Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Paříž

Autosalon Paříž

Autosalon v Paříži má mezi světovými autosalony nejvyšší návštěvnost a opírá se o skutečně dlouhou tradici.

Už v červnu 1898 se v Tulerijské zahradě uskutečnila první výstava automobilů. Tak se začala psát historie jednoho z největších a nejznámějších světových autosalonů. Tehdy se přišlo podívat celkem kolem 140 tisíc návštěvníků a vystavovalo 269 firem. Podle čísel byl zatím historicky nejúspěšnější rok 2004, kdy přišlo celkem 1.461.000 návštěvníků.

Autosalon se do roku 1976 konal každý rok. Protože se ale akcí konalo více, dohodlo se nakonec střídání ob jeden rok s autosalonem ve Frankfurtu.

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Paříž 2018Autosalon Paříž 2016
Autosalon Paříž 2014Autosalon Paříž 2012
Autosalon Paříž 2010
Zpět na článek

Volkswagen v Paříži 2006

7 komentářů

dost husty kary
Co se tyce IROCu,ujde,neni to sice presne muj salek kavy,ale neni to tak strasny!Pokud mam hodnotit Touarega a Cross Golf,je to katastrofa...Skaredy auta za velmi premrstenou cenu....To by se Adolf otacel v hrobe,kdyby to videl....tohle ze ma byt jeho vize o "lidovem voze"?????
😄 😉 😐 😐 :😉 :no: :yes: >😒] >😒] >😒] >😒]
😉 😐 ;-\ ;-\ :no:
>😁 Máš recht.Je to fakt hrubý auto.Doufám ,že nadobro přistoupí na sportovní rysy,pustí IROCa do výroby a budou vyrábět další takový auta.
Konečně se "někdo" u VW odvážil změnit STYL.Dojde-li k sériové výrobě,zbývá než věřit,že se od tohoto konceptu nebude příliš vzdalovat.Byla by škoda nasadit všem "lidovým vozům" UNIFORMU,jak se to praktikuje od počátku 90. let.
Avatar - Dinar
Dinar
K faceliftu, nelíbí se mi designové změny, nová světla působí na touaregu korejsky, chromovaná maska je vyloženě násilná. Líbí se mi změna systému abs, adaptivní tempomat i změna tvaru zrcátek, ta současná jsou co do poskytované přehlednosti skvělá, ale faktem je, že ve vyšších rychlostech jsou zdrojem šumu, což je u jinak dokonalého odhlučnění touaregu škoda. Fajn je i možnost volby "polokůže", kůže používané v touaregu se chovají jako koženka, pokud ale zvolím látku, pak přijdu o možnost el. ovládání sedaček, což snad s polokůží odpadne. Jako propásnutou šanci faceliftu vidím implantaci některých řešení běžných v souč. modelech VW, která touareg vzhledem ke svému konstrukčnímu stáří postrádá. Např. proměnlivý účinek posilovače (velmi žádoucí, touareg má řízení velmi přesné, ale příliš lehké), jiné ovládání klasického tempomatu (aby zobrazoval zvolenou rychlost a nebylo nutné jej po každém nastartování znova aktivovat), nebo standardně startování zatlačením klíčku jako má passat (velmi praktické)