Ekonomika
0
Polo HTP 😉
Přejít do diskuze
Tak to se trochu rozhlédni, P308 nebo nová C4 1.6Vti (160Nm) ve supervybavené verzi sportium za 349 000 Kč a to nemluvím o tom, že za 399 000Kč už seženeš 156Koní THP.
Sú to obchodníci, nie technici, čísla sú pre nich iba čísla. Čo by si povedal takému, čo ti tvrdí, že so šiestimi airbagmi je zbytočné používať pásy? Alebo že denné svetlá sú dosť silné, a možeš ich používať aj za šera a normálne svetlá zapínať až keď je tma? Takého týpka som zažil... Asi sú podobné miesta slabšie platené, keď tam berú kde-koho. Česť výnimkám.
To vŕzganie vraj potom odstránili, s lacnejšími plastami máš inak pravdu.
Ja som mal možnosť vyskúšať si si Auris benzínom 1.6 a čo sa týka jazdy, tak to bolo slušné auto.
Ja som mal možnosť vyskúšať si si Auris benzínom 1.6 a čo sa týka jazdy, tak to bolo slušné auto.
Jj já vím že proběhl facelift, ale dost pochybuju, že se na zásadních věcem něco změnilo. Maximálně ty plasty a svetla - motor, prostornost, podvozek zcela určitě ne. Za mě :no😒br />
Nejde o to, že bych byl proti Aurisu nějak zaujatý, ale osobní zkušenost (byť model před faceliftem) je osobní zkušenost - tohle auto mi prostě nesedí a rozhodně bych si ho nekoupil 😉
Nejde o to, že bych byl proti Aurisu nějak zaujatý, ale osobní zkušenost (byť model před faceliftem) je osobní zkušenost - tohle auto mi prostě nesedí a rozhodně bych si ho nekoupil 😉
4 airbagy v zaklade je na auto nizsej strednej triedy dnes uz malo, standard je 6. Dalsi problem je v lacnych materialoch v interieri / striebornou farbou nastriekane niektore plasty ktore sa za chvilu osuchaju/, nefunkcna laktova opierka na dverach a tiez medzi prednymi sedadlami, radenie prevodovky nie je take presne ako u VW resp.Skody.
Facelift byl az modelovem roce 2010. Zlepsily se materialy a hlavne jizdni vlastnosti. Posaz za volantem, ergonomie prostredi ridice je na spicce.
Dobrym voditkem pro nevedome je m.j. test v Autosalonu na Prime.
Dobrym voditkem pro nevedome je m.j. test v Autosalonu na Prime.
Tie liate disky nie su zadarmo ako by sa zdalo podla nadpisu clanku, predtym stala 1,6 terra cool 12 990, s liatymi diskami 13 240€
No nezlob se na mě, ale musím důrazně nesouhlasit. Měl jsem tu čest s Aurisem modelového roku 2009 1.6l benzin. Mých 188cm se cítilo v tomto autě hůře než ve Fabii a to jsem si dal sedačku nejníže, co to šlo. Plasty velmi laciné a nevzhledné, malý vnitřní prostor, nemluvě o kufru. Motor zní jak sekačka na trávu. Jízdní vlastnosti špatné nejsou, ale do Golfa má hodně daleko. Dle slov kolegy, který na něj přešel (byl nucen) z Golfa V, je to tragédie. Když se dostane se spotřebou pod 9 litrů, tak bouchá šampus >😁
Jak jsem tak koukal na SDA je na "pěkném" 10 místě - skoro bych to čekal horší. U nás vede i30, Ceed, Golf, Focus, Megane, P308, Fluence, Astra, SX4 no a pak teprve Auris... :no:
Jak jsem tak koukal na SDA je na "pěkném" 10 místě - skoro bych to čekal horší. U nás vede i30, Ceed, Golf, Focus, Megane, P308, Fluence, Astra, SX4 no a pak teprve Auris... :no:
Auris rv. 2010 se pravem radi ke spicce tridy. Vynikajici motory, design interieru i pouzite materialy. Spolehlivosti se radi ke spicce, jizdnimi vlastnostmi taktez a prostornosti stoji na spicce samotne. Toyota ma jeste jeden trumf v ruce. Zatim nepropadla nesmyslnemu turbovemu downsizingu.
Mal som moznost pred par rokmi vidiet vedla seba u dealera toyoty posledny model corolly-hatch (co sa predaval v eu) a jeden z prvych kusov aurisu. Ten rozdiel bol naozaj velmi vyrazny. Dizajn teraz nehodnotim, ale vnutri bolo jednoznacne citit posun k lacnym materialom.
A ako bonbonik som si zapamatal vrzganie tej stredovej konzoly pocas testovacej jazdy, a to na predvadzacom voze co mal dakych 200km. Kolega vtedy kupil radsej Corollu, a myslim ze dobre spravil...
A ako bonbonik som si zapamatal vrzganie tej stredovej konzoly pocas testovacej jazdy, a to na predvadzacom voze co mal dakych 200km. Kolega vtedy kupil radsej Corollu, a myslim ze dobre spravil...
Ono zas to auto nie je vôbec zlé, s tou devalváciou si to prehnal. Žiadna Corlolla doteraz nebola dokonalá. Len sa podľa mňa pustili trochu nesprávnym smerom.
vsimnite si aku blaznivu cenu nasadil citroen na svoju novu c4. opticky zlacnovanie vyjadrene percentach v tomto pripade ukaze veeelmi dobre >😁
Tak třeba renault megane. Nejlevnější s ESP je za 285, není to sice 260, ale pořád je to 75 míň...
Napada me snad jen i20... a u nekterych znacek za priplatek +-10k... taky bych se do tech 260 vesel... ale jsou to jen "male vozy" 8-s
neviem ale ja mam casto pocit ze predajne a importerov vedu ludia ktori nemaju toho vela v hlave. Ci uz cenovymi politikami alebo marketingom..
Importeri jsou casto velmi zajimavi. Ze spatne prevedou kW na k nebo naopak, to je naprosty detail. Casto jednoduse napisou kW misto hp a cislo nechaji stejne. Mimochodem, k se udavaji hlavne u slabsich verzi aut, to vetsi cislo asi pusobi lepe. Ted me rozesmala stranka citroen.cz, kde maji verze naftove a pak motory typu "essence". Vubec se nenamahaji to prelozit, moteur ŕ essence. Bud to delal nekdo, kdo neumi cesky a nebo francouzsky. Konfiguracni stranka k Nemu uz je asi 14 dni nedostupna a udaje v nove C4 se misi s udaji ke stare C4. Tedy aspon pred par dny to jeste tak bylo.
Je supr, že Toyota přidala litá kola, ale u auta za 360k (Luna s 1,6 motorem) by stabilizační systém měl být už v ceně... Jiná auta stojí o téměř 100k míň a ve výbavě to mají...
nejde o KW ale o presnost udajov. Kedze sa auto.cz snazi byt magazin o autach, mal by udavat presne udaje. Teraz ich nehanim, je mozne ze im to samotny importer zadal zle, aj to sa dost casto stava.
Auris je podle me velice slusna nabidka. Neni to ale auto "na efekt". Slovnikem zdejsich diskuzi, nic pro eurodrzka.
Auris je od Toyoty krok zlym smerom. "Katovanie kostov" z aurisu priam trci vsetkymi smermi! Z istej stranky je aj dobre, ze zmenili nazov modelu. Nazvat toto "corolla", to by bola devalvacia slavneho mena...
No momentálne to cenovo asi je najvýhodnejší kompakt s tak silným motorom. Tak, ako u Focusu II 1,6 cena a jazdné vlastnosti dávajú zabudnúť na nedostatky interiéru a motoru, obdobne u Aurisu jeho nedostatky prebíja tento výkonný motor a cena.
Hmm, 74 vs. 73 kW, to bude iste obrovský rozdiel v zrýchlení i maximálke. 😉
Ale vážne, môže ísť o prepočet z kW na PS a späť a už máš papierový rozdiel 1 kW (viď Francúzi, ktorí používajú hodnotu 1 kW = 1,34 k, hoci norma je 1 kW = 1,36 k).
Ale vážne, môže ísť o prepočet z kW na PS a späť a už máš papierový rozdiel 1 kW (viď Francúzi, ktorí používajú hodnotu 1 kW = 1,34 k, hoci norma je 1 kW = 1,36 k).
Ako je to s motorom 1.33 Dual VVT-i? Tak ma vykon 73 alebo 74 kW? V oficialnom cenniku na stranke Toyoty je 73 kW. Tu v clanku je uvedenych 74 kW.
akokolvek, auris ponuka v ramci svojej triedy azda najviac. napr. taky 97 kw vo vybave luna.. proste parada
On ani ten Auris nie je zlý. Iba dizajn je taký neslaný-nemastný a interiér tiež príliš nepresvedčí. Plus tá kontroverzná kozola so šaltpákou...
Menej e😜erimentov by v tomto prípade znamenalo viac.
Menej e😜erimentov by v tomto prípade znamenalo viac.
No prostě vypadá jak nafouklý Yaris a moc se nelíbí. Jáměl Corollu rok 93 lift (černý plast na kufru). To auto vypadá líp než Auris i když má 18 let. Neuvěřitelné ale je jak šlape bez poruch a s původním výfukem. Z toho modelu by se měli odpíchnout.
Už by to chcelo novú Corollu. Auris asi nezaujal ako mal, alebo ako si Japonci priali. Myslím, že by sa mali držať viac pri zemi a ponúknuť spoľahlivú a peknú klasiku so starým menom. Určite by proti Golfu mala viac šancí ako súčasný Auris.
Corolla je pekná, vedel by som si ju predstaviť aj vo svojej garáži. Vedľa Jetty určite rovnocenný súper. Aj keď by jej tiež neublížilo viac motorov a viac možností výbavy.
Auris skrátka a dobre príliš nepresvedčil. K jazdným vlastnostiam to chce ešte učesanejšiu vizáž a lepšie materiály, treba viac ako len tvrdé plasty.
Corolla je pekná, vedel by som si ju predstaviť aj vo svojej garáži. Vedľa Jetty určite rovnocenný súper. Aj keď by jej tiež neublížilo viac motorov a viac možností výbavy.
Auris skrátka a dobre príliš nepresvedčil. K jazdným vlastnostiam to chce ešte učesanejšiu vizáž a lepšie materiály, treba viac ako len tvrdé plasty.