Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 107 1,0 vs. Suzuki Alto 1,0 – Miniauta za miniceny

Dvousettisícová hranice je magická. Co čtyřkolového dostanete u Peugeotu a co u Suzuki?
Zpět na článek
26. 11. 2015 18:44
Re: souhlasim
Alto také vlastním,ano,má tužší podvozek,přesné řazení s krátkými dráhami.Pravda,
motoru dochází dech v táhlejších stoupáních,je třeba podřadit,jinak svižná jízda :-).
Palubní deska je hezká,jednoduchá,bez laciných pozlátek,spousty nepotřebných tlačítek
a všelikých ovládačů a informačních displejů.Vévodí jí, jen velký analogový,dobře čitelný rychloměr s několika základními kontrolkami,víc netřeba:-).Otáčkoměr také nepostrádám,
jezdím a řadím podle citu.Suzuki Alto jsem si pořídil po zralé úvaze.Jezdíme jen ve dvou,
nízká pojistka,spolehlivost a odolnost(vyrobeno v Indii pro Indický trh)nízké provozní a
servisní náklady.Oproti modelu v testu mám dělená zadní sedadla a uzavíratelnou schránku před spolujezdcem.S tímto "maluchem" jsem absolutně spokojen a mým potřebám naprosto vyhovuje :-)
Avatar - spesini
2. 10. 2011 11:35
Re: spark
Spark je i ve své nove generaci hrozné auto :-(
31. 3. 2011 09:09
Re: spark
Zdá se ti tady málo testů na Spark? Máš tady testy obou motorizací.
28. 3. 2011 23:17
Splash :-)
V case, ked som si nove lacne, usporne auto vyberal ja (pred 2 rokmi), nove Alto este nebolo. C1 lakala cenou absolutnou (paci sa mi viac ako 107 a Aygo a bola z nich aj najlacnejsia), Splash relativnou. A kedze mal palubny PC, ESP (ani jeden z tychto doplnkov nebol vtedy v C1 na Slovensku k dispozicii ani za priplatok), no oproti Splashu mu chybalo omnoho viac, pricom uz len dokupenie toho, co z vybavu Splashu bolo do C1 dostat, zvysilo jeho cenu nad cenu Splashu, nehovoriac o neporovnatelnej uzitkovej hodnote, vyhral to Splash s motorom tu testovaneho Alta. Ked prislo na trh Alto, vyslo po dorovnani vybav o malinko drahsie ako C1. A ta by z tejto dvojice vyhrala aj dnes (krajsia, mierne lacnejsia, ma moznost priplatku za ESP a otackomer /clovek si vie otacky vyratat a zapamatat si podstatne hodnoty, ale napriek tomu je otackomer dobra vecicka, ak nemate pal. PC/, motor /x-nasobny vitaz svojej kategorie a neustale sa umiestnujuci v rebricku naj aj v celkovom poradi/a prevodovku Toyota /netusim, ci ma Alto rovnaku prevodovku ako Splash, ale zaradit spiatocku je sprevadzane prisernym zvukom). Radio v Alte tusim prehrava aj MP3, ale to v C1 je nielen nemozne a bez tejto moznosti, ale aj s prisernou priplatkovou cenou. Alto na rozdiel od Splashu neponuka ovladanie radia na volante, takze prakticky nic navyse neponuka. Do C1 sa daju doobjednat, tusim uz aj hlavove airbagy. Nebyt vsak toho, ze C1 je vlastne prezlecena Toyota, nepomohli by jej ani hodinky s vodotriskom. Mimochodom hodinky. Tie su v C1 bohuzial prave sucast radia za onen obrovsky priplatok. Co sa miesta vnutri tyka, C1 ma ohurila, Alto, mozno aj preto, ze som uz od maleho auta velky priestor ocakaval, uz nie. Moj tip: Zvazit aj Splash, aj ked ma s identickym motorom o nieco menej zivy prejav a o pol litra vyssiu spotrebu. Po priratani si vsetkych moznych doplnkov asi drahsie nevyjde ani dnes. A je to uz plnohodnotne pohodlne a 5-miestne auto s malym, ale nie mini kufrom.
28. 3. 2011 22:30
Re: voľba rozumu
Já bych za ty prachy volil klasiku...

[odkaz]
Avatar - gld
28. 3. 2011 21:03
Re: voľba rozumu
1. stlačím spojku
2. chytím šaltpáku do ruky
3. radím
4. konštatujem
5. utekám pred škaredo zazerajúcim manažérom automobilky
Avatar - pallas
28. 3. 2011 20:40
Re: voľba rozumu
ako sa da posudzovat radenie na autosalone?
Avatar - gld
28. 3. 2011 18:16
voľba rozumu
Ja vyberať auto z kategórie mini tak tiež beriem suzuki..prístrojovka sa mi dokonca páči viac ako tá z peugeotu..interiér v 107 ešte kazia nelakované časti dverí v interiéri- hrúza. Ani sklenené veko kufra nepovažujem za šťastné riešenie. Ale čo ma na 107-čke doráža najviac je radenie. Ešte dnes mám v pamäti, ako som na nitrianskom autosalóne zasadol za volant zbrusu nového peugeotu 107 a...konštatoval, že radenie je plus mínus na úrovni škody 120 >:D
Avatar - Flai
28. 3. 2011 13:32
spark
Raději bych uvítal test sparku,který je víc prodávaný a daleko víc vidět. Alespon tady v okolí Ostravy. A hlavně výběhová panda ;-)
neregistrovaný "Road_Movie"
28. 3. 2011 13:24
souhlasim
Alto vlastnim a souhlas s autorem testu, Alto ma tuhsi podvozek, velmi presne razeni a osklivou palubni desku. Motor ztraci silu v rychlostech nad 90-100 km/hod. Jeho zprevodovani je ale skvele.