Ono jich tu jezdí poměrně dost, samozřejmě drtivá většina s dieslovým 3,0 CRD od Mercedesu. Dnes ráno sem zrovna jeden viděl.
Ty benzíny jsou většinou dotaženiny z USA a Kanady skrz šedej dovoz.
Tohle auto bylo prostě pro konzervativnější zákazníky, co chtěli starej dobrej poctivej krabicoidní styl.......
Sebring už se nedělá, místo něj je 200 a ten je někde jinde a narozdíl od Sebringu se prodává velmi dobře, Avenger je taky v upravené nové verzi s komplet nový interiéry, no a Grandčíro je v nový generace, stejně jako duo 300C/Charger.
Presne tak, chýbala mu tradícia a konkurencia z vlastnej strany to dorazila. Dizajn Commanderu je vec vkusu, mne vždy pripadal ako dáka retro podoba Cherokeeho z polovice 80. rokov.
No, Commander až tak nad GC nebyl, byla to spíš taková "lesnická verze" GC. Ceny byly vyšší pouze v řádu desítek tisíc, interier byl stejný atd... Hlavní problém tohodle auta vidím v tom, že ho trh nepotřeboval, že byl zkrátka tak nějak navíc a když se k tomu připočítal nepříliš povedený design, oproti GC defakto žádná tradice modelu a spuštění výroby v době začínající americké krize, tak se nelze neúspěchu tohoto vozu divit... S 300C souhlasím, akorát bych tam přidal ještě většinu modelů Dodge, které se (alespoň na americké poměry) celkem povedly...
na jeep.com běží stále "build your own", což je zvláštní...., ale zas tak moc mne to netrápí, i když je s podivem, že by takhle opustili segment.....to bych spíš čekal masku ve stylu nového Granda....Tak jsem pohledal a vypadá to, že pokračuje [odkaz] - spíš sejmou Nitro....
Mám stejný názor. Nepochopitelná politika, která nemůže vést k úspěchu. S 300C jsem pár týdnů jezdil a přestože interiérový design mě rozhodně nenadchnul, celé auto svým pojetím ano. Skvělá jízda!
Hi, Cheroke se už dávno nedělá. Patriot je nižší třída full terrain. Já mám na mysli SUV, americká nižší třída. To si myslím, že by mělo šanci rozšířit prodeje Jeepu v Evropě a jinde.
Problém tohohle auta byl podle mého názoru ten, že byl sice nad GC, ale výbava a zpracování tomu neodpovídaly. To co v Americe projde - velké auto nemusí být za každou cenu luxusní, Evropa prostě přijmout nedokáže. A hlavně za časů vlády Mercedesu se šetřilo de facto úplně na všem jen aby proboha ty Ameriky nekonkurovaly Mercedesům, takže jako jediné úspěšné auto vyvinuté za DB je 300C a auta z něj odvozená (ano ano s vyjímkou Magnumu), jinak Cherokee/Liberty - v Evropě propadák, Kompass/Patriot - do dnes se ptám proč vůbec takovéhle auto vyráběli a Sebring/Avenger nebo Compass dávají smysl jen za ceny v USA.
Naopak Cherokee ukazuje, že masivní zájem (i na amerckém trhu) je o uhlazené SUV. Teď by měl Jeep uvést na trh auto o třídu pod Grand Cherokee (Cherokee? Kompass?), které by nahradilo Kompass, což taky není nějaký lumen- ani v konstrukci, ani v designu. Naproti tomu po odchodu Hummera zeje malá dírka, kterou by mohl vyplnit Jeep s nějkým opravdu tvrďáckým Commanderem, ovšem pouze s dieselem - i Amerika už si zvyká...