Ak si mam delat ostudu ze mam luxusny VW tak kludne. VW je bez konkurencie v kazdej triede, si pozri - polo, golf, pasat, nic z beznych konkurentov sa nechyta. Co chces, odporne smejdove ople, pezoty, renaulty, fordy japopnske * - nedaj sa vysmiat.
Tyhle "složitosti" nechám na vás - podle MNE je A8 prostě a jednoduše to nejlepší od audi ;-)
PS: A je škoda že nemají "normální" 12ti válec jako všichni ostatní (od Aston po Toyotu :-)
vlastně Vector, to bude asi poslední písmenko "s 12ti válcem" - a VŠICHNi mají "čistou" konstrukci do V :yes::-)
Teď už je jen otázka, jestli je to (že je A8 zřejmě nejlepší Audi na trhu) zrovna od tebe (jako odpůrce koncernu) lichotka, nebo spíš "nadávka"... >:-[]
ODKAZ na téma "Piëch a jeho praxe" jsem (HAMovi, v naší maličko "prodloužené" diskuzi - poté co si tak "ffftipně" aktualizoval foto) dala - samozřejmě můžete si říkat
1) že ti "od Suzuki" se "spikli" a to co o něm říkají si vymysleli (pro Japonce "typické" ;-)
2) že ti od MAN se "spikli" a to co o něm ... :-)
3) a to je "teď"/TENTO rok (no, ještě neskončil ;-) )
.. a takhle to jde CELOU jeho kariéru (asi žádný "big boss" NEmá svatozář, asi ani VŠICHNi big boss(ové) dohromady nezvládli mít TOLIK průůů...ů jako "drsňák" Ferdinad :-)
:no:8-s:no: ;-\ :no:
Poněkud "vyšší" NEkritičnooostí trpíte poslední dobou spíš vwy - NEmáte pocit? ;-)
PS: Audi A8 je zřejmě nejlepší audi na trhu, mne na něm "mrzí" (a KRITIZUJI to), že zvolili "kompromisní" řešení pro stavu prestižního 12ti válce a místo "čistšího" V12 spojili dva starší VR 6 = W12
(i takový motor samozřejmě "bez problémů" FUNGUJE, ale zatímco konstrukce V12 je motorářským VRCHOLem s PŘIROZENĚ "sametovým" chodem, konstrukci W musíte "dál opečovávat" a stejně té "přirozené samozřejmosti" nedocílíte :-| = je to ŠKODA, když zvwládli V12 TDi, jistě by "zvládli" i V12 na to "správné" palivo = prostě "proooomarněná příležitost" ;-\
Takže A8ička je jen převlečený VW...? Větší klišé už si tu snad ani vypustit nemohl. Už jen chybí (podobně snadno) dodat, které převlečené VW ta A8 konkrétně je? Možná ti s tím pomůže podobně "nezaujatá" Kylie ;-) >:-[]
Jenže tohle člověku co měl Favorita a štastně se dopracoval k Golfu IV nevysvětlíte,pro něj vždy byl a bude VW symbolem pokroku,no,snad z toho jednou vyroste!
Megalomanovi co tak "tlačí" vw na pozici světové jedničky je skoro 75, osobně bych si "tipla", že se mu jeho celoživotní sen možná i PODAŘí ("dokončit"), ale cena za to bude příliš vysoká. Na různých, možná dokonce na MNOHA frontách přitom vw bude technicky "zaostávat" ... což se mu pak v následujících letech (možná i více než bychom čekali) "vymstí" ;-)
PS: Při zpětném hodnocení byla "větší polovina" (někde až 70%) ekonomicko analytických prognóz z posledních let ŠPATNÁ (mylná), tak "schválně" :-)
Myslím že Opel potažmo GM vytřel zrak s Amperou všem výrobcům a i když Opel nemusím tímhle je mi sympatický, s čím chceš srovnávat Peugeoty,Fordy?? S těmi problémovými TSI motory?? Hehe,myslím že čím je VW "nafouklejší" tím víc mu všichni utíkají!!
V tomhle jsou auta (skoro) jako hudba - kdo prodal víc nahrávek Modern Talking nebo Led Zeppelin, Miles Davis nebo Karel Gott? :-)
Nápověda: 1a, 2b ;-)
>:D;-) >:D
To jsem se zase ZASMÁLA - VÝBORNÝ vtip :yes::-)
1) Polo není špatné, ale konkurence má TOLIK, že se mi jí nechce ani vyjmenovávat..
2) Golf - ten je z portfolia vw asi NEJlepší (což ale NEznamená že NEmá konkurenci - jak snad možná sám víte, srovnávací testy nejen vyhrává, ale zrovna tak PROHRÁVÁ ;-)
3) Passat - tady jste nejvíc "MIMO" - postavit vůz střední třídy na platformě nižší střední je sice úsporné, ale má to svá ALE :-)
(copak ze skromné nabídky passat postavíte proti LUXUSu Citroën C5 2.2 HDi 150 kW/450 Nm? ;-)
4) Phaeton asi (raději) probírat nebudeme (v LUXUSní třídě být "o generaci zpět" ... to je něco jako snažit se dnes uspět se Škodou Felicia :no: ;-\
5) až pokročíte ze zákvwadní školy "dál a výš", dejte vědět.. :-)
prodejní strategie nedělá auto nejlepším,a jinak v Evropě možná ale jinak je to v Asii a USA. Tam zase podle tvého uvažování budou japonci nejlepší,je to otázka vkus a priority a ta je v Evropě prostě odlišná!
ty jsi si měl do nicku dát osel a ne sysell,vem se s GTim za ruce a jděte světem! Až se jednou svezeš v pořádným autě třeba právě v tý "japonský sračce" tak poznáš rozdíl!