Je také si třeba uvědomit , že potenciální zákazníci kteří chtějí toto auto nejdou po líbivém designu a cinglátkách.. potřebují spolehlivý , robusntní , praktický vůz ! Spíš bych se opravdu soustředil na "polidštění interiéru a bezpečnostních prvků". a vzhled karoserie nechal být. Sám vývoj a doba ukázaly nejlíp jak má auto vypadat, ne?? Myslím , že to, že se za celou dobu od roku 1948 kdy sjely prví LR z pásu kastle změnila jen naprosto minimálně mluví za vše!! Tak proč najednou v roce 2012 je hrooozně třeba to změnit když to ty desítky let zůstávalo stejné? Jen proto ABY se něco změnilo??
Když si přečteš reakce tak se dočteš, že kastle má zůstat stejná tak co by si chtěl za studie vidět? Můžeme se tu dohadovat ,že studie vypadá fajn , ale ne jako nástupce defenderu. Terenní schopnosti stejné nebudou , už proto ,že sám uznáváš že nájezdové úhly jsou jiné. Je moc fajn , že krytky světel jsou snadno demontovatelné, ikdyž nevím zda je to jen tak pohledem patrné. Ale defender má být auto do nejtěžších podmínek a to tato studie až tak nesplňuje. Díly mají být nejen snadno demontovatelné jak dobře podotýkáš , ale i jednoduché, tedy NE zaoblená drahá a spíš designová zadní okna, složité choulostivé a drahé přední světlomety. Designové prvky předního nárazníku, u kterého bych mimochodem chtěl vidět jak bude vypadat po zkosení jednoho tenkého stromečku či keře...a to stávající defík umí . Prostě to co navrhli je fajn jako terenní vůz, ale ne jako náhrada "traktoru a tanku v jednom".
Do budoucna budeme rádi, že se bude vyrábět takovéto auto a k tomu všemu bych chtěl vidět vaše studie, které by byly lepší. Neříkám, že je to na jedničku podtrženou, ale aspoň na dvojku to je. ;-) Mně se to líbí! Terénní schopnosti budou stejně dobré jako nyní, kabina o poznání lepší a vzhled podle mého názoru také. A ještě k těm terénním vlastnostem. Jasně že je přední nájezdový úhel menší, ale s tím se prostě musí počítat. Nároky na ochranu chodců jsou větší a větší... :-| I přední světla se mi líbí, můžete si všimnout i snadné demontáže krytu světla. :-) Prostě, podle mého jedna minus. A s tím Yeti - až na celkový tvar úplně jiné. ;-)
Hneď ako som videl tú príšeru, tak som si povedal, že ten A-stĺpik som niekde u terenného auta videl. A aj ten sklon prednej masky mi je povedomý. Ano, videl som to, na Yetim.
Mě se mimo předních světel líbí, ALE. Neměl by náhodou design Defendera vycházet z požadavků ozbrojených složek? Nezdá se mi, že by při návrhu karoserie vycházeli z nějakých praktických požadavků. Automobilka si samozřejmě může se svým duševním vlastnictvím dělat co uzná za vhodné, ale označení Defender by mělo zůstat vyhrazené opravdu jen pro vozidlo výjimečných kvalit. Jak už výše zmínil RS, jako Freelander naprosto :yes:
Tá štúdia pôsobí hrozne anti terénne. To plný súhlas. Načačané kudrlinky a brucho si ťahá po zemi. Aj na fotkách v teréne pôsobí, akoby ho tam doviezli helikoptérou.
Nehovoriac o nízkoprofilových gumách obutých na ozrutných kolesách. 8-s
Nemusíš být nutně designerský impotent. Koukni na to co stvořili. Návrh ponechat kastli a měnit střeva mi příjde jako jediná schůdná alternativa !! pokud z toho geniálního defíka nechchtěj udělat okleštěnou leštěnku která se bude bát sjet z asfaltky! prostě Defender je auto do kterého designeři nemají co mluvit (ať si tam paplaj svoje Peugeoty a Citroeny a nechají Defa být)..on má své charisma už desítky let i bez nich a to mluví samo za sebe.
Já bych tou cestou šel - sice bych byl designerský impotent, ale kastli bych nechal jak je , pouze s úpravami které by vyžadovala úprava interieru a podvozku, bezpečnosti. A legenda by pokračovala.
Ale vážně - Defender musí být pracant a ne navoněná stylovka na 20kách atd.
Pokud to změní a budou upřednostňovat design, tak zruší filosofii tohoto modelu.
To je taky problem spravit nieco nove aby to vyzeralo ako to stare? Preco nemozu proste na 90% okopirovat stareho Defendera ako Cinania, dat to na novy podvozok, dat tam moderne materialy, motor a prevodovku? Asi by to bolo pre dizajnerov frustrujuce, ze si nemozu nakreslit co oni chcu ale len kopirovat stare...
Myslím , že koncept je sice pěkný(opravdu nápadně podobný YETIMU), ovšem se starým pracantem nasazovaným do těch nejtěžších podmínek nemá nic společného. A jako nástupce LEGENDY by propadl na celé čáře.Je třeba velmi šikovně skloubit hrubost , surovost a extrémní funkčnost a průchodnost s moderními požadavky na bezpečnost a ekologii... a to tento koncept nesplňuje. To i Duster mi příjde funkčnější než nový návrh LRD. A pravdou je , to co zde bylo zmíněno, stavět design na velkých kolech a nízkém profilu je otřesné. Chvalihodné je , že chtějí do tohoto zasvětit i veřejnost. Rozhodně je však čeká velký a nelehký úkol protože nahradit tuto automobilní legendu je extra obtížné. (z mého pohledu fandy tohoto autka...zcela nemožné!!!)
že se jim tento koncept náramně vydařil. S předkem auta bohužel nic neuděláme, hold chodci. Ale na to, že je to vůbec jejich první představovaná studie z budoucích čtyř let, tak si myslím, že se jim to podařilo. Navíc, když by udělali dobrý základ, tak je úspěch zaručený. Jenže o tom, jaký je základ, se podle zveřejněných fotek nedozvíme.. ;-\ Bohužel se to dozvíme až v roce 2015 s prvními redakčními testy. ;-):-) Ať se to podaří! :yes:
vypadá rozhodně lépe. Je to užitkový vůz, který si na nic nehraje. Představená studie je evidentně výsledkem "práce" designérů, kterým teče mléko po bradě, nikdy v životě neseděli v terénním voze, který se prodírá obtížným terénem a jediné, co v oblasti designu vozů umí je zprasit interiér podle vzoru nových Fordů a nasadit na to obludně velká kola s co nejmenším profilem pneumatik.
Jako podmínku velice žádoucí pro designéry nového Defenderu bych doporučil je se současným Defenderem poslat na cestu z Mexika do Francouzské Guyany... Nebo z Moskvy do Vladivostoku :-)
Na tu jsem zapomněl, ale i když má průchodnost terénem hodně velkou tak je přecijenom z "jiného těsta" Mohli by jsme pak jmenovat třeba Suzuki Samuraj a Jimny. Ale defender je legenda legend mezi offroady.