Což dynamiky, ale hlavně bezpečnosti. Zeptej se třeba takového Klaudia, jak jezdí auta na těch úsporných nízkoodporových pneumatikách. Myslím, že to byl právě on, kdo je zkoušel a málem ho vytrestaly. Já bych si s tím hazardovat nedovolil, protože dnes není problém dostat se do situace, kdy takové obutí s nízkým valivým odporem a zároveň také nižší adhezí bude tím důvodem, proč auto skončí mimo silnici.
Fyzika se nedá ošidit. Rekuperace nezachrání to, co sežere velká čelní plocha či akcelerace až třítunového Multivanu. Mám verzi se 132kW (DSG, Haldex) a už to mi připadá jako výkon na mezi nebo spíše lehce pod ní. S 84kW to houby jede. Navíc spotřeba velmi záleží na stylu jízdy. Z Budějovic do Prahy jsem schopen jet při dodržování všech limitů za 7,5 l/100km ale taky můžu jet Praha - Brno, držet si 150 km/h a skončit na 12 l/100 km.
Alternátorem, takto získaná energie se ukládá v akumulátoru. Díky tomu, že se více dobíjí odpadní energií, se může alternátor odpojovat např. při akceleraci, kdy zatěžuje motor a odebírá mu výkon.