Novinky
A teď to s autama na baterky myslí vážně? Ta se vyrábějí už přes 100 let. Nejlepší by bylo, kdyby pořadatelé výstav vyhlásili už dopředu téma pro koncepty na nějaké 2 roky. Navrhuji auta na lidský pohon. Tedy na šlapání, Ferat může zůstat v muzeu. 😄
To je sice pravda, ale u STi bych zase dsg a adapt. podvozek ani neočakával, tam je to o tý větší radosti z jízdy, ale to chce vyzkoušet, pokud by se člověk rozhodoval... 800 to asi nevidim... tam bude spoustu možností příplatků a u STi si max. vybereš barvu rádia.
Vím, že ne, ale do STI DSG ani adaptivní podvozek (a spoustu dalších věcí) nedostaneš ani za zlaté prase... >😒]
Základ by mohl být někde kolem 800 tis., ale určitě spíš nad než pod tím...je klidně možné, že třeba i 850 tis.
Proti GTI to má v základu hlavně ten 4-motion, xenony a zadní ledlampy... a taky těch +60PS...
Základ by mohl být někde kolem 800 tis., ale určitě spíš nad než pod tím...je klidně možné, že třeba i 850 tis.
Proti GTI to má v základu hlavně ten 4-motion, xenony a zadní ledlampy... a taky těch +60PS...
Nojo, ale já si nedovedu představit běžný ježdění ani s golfem, tak co to mám na to říct? >😁
No ale schválně, kolik to bude asi stát? Golf s tim V6 nebyl zrovna za babku...
No ale schválně, kolik to bude asi stát? Golf s tim V6 nebyl zrovna za babku...
Ano, 4-motion a možnost DSG bude taky..., kolikrát to chceš ještě napsat...
Pro tebe STI..., to si děláš pr.del, ne..., to je pro tebe tak auto dobré na svezení, ale ne (i) na běžnější ježdění...
Pro tebe STI..., to si děláš pr.del, ne..., to je pro tebe tak auto dobré na svezení, ale ne (i) na běžnější ježdění...
No sláva! A 4x4 s automatem bude taky? Pak je to dokonalost sama! Jen mám obavu, aby se to bez toho kára na sedadlech dostalo pod jedničku a člověk neskočil pomalu do STi. (teda čistě hypoteticky já) 😉
Nečtu ty tvoje dvojtečky. Na co se obtěžovat se čtením, když mě v klidu vytáhneš, co potřebuju, ne? >😁
Jasně, psal jsem "až na motor", myšleno se všemi veskrze spíše kladnými důsledky...
Myslím si, že proti (o 35PS) silnějšímu FFRS bude ještě mnohem použitelnější pro běžné ježdění, a to nejen díky 18" kolům, 4-motion, možnosti 5dv. i DSG a spoustě dalších možných "extras" z G6...na které u FFRS musí každý "zapomenout"...
Myslím si, že proti (o 35PS) silnějšímu FFRS bude ještě mnohem použitelnější pro běžné ježdění, a to nejen díky 18" kolům, 4-motion, možnosti 5dv. i DSG a spoustě dalších možných "extras" z G6...na které u FFRS musí každý "zapomenout"...
Já zde navíc vidím pravděpodobné výrazné zlepšení jízdních vlastností díky méně hmotnosti na předních kolech. Přeci jen ten 6ti vál dříve....
Bude záležet na ceně, ale vidím v tom "rozumější" alternativu třeba k WRX265 a jsem zvědav "o kolik" bude "horší" proti FFRS
Bude záležet na ceně, ale vidím v tom "rozumější" alternativu třeba k WRX265 a jsem zvědav "o kolik" bude "horší" proti FFRS
2,0 TFSI (270 PS), 4-motion + možnost 6st. DSG...
stačí...? 😉
P.S. Vždyť jsem psal 4-motion... a ty se klidně znovu zeptáš na čtyřkolku...
ty už nečteš jen ty články, ale ani ty reakce pod nima.... >😁
stačí...? 😉
P.S. Vždyť jsem psal 4-motion... a ty se klidně znovu zeptáš na čtyřkolku...
ty už nečteš jen ty články, ale ani ty reakce pod nima.... >😁
U Marcedesu jeste jeden stoji. 50 let, od doby, kdy se clanek zacal pouzivat v kosmicke technice, se s tim automobilky chlubi na vystavach. A najednou je z roku na rok po legraci. Alespon je videt, ze to, az na cestne vzjimky, nemyslel nikdo vazne. To nebyl vyvoj technickych prototypu. To byl vyvoj marketingovych e😜onatu aby show bylo vetsi a lesklejsi.
To nejlepší si pochopitelně nechávaj na konec 😉
Pokud jsi nedočkavý, tak tady [odkaz] najdeš 100% objektivní test ožralého servisáka a tady [odkaz] nenápadný PR článek, aby sis mohl o autorovi udělat malou představu.
A pokud by jsi chtěl vědět čím vším trpí Fabia II, tak její zápory najdeš [odkaz] úplně dole v sekci "Mínusy"
Jen nerozumím tomu, proč to dali ke Grande Puntu ... 😄
Pokud jsi nedočkavý, tak tady [odkaz] najdeš 100% objektivní test ožralého servisáka a tady [odkaz] nenápadný PR článek, aby sis mohl o autorovi udělat malou představu.
A pokud by jsi chtěl vědět čím vším trpí Fabia II, tak její zápory najdeš [odkaz] úplně dole v sekci "Mínusy"
Jen nerozumím tomu, proč to dali ke Grande Puntu ... 😄
Buď jsem slepý, nebo má redakce opravdu nějaký mindrák z italských aut. Fiat (Grande) Punto Evo jsem prostě ještě neviděl ani na jedné fotce, přičemž si myslím, že aspoň tu by si od redakce zasloužilo, když už stačila ukázat a (p)opsat kde co. Tuším, že dokonce i v ČR se punt prodá víc než třeba Seatů Leon Cupra nebo Rolls Royceů Ghost.
P.S. Nový spark teda opravdu nic moc. :no:
P.S. Nový spark teda opravdu nic moc. :no:
...jde docela důsledně (až na motor!) ve šlépějích svého předchůdce (G5R32): 4-motion, lamelový design přední části s absencí mlhovek, středový dvojitý výfuk..., ale např. pedály a nášlap už jsou (na rozdíl od R32) naprosto identické s GTI... i malé úspory se zřejmě počítají...
Tak já psal taky jen o základní ceně...příplatky si napočítáš už teď třeba podle GTI...