než na víkend a i s těmi, co jí měli na práci. Výsledek.... No jak bych to řekl - kráska s vysokou spotřebou, vysokým výkonem, která brzo chcípne. Známý co, dělá v Nissanu v reichu se mohl potrhat smíchy, když jsem mu řekl, že jí chci..... Zkuste sehnat pár informací o zadřených motorech, napínacích kladkách, opravách za desítky tisíc korun, či jen tisících éček.... je jich poměrně dost..... Zkrátka v Navaře - potažmo Patovi je moc "kurvítek". Jo a k tomu - Navara - SUV - on je to lifestylový pickup - má blíž k SUV, než k pracantovi - pracanta musel zastat do služby znovupovolaný NP3000 nebo jak tomu říkají.... A už i ten měl s 98kW verzí pár problémů..... ale to byly 2,5ky.
Třeba třílitr bude "dělo". Pro mně je Nissan ale jen značka, která se zpronevěřila kvalitě na úkor krásného pozlátka, na které se mnozí nešťastně pověsí jak moucha na lep.......Kašírka..............
V poho... ;-) Je to divny, ja jsem s tim razenim nemel nejmensi problem. Mohlo to byt chybnym nastavenim elekroniky daneho kusu. To hranate G od MB si zasluhuje naprosty respekt, samozrejme ne ve specifikaci AMG, ktera se do terenu nehodi a malinko degraduje jeho jinak vytecne terenni schopnosti :yes: uz jenom tim, ze by se clovek bal, aby mu neupadly ty nadherny chromovany postranni vyfuky pod podlahou... :-) Cena je ale nekde jinde...
Ale čerta starého neuměl jezdit :-) Když jedete ustálenými rychlostmi (i na tempomat) po městě, po rovině a automat sveřepě volí a drží vytočené nižší stupně, tak ten hluk obtěžuje nejen posádku, ale určitě i okolí.
V tomto konkrétním případě to tedy myslím není věc jízdního stylu, ale nastavení spolupráce motoru s převodovkou. Možná to bylo specifikum testovaného kusu, ale specifikum docela jasné:-)
Jinými slovy, neberu Vám právo na názor, ale budu si bránit ten svůj a pro okolí jej zkusím vysvětlit:-)
A ještě - opravdu řadíte X5, X6, MB-M do jedné skupiny s terénními schopnostmi srovnatelnými s MB-G?
Tak se zkus projet s tou Tvoji jinou ligou terenem... ;-) Srovnavas nesrovnatelne. To uz muzes potom rovnou vydavat X5 a X6 od Bawa nebo tridu M a GL (neplest s G) od Medaka, ktere v praxi nevyjedou strmejsi zasnezenej kopecek za terenni autak.
BTW, Volvo XC90 s petivalcem D5 a 6 stupnovym automatem Geartronic neni spatna volba, pokud neplanujes jezdit v terenu... Kdyz budeme srovnavat pouze motory, tak V6 se 7-stupnovym automatem od Nissanu je pocitove lepsi. Je kultivovanejsi uz jenom proto, ze je to sestihrnek, ma vetsi silu, stejnou spotrebu a nesrovnatelne lepsi zrychleni. Sice autor clanku pise, ze prevodovka radi podle nej rekneme sportovneji a hodne to vytaci, ale pravda je spis takova, ze autor clanku s tim neumel jezdit... ;-)
žeby mindráček? tipnul bych podle narážek nejspíš z Renaultu >:-[]
takže k Patfinderu:
motor - "ne japan 3.0 buhvi od koho" - ano, bůh ví, a kdo ten článek četl ví taky. Motor je společný vývoj Renault-Nissan (Infinity). Oni si totiž v alianci navzájem takhle vypomáhají. Nissan dává benzinové know-how, Renault zase dieslové.
porovnání - Ghostyx ti jasně napsal možnou konkurenci, která nabízí naftové V6. Ano Toyota i Discovery jsou luxusní káry, ale taky stojí o půl míče víc. Jeep je zatím jen v benzinu.
To mas pravdu, ale tyhle dva modely jsou jinak zamerene.
S Pathfinderem nenadelas tolik parady, zato toho vyjedes x-krat tolik :-)
PS: Taky bych radeji XC90 nebo Touarega, kdyz uz by muselo byt SUV.
No jasně, ty srovnávané auta jsou dost mimo mísu.... máš pravdu, cena je přemrštěná, ale už jen to, že si dovolili s tímto motorem přijít je odvaha, především u Navary :yes:
Jasně, ale nemůžeš přece chtít odstup mezi čtyřválcem v manuálu a V6 at. dvacet tisíc. Je to top verze. Stejně jich moc v ČR neprodají, myslím si, že drtivé většině zákazníků bude stačit posílený čtyřválec.
Nicméně Navara/Pathfinder jsou stálé krásná auta a v dané kategorii jsou mými favority ;-)
jejda to je humorne slyset srovnavat navaru tedy sorry suv a vic to neni pathfinders na uroven landcruiser nebo pajero..
ta plna palba muze byt sebevic plna ale kdyz otevres dvere a sednes si do nissan SUV tak je to hned jasne.......laciny spek za malo penez a srovnani bych ponechal v risi nedustojnych myslenek s temi auty co zminujes...
todle je normalni nissan ktery neurazi ani nenadchne ......a ten motor je predrazeny oproti 2.5 190 ps......
nelzi si do kapsy lepsi auto z toho neudelas at laciny pick up tak jako nesmyslne nelacine suv je to stale jen spanel navara v jinem havu......stejne jako byval spanel patrol...
srovnavat japonske klasiky skutecne japonske stroje a a prumerku ac s motorem ne japan 3.0 buhvi od koho je ceska sranda.
Asi nevis, ktera bije, protoze za tu cenu (upozornuji, ze za neco malo pres 1,3 mice je uz plna palba, se slevama i min) s dieselem V6 v tehle velikosti lepsi autak v terenu nenajdes... :yes: Jeep "Grandcerokez" ma podobnou cenu, ale ma zatim pouze benziny... "Landik" od Toyoty v podobne vybave vyjde na 1,8 mice, ale ma mensi vykon... "Discovery" od Land Roveru stoji v podobne vybave to same co Toyota. Pajero od Mitsu je jiz postarsi a zbytek si o podobne pruchodnosti terenem muze nechat jenom zdat... :-!