Ja jen, ze me vubec nenapada v cem je interier fokala vydarenejsi nez ten v leonu. Hure zpracovany, s pro Fordy uz tradicne mizernymi sedadly a s jeste mizernejsi polohou za volantem ala posez na latrine, po FL michani nekolika roztodivnych designerskych stylu (interier leona neni opravdu zadna slava, ale aspon se drzi jedne linie), horsi volant bez moznosti rozumneho multifunkcniho ovladani (v 21. stol. !!!), neprehledny palubni pocitac, nezakryte vedeni elektroinstalace...
Právě s těmi Passaty je to další jasný důkaz. Já aspoň nejezdím rychlej, než ty R36ky..., ale tebe nemůžou dohnat ani ony... >:D
P.S. mojito mi dnes kamarádsky dával tip na fotku na téma: "Auto a šílené ceny paliva. Prý ať to nafotím nějak tak, že mi hrůzou z ceny benzínu vstávají vlasy na hlavě... Tak jsem mu poděkoval a řekl, že chápu, že on by osobně tenhle nápad realizoval sám dost těžko... >:-[]
Ale Mojitovi by se líbilo, velké tak akorát pro něj, barva taky jeho oblíbená a určitě to bude mít v kufru nějaký ten subwoofer >:D
PS: Teď nevím o jakých sebevražedných jízdách mluvíš. Ale ona každá jízda s fanoušem byla svým způsobem sebevražedná, i když jsem stál na místě >:D co se týče rychlosti, tak zatím nemám zkušenost s dálničními Passaty >:-[] >:-[]
Ty seš ale vůůůůůůůl >:D
,tak velké auto jsem nikdy neměl, na to musím "dozrát", chtěl jsem říct vyschnout...
P.S. Jezdím s ním ostřeji jen občas, ale co jsem slyšel o tvých sebevražedných jízdách s Fanoušem, tak proti tomu to zřejmě bude ještě velmi mírné zacházení s vozem... :*) >:-[]
I když co jsem slyšel od Mojita, tak s tím menším jezdí prý velmi ostře, takže asi budu mít zájem o to větší, i když ta přední partije na jeho autě se mi moc nelíbí: [odkaz]
No vzhľadom na jeho až chorobnú starostlivosť o "zdravie" jeho tátošov by som sa ani ja nebránil. Lepšie, než "po dôchodcovi, čo s tým chodil len do Lidlu a späť". >:D
Jinak i na to běžné ježdění je často lepší benzín, nemusí mít 200 koní. ;-) Jinak klima, jo, nastávají dny, kdy všichni, co ji nemají, začínají přemýšlet o novém autě :-)
Jo a má pod kapotou aspoň 200 koní a samozřejmě benzín... jediný co mi fakt chybí je ta klimatizace, já se nikam nehoním a spíš si většinu cesty hlídám, odkad by mohl přijít nějakej průšvih... a všechny ty závodníky, co nad Děčínem v kopcích hledají nějakou privat německou porodnici pro manželku, ochotně uhnu...
Porovnávám s dobou vzniku, ne jak to kdo pociťuje a ne ve vztahu k němu :-)
Felda stojí na kvalitním základu co se týče obestavěného prostoru - Favorit, na to jsou dobři taloši, přidala nerozbitný motor 1,3 MPI (sorry, 1,9 D jede slabě, je těžká a vůbec zbytečná ;-) ) a zbytek doladili němci detaily. Což není špatný výsledek, jen byli v té době lepší a třeba hlučnosti díky jednoduché přepážce a absenci lepeného čelního skla prostě byla bída.
Sedačky mě taky sedly, protože mám rád hodně velký bederní výkroj a oporu, takže pohoda. Jen teda od podvozku Fanouše moc změn není, skoro žádné a takové to prudké brždění ze 100 na 60, co jsem si odzkoušel bylo dost nejisté a hlavně, ta světla, das katastrofa, to i můj Fanouš měl lepší.
Sedacky ve Felde jsou dle meho nazoru hodne povedeny, ani po 5 hodinach jizdy Varnsdorf - Brno jsem nebyl nejak rozlamanej. Hlučnost u mě přebíjí rádio (v rozumné míře) a jízdní vlastnosti jsou ok... na rozježdění super auto
Jj, ačkoliv zbytek auta byl na tom hůře. Před půl rokem jsem byl nucen s Feldou udělat asi 100 km a v interiéru to šlo, připadal jsem si příjemně. Horší to bylo sice s hlušností a tak trochu zvláštními jízdními vlastnostmi, taky pocitem bezpečí, ale ty plasty, ty vypadaly snad lépe než v Leonu
To je dosť odvážna a neveľmi logická úvaha usúdiť, že keď sa z iným nastolenej dvojice pre porovnanie prikloním k jednej (a podľa väčšiny lepšej) alternatíve, že som fanatik do určitej značky. Pozor na to zjednodušovanie, už iní tu na tom stratili tvár. ;-)
Já jsem si poprvé všimnul interiéru Felicie po dvou letech řízení, když jsem si o tom přečetl na ACZ :-) no a v porovnání s mým čertem bude asi jakýkoli nový interiér cool, ikdyby to byl FoFo III :-)
To není totéž, kvalita není jen slícování, ale i materiály a jejich odolnost proti otěru a poškrávání. A ty materiály nejen že nevypadají, ale ani nejsou moc odolné. V dnešní době se to dá navíc již udělat i lépe. Nicméně je to pro Leon velká škoda, že to zvrzal tímhle nevzhledným interiérem.
zaskocilo ma ze je nekvalitny interier (o tom ze sa ti nepaci uz kazdy vie :-) ), je to taka ista hlupost akoby som pisal do diskusii focusov fordom tam vlakom naspat >:D
Zino, neber to vždy tak osobne. ;-) Proste ak si nechceš klamať do tváre, musíš priznať, že Leon si si kúpil napriek jeho interiéru, nie preň. Môže sa Ti páčiť exteriérom, môžeš byť nadšený z jeho jazdných vlastností, môžeš oceňovať koncernovú techniku atď. (nespomínam výhodnú ponuku, ktorá iste pomohla), ale interiér je (obzvlášť v nižších výbavách) skrátka nevydarený. Howgh.
Tak zrovna tato obě auta provozuji (focus 2 combi -1,8 TDCi služební a leon 1.4TSI doma) a musím říct, že co se kvality zpracování a jízdních vlastnost týká, je leon o dost příjemnější i když vzhled přístrojovky není pravda nic moc. Ale dá se na to zvyknout, mám celou černou palubku a sedačky šedo-černé. Ten focus na mě naopak působí tak trochu archaicky, pláclej vietnamským tržištěm, sem tam chrom, kde nezbylo dali stříbřenkou stříklej plast, 1cm mezery mezi palubkou a vnitřním obkladu dveří po zavření,...no ale je služební, s 1,8-čkou celkem jede, zaplaťbůh za něj. ;-)
Až na to, že L-prvek využívá VW jak v reinkarnovaném Passatu, tak v Sharanu. Jediný rozdíl je, že seat tam má 2 šavle místo 1 u VW. To asi má být tím, že Seat je stylovější ;-)
Jenže Alhambra je Sharan s logen Seat. To už rovnou můžou dělat Golf se znakem Seat a říkat tomu Leon. I když podle logiky koncernu by to spíš měla být minulá generace A3ky ;-\
Já mám už opravdu pocit, že to je ze strany koncernu záměr - aby ze Seatu pořádně nic nebylo. Nebo že by Seat měl naopak takovou volnost a ve Španělsku byli tak neschopní?
Kde je sprtovně střižený sedan střední třídy sršící dynamikou a emocemi? Kde je kupé-kabrio? Kde je kupé? Proč tu je Alhambra? K čemu měl 3 varianty téhož modelu Altea? Proč vypadá Leon jak Altea se sníženou střechou ala tuner s flexou? Proč se cpou do SUV - Freetrack a ta šílená nová studie, když nemají jinak nic? Proč zmizela myslím vcelku populární Cordoba a na místo ní tu máme malé kombi?
Zatímco PSA tu dokáže vytvořit virtuální značku DS a ze stejné techniky vyždímá maximum, tak Seat se kymácí jak strašák ve větru. A hlavně podle mě zcela zbytečně.
aj mne osobne sa kruhova grafika paci viac...
fakt, ze od toho upustili som si vsimol uz na novej Ibize...nasledovalo aj Exeo a Alhambra...zjednotili zakriveny bumerang siahajuci az do 5 dveri...no na Leonovi je to trochu zmena "na silu"...v novej generacii asi uz bude vsetko prisposobene grafike vyssie spominanych modelov, aby zapadol do rodiny...
To je vždy otázka, kterou si kladu při pomyšlení na Seat.
Tentokráte: proč musí zadní diodová světla být vyhotovena v designu VOLKSWAGEN? Svítící plošky mají tvar L, jen mírně pootočen. Přitom Seat měl v zadním světle kruhové prvky. Nechápu.
Proč musí vcelku slušný model trpět zcela nepovedeným a nevzhledným interiérem, když by stačilo TAK málo. A hlavně - přepracování interiéru přeci není nijak pracná záležitost 8-s . Přitom sedadla jsou naopak na výbornou. Zkrátka typický Seat. Bohužel.
Tak nekvalitní bych netvrdil. Přece jen je lépe zpracovaný než třeba takový fokál 2 a např. jeho sedadla a vůbec celková poloha za volantem se řadí na naprostý vrchol této třídy.
Na diskusii pri GTIho blogu sa to rieši podrobne: problém Leonu nie je exteriér, ale lacný, nevzhľadný a nekvalitný interiér. Preto vylepšenie v podobe diódových svetiel je ako liečenie zápchy aspirínom: rieši sa niečo, čo problém nie je a skutočná choroba sa opomína. Namiesto prkotín typu diódy to chce aspoň trochu zlepšiť interiér. Ale viem, že na konci životnosti modelu sa toho nedočkáme.
absolútny súhlas, veľmi podarené auto (hlavne teraz po zníženi cien) až na ten interiér, ten je fakt depresívny. Ale musím priznať, že na týchto fotkách s tou navi to už vyzerá o kus lepšie, dokonca by som povedal najkrajší (mimo exeo) seat za posledných x rokov. ráno cestou do práce išiel jeden leon oproti a za mnou giulia, vtedy ma napadlo aké super auto by sa z nich dalo poskladať (alebo by stačil interiér z giulie do leonu).
krasne auto, dobre sedi na ceste, je dost priestranne atd, ale nech robim co robim, ten interier, hlavne pristrojova doska mi fakt nesedia. Esteze volant vyzera fakt dobre.
Mozem potvrdit z Octavie - RS ma lepsi podvozok ako sportovy podvozok pre standardne verzie ;-)
A doplnim, ze nesuhlasim s touto "devalvaciou" FR na obycajny vybavovy stupen :no:
Každý se snaží zvyšovat prodeje jak to jde, takže udělat ze sportovní FR de facto nový výbavový stupeň pro více motorizací je z tohoto pohledu logické. Pro fajnšmekry je sice lepší přístup Volkswagenu, který věc řeší pomocí R-line paketů a "nedevalvuje" tak svoje vrcholné verze GTI nebo R, ale zase na druhou stranu zkratka FR u Seatu zdaleka nemá takovou tradici jako GTI u VW...
Věc má ještě jeden aspekt, podle některých testmanů (myslím, že i v některém srovnání tady na ACZ) je tovární nastavení podvozku GTI (a to samé platí zřejmě i pro FR) lepší než když se ke standardnímu Golfu objedná sportovní podvozek, přičemž v obou případech je shodné snížení o 15 mm, jestli je to pravda opravdu netuším, sám jsem neměl možnost srovnat.