Ne to určitě ne. Myslel jsem to tak, že A1 je opravdu "prémiové" auto a hlavně proto jaký má poměr ceny vůči (já nevím jak to napsat) užitné hodnoty >:D já vím, píšu blbost, protože A1 je skvělá a hlavně plní stylovost, ale víš jak to myslím ;-) Tak asi tak. A1-čce se jen tak něco nevyrovná (možná spíš nic) a A3 sedan už by mohl mít nějakou konkurenci, když nebudu brát v potaz motor 2,5 300kW s tím bude stát pěkný peníze. Pokud bude mít jakýkoliv další motor může se pohybovat si myslím okolo 600,000 - 700,000 už v pěkné výbavě...
Skicu moc komentovat nechci, jelikoz na papiru se to planuje lehce a kazde auto s 19" koly vypada pekne.
Z principu mne velmi zajima jakym zpusobem se bude resit design uvnitr vozu a nasledne umisteni SAT NAV, zda pujde jen o evoluci ci kompletni nove pojeti designu na pristi etapu 21 stoleti teto kategorie vozu.
Z nove A4 jsem vubec nadseny nebyl, tak jako z A5, tedy doufam, ze to kluci nepokazi.
Concept vypadá úžasně. Nemyslím si, že cena bude až tak prémiová jako třeba u A1 :-)
Třeba se základ bude pohybovat jako u středně vybavené octávie. Ale polemizovat o ceně je blbost ;-) už teď je jasný, že podobný auto najde své kupce a to bezpochyby. Dovedl bych si A3-ku představit i u sebe.
Je vidět, že u Audi nevládne slepota, hluchota a hloupost. Je jasné, že museli zaznamenat úspěch BMW 1, proti kterému přeci jen (zatím) A3 tak uplně přesně nestojí. Velmi zjednodušeně se pořád jedná "jen" o klasický hatchback, kdežto BMW 1 je přeci jen více postaveno mimo (výše) designovým pojetím. Nyní, resp. "za chvíli" si myslím, že tato mutace by mohla image celé řady A3 pozvednou na jistější prémiovou úroveň než nyní. A když se zasním a představím si v této skice 2 dveře a označení S či RS na zádi....
Když se tak člověk zahledí na ty kresby, napadne ho, jak je to jednoduché, navrhnout auto, které tě okamžitě vezme za srdce. Trik spočívá ve dvou věcech - auto musí vyjadřovat mix elegance a dravosti, současně musí mít "tělo" vyvážené a pružné jako gepard.
Popravdě však uznejme, že auto s uvedenými vizuálními vlastnostmi uspokojí jen část populace. Podívej se kolem sebe, těch tátů hub, antoušků, šmajdálků, tesilovejch rambů a kosmonautů v sandálech, umíš si představit, že by je na první pohled sejmula tahle audina? To je vyloučeno ze své genetické podstaty.
Neměj však strach, pro kloboukáře a další kýčaře je na světě plno aut, však je znáš, však je moc dobře... znáš.
kari: "dinamycký", to trhá uši i oči... 8-s:*)
Inak predbežne to vyzerá na ďalší vydarený malý sedan z koncernu. A na rozdiel od Jetty sa dá očakávať i kvalitný interiér; samozrejme ale za prémiovú cenu.
Pokud zachovají dinamycký vzhled s klasickými prvky Audi, tak to vypadá na hodně povedený desánek. Přední část se dá předpokládat moc změnami neprojde. Bude tam klasická přední maska nyní ve tvaru šetiúhelníku, která předku dominuje. Podobně vypadající sedan nižší střední s motorem přes 400 šemíků je z říše snů.