Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2011

Zpět na článek

Škoda MissionL: První video

14 komentářů

Avatar - white label
white label
Zlatá i ta údajná "šeď průměrnosti", proti jinde současnému trendu "záře kýčovitosti"... 😉
madbrain
tak nevím....čelní partie sice vykazuje určitý pokus o kreativní přístup,ale ten zadek.....hruza!ty lampy jsou prakticky(alespon mi tek připadají) totožné jak na Fabku I Combi,navíc Škoda se nejspíše ani nehodlá zbavit stigmatu těžkopádně bachratých vozu,což je podle mne velká chyba.ale své příznivce si bezesporu najde a nebude jich málo,spíše naopak....necht žije šed prumernosti!!!
puko
Ja by som to s nimi kludne porovnal, sedan/liftback je proste triprostorova karoseria a dokial neotvoris kufor tak nezistis, mozes len tusit podla "velkosti zadku".
jossalito
Co Fiat Linea? Ale to je taky sedan, vlastně...
vrkuboy
Myslím že ruku designéra svazují možnosti platformy na kterém je MissionL postaven. Taky tu disproporci vidím, ale není to nic tragického jako u Fabie. trochu mám obavy o vzhled verze bez prosklené střechy... tam ta disproporce bude patrná ještě o něco víc.
elipsoid
Zdá se mi to, nebo je to auto zas nějak úzký? Nemaj designéři škodovky nastavenej na monitoru špatnej poměr stran? Už současná fabie vypadá, že by na ni někdo měl šlápnout.
vrkuboy
Ano to ano, ale je to jedinné možné srovnání. Ať přemýšlím jak přmemýšlí žádný jiný "low cost" liftback neznám... Toto auto bude hrát na cenu a to je přesně rajon Cruze a zejména Fluence. Mám-li být teda přesný MissionL nemá žádnou konkurenci (pokud porovnáváme karoserii). Cena a cílová skupina bude podobná jako u Cruze a Fluence. Liftback bude pro tuto dvojku těžký soupeř.
puko
Fluence a Cruze su sedany, MissionL je liftback...
vrkuboy
MissionL je liftback ne sedan.
vrkuboy
Tak vytahovat Logana je čiré zoufalství... do mrtvol se nekope. Pokud srovnávat tak s Fluencem a Cruzem. Ale těžko srovnávat... produkční verze už taková pecka nebude. Jinak je to velmi hezké, vkusné a decentní auto. Trochu zamrzí jemná disproporce šířka vs. výška, ale není to tak do oči bijící jako u Fabie. Co mě ale dostalo tak kapsičky na zadní straně předních opěradel... já vím je to drobnost, ale toto řešení je opravdu super. Neztratilo to nic na funkčnosti a navíc to lépe vypadá. Stejně tak zakomponování LED do předních lamp....snad první vůz u kterého to nevypadá nevkusně. Tedy :yes:
puko
Velkost by ma tiez zaujimala, coskoro sa snad dozvieme. Podla mna to bude vacsie ako Fabia sedan, Thalia atd. Taky maly sedan sa neda spravit take pekne. Moj odhad je 4,4 - 4,5 metra.
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Jestli má tohle konkurovat Loganovi, pak Octavia III si to může rozdat rovnou s celou Evropou...

Fantastická, doslova fantastická kláda. Jásám, tančím a utírám slzy do kapesníku - Škoda stvořila génia silnic.

BRAVO - BRAVO - BRAVO :yes: :yes: :yes😒br />
P.S. Na jaře liftback, na podzim hatchback. Fronty se tvoří od Boleslavi směrem na Brno. Nepředbíhej, na každého se dostane...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Teď Jozef Kaban na ČT24 říkal, že to je skoro tak, jak jej uvidíme na silnicích. Můj tip, co se týká velikosti, je, že to je tak o 5% delší, než Fabia I sedan.