No asi, co mě udivuje, že vůbec takovou ptákovinu v Auto Tipu otiskli. Já ten časopis hodně uznávám a jsme s otcem předplatiteli snad 11 let. Takže se divím, že jim a hodnota nepřišla divný, tak jako přišla mě.
Tak Cayenne... To je auto, které bude vždycky hodně kontroverzní a plné vášní fanoušků při diskuzích. Jedni ho milují, druzí nesnáší. Já ani nevím, co si o něm myslet. Ani první a ani současná generace mě absolutně ničím neoslovují. Je to i tím, že SUV obecně mi nic neříkají. Vadí mi ta velká hmotnost a obrovská spotřeba u S a Turbo verzí. Za ty peníze, bych měl Alpinu B5 Biturbo a ještě jedničku pro manželku. Ale zase respektuji a uznávám, že Cayenne Porsche ve své době zachránilo a umožňuje výrobu naší všemi milované Káji (hezké oslovení, přebírám ;-) ) Takže asi tak. Ale máš recht, z Porsche nabídky jedině Káju ;-)
Tak katalog uvádí 7,1 s u minulé generace.
Tuto hodnotu uvádí i renomovaný katalog od vašich oblíbenců z NSR, tedy Autokatalog časopisu Auto motor und sport.
Zájemcům mohu oskenovat.
Za 12 sekund zrychluje Cherokee 2,8 CRD, což je chcíplej 4válcovej nafták kterej má málem půlku koní....
Těžko Anežko, katalog pro 2010 GrandCherokee 5,7 uvádí 7,1 s.
Nemůže to mít horší zrychlení jak 3,7 V6, že.
Nebo ted 3,6 V6 Pentastar, to sou nějaký bludy vycuclý z prstu.
Nevidím jediný důvod, proč by stejnej motor spřaženej se stejnou almarou, kterej dělá v novém 300C stovku za 5,5 jí dělal v Jeepu za 2x tolik. Uznej, že to je krapet ujetý.
Ano to se asi dá...u X6 dostaneš v podobě hybridu pár stovek kg zátěže navíc. Horší zrychlení a cenu vyšší o cca 500tis. Já se svojí X6 50i jezdil v zimě za cca 17L a v létě za 18.5. Když si vezmeš že podle testů hybrid jezdí o cca 2L/100km méně....nechápu jaký pomatenec by si to mohl koupit
No problém je že Adaptive drive pouze vyrovnává náklony a tuhost tlumičů. Nefunguje ale např. jako vzduchové pérování u Mercedesu nebo BMW 6 které dokáže perfektně vyhladit nerovnosti :'-(
Možná to tady už bylo napsáno, ale v testu Auto Tipu udali hodnotu zrychlení Grandčíra Hemi 11,9, což mě hodně překvapilo, jelikož to je opravdu hodnota dieslové Fabie, jestli to byl překlep, špatný převod z majlí nebo je to opravdu tak nevím.
9sekund je blábol, zítra ti napíšu skutečný údaj z katalogu u starý generace.
9,5s má prosimtě 3,6 V6 zrychlení v GrandCheeru a to má skoro 100 HP méně!
Nevím, jestli neumíš nebo nechceš číst, ale srovnávám atmo V8 od Porsche s o litr menším objemem s atmo V8 Hemi v autě stejné třídy a velmi podobné váhy. Čísla mluví jasnou řečí, skoro devět proti šesti vteřinám, jiný vesmír. Řeči o tom, co je dostatečné a co ne, jsou k ničemu, většině lidí stačí htp, no a?!!
Turbo s amtosférou srovnávaj jen místní VW experti.
Ne soudný člověk, kterej ví že je to pitomost.
Ano 2,0 atmosféra vs 2,0 biturbo může být taky klidně 120 vs 200 HP.
Trošku ujetý tohle srovnávat.
A já ti říkám, že problém není v HEMI, ale ve starý převodovce a ve váze vozu.výkon 360-390 HP co maj 5,7 HEMI v závislosti na konkrétním modelu taky stačí.
V novém 300C zrychluje 5,7ka za 5,5 s, přečit si test - [odkaz]
Grandčíro zas o tolik těžší není, jasně je horší aerodynamika, ale i tak pokud se tam dostane ZF 8stupnů, není důvod proč nebýt někde na hodnotě 6,5 s na sto.
To běžnému člověku stačí, dynamika rakety vůčí 70% českého vozového parku se zrychlením mezi 8-16 s na sto.
Pořád mícháš hrušky s jabkama. SRT, až bude, můžeš srovnat s cayenne turbo S nebo X5 M například. Já ti tu předhazuju slavný, skoro šestilitrový V8 Hemi v naprosto novém modelu, který má dle ofic. údajů zryhlení z nuly na sto za 7,1s, podle am. testu lehce pod devět. Tak to je, a je to bída, Evropani na tohle monstrum stačí se základními dýzly (mluvím o relevantní SUV konkurenci). Cayenne S není vrcholný model, je to první model s osmiválcem, atmo V8 se skoro o litr menším objemem, výkon 294kW, zrychlení 0-100 za 5,9, jak říkám, dynamicky jiný vesmír. ;-)
nebo si lehce přidat a koupit Mustang, pro maldýho kluka ideál, nebude v něm vypadat jak tulipán a užije si s ním x tolik zábavy, jak s nějakou krabičkou od syrečků :o))
Sem se díval včera do katalogu, tak ta generace SRT8 z odkazu to má za rovných 5,0 s.
Takže počítej že nová jde jednoznačně pod 5 sekund.
Nejlepší motorizace Caynene zmíněná v tomto testu má 4,7s.
Takže pokud to vezmeš JEN podle zrychlení a porovnáš cenovky, není třeba spekulovat,kdo je tady vítěz. Porsche to není. A když v SRT8 proinvestuješ cenový rozdíl, nemá Caynne S sebemenší šanci.
Když tak lpíš na zrychlení.
Chrysler oficiálně u ničeho zrychlení neuvádí, hodnoty jde doheldat pouze v patřičném katalgou. V brožuře to není >:D
Co se týče 5,7ky, 7s je relevantní hodnota. Možná to bude i lehce pod 7.
Na normální ježdění to bohatě stačí, kdo chce závodit, může si koupit SRT8 nebo si to poladit.
Přidat kompresor není žádnej problém, stejně jako další úpravy. Pokud to někomu nestačí.
Cayenne S je vrcholnej model, takže srovnávej s SRT8.
5,7 si srovnávej s 4,8 V8. To má zrychlení lepší o sekundu no. Ale tu udělá přesně ta převodovka, možná i víc. Až dostane Jeep 8st. ZF, bude to jinak.
Jenže majitel 911 má většinou na rodinné ježdění v garáži i toho cayenna, takže ten podobné pitomosti hlásit nebude... zbývají jen ti openkartisti. ;-)
Na E60 jsem je vyhodil po sto kilometrech. Je fakt, že od té doby se i vývoj rft gum pohnul, a na F10 jsou už snesitelné i díky adapt. tlumičům, ale pořád si myslím, že pro běžná auta je dojezdová rezerva lepší řešení a pro komfort jízdy normální gumy stejně tak. U SUV je to jiná věc, představa, že někde na silnici měním kolo mě při jejich velikosti a váze moc neláká, nemluvě o tom, jak je to neřešitelné pro slabší pohlaví. Tady prostě vidím rft jako užitečnou věc, pokud se dostanou na přijatelnou míru komfortu, což u x5 díky AD jde, pak jsou přínosem, protože u té X5 i díky nim dostaneš bezkonkurenční kufr. ;-)
Když jsem loni vybíral SUV, tak X5ka ve výběru zůstala právě jen díky faceliftu, tj. tomu, že s ním dostala možnost adaptive drive. Protože s ním je to zcela jiné auto, před fl je to i na 18kách uskákaný kostitřas, s AD i na runflatech 19 naprosto v pohodě, srovnatelné např. s touaregem na vzduchu při stejném rozměru kol, a to bez ztráty dynamické květinky podvozku. Limitem jsou právě ty RFT, dvacítky nebo jednadvacítky jsou i přes AD cítit, ty tuhé bočnice při nízkém profilu už se prostě projevují. Osobně bych X5 bez AD nevzal, ale je fakt, že každý máme laťku komfortu nastavenu jinak, přesto vždycky jen kroutím hlavou, když vidím nějakou X5 před fl na jednadvacítkách. ;-)
Nejde přece o samotné zrychlení z nuly na sto, ale o to, že z této hodnoty lze dovodit, jak je na tom dané auto dynamicky. Jinými slovy, jestli má nějaké auto se stejným druhem pohonu, např. zde probírané čtyřkolky 0-100 za osm nebo za šest můžu s klidem říct, že mezi nimi je v dynamice rozdíl vesmíru.
Zbytečně tady SRTkáš, co bude bude, bude-li SRT, budem ho srovnávat s vrcholnými verzemi konkurence např. X5 M. Tady je řeč o V8 HEMI, který v nabídce je, nahoře jsem hodnoty tipoval, a teď si chtěl ověřit, jak to skutečně je, jenže ouha, český Jeep ofic. hodnotu zrychlení 0-100 vůbec neudává. Otázka zní proč, že. Takže gůglím, a co se nedozvím, jediný ofic. údaj, co jsem našel, je 0-96 za 7,1s, a pak např. v tomto testu [odkaz] čtu "about 8,7s" pro HEMI V8 5,7 litru (výkon 252kW) s větami jako " its 360 horses and 390 lbs-foot of torque are not delivered in spectacular fashions" nebo "you don’t feel the boost that you’d expect to feel" a to se raději ani neptám po spotřebě. No, jestli tohle má někoho ohromit?! O cayenne S nebo X5 V8 se v této souvislosti ani zmiňovat nebudu, to je dynamicky jiný svět, na tohle stačí třeba BMW (ať zůstnem u benzínu) i X5 35i s výkonem 225kW, 0-100 za 6,8s, spotřeba skutečná do 13 litrů. ;-)
Nejezdím pro běžný provoz, ale pro jízdu jako takovou..... no a patří do běžného provozu i rychlé předjetí? Lepší manipulace s vozem? Hm? Ono to zrychlení, i v provozu běžném, dělí auta na chcípáky, lemry, svěžáky, šviháky, hbitoně a dravce...... najdi si svou kategorii...... na kole se jedná o rychlošlápky, prudiče a košíkonosiče..... pokud máš berany a pětikolco s dvoutalířem tak patříš mezi závodničky.
a zase ta karta..... že ty ses předzásobil :-) osobně Káju za Porsche neberu...je to suv.... a když už, tak předchozí generace.... a spadám do tvé kategorie.... ;-)
přijmi, prosím, omluvu za emotikony.
PS: i tady je rozdíl jako mezi A6 v hadře atd. a v A6 v s-linu. I tady.... a řekl bych, že ještě výraznější.... neberu v úvahu fičurky typu vyhřívání volantu atd.
Megane RS je velmi povedený vůz, o technice psát nemusíme, oba víme, ža taj e bez připomínek, jde o design, a ten Já spatřuji na straně RSka jako zásadně stylovější, o jízdním požitku a příslušnosti ke značce a F1 hovoří naprosto jasně pro RS.... jednoznačná volba RENAULT F1 MEGANE RS250
.... a za co ty? Co by pro tebe mělo prim? ...fakt mě to zájímá, co preferuješ u SUV. Ano, to auto je dokonalé, ale postav vedle sebe holáska a fulliho.... ten rozdíl je do očí štípající....
Já už si připlatil.... celokožo int., TechArt, sedadla, navi, telefén, hudba.....u Porše si připlatíš co tě jen napadne...a to je fajn.
mrkni na to...
pokud bych měl volit mezi holým cay anebo toua tak beru Tuarega.... rozdíl mezi stejnými vozy je cca. půl koule.
Nenávidím tento způsob snižování spotřeby a "ekologického" chování. Osobně to vidím jako způsob, jak dostat z kupce pod "ekologickou" záminkou půl milionu navíc. Jinačí důvod hybridy nemají..
ROCCO je velmi povedený vůz, o technice psát nemusíme, oba víme, že ta je bez připomínek, jde o design, a ten já spatřuji na straně ROCCa jako zásadně stylovější než u mégana (byť RS).
....v DE zabezpečují technické servisy..... tak proto ta spolehlivost.....a pak zase zpět do servisu, páč se to po cestě z technické zase posr..alo... prostě ten křáp, ano křáp je k ničemu.
....nevím, proč mu cpeš toho homosexuálního papuča..... jo ale jestli chce auto pro mladého kluka, který už má mozek, něco najeto tak půjde jednoznačně do Megana RS...... a ne do toho rozšláplého duchmen vágenu...
No za těch 1.270tis. to je ale holáč na první pohled..... a pokud chceš mít onen pocit image, tak si připlatíš.... jinak budeš mít ten pocit jen chvíli, jako u každého jiného auta.
To že jsi mladý a úspěšný tě toho zobáka nezbavuje. Jsi především mladý a zatím nejsi zvyklý na nic, teerixi, je to tím, že jsi si za svůj krátký život zatím neměl na co zvykat, většinu toho co děláš, děláš totiž poprvé. Až teprve časem z tebe může něco lidsky být. Jak tě čtu, tak ty jsi neměl především štěstí na hlavu. Tohle se nedá v životě vyvážit ničím, měl by ses pokoušet s tím vyrovnávat elegantněji, než tak, jak tu předvádíš nyní.
Tedy pamatuj, v tvém věku bys vypadal v Cayenne jak tulipán v latríně... zkus se s tím alespoň plakátově vyrovnat :yes:
Jasně, ti co si koupí nový Cayenne dělají velkou chybu, mohli by totiž mít za mnohem menší prachy lepší podvozek (CX-7) a jejich vůz by přitahoval pozornost úplně stejně... >:-[]:yes:
Ta pozornost, to je velmi zajímavé hledisko při výběru vozu... a mít za méně peněz stejnou pozornost to je panečku silnej argument... >:D
Ten interier to mas pravdu, je to tvrdy plast o tom zadna ve srovnani s mekcenymi plasty Porsaku je to rozdil, ale jinak tam nenajdes nejakou zasadni chybu, krome snad neexistence vyvodu ventilace na zadni. Podvozkove ovsem je to vytecne a plne srovnatelne s cimkoliv i treba s timhle Porsakem. Ver mi, ze kdyz je postavis vedle sebe, tak budou stejne pritahovat pozornost oba. :-! Pritom za Porsaka bys poridil temer dve benzinovy CX-7 v plny palbe, ale rozhodne podvozkove (dle mych zkusenosti) je na tom lepe CX-7, je sice tvrda, ale kdyz vezmu, ze to jezdi na 19´, tak je i komfortni zaroven a to vse bez foukacich serepeticek, ktere vyuzivaji jini, aby zmirnili tu tvrdost. Na svou tridu fakt vytecnej podvozek, coz se bohuzel o tom Porsaku rici neda... 8-s Britas1 to popsal relativne dobre. ;-)
Sory myslel jsem že si normálně píšem. Teď se ale vyjadřuješ jako totální ubožák. Dvacet už mi bohužel dávno není. Ale jsem zvyklej kupovat si to co já chci a na co mám. A je mi u zadnice co si o tom myslí někdo jinej, i tvoje věkový tabulky a příslušný auta pro danou věkovou kategorii....Když jsem psal "aby jsme se z té image" ne***i...myslel jsem právě lidi jako seš ty. P.S. Když už chceš někoho nazývat zobákem tak spíš podle toho jak se chová ale rozhodně ne podle věku. Pokud si ty neměl v mládí štěstí být po finanční stránce úspěšný, tak věř že někteří jiní to štěstí měli. :no:
No nechci tě děsit...ale i run flat se ti může protrhnout pokud máš smůlu. Já ho využil jednou když mi po nárazu do velké díry kompletně ušlo kolo. Dojel sem s ním cca 120km rychlostí cca 100km/hod a je pravda že v tu chvíli run flaty zbožňuješ. Chystal jsem se run flaty vyhodit a koupit klasické gumy...bohužel mi mezitím auto ukradli...
Prosim te komunismus uz skoncil abys mohl lustrovat lidi v kolika a v cem jezdi >:D a co se ke komu hodi a ne
>:D
Nejak nemuzes stravit ze nejaky mladi by meli dokonce cayenne a dokonce nove..
Proc ne kdyz je uspesny nebo je financne solventni..
A nezlob se na me na zapad od teto zeme to tak je nikdo to ani nikomu nezavidi a myslim ze 20 mladik nevypada za volantem o nic hur nez 55 lety pupkac >:-[]
Jezis jak toto nekdo muze napsat 20 lety zobak by to neveril ani sam sobe...takove postkomunisticke nazory
VIS LIDE BYVAJI I USPESNI A BOHATI
nejsi nejaky byvali predseda KNV S VOLHOU DOMA?
Dle tvych slov bych to skoro tipoval.........
Jak tě tak čtu, tak kdyby se auta fasovala podle mozku, ty bys zatím trajdal leda na sněhových bobech... >:D
Líbí se mi tihle dacani, s neandrtálčím obočím a rozhledem fiatu panda... tak pamatuj, dicky, auto musí sednout k věku i k naturelu, dvacetiletej zobák v ceyenne by ho nevěřil ani sám sobě...
hale ty chytraku na vsecko vis co ti povim ze me na tom vadi ten napis zezadu cayenne S ...
Takovadle zpatlanina si tento napis nezaslouzi .......
Byvavalo zvykem ze tento napis znacil dobry osmivalec pod kapotou a ne kompresorovou chudinu....
A proc je tam ten S u tohoto technickeho pokusu na spotrebu?Prave pro tu hloupou image protoze napis hybrid a 3.0 V6 -BY ASI MOC PARADY MAJITELI NEUDELAL >:D
To jen jak na tom kazdy tlaci
Technika na urovni 3 tisicileti nech toho ty komedie..ostatni uz vyrabeji druhou generaci hybridu >:D a berou to jako normalni vec...
Jen jste zpatlali hybrid nic vic..
Jinak cayenne je krasny auto ale s odpovidajici motorizaci samo a na veku vubec nezalezi kdo ho vodi..
Vodi ho jen ten kdo na nej ma...A jestli je mu 19 a hraje NHL nebo 60 a podnika hoouby na tom sejde ty rozumbrado
Tak to je skoda, u Lexe to proste neni jen marketing, ale opravdu to i funguje, bracha s tim jezdi za 12L jak prase, coz na 3.5L benzin 2tuny auto je celkem hoodne dobry, jeho manzelka jela i za 6 az 7L, tak asi tak....samozrejme to neni vzdy super, napr. v zime to na baterie jede az po zahrati, coz se nikde samo neuvadi !!! Take nechapu proc ty baterie jak krava nemuzou napr. vytopit interier v zime pred jizdou a pridavne topeni nelze ani dokoupit !!! To bych preferoval pred nizkou spotrebou...budu muset zrejme napsat do Japonska >:D
Ano, auto bude obute do tovarnych 18´ run flatov, preto sa neobjednavala ani rezerva do kufra a runflaty budu musiet byt aj zimne pneumatiky...no nepotesil si ma, ale da sa to ozeliet za cenu tych jazdnych vlastnosti a hlavne bezpecnosti s run flat pneumatikami..raz uz mi buchlo koleso pri 90 a dopadlo to este moc dobre, bola noc a prazdna cesta. ale neviem a nechcem si predstavit, co by to spravilo s takto velkym autom na plnej dialnici pri 130... a snad to az tak hrozne nebude ;-) mam skusenost s Q7, tiez bez priplatkov do podvozku a tam je to celkom v pohode, ak to nebude neporovnatelne tvrdsie bude to v pohode :-)
:-):-) ano, je pravda, nejel sem v jiném cayennu, ale představ si, ač je to k nevíře, jel sem už v jiném autě, vím jaký byl rozdíl v tuhosti díky o palec menším zimním kolum a bylo to těžké auto, a přesto mám za to že cayenu ke komfortní jízdě pomohou tak leda 17ˇˇ s jednou atmosferou, co je pro mě komfortní jízda? když ujedete víc než 300 km a plotýnky zustanou na svém místě. Nechtěl sem se nikoho dotknout, jak sem psal na začátku, moc moc se mi líbí, bral bych ho všema deseti....ale kdybych měl zbytečné 2 miliony chtěl si udělat radost na nedělní odpoledne, ale rozhodně na každodenní ježdění, leda že by to porsche zamýšlelo jako bezpečnostní prvek..některý trapný auta hlásí přejetí do vedlejšího pruhu vibracemi do volantu...zatímco porsche.....to při přejetí valu bílé barvy na silnici rozvibruje i vás...myslím že neusne nikdo, ale jak sempsal, rozhodně ho neshazuju.
K autu nemam mnoho namitek. K Porsche to ma dost daleko. Znacek na kapote nestaci. Jestli bych chtel Porsche, asi bych si hybrid nekoupil. Jestlize mam penize na nakup, potom mam i na provoz. Tudiz od Porsche bych bral jedine tak Cayman.
K automobilu na obrazku..... [odkaz]
Ve dvaceti si nepřipadá každej, časem pochopíš, že hodnoty jsou posunuté jinam. Tvé poslední větě nerozumím, ty máš s odkazem na horní článek problém s image cayenne?
Po precteni toho clanku mi manzelka prave oznamila, ze uz ji se*e, jak se z nich ty slepice z "lifestylovych" magazinu snazi udelat ruzovoucke chic blbky, jejichz jedinym zajmem je vyjadrit se nakupovanim za cizi penize. Prej zustane u svyho Golfa a jestli bych ji mohl sehnat GTI paket, ze to ma nejakej jeji kolega nebo co a vypada to dobre.
A ze zas tak nechce byt jedinečna, odlišna a vábiva...
Tak ja nevim, treba o ty Fabie ani nebude zajem...
Pro mladého kluka není image totožná jako pro čtyřicetiletého střelce, na to pozor. Jako mladej holub je dobře mít takový vůz, který podtrhne tvé mládí, který se k tobě bude hodit, například... VOLKSWAGEN SCIROCCO. Cayenne není pro mladé zobáky, Cayenne vyžaduje už mít něco za sebou. Vypadal bys v něm jak tulipán v latríně.
P.S. Image jde ruku v ruce se zážitky, které ti ten který vůz zajišťuje, samozřejmě je také potřeba znát svůj naturel, jinak auto působí trapně v každém věku.
Jak jsem již jako nerozumný mladík poznal, image je fajn ale hlavně pro toho kdo se na tebe kouká zvenku. Ale když si to pak koupíš není to image kdo ti zprostředkovává radost z jízdy.
Jsem konzervativní. Pro mě se slova hybrid diesel a porsche vylučují. Na druhou stranu nebýt cayenne tak není žádné porsche. No hlavně aby jsme se z tý image jednou ne***i. :-|
Podle mé zkušenosti pokudi obouváš tovární run flat není rozdíl mezi 18-20". Auto je stále děsivě tvrdý a v zatáčkách na nerovnostech má tendence odskakovat. Dosyta jsem si toho "užil" u 530D, M5 i X6.
V podstatě, na tuto dobu, ideální vůz. Image ti poleze i ušima, technika na úrovni příštího tisíciletí, vrcholná praktičnost užívání, parádní rozhled zpoza volantu, karoserie, která nemá jedinej kaz, všchny pohledové úhly jsou až bolestně krásné. Věc je jasná. S ohledem na cenu dvojnásob.
V6 3,6 za doslova fantastických 1,520.000,- cena neuvěřitelná (bez DPH 1,270.000). Schází ti něco? Nic, jenom ten Porsche :yes:
Suhlasim, osobne som jazdil s X5 na 20´ aj na 19´ a uz tam bolo citit rozdiel. Nakoniec sme ju objednali so seriovymi osemnastkami, nakolko sme nedavali ad.drive a tiez sa bude dost casto jazdit po polnych cestach. Nemam vobec skusenost s tym autom bez ad.drive, myslis, ze to bude znesitelne na tych 18´?
GrandCherokee SRT8 - to si nikdy neviděl že?
Pomůžu ti - [odkaz]
Tak tahle generace má zrychlení za cca 5,3 s
Při tvé inteligenci ti dojde, že nová generace, co bude mít o 50 HP víc bude mít zrychlení pod 5s.
Charger se stejným motorem to dá za 4s. Takže tady hádám mezi 4,5-4,8.
Přijde brzo do prodeje, tak se těš a navíc má časem dostat 8st. automat ZF, stejně jako další modely od Chrysler Group, pak to zrychlení bude ještě někde jinde.
Standartní 5,7ka by to měla dát zhruba pod 7s na sto, se ZF vyýhledově za 6 něco.
Ještě dodatek: na tý dálnici právě potkáš ty dieslový závodníky víš.
Na ty to stačí s naprostým přehledem. Mě tuhle předjelo 3,0 TDI s ještě mokrým štemplem na dokladech. V prvním kopci sem byl před ním zpátky.
Na Dieselheady to pořád bohatě stačí, věř mi. A benzíny tu díky velké popularitě národa nikdo nemá, takže není co řešit :-)
Ale no tak, jistě jsi při své inteligenci pochopil, že dýzlová fabie je vztažená k tomu dýzlu jeepu, pod kterým ses tak rozepisoval. Jestli dá 0-100 za dvanáct, tak to bude úspěch, stejně jako pro tu fabii. A ta hemimodla to s GC rozhodně za 4,5 nedá, sedm, osm? Možná dobrý na stíhání x5ky se základním dýzlem, ale na verze s osmiválci se evropské špičce, cayennu, x5 dívá GC V8 na laufy během pár vteřin. ;-)
Tak ho napiš, si tu připadám jako nějaký bmw tlačič, na českých webech se dočteš jak jsou to teď auta naprd., rozpadají se, nezatáčí atd. atp. a mě přijde, že ve srovnání s konkurencí je tam přitom pořád ten pověstný chlup navíc, jedno v jaké třídě, a navíc jsou modely resp. verze, které vytlemenou náladu pořád umí udělat. Jedním z nich je trojka s atmo třílitrem a kvedlačkou, to zcela jistě. A jak jsem Ti říkal, na 1er M nebude moct říct nikdo ani popel, čekám omluvy směrem k bmw, pokud to některý z těch ňoumů nedokáže, bude to čistě z pokrytectví, protože z toho auta ve vztahu ke stupidní zelené a bezpečné době, ve které žijem, dokázalo bmw dostat maximum. ;-)
Samozřejmě. Pro denní používání při mých potřebách je to prostě málo, ale v kontextu toho 1 a půl dne a povětrnostních podmínek prostě sranda (kterou by mi dokázala nabídnout v podstatě jakákoliv laternativa této rozměrové kategorie a motorizace). ;-)
Rozumím, ze stejného důvodu mám jistou slabost pro základní verze. Sice bych asi dlouho psychicky neunesl mít takové auto denně a při každém předjíždění obracet oči k nebi, ale třeba golf 1,4tsi nebo julča s podobným motorem a kvedlačkou to je to nejlepší co se dá půjčit někde na letišti a ty dva tři dny s tím na daném místě pojezdit. ;-)
Ehm, která že dieslová Fabie dělá 0-100 za 4,5 s??? A má 470 HP??
Popř. 370 ve slabší verzi?
Děláš ze sebe krásného kašpara, jen co je pravda.
Na nové HEMI má máloco, ve zrychlení a rozhodně ne v dané kategorii, se stejnou váhou a stejnou cenou.
Takže si to vůbec neber do pusy.
Každá ze zanček (porsche a Olds) přišla do problémů z jiného důvodu a pro každou by bylo potřeba jiné řešení.
Proto by byl víc vhodný jiný výrobce sprotovních aut jako vhodnější příklad, toho, cos uvedl ve svém prvním příspěvku.
To je vše co k tomu řeknu. Další debata nemá smysl.
Ty seš humorista.
Ano v roce 1990 byly SSSR a USA a USA je dál a SSSR už nejni. Jasně. Nesnaž se dělat z někoho idiota tím, že ho děláš sám ze sebe. Tohle pochopí i bratrancova dvouletá dcera. Je to poněkud pod tvojí uroven, nemyslíš?
Jde o to, kdy začal mít problémy Olds a kdy Porsche a z jakého důvodu a sme zas u toho že srovnáváš stabilně hrušky s jabkama, protože tohle se srovnat nedá.
Jak můžeš porovnat výrobce sportovních aut se značkou co dělala převážně rodinné sedany a velké kupé.
Dovolil by sis srovnat Lotus a Opel třeba? Převedeno do dnešního kontextu.
Já teda ne.
Pro tobě podobné ergonomy je tu nový Jeep, dáš za něj třetinu, ergonomie na "úrovni" a je tam i tvá hemimodla. Sice z nuly na sto jako fabie s tříválcovým dýzlem, ale co už. :-);-)
no po letech co konkurence v pohode hybrid vyrabi taky konecne neco upatlali >:D
eko 3.0 jelikoz by byl chabrus tak kompresor aby bylo videt jak jsou pokrok a snizuji objem a elektromotor co ujede 3 km na elektrinu >:D
auto neni spatne orig. porsche ale zmrvit ho takto od pitomcu z VW .....
setril koupi naftu normalni clovek V 8 a zenska hybrid jestli si to koupi chlap tak snad zberatel brouku..
interier neres ten vypada dobre a tlacitka no holt porsche uz v panamere ukazalo ze je to pro ne fajn kvalita je musi byt prece videt za co platis
Barri V 8 je V 8 vid a tyhle jejich eko pokusy musime se smat
To je tak, když jeden (a pár dalších pod ním) dělá závěry z jedné (a ti další z žádné) zkušenosti. Věz, že rozdíl palce velikosti kol hraje, a specielně u těžkých aut, obrovskou roli, na jednadvacítkách nesmyslná masáž, na devatenáctkách bys o tom příčném prahu ani nevěděl. Sám dobře nechápu, co vede lidi k tomu, aby na SUVéčka rvali dvacet a víc palců velká kola s profilem 35 apod. Vesměs, a konkrétně i u toho cayenne, nepřináší větší rozměr kol žádný přínos z hlediska agility auta, čistě jen devastuje kvalitu jízdy. Jistě, na větších kolech vypadá líp cokoliv, ale jezdit, abych cítil každou přejetou sněhovou vločku, vyžaduje nesporně silnou dávku masochismu.
Nedávno jsem byl okolnostmi donucen vzít jako náhradní vozidlo Fabii II 1.2 HTP. Špatné počasí, sem tam sníh na silnicích a musím říct, že jsem se tako dobře, ale i uklidněně za volantem nepobavil. Výkon motoru umožňoval na oblíbené okresce skoro pořád "podlahu", byl velmi znát lehký motor na přední nápravě. Správné brzdy do zatáčky (vzhledem k motoru skoro žádné) a už na vstupu do zatáčky nekompromisní plyn, v zatáčce přitáhnout volant dovnitř a trochu od plynu a štěrk se zbytky sněhu umožnili velmi jednoduchou přetáčivost. Relativně bezpečná sranda. V porovnání s okreskovým králem STI, kde se v těchto podmínkách chvíle nesoustředění rovná téměř jisté ráně byl tohle velmi příjemný a zábavný relax.
Porsche i Olds byly! a Porsche dál je, proboha to ti mám psát tak jasné věci polopatě jak americký návod na propisku (o čtyřech stranách A4)?
Takže je ti úplně jedno, že jsem si vybral zrovna US značku, ale měl jsem raději vybrat třeba nějakou britskou (sportovní)..., co kdybys v mém příkladu nechal tu nesouvijecí sportovnost na mně, na to o čem jsem psal já, totiž nemá vůbec žádný vliv... 8-s >:-[]
P.S. Jestli jsi to pochopil, už se raději neptám, začínám ztrácet poslední zbytky optimismu v tomto směru... ;-)
CX-7 je nadherne auto, ale pokial si ho clovek prezera zvonku. Tu konci cela jeho krasa. Vnutri hrozne plasty, tvrde, pri trochu silnejsom dotyku to vsetko praska, malo miesta vzadu, absencia automatu, nafta leniva a s nie najlepsou spotrebou, slabe vybavy... :no:
Skoda, toto auto by si zasluzilo vacsie predaje.
Už jen na tom tvé srovnání silně pokulhává. Proč sis nevybral k Porsche nějakou zaniklou britskou sportovní značku? Když Porsche dělalo dřív jen sportáky, aby to bylo výstižné, trefné a plně ilustrativní.
Ne masovku chrlící z 65% hlavně sedany jako Oldse.
Za stavem Lancie je pouze bezmoc a fakt, že nejsou, stejně jako u GM peníze na jiné řešení. Než to zavřít.
Ne, kdyby to nebylo z usa, nejsem v klidu.
Máš pořád nějakou mylnou ideu že tu vedu boj za usa, ale to si na velkým omylu.
Napsal bych ti to samý, kdybys tam uvedl místo Oldse Rover nebo Simcu, Talbot atd.
Protože to srovnání je mimo.
Pro tvé srovnání si použij MG, Jensen, TVR atd.
Tam to bude mít tu rovinu, že kdyby tyhle značky měly ve své době Cayenne, nemusely to zabalit.
U těch o řádek výše je to též nesmysl. Už si to pochopil?
Zase si meleš to svoje, co potřebuješ...
Mé "srovnání" Porsche a Oldsmobile začíná a končí! u toho, že se jedná o (minimálně ve "své" době) poměrne slavné/úspěšné značky, které měly určité ekonomické problémy, ale každá "skončila" nakonec "trochu" jinak.
To že za tak "slavný" konec může především GM a ne samotná značka Oldsmobile je snad každému jasné, stejně jako to, že za současný stav (CHRYS)LANCIE nededává nikdo vinu samotné Lancii, ale především koncernu Fiat (už ti to docvaklo?) Ale já tu tyhle souvislosti nechtěl vůbec rozebírat. Dal jsem prostě příklad jedné slavnější značky, která nakonec skončila, je to opravdu tak těžké pochopit? Kdyby nebyla zrovna z USA tak si v klidu, co? Jak se tu zmíní něco "emerického" přiletíš tu jak 155ka, začneš tu dělat (nesouvisle) školení o tom, jak ti amíci byli/jsou ve všem popředu (co se týká aut), vůbec se divím, že si právě tolik bohatších amíků kupuje tu zaostalou a předraženou evropskou (případně japonskou) prémii a evropské luxusní vozy, zřejmě mají hlavně vřelý vztah k jejich zastatralé technice a vysoké ceně a proto často nedají přednost cenově dostupným, kvalitním technickým skvostům domácí produkce... 8-s
U Cayenne mě moc fascinuje, která chytrá hlava dala ovládání ventilace před volič převodovky. Geniální ergonomie, vskutku, to člověk našahá poslepu.
V době dotykových obrazovek mi zcela uniká, proč navigační systém zabírá celej středovej panel když nemá 10" a ty ofuky kolem, to je taky špica :-)
A ten kompas, hmm, ten se tam vyjimá, to je majestátní luxus. Panečku.
Dát ho do PP jako to maj všechny ameriky je asi nenapadlo no, ušetřený zbytečný místo a zbytečnej budík.
A místo toho posunout navi nahoru, ubrat z ní knoflíky a pod to vrazit ovládání ventilace a vyhřejvaání sedaček atd.
Kolem voliče nechat jen tlačítka na nastavení sportovního režimu atd.
Tomuhle interiéru bych jedničku z ergonomie teda nedal.
Jo malej offtopic: zaujal mě tuhle testík Superbu - výsledek vynikající, "jen navigace Amundsen stojí prý za kulový, má šílenou grafiku a mapové zobrazení a vůbec jí nedoporučujeme".
To si dovolili hodně co- hehe. Já bych k tomu ještě přidal to, že po vizuelní stránce jsou lépe zpracované(rzložení tlačítek, design) i některé čínské aftermarkety za 10 táců :o)))
To je na blog!!! Chce se mi vždy zvracet, když čtu povídačky mládeže o tom jak jim některý auto vytvořilo radostnej škleb na tváři...a teď sám nevím jak bych se včera popsal, abych tyto slova nepoužil :-)
Souhlas, skace to jako koza... 8-s Docela nemile prekvapko pri te cene a tech vsech elektronickych serepetickach na podvozku co to ma. :-O V tomto smeru ponekud zklamani... :no:
Po te zkusenosti zjistuji, ze opravdu neni nad Mazdu CX-7. V plne palbe s benzinem stoji mene nez pulku co tohle a podvozkove i bez tech serepeticek jako je foukany perovani je to neskutecne... Mit jeste o neco sirsi skalu motoru a o neco malo lepsi vybavu, tak neni co resit. :yes:
Na každou otázku se dá odpovět různě. :-)
Já takhle jednou při zkoušení věděl první dva odstavce z látky, ale směle sem rozebral první odstavec, vybočil stranou, rozvedl a dostal sem za 2.
Zůstat u původní tématu, bylo by to s bídou za 4.
No a to už je strašně dlouhá doba. Za tu dobu se člověk zdokonalí :-)
Na co sis stěžuješ?
Znáš to jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá?
Já nevím kdo tu začal psát plačky o Oldsmobile ChrysLancii.
>:-[]
Nevim jak X6 ci Porsche, ale u Lexusu RX je hybrid mnohem rychlejsi...na spotrebu kasleme ;-) ale je to plus...hlavne v zacpe...a ticho oproti dieselu...i pri minus 20 !
A cos chtěl srovnávat?
Koncern, který tu slavnou značku pohřbil tím, že jí nechal produkovat zastaralé vykopávky, neb neměl(nechtěl investovat) peníze?
Hele, zastav u Audi čas, jednou za dva roky dej novou masku a zrcátka, jinak žádný inovace, já se přijdu v roce 2025 zeptat zákazníků, jak sou spokojeni s výrobky a jak je považují za moderní :-)
Oldsmobile nemohl udělat žádný svoje Cayenne, to by nejdřív musel GM vytáhnout z kešeně tak 100-150 milionů USD na obnovu značky se vším všudy.
Jelikož GM měl zanček dost, tak to radši zabalil.
Jinak řečeno Porsche zavedlo Cayenne, aby mohlo generovat zisk a udržet ve výrobním programy legendární sportovní 911ky.
Oldsmobile by ale při stejném kromu nemělo co udržovat ve výrobním programu, tam bylo potřeba inovovat vše. Celej výrobní program!
Zacituju ti výstižnou větu jednoho novináře: "GM nechal zančku Oldsmobile, kdysi leadera a prokrokvou značku tápat ve tmách automobilového trhu USA"
Už si pochopil směšnost tvého příkladu?
Slova Oldsmobile a Porsche sou už jen postavena vedle sebe tak směšným spojením, neb tam není souvislost v naprosto v ničem.
hybridní X6 značila, že svět se zbláznil, mě nenapadá pro koho tohle je určené? Člověku který si dovolí koupi a provoz tohodle auta se hlavou honí jiné věci než problém jak snížit spotřebu v zácpě, o nárustu váhy a složitosti elektroniky ani nemluvě ;-\
Přesně tak, taky jsem nikde nesrovnával výrobní program Oldsmobilu a Porsche, každopádně Oldsmobile byl ve své době velmi slavná US značka, která nakonec prostě "ekonomicky padla" a řeči proč, jsou pro můj příklad zbytečné, taky mohli udělat svůj "Cayenne", ale byl to jen jeden příklad.
Náš Barrik vždycky raději řeší to, co se tu vlastně vůbec neřeší, ale hlavně když si může trošku "štěknout"... >:-[]
HEHE - Oldsmobile a Porsche. To srovnání sedí dokonlae White, asi jako srovnání proč skončil Rover a Moskvič. A nějak stejně na tom byl výrobní program - co dělal Oldsmobile a co Porsche :o))))))))))))
Oldsmobile byl zrušen administrativním rozhodnutím GM, které do něj nechtělo nacpat potřebné peníze, které už tam mělo nacpat 10 let před zrušením.
No nic, nebudu rušit, běžte si se polpácat po ramnei nad inovativním (a ryze ekologickým) hybridním Porsche, určitě zas novinka ve své třídě no.
Škoda že to samé už dávno nabízel(í) GM u Tahoe a Escalade a Chrysler u Duranga a Aspenu.
Tak ono udržať 2,5 tonovú obludu s ťažiskom vo výške rodinného domu na ceste si vyžaduje isté "špecifické" naladenie podvozka. Zvlášť ak sa jedná o auto so "športovým" feelingom.
Je to nádherné auto, zvenku, zevnitř, pod kapotou, snad i zespod, pod kapotou stejnětak, ale proboha at už nikdo nikdy nepíše, že toto auto tlumí nerovnosti, sám sem v něm jel, auto mělo sice 21´´ palcová kola, ale jízda byla až tak hrozivě tvrdé, že nevěřím, že ani na 17-náctkách lze hovořit o tlumení nerovností, například přejetí příčného zpomalovacího prahu v rychlosti kolem 15 km připomíná pocitově pád pozadím na dřevěnou židli z deseti cm, tedy, ne že bych to zkoušel 8-s ale doslova cítíte jak vám poskočí vnitřnosti a to byl zapnutý režim komfort na vzduchovém odpružení....no a režim sport... >:D:-O pokud někdo máte trpíte ledvinovou kolikou anemáte duvěru k lékařům, spojte užitečné s překvapivým a zajděte na předváděcí jízdu k porsche, v režimu sport se totiž auto na 21´´palcových kolech na kvalitním useku dálnice při rychlosti 130 rozklepe jak...no a ni nevím jak co, ale nepříjemné vibrace prochází celým tělem, ani nechci vidět co v tomto nastavení dělá vuz třeba na dlažbě 8-s a jen dodám, že se jednalo o předváděcí nový vuz, který neměl přehuštěné pneumatiky a na vedlejším sedadle seděl prodejce, který potvrdil, že takto je auto v naprostém pořádku. Pokud bude někdo tvrdit, že to ke sprtovnímu autu patří, no dobrá, ale je toto sportovní auto??? a to co sem popisoval sem nijak nepřeháněl a myslím že toto nepatří ani k tomu nejsportovnějšímu autu!
Pravda, mě sice pořád vyšší auta nesedí, ale nutno říct, že nový cayenne v turbu je skutečně univerzální letadlo. Na silnici zvládne víc než mnohý premiant střední třídy. ;-)
Tak teď si jim to u Porsche nandal, určitě se červenají až za ušima, že nedopadli podobně ryze, jako např. Oldsmobile, nebo dokonce součásná "CHRYSLANCIA"... :*)8-s
Bez zisku by jsi mohl vedle pomníčku Ferdinanda postavit i pomníček Porsche. Možná by jsi byl spokojenější. Já ne a proto radši skousnu Cayenne a pro duševní blaho se podívám na EXISTUJÍCÍ Turbo, GT3, GT2 atd...
Majitelia Cayennov si nikdy nebudu moct povedat "MAM PORSCHE!"
Tento model skladany z dielov Audi a VW, nikdy nebude rydzim Porsche a vzdy ho budem povazovat za dehonestujci model mena Porsche :no:
Pre biznis a zisk Porsche/VW je to urcite zaujimave, avsak pre charizmu a jedinecnost je to hlboke ponizenie velikana!