Porovnávat tohoto Fiata s Yetim .... no nevím, když je Yeti skoro o 7O cm kratší a mnohem užšší. Navíc Yeti není určitě žádná pecka a do takhle malého auta bych nikdy nešel. :-)
Tak já naopak ty inchový díly zažil...... Takže za mě musím říct, že golovka obsahující inchové klíče se mi fakt hodila....
Ale díly nejsou problém, cokoliv na chryslery tu je do dvou dnů z německa, kde je centrální sklad, no a zbytek do 5ti dnů Fedexem či DHL z USA, obyč. poštou do 14ti.
Víš, já sem slíbil že tohle bude pod každým článkem o překabáteném Dodge/chrysleru. Smůla no, to je odmena za tuhle nádheru - [odkaz]
Když si tu milý Fiat zrušil ofiko zastoupení, tak bohužel bude mít všude odkazy na šedej dovoz a aby to nebylo málo, chystáme další akce pak přímo před prodejnami Fiat. To je naše odměna od fanoušků zančky chrysler za to zrušení :-)
Zatím to celkem vychází, podle mě tu šedej dovoz drží s ofiko prodejem krok u modelů Jeep Grandcherokee/dodge durango - obou dvou dohromady totiž šedej dovoz už letos prodal víc než ofiko prodej. Smůůůůůůůůla....
Součástí kampaně je i to, že americké verze 3,6 V6 spalují z fabriky E85, zatímco soudruzi to pro evropu zablokovali....
Takže kampan ve stylu chcete jezdit za méně a zaplatit menší pořizovací cenu?
Kupte si Jeep přes šedý dovoz a navíc si můžete vybrat i durango, pokud se vám líbí víc. :yes:
Já jsem měl US auto z roku 1988 a v Repair Manuálu stálo napsáno něco ve smyslu "aby v tom nebyl bordel,přecházíme na metrický systém" - a vskutku, nikdy jsem nemusel použít nestandartní nářadí a všechno bylo jak to známe my, po evropsku ;-)
Díly na americká auta jsou dostupné a levné už dnes a na Chrysler/Dodge/Plymouth je tu spousta specializovancých firem, které to jsou schopny dodat téměř okamžitě (Barichello jistě může vyprávět :yes: ), dealreskou sítí Fiatu se to ještě vylepší a díly budou o to dostupnější v každym "krámě na Fiaty"
(kouká teď na Rockauto, díly na Journey stojí o něco méně než na Golf a nepatrně více než na Hyundai Sonata a skoro stejně jako na Kiu Rio)
Journey nikdy dýzl od Mercedesu nemělo...
Z Wiki: "A Volkswagen-sourced diesel engine is available outside of North America with an automatically shifted dual clutch transmission. "
Tento Fiat vypadá celkem dobře. Žádné výstřednosti, prostě jen masivní kus auta - nemám rád prapodivnosti s překombinovaným designem typu Hyundai ix35. Ve verzi 4x4 i něco projede, třeba po polňačce k chatě. Podvozek bude v pohodě, ty zadní polonápravy vypadají masivně. Diesel od Fiatu asi taky něco vydrží. Že je auto někde na pomezí SUV a MPV je jedině dobře, každý dnes chce auto která vypadá jako SUV a pokud i uveze 7 lidí, je to jednoznačně plus.
Problém trochu vidím jen v americkém původu, jak známo v USA nepoužívají pro šrouby, matice a vlastně všechno metrický systém, možná bude trochu problém se servisem a ND na toto auto - vše bude možná dražší, nic nebude zaměnitelné. Ale v této otázce vařím z vody, US auto jsem neměl, možná je to v pohodě.
Nech nad týmto autom rozmýšľam z akejkoľvek strany, stále mi vychádzajú samé pozitíva ! Keď sa zamyslím nad rozmermi, koľko je v ňom miesta, dĺžka 4.9m, šírka 1.9m, 7 seater, mäkké sedačky, mäkké naladenie, vrcholná kombinácia Pentastar V6 209kW, AWD, 6stupňový automat, naozaj ťažko sa mi hľadá v EU pre neho súper v triede rodinných áut ! Je to skoro na úrovni Mercedesu R klasse ! A to všetko zaklincované 2x nižšou cenou ! Ak by som kupoval rodinné auto, ako prvá vec by bola návšteva autosalónu Fiat a skúšobná jazda s touto károu. Podľa mňa každý, kto rozumne vyberá veľké rodinné auto, by to urobil :-!
Celkem dlouho jsem zde nebyl, ale po přečtení několika diskuzí bych se rád zeptal místních adminů na to, zda-li skutečně neexistuje možnost banování tohoto uživatele.
Nejen, že jeho příspěvky nemají se zdravým rozumem nic společného, nejen, že jsou hloupé, trapné a poněkud zmatené, ale jsou i hrubé a urážející.
Převodový poměr s odporem vzduchu nijak nesouvisí. Pokud budu přepočítávat nějaké otáčky přeovodvým poměrem ať už směrem z motoru na kola nebo obráceně tak s tím nikdy nebude souviset odpor vzduchu. Odpor vzduchu (spolu s dalšími odpory) udávají hnací sílu kterou s pomocí výkonu motoru musím překonat abych dosáhl určité nebo potom maximální rychlosti.
Ke změně poloměru kola (tzv. dynamický poloměr kola) dochází při změně rychlosti. Se zvrůstající rychlostí se dynamický polměr kola zvytšuje protože se jízdou kolo odlehčuje.
Sic pravda, mohlo by se zdát,že má Freemont problémy s identitou, avšak nemyslím si. Bájný zakopaný pes tkví v celkem jednoduché věci. Z pohledu běžného evropana je to totiž dobré auto. Skoro bych se nebál říct výborné. Je vidět, jakým směrem se ubírá americký trh, ubírá se totiž směrem podobným,jako v evropě. V podstatě se dá jednoduše říct,že se američanům podařilo vyrobit velice slušné evropské mpv, článek toho budiž důkazem. Evropani by si mohli stěžovat že v Journey neni dýzl, nebo že je to Dodge. Od Dodge lidi očekávali, že bude Dodgem s šedivým vnitřekm,tvrdými plasty a podobně. Ano, Freemont se přes to všechno nestává čistokrevným Fiatem,ba ani italským autem. Jenže najednou dává smysl i tady.
Máme tu velké MPV,které není drahé a dokonce ani korejské. Máme tu auto prosté nějákých velkých negativ, auto úsporné,moderní a pro euronannisty tak krásně měkčené,kam jen se šáhne.
Dýzlové Journey ve mě vyvolávalo pocity zvracení,nechuti,ale také jakési kvalitativní mezery. Snad to bylo tím, že ten VW motor se dával do kde čeho, jakoby tam vůbec nepatřil a objevil se tam náhodou. S dýzlem a čtyřválcem to bylo spíš špatné auto.
Ale podívejte se na tohle. MultiAir k němu sedí jak vyšitej a ta maska Fiatu mu sluší. Poprvý v životě mi dává dýzlové Journey smysl, s tímhletím znáčkem, s kouskem itálie v sobě a najednou to nevypadá jako chabej pokus "nějákej dýzl,evropáci si to stejně koupěj"
Máme tu výborné velké auto se silným úsporným dýzlem, manuální převodovkou a pohodlným nehoupavým podvozkem. Zní to tak dokonale a sladěně.
Je to dokonce první evropské auto, které se mi s dýzlem nehnusí. Možná je to trochu tím,že mám rád jak italský,tak americký auta a velmi vhodně kombinuje obojí.
Mám hřejivej pocit u srdce, mám takovou zvláštní radost. Moc se mi to líbí a je to poprvé, co bych snad dal přednost dýzlovýmu Fiatu před benzínovým Dodgem. Pokud se Dodge nedělá v téhle krásně modré >:D
Já jim gratuluju, to auto je báječný a mohlo by se výborně prodávat
naprosto souhlasím, nicméně v testu nikde nebylo uvedeno že nepřeřadili... On rozdíl mezi otáčkami dopočtenými trojčlenkou a udávanými je možná akorát tak přeřazení na vyšší kvalt.
Proč by jeli ale stovku na pětku mi není jasné, když šestka bude točit při 100 km/h předpokládám (zase podle trojčlenky >:D ) 2000, což už je na diesel OK.
Pokud jedu 100 i 130 km/h ja jeden kvalt = situaci mám idealizovanou na jednokvalt. Teď potřebuju vysvětlit odpor vzduchu na převodový poměr, to fakt nedávám. Pokud by valivý odpor měl měnit poloměr kola, tak by ho musel měnit opravdu brutálně, aby došlo k výraznějšímu odchýlení od "trojčlenky". Otáčky hnací hřídele kola jsou přes převodový poměr svázány s otáčkami motoru. no a obvodová rychlost kola = 2*pi*polomer_kola*otacky_hnaci_hridele. Pak je ještě jedna možnost, že to začne při 130 km/h hrabat >:-[]
chcelo by to stretnutie na zivo, obcas fotky klamu a v reale vyzera vozidlo lepsie, niekedy naopak horsie. Mne osobne to vozidlo k znacke fiat moc nepasuje (co sa tyka dizajnu)...
Spíš se domnívám, že jim takto základní věc nepřijde divná. Já ty věci běžně nepřepočítávám, ale někdy je na první pohled vidět, že něco nehraje, ať už je to největší točivej moment uvedenej v otáčkách vyšších než je udáván max výkon (to tu jednou bylo při představování nějakýho novýho modelu BMW) či otáčky vyšší o cca 15%, když se rychlost zvedne o 30%. Motoristického novináře by to mělo praštit do očí, protože se v tom světě pohybuje dennodenně. Jak je vidět, nepraští...
Nevím, připadne mi to obdobný počin jako R-Class či BMW 5GT. Obé jsou neúspěšné. Loví zákazníky v prémiovém segmentu, což asi ukazuje na neochotu v této třídě minout peníze za obojetníka. U lowendu tomu může být jinak.
Akorát je mi trošinku líto, že tato skutečnost nepraští do očí redaktory. A neni to poprvé, podobné věci už se tu řešily vícekráte. O něčem to vypovídá...
Nevím no....trojčlenkou mě to vychází tak jak píše Hooonza. 100 km/h = 2000 ot, 130 km/h=2600ot. I jak píše tažak 2300=100 km/h a 2990=130 km/h. Teď ale přemýšlím jestli se ta trojčlenka dá opravdu použít. Převod je neměnný, rozdíl v dynamickém poloměru bych si dovolil zanedbat. Měl jsem strach že tam bude hrát roli to že nejvyšší stupeň převodovky obvykle bývá dorychla. Ale když to vezmu spolu se stálým převodem tak je to pořád dopomala jeden převod který se nemění, takže se tažakovi omlouvám, a myslím si že má pravdu.
Nějak tomuto autu nemůžu přijít na chuť. Kam se poděla italská elegance a cit pro vkus? Jak je možné že tento koncern dokáže vyrobit něco tak nádherného jako je Giulietta a potom Freemont. Upřímně říkám, nechápu. Motory Pentastar a sdílení techniky bych ještě pochopil, i když snahu zachraňovat Chrysler nechápu, možná snad jako snahu dostat se k motorům a podvozkovým skupinám, ale i Mercedes se takhle spálil, a to nemá v portfoliu 4 značky.
Že je to nepohledné, s tím se dá souhlasit. Dudami bych to ale nenazíval, je to sice takový vizuální hybrid, jistá designová evropská originalita fiatu, ale dudoidního tam toho moc nevidím. Možná tak trochu "vařili pejsek a kočička." Co si o tom myslí trh to se ukáže do roka. S tou vyšší střední to ale ještě domysli... :-)
Tak přemejšlej víc, protože tohle se projeví jenom na potřebě výkonu pro jízdu určitou rychlostí. Zhruba platí, že odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti. Tedy, když zdvojnásobíš rychlost, vzroste odpor vzduchu 4x.
Pro jízdu dvojnásobnou rychlostí je tedy třeba 4x vyšší výkon.
Rychlost jízdy je co? Otáčky spalovacího motoru převedené na kola, což je víceméně akorát otáčky motoru kráte nějaká konstanta, která se v rámci jednoho převodového stupně NEMĚNÍ.
Výkon je co? U spalovacího motoru je to točivý moment x otáčky x 2pí / 60. Rychlost jízdy je ale závislá pouze na otáčkách motoru a převodovém stupni (+ ještě kola, ale ta jsou v rámci jednoho auta vždy stejná). Pro jízdu dvojnásobnou rychlostí tedy bude třeba na daný převodovný stupeň zdvojnásobit otáčky motoru. Že k tomu bude potřeba 4x takový výkon? Žádný problém. Když motor bude vyvíjet dvojnásobný točivý moment při dvojnásobných otáčkách, máme tu 4x takový výkon. Tak je to prosté.
Příklad: Pro jízdu rychlostí 100 kmh potřebuje vůz dejme tomu ~ 20.9 kW (100 Nm momentu od motoru a 2000 otáček za minutu na nejvyšší převodový stupeň). Pro jízdu rychlostí 200 kmh bude tedy potřeba cca ~ 83.8 kW. Abychom mohli jet dvojnásobnou rychlostí, musí se motor točit 2x tak rychle (protože rychlost jízdy je závislá pouze na převodu a otáčkách motoru, a my nepřeřazujeme). To odpovídá 200 Nm při 4000 ot/min. Howgh. Žádný problém.
No jak píšu, kvalt mám zařazený pořád stejný. Čili převodový poměr se nemění, obvod kola je stejný, čili to musí být jak říkám. Odpor vzduchu a valivý odpor nemá na tohle vliv. Ne??? :-|
Přemejšlej prosimtě. Když nezměníš převod, tak platí co píšu, protože je to přímá úměra daná fyzikální podstatou přenosu výkonu z motoru přes mechanickou převodovku na kola a silnici. Nulový otáčky motoru = nulová rychlost. Nějaký otáčky motoru = nějaká rychlost, o polovinu vyšší otáčky = o polovinu vyšší rychlost atd. Když jedeš na 2000 otáček stovkou, pojedeš při stejném zařazeném převodu na 4000 zákonitě dvoustovkou. To všechno proto, že motor a kola jsou spolu v ten moment spojený napevno konstantním převodem. Buďto přeřadili a nepíšou to tam, nebo jim ten rychloměr ukazuje blbě. Nestává se, aby lhal otáčkoměr (to je, nebo přinejmenším býval, víceméně ten nejpřesnější ukazatel v autě).
Předem se chci distancovat od hrubého tónu, který nahoře zvolil tažak ;-)
Ale když točím na stejný převodový stupeň ve 100km/h např.3tis.otáček, tak ve 200km/h jich musím točit 6tis. ne? Bavme se o rychlosti dle GPS a přesném otáčkoměru...
Tak na tú Multiplu je zvedavý kde-kto. Dávajú s načas viac ako VW.
Ja stále tvrdím, že by sa mal každý správať podľa starého porekadla, ktoré asi nikdy platnosť nestratí: "Šuster, drž sa svojho kopyta!"
Čiže každý by mal robiť to, čomu sa rozumie, a čo robí dobre. Fiat je expert na malé autá, tak nech robí malé autá. Má 500, bude nová Panda, a povedzme ešte GP a Bravo a STP, vyššie už nie. Chce to ešte nejaký malý lacný športiačik, prípadne dáke Topolino veľkosti Smartu. Americký Fiat, to znie divne.
Videl som to len asi raz, a ani trochu ma to autíčko nenadchlo. Aj keď kvalitka to môže byť. Keď raz niečo nezaujme... Príde mi to ako opačný extrém k niektorým francúzskym pokusom.
Re: Kdo by jel radeji do Yetiho, at napise prispevek
Jejda, vy narobíte rečí. Načo sa s ním vôbec bavíte? Rozum má zdravý z jediného dôvodu - že ho nepoužíva. Niečo ako armádna uloženka. Po 20 rokoch odkonzervovaná VS-ka, a prvý a posledný štart na jedinú trasu sklad-šrotovisko.
To asi nie, ale mnohým sa do nôty trafiť môže.
Aj keď, ako všetkým pokusom predávať americké modely na starom kontinente, ani tomuto nedávam veľké šance. Európa proste chce niečo iné. Tá globalizácia už totálne pletie hlavy, aby sme sa raz nedočkali aj toho, že sa u nás bude predávať pod európskou značkou americký voz, ktorý bude vpodstate preoblečený kórejec s japonskými génmi, zmontovaný v Indii...
Slabší motor...maximum momentu je uvádzaný v rovnakom rozmedzí otáčok, čiže zaujímavý bude jeho priebeh, a aj pod uvádzanou hranicou 1750 otáčok. Inak sú tie kilowatty navrch nahnané viac-menej iba otáčkami, čiže na diametrálne rozdiely pri bežných tempách to nevidím. Silnejší motor sa bude dať točiť do vyšších otáčok, ale závodníci by si mali vyberať iné vozy.
Sedadlá môžu byť fajn, pri MPV mi okrem častej požiadavky na tvrdosť sedadiel príde úsmevné aj vytýkanie slabého bočného vedenia, alebo tlačenie sedadla do najnižšej možnej polohy (a to je čiastočne obsiahnuté aj v tomto článku). Už by si poniektorí mali uvedomiť, že nie všetko musí byť vždy športové, šport nie je recept na všetko.
Když v reálné stotřicítce odečtete 2600 otáček, pak při zařazeném stejném převodovém stupni musíte při stovce odečíst 2000. Tak to bude ať chcete nebo ne.
Pokud srovnáme úděsný Fiat Ulyse, pak i American gigolo poslouží skvěle. ;-) Fiat má zahrádku jak po nájezdu kanců a tahle sazenice v důlku poslouží.
Příští rok údajně střední MPV, tak jsem zvědav na novou Multiplu.
Z těch objednávek zatím nemůžeme usuzovat na nic. Pokud to objednali italové, pak bych se musel jen opakovat tou řečnickou otázkou, kam se vytratil italský vkus.
Tak vyčkejme, až se nasytí těch šest tisíc, co bude dále. Základní vadu vnímám v genetice toho vozu - od všeho trochu, od ničeho vše - trochu MPV, trochu crossover, trochu SUV, trochu... fiat :-) Auto postrádá profil, nevysílá zřetelný třídní, segmentní signál, a v portfoliu automobilky ční až nepatřičně jako totem na náměstí Sv. Marka... :-);-)
Zajímavější bude, jak se Freemontu bude dařit na jiných trzích, než na domací půdě. Itálie není pupek sevěta. Tam se dobře pordává i Lancia a všude jinde je to bída. ;-)
už jsem se bál, že se se svým recyklovaným Gi***m nestavíš.... ;-)
Jinak že si Fiat tohle auto bere od své továrny v Americe se tady řešilo už milionkrát. Jestli je to dobrý nebo špatný krok, to ukáží výhradně a jen prodeje toho auta.
Za prvních 14 dní prodeje 6.000 objednávek.
Víš kolik se v Itálii prodalo za prvních 5 měsíců tohoto roku jiných, podobných vozů?
1) Peugeot 50008 - 4000ks
2) S-max - 1800ks
3) Chevy Orlando - 1500
4) Sharan - 1000
Čili Freemontu se za prvních 14 dní objednalo víc než se dvou nejprodávanějších podobných aut prodalo za prvních 5 měsíců tohoto roku.
Uvidíme v dlouhodobém horizontu, ale zatím se zdá, že se Fiat s tímhle autem (a zejména s jeho poměrem cena/výkon) v Itálii velmi dobře trefil....
Yetiho bych snad do konfrontace k téhle hroudě ani nedával, tohle snad nemůže uspokojovat ani zdejšího pověstného diskusního plakáta. Navíc vzato napříč segmenty a čistě esteticky, to by nám tu přece pak lehce šlo (oprávněné) sebevědomí ještě více nahoru. Co mi však hlavně napadá - jestli je Freemont autem pro italský voči, pak se ptám, kam se poděl pověstný italský cit pro krásu, pro styl, pro to všechno, proč jsou italské karoserie ceněné? Já vím, tohle není italská karoserie. Ale ano, je... už je...
Má snad italská rodina tohle zapotřebí? Z dovozu může pořídit jiná, jistě dotaženější vozidla předmětné třídy, a tak se na věc podívejme z jediné možné racionální pozice, totiž z pozice výrobce, jemuž má horní model zajisti další roky... přežívání. Tak z tohoto pohledu bych spíše očekával, že se Fiat zaměří jen a výhradně na to, co vždy uměl, tedy na malá levná auta pro méně majetné vrstvy. Současně pak bych čekal jistý modernizační akcent, tedy nějaké to kompaktní cross-bravo, či alespoň smyslupnější pokus ve střední třídě, třeba udělat z Crommy trochu drsnějšího fiata. A že potence v původním modelu by tu jistě byla.
Osobně věřím soudnosti opravdových fanoušků fiatu, že daleko více než freemont je zajímá, jak bude vypadat nová Panda. Jenom aby to nakonec nebyl nějaký ten... Pandmont...
užitečný odkaz, určitě ty stovky Čechů, natěšené na crossover s motorem V6, hned začnou posílat objednávky :yes:
Ale pravda, originál je originál, aneb "kdybyste si mohli vybrat zápalky.... ale úplně stejný.... a jedny by byly americké.... které byste si vybrali?" >:D
Re: Kdo by jel radeji do Yetiho, at napise prispevek
zkus pochopit, ty imbecile, že ten Fiat je o půl metru delší, o půl tuny těžší a je narozdíl od Yetiho pro 7 osob. Pak ti možná dojde, že tady plácáš naprosté nesmysly a jenom spamuješ diskusi.... 8-s
No já zažil posilovač v Sebringu a ten nějak přesně odpovídal tomu, co zde píší o Freemontu. Jenže to byl rok 2001, tak by mě právě moc zajímal rozdíl oproti tomu americkýmu, zjevně dle popisu je to jedno a to samé.
Papír snese vše, halvně tam napsat jak moc věcí je upraveno, aby byl evropan ukojen kolik změn na tom udělali.
Journeyho som nemal moznost testovat, ale mam Dodge Caliber a proti jeho posilovacu riadenia nemozem povedat jedine krive slovo. Skor to vystihuje, ze "dokonaly". Reaguje okamzite presne, bez gumoveho pocitu a na milimeter presne. Otestovane aj v kritickych situaciach ked islo o zivot. Fiatacke riadenie poznam, preto sa trosku bojim toho co spravili vo Freemonte. Nedavno som mal monznost vyskusat Jeep Grand Cherokee 2011 s Fiat motorom a zanechalo to vo mne celkom dobry dojem. Pravdu povediac nedokazal som rozoznat benzin a diesel v tom aute. Ako to bude so spolahlivostou, je vo hviezdach.
Když tady začneš ty osobně věřit a doufat, vždy to dopadne stejně. A to tak, že seš vedle jak ta jedle. A tvé odhady mají pravdě asi tak daleko, jako já do Zimbabwe. >:D
PS: Yetiho se tady na tom vyspělém, náročném trhu prodá vždy víc, než tohoto Freemontu, to je jasné každému, co o autech obecně něco ví. ;-)
Já pevně věřím, já se modlím, já doufám, já se přimlouvám, já...., ŽE společného mají ...!NIC!, jinak by byl Freemont opravdu špatným autem, autem o které trh (vyspělý) nestojí. Takže věřím, že se snad Fiatu podařilo (navzdory zde prezentovaným prvním dojmům - všichni známe jak to tady chodí) dospělé, prvotřídní auto.
P.S.
Bariku... já ty tvoje průjmy tady fakt miluju..., je to prostě bomba...
Jinak píšu ti to naposledy... Běžný Journey jako tento Freemont nevypadá..., Freemont odpovídá S/RT verzi (co se interiéru a vnějšího vzhledu týká)...
v převodovce není žádná gumová šňůra, jak si myslíte,ale takový zubatý kolečka,
co zabírají natvrdo do sebe.Takže,pokud je ve stovce 2300 otáček,tak ve 130 musí být 2990 ane 2600 jak hádáte.
Tahle chyba je skoro ve všech rádoby testech,pisálkové asi včera prodávali v Kauflandu a dneska jsou odborníci přes auta.
Vítej v americe, tam sem ještě tvrdý sedadla nikdy nezažil.
Nevíc co upravovali na psoilovači, když podle všeho se chová stejně jako ty originál z ameriky. Tlumící materiály museli přidat kvůli kadla kadal motorům, u benzínů není co tlumit no a interiér s měkčenými palsty má i originál Journey.
Takže spíš pár údajných změn na pdovozku.
Jinak je to Journey s jinými znáčky.....
Se slabším motorem to asi opravdu moc nepojede, ale na druhou stranu na domácím italském trhu a na některých jiných (typicky Holandsko...) je poptávka po základních dieselch docela silná. A když máš stejný motor ve dvou verzích, proč nenabídnout obě...
Jinak při statické prohlídce Freemontu mě zaujala především velmi pohodlná, poměrně měkká přední sedadla. Konečně zase někdo kdo si nemyslí, že sedadla v autě musí být tvrdá jako lavička v parku :yes:
No, když jinak těch modelů Fiat moc nemá, tak se i jedním snaží konkurovat široké nabídce koncernu. ;-)
Mimochodem, výkony základní nafty, jakožto asi hlavní motorizace Freemontu, nejsou nijak zářné. Na poměrně těžké, vysoké a dlouhé auto to bude nic moc. Dynamiku odhaduji pod úrovní tradiční české stíhačky Octavie TDI. Pentastar bude vždy ve Fiatu okrajovou a exotickou motorizací. Dále zamrzí americké brzdy, ale pokud cenu udrží někde u 600 tis., tak se pár kousků snad prodá.