Novinky
0
Len vo francúzsku sa ich predalo vyše 40 000 ks u nás tuším niečo cez 50ks! :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
No niekde tie DS3ky asi behajú, kedže sa ich vlani predalo viac ako 80 000ks.
Tohle je crossover/MPV, kde se zejména ve zdejších končinách na cenu docela hledí. DS3 jsem všeho všudy viděl tak jedno, přitom kde jinde, než v Praze by mělo být ideální místem je potkat.
to predpovedali kritici aj DS3-ke (vyssie ceny, a preto nizke predaje), a nepotvrdilo sa. Prave naopak, DS3 sa predava velmi dobre.
Myslím, že cena bude největší brzdou prodejů. Pokud by takto vypadalo příští Picasso, samozřejmě muselo by vyjet někdy letos, pak by to bylo super.
po prestudovani novych fotiek z odkazov z diskusie suhlasim.
hlavne predna cast (led+hmlovky) a vo vnutri stredovy panel radio+klima-nevyzra to prave ergonomicky najvhodnejsie.prtave gombiky na striedacku s otocnymi kolesami.
rovnako aj volic jazdneho rezimu mohol byt lepsie umiestneny,nie schovany za pakou prevodovky...
naopak paci sa mi vnutorna strana dveri, "budiky"a prepinac rezimu svetlometov vlavo od volantu...
hlavne predna cast (led+hmlovky) a vo vnutri stredovy panel radio+klima-nevyzra to prave ergonomicky najvhodnejsie.prtave gombiky na striedacku s otocnymi kolesami.
rovnako aj volic jazdneho rezimu mohol byt lepsie umiestneny,nie schovany za pakou prevodovky...
naopak paci sa mi vnutorna strana dveri, "budiky"a prepinac rezimu svetlometov vlavo od volantu...
já doufal že seberou koule do hrsti a udělaj velkej metropolis, ale ono z toho je tohle... 😒 nicméně i tak pěkné :yes:
no je to zajímavý. ale zajímavý bude kolik si tuhle předesignovanou káru koupí lídí.
obávám se že z hlediska designu by méně bylo více.
;-\
obávám se že z hlediska designu by méně bylo více.
;-\
Nezklame to nikoho, protože je to prostě něco navíc v produktové řadě Citroënu. Přinejhorším si to nekoupí ale rozhodně je to další slovo do pranice.
Jo ale Hybrid4 bude mít o polovinu nižší spotřebu a záběr na všechny 4, vyšší celkový kroutící moment. Díky elektromotoru bude mít působivé rozjezdy.
nejde o místo, jde o typ platformy a použití hydropneumatické odpružení umožňuje pouze platforma PF3 z továrny v Rennes , DS5 je na platformě C4/P308 z továrny v Sochaux .
Jediná možnost je, že se tam objeví (za příplatek) vzduchové odpružení na zadní nápravě, které bylo použito už na C4 Picasso ve verzi Exclusive 😉
PS: to označení DS5 je takové matoucí, není to varianta C5, ale jakási nádstavba Citroenu C4/DS4 ve variantě "sport tourer". Přesto je chybou, že se toto auto nenabízí (byť za příplatek) také s hydropneumatickým podvozkem.
Toto zklame mnoho pravověrných příznivců značky Citroen, kteří si tyto automobily pořizují právě pro tuto charakteristiku. A takový DS5 s hydractive 3 + aktivní regulací náklonu, to by bylo přesně to, co by takový automobil učinilo vyjímečným oproti konkurenci...
Jediná možnost je, že se tam objeví (za příplatek) vzduchové odpružení na zadní nápravě, které bylo použito už na C4 Picasso ve verzi Exclusive 😉
PS: to označení DS5 je takové matoucí, není to varianta C5, ale jakási nádstavba Citroenu C4/DS4 ve variantě "sport tourer". Přesto je chybou, že se toto auto nenabízí (byť za příplatek) také s hydropneumatickým podvozkem.
Toto zklame mnoho pravověrných příznivců značky Citroen, kteří si tyto automobily pořizují právě pro tuto charakteristiku. A takový DS5 s hydractive 3 + aktivní regulací náklonu, to by bylo přesně to, co by takový automobil učinilo vyjímečným oproti konkurenci...
ten volant ma dost zplostely ten spodek. coz mi prijde dost uhozene, o nejakem strmem rizeni jiste nebude ani rec a bude se s tim muset tocit jak s kormidelnim kolem na zaoceanske lodi. takze kulaty tvar by se hodil vic.
tady to celkem dost vynikne😒br /> [odkaz]
[odkaz]
tady to celkem dost vynikne😒br /> [odkaz]
[odkaz]
tazko zatial povedat, ci nebude aj s hydraulikou. na zadnej naprave je dost miesta pre hydro gule
[odkaz]
[odkaz]
to lícovanie medzi predným blatníkom a nárazníkom ako je v tvojom odkaze je dosť chabé , hlavne keď sa jedná o vystavovaný kus :no: :no: :no:
ta absence hydropneumatickeho odpruzeni je velka chyba. levnejsi varianta C5 to nabizi a luxusni derivat DS5 ne. 8-s
Zvlast kdyz se to auto tvari jako crossover mezi SUV, MPV a dost mozna i necim sportovnim. U tohoto auta by byla hydraulika na miste. :no😒br /> ty sisate stribrne bryle po stranach rychlomeru si taky mohli dopustit, ale chapu ze to je poplatne dnesni mode.
Zvlast kdyz se to auto tvari jako crossover mezi SUV, MPV a dost mozna i necim sportovnim. U tohoto auta by byla hydraulika na miste. :no😒br /> ty sisate stribrne bryle po stranach rychlomeru si taky mohli dopustit, ale chapu ze to je poplatne dnesni mode.
Ta stredni konzole mezi sedackama by byla zavideni hodna v kdejakem sportovnim aute ... ne kazdeho salek kavy ale velmi ciste provedeny design. Dost nadsasovy!
další fotky včetně interiéru jsou zde 😉 [odkaz]
bohužel podvozek je bez hydrauliky 8-s :no:
bohužel podvozek je bez hydrauliky 8-s :no:
dizajner sa trochu vyblaznil s prelismi na prednej maske. napriklad to spojenie hmloviek s LED dennymi svetlami [odkaz]
Ale moze to dobre vyzerat napr. so sytou modrou metalizou.
Ale moze to dobre vyzerat napr. so sytou modrou metalizou.
ja prave cekam na nejaky poradny petrol hybrid ve vetsim kombiku, a pokud mozno bez turba, aby slo okamzite nasadit LPG, aneb gas-hybrid 😄
proste bych uvital a myslim ze nejsem sam, hybridni auto o velikosti Superba combi, nebo nejaky cross MPV typu Fiat Freemont
proste bych uvital a myslim ze nejsem sam, hybridni auto o velikosti Superba combi, nebo nejaky cross MPV typu Fiat Freemont
Velmi podařené autíčko, není to úzkostlivá klasika, ale je to oproštěno od bizardností. Příslušnost ke značce je jasná, ale auta jsou rozeznatelné. Tak a teď budovat roky image.
Maska me tak nevadi spise ten 1,5 predniho dloupku na mne psobi dost zvlastne, to je dost odvazny pocin jelikoz v jasnych barvach to bude pusobit dost na OKO. Jinak krasa!
To mas pravdu, ale predpokladam, ze toto je hlavne mireno na Evropsky trh v prvo pocatku... ne USA takze ma to svou logiku ... ikdyz je to jen otazka casu kdy nikdo nebude ani premyslet zda Petrol Hybrid ci Diesel Hybrid protoze to bude proste normalni sertiment.
Tak jako Japonci udelali diru do sveta s Petrol Hybrid tak ted je rada na Francouzich s Diesel Hybrid.
Tak jako Japonci udelali diru do sveta s Petrol Hybrid tak ted je rada na Francouzich s Diesel Hybrid.
Jedinecnost a hlavne tvarova jednoduchost studie C-SPORTlounge je bohuzel ta tam 😒 ( [odkaz] ). Vuci konceptu je tam az zbytecne moc prolisu.
Ale i tak je tento "hybrid" SUV a MPV se sportovnim nadechem velmi povedeny pocin a vysledna podoba je nad ocekavani. Rozhodne jedno z nejhezcich aut soucasnosti.
:yes:
Ale i tak je tento "hybrid" SUV a MPV se sportovnim nadechem velmi povedeny pocin a vysledna podoba je nad ocekavani. Rozhodne jedno z nejhezcich aut soucasnosti.
:yes: