To sice každý opravdu není, ale Ham. má pravdu. Zajímalo by mě, jakého smajlíka v závěru by jsi použil, pokud by ten osel sejmul (na tom kole) tebe, zřejmě by ti to pochopení pro lidskou nedokonalost rychle zvadlo.
Na takovém podniku jako je TdF nemají podobní amatéři co dělat...
No, já bych sem vůbec nepletl nějaké vlastnosti auta a ač nejsem velký příznivec francouzských aut, tak tady šlo jednoznačně o lidský faktor. A co vím určitě, tak kdyby se tohle stalo normálně v provozu, navíc takhle zdokumentováno, tak řidič bude rád, že nepůjde rovnou bručet. A doufám, že to ty stáje dovedou do konce a ten "řidič" ponese následky. Být z postižené stáje - tak byc těm TV sráčům to jejich nádobíčko pěkně rozflákal.
Mne po přečtení napadlo,kolik by tu bylo příspěvků,kdyby se to stalo doprovodnému Superbu.By si to člověk za půl dne nepřečet v krásném stromu, milionu reakcí na reakce,až by to byl sloupeček s jedním písmenkem... :no:
ale tady přece vůbec nejde o značku automobilu, ale o špatného řidiče, sejně tak to mohl být třeba Volkswagen Passat. Jde jen o styl jakým je to prezentováno a za ten :no:
až se přiště nějakej ožralej chlap vybourá v C5 a zabije při tom dalších pět lidí, tak tu příště klidně může být titulek jako z Blesku:
To bude tým že článok je na webe o autách. Keby bol v dákom magazíne pre ženy, tak je to len veľké tmavé auto. Bulvárne si to pochopil snáď len ty. ;-)
Na mne záběry působí spíš tak, že řidič vůbec nekoukal na cestu před sebou, protože ten vyhýbací manévr je vyloženě impulzivní, v leknutí. Tedy ne nevšiml kořenu, ale vůbec nečuměl, což při takovém závodě je ještě horší.
normální blb který neumí řídit ani v malé rychlosti cca 60km/h nepatří do peletonu (jednak by se tam vešel bez toho manévru a jednak když už se chtěl vyhýbat jak milostivé na kolonádě tak stačilo ťuknout na brzdy a pak uhnout) neumím si představit následky v nějakém alpském sjezdu kde je vlevo skála vpravo strž....
Superby su mozno este sirsie. Osobne tiez nechapem, preco tam doprovodne vozidla nemozu robit podstatne mensie kombiky. Jedine vysvetlenie je - reklama produktu.
Inac ten citroen je aj dost siroky a take auto pouzivat medzi cyklistami, moze byt aj nebezpecne, 1860 cm je uz dost na tekaj uzkej ceste a ta rychlost je uz tiez dost vysoka 60 km za hodinu a jazdit vedla cyklistov na par cm, mozno sa to dalo cakat a bola to otazka casu, kedy sa takato udalost stane.
je to velice politováníhodná událost, co však nechápu je ten nadpis v článku ??? proč je tam zdůrazněno že to byl vůz Citroen C5 versus cyklista ?
Takhle to zní dost bulvárně, jako že Citroen C5 = automobil nebezpečný cyklistům a Tour de France toho je důkazem...
Všichni přece víme, že to nebylo Citroenem C5 (mohl by to být jakýkoliv jiný automobil) ,ale především nezodpovědným a nepozorným řidičem. :no::no::no:
nadpis tedy mohl znít : Nehoda při Tour de France a nikoliv Citroen C5 versus cyklista tour de France .
Za ten nadpis článku tedy alespoň ode mne máte :no::no::no:
Tak umysl bych v tom urcite nehledal, ale boha ma to byt aspon trosku zkuseny sofer! Urazil by tak akorat zrcatko, maximalne dobyl dvere, precejen je to mala skoda oproti srazenym cyklistum. Je to hnup proste, nemel tam co predjizdet, mel si pockat.
Na zacatku Tour se komentatori o tomto bavili, ze sofery delaji vetsinou byvali cyklisti, kteri maji cit na to jezdit v pelotonu, neni to pry nic jednoducheho a chce to zkusenosti. Tento pan zadnou zkusenost ocividne nemel, celou dobu toho cyklistu musel videt nalepeneho vpravo, muselo mu byt jasne, ze uz se tam proste nevejde, verejne vyliskat...
Vsude na internetu ctu, jak to udelal schvalne a ze je to nepochopitelny zkrat. Udelal chybu, ale v tom, ze si nevsimnul korenu na kraji silnicky. Misto toho, aby zpomalil, tak se ty bouli na posledni chvili vyhybal. O umyslu nebo nejakym pomateni smyslu nemuze byt rec.
Hoogerland tam vletel poriadne do plotu z ostnateho dratu. Nic prijemne a mal len stastie, ze sa mu nestalo nieco vazne. Sofer by si zasluzil nakopat a vykopat.
Z videa je jasně patrné že řidič ztratil díky přeposilovanému řízení vládu nad vozem a díky měkému podvozku se to už nedalo zachhránit. Célému incidentu předcházela vizuální kontrola zařazeného rychlostního stupně a řidič tedy ani kolizi nezaznamenal.