Dnes už jo, to máš pravdu. Ze začátku jsem ho vnímal jako levnou napodobeninu GB3000, ale vzhledem k tomu kam GB3000 spěje, je menší DR takový přátelštější.
Jestli se nepletu, tak snad právě o to "dojet první" tam nejde a není to ani nijak odměněné. Alespoň ne oficiálně. Jinak se veřejně odměnují za styl, za vzhled auta, za to jak si celou akci užili a tak. Tím ale netvrdím, že mezi sebou i přes zákaz nezávodí. I proto byly lepší začátky, když tam závodili lidi co se o auta zajímali a uměli je ovládat (podobně jako u nás klub sportovních aut), ale dnes je to spíš doména namachrovanejch raperů, zkrachovalých herců a reklam :no:
Viděl jsi někdy gumball na vlastní oči? Reportáže, dokumenty, zpovědi? Pleteš si to s okruhem, kamaráde.
Jasně, najde se tam dost idiotů, kteří jedou jako hovado (proto taky GB "oficiálně" skončil, neboť se jeden hodně rozmlátil), ale je to spíš o zábavě, lidech a vzrušení.
Neměli by to nazývat závod, i když to princip závodu má - dojet první, ale nejsou to zběsilé honičky po silnicích.
Proto říkám za Německo ne - pokud někde nepojede jako totální hovado, nechat ho být.
Jen dělejte z těch bláznů s přebytečnými miliony modly.Aby se pak někdo nedivil když ve vašem autě skončí takový "závodník".Fandím Německu za jejich počínání v tomhle ohledu, protože ilegální závod bych charakterizoval jako veřejné ohrožení.
Samá komerce, samá rádoby celebrita, chybí tomu ta volnost prvních ročníků.. Ne nadarmo se říká, že méně je někdy více. Ale jinak káry pěkný, a mít pár volnejch milionů (dolarů), tak bych se taky projel