Přesně Já mám Fiata Bravu 1.6 16V a ve své době jeden z nejlepších benzínových motorů jsem z něho nadšený prakticky denně. Moje máti má Forda Fiestu 1.4 a to auto je tak nehorázně líné a odezva plynu je lehce řečeno prapodivná, je to škoda protože podvozek je famozní což se s mojí Bravičkou srovnat nedá ale příští rok bude buď rozshlá investice a úprava a nebo zmiňovaná Alfa 147. :-) Ale i tak je s tou mojí 1.6kou skvělá zábava. Auto jsem srvnával s kámošovým BMW 316i E36 a jsme zhruba nastejno. Ano motor BMW je zase o kus dál ale v můj prospěch hrála Váha vozu samozřejmě na úkor bezpečnosti :)) Ale za slušné peníze je to hodně dobré auto a jsem sním maximálně spokojený žádná Felda s té doby nemá šanci >:D
:yes::yes: Punto Evo je na prvním místě jako druhé auto do rodiny, až bude potřeba. Abarth to sice nebude, ale i normální je fajn. Původně se mi víc líbilo předfaceliftové Grande Punto, ale zjišťuju, že se mi ten facelift líbí čím dál víc, dává tomu opravdu takový pěkný sportovní šmrnc. Původní Grande Punto bylo sice elegantnější, ale zároveň i usedlejší.
jsem hrdým majitelem předchozí verze GP Abarth...a taky bych řekl, že to auto jede víc než na deklarovanejch 114 Kw...mam tam jenom sportovní sání BMC a výfuk Ragazzon... ale je radost s takovýmhle autem jezdit...malá steklá bestie :DDD
Taky jsem rád, že se můžu i několikrát denně pokochat 159kou, nebo takovým Bravem v černý, Puntem s modrou metalízou...Golf na 15kách 195/65 s plastovýma poklicema bez metalízy už se celkem okoukal (ikdyž taky umí být šik, né že né).
A s tim plasťákem jasný, je to věc názoru, naštěstí v dnešní době fólií to neni třeba až tak řešit :-!:-)
Je hrozně dobře, že se Fiatu daří pomalu zbavovat nálepky "Italské, tudíž nespolehlivé" a tím pádem i na našich silnicích začíná být bohatější pohled, když mezi všema těma golfama fabiema a octaviema, projede něco charismatického a pěkného.
Oživení Abartha, jako značky a nejen jako prvek výbavy byl skvělý krok. 500tovka od Abartha je nádherné městké prdítko, které bych bral všema deseti a tohle punto je na tom obdobně.
A s kritikou plastového nárazníku nesouhlasím, podle mě dodává autu surovější a sportovněji působící dojem i když o použitém materiálu se dá dlouze diskutovat..., ale mě osobně se líbí víc než předchozí verze "bez".
Souhlas ve všem. I vtom ohavném plastovém "nárazníku", který je v designu snad jedinou kaňkou. Svižné vozítko hlavně do města, já bych do něj preferoval ještě automat.
Výkon vyšší než udávanej nemá, akorát je o nějakých 100kg lehčí než 207ka a bude mít jinej průběh Nm + jinak poskládanou převodovku...Nic víc bych v tom neviděl.
A ke článku - Abarth vypadá pěkně, jezdí podle všeho taky fajn, prostor pro přiostření v případě potřeby určitě taky je :-) Chválim originální disky, dobrý nápad, i barva je zdařilá.Jenom tu černou hrůzu pod světlomety měli aspoň u Abartha nějak odstranit.
Oni vůbec ty italské motory jsou nějak silnější než se udává v dokumentaci. Mám GP 1.2 48 KW a podle mě má mnohem větší výkon. Ještě než jsem si ho pořídil, tak jsem absolvoval zkušební jízdu v Peugeotu 207 1.4 a ten motor je katastrofa. Proti 1.2 Puntu je to pocitově velký rozdíl. Vždyť taky zrychlení mají oba vozy stejné a přitom Peugeot má 55 KW.
Měl jsem příležitost přímo s tímto konkrétním autem na letištní ploše u Plumlova na srazu grandepuntistů absolvovat asi dvouminutovou zkušební jízdu a bylo to skvělé! Zkusil jsem akorát zrychlení, na víc nebyl čas, pocit byl tak fantastický, že jsem ani nevnímal, že by mě něco tlačilo mezi lopatky nebo že by Abarth gumově řadil, jak tady píše autor. Ano, to auto bych mohl mít! :yes: