Novinky
Chyba musí být v chladícím okruhu, nikoliv v umístění respektive poloze motoru. I kdyby byl v uzavřené bedně tak nezačne vařit pokud funguje chladící okruh. Při nejhorším se sepne sahara a je klid. Tedy problém s přehříváním musí mít na svědomí termostat nebo nějaké teplotní čidlo. Chyba není v karoserii. . :-!
Passat B5 mel motor podel a nahon na predni, nebo 4x4. BTW: chlazeni motoru versus vodni chlazeni - zkus se na to zeptat nekoho, kdo tomu rozumi. Ale to vis, u rendliku takove lidi asi nenajdes... :-!
Uložení motoru určuje převodovka..... to to mají otočit na podél a udělat z toho zadokolku? Všechny motory byly napříč ... šestihrnek od Nissanu byť benzíňák problé s přehříváním posledních dvoou válců neměl. Ten Motor od Isuzu byl chlazenej vodou tak jaká pozice nepozice motoru?
A to ten motor do Espace ještě skvěle uložili,jelikož co asi každých 10000km odejde alesponˇ jeden vstřik,u běžného auta vyndat a vyměnit ale u Espace ne ne vždy demontáž motoru ven protože se na vstřiky jinak nejde dostat.Můj kamarád ho vlastnil naštěstí se ho už zbavil ale on spíše více stejně najezdil na Cliu-náhradní vozidlo od rendliku >😁
Raději původní Dacia Duster s novým interiérem. Ta maska se jim vážně nepovedla (včetně znaku)... >😁
Chyba byla na strane firmy rendlik a syn. Motor od Isuzu by v rozporu s instrukcemi vyrobce instalovan tak, ze se nerovnomerne ohrival a vysledkem byla jeho nizka zivotnost. Nektere motory od Isuzu se motnuji do ruznych vozu a zatimco v nekterych motory vydrzi neuveritelne dlouho, v jinych (napriklad rendlik Espace) ten samy motor vydrzi jen okolo 100 tisic km.
Takze chyba je (jako obvykle) byla na strane firmy rendlik a syn. :no: :no: :no:
Takze chyba je (jako obvykle) byla na strane firmy rendlik a syn. :no: :no: :no:
Ty chytrolíne.... konkrétně Renault montoval diesel 3.0 V6 od Isuzu do Vel Satise a snad ani jeden nevydržel víc jak 100 000km. Naopak Renaultí 2,2 DCi jezdí bez problémů a pozdější 2,0 DCi je perfektní. O kvalitách 1,6 DCi svědčí i fakt, že je bude používát i Mercedes. To jsou fakta ne bludy.
No pertoze predpokladam, ze ked Renalt tento novy diesel zacal davat do Quashkaia, Koleosa, tak ho da aj do Dusteru a nebude tam davat motor od Isuzu.
Proc ne treba diesel od Isuzu, jako to dela Opel? Zlepsila by se spolehlivost i vykon...
The 4EE1 is a 1.7 L (1,686 cc) SOHC 8V swirl chamber engine, with bore and stroke of 79.0 x 86.0 mm. The turbocharged and intercooled version first seen in the 1990 Isuzu Gemini develops 88 PS (65 kW) at 4,500 rpm and 167 Nm at 2,500 rpm.[8] This engine formed the basis for the common rail, direct injection 4EE2 engine now produced by Opel, who calls it the Ecotec DTi/CDTi. Power in the latest Opel Corsa has been increased to 130 PS (96 kW). [odkaz]
The 4EE1 is a 1.7 L (1,686 cc) SOHC 8V swirl chamber engine, with bore and stroke of 79.0 x 86.0 mm. The turbocharged and intercooled version first seen in the 1990 Isuzu Gemini develops 88 PS (65 kW) at 4,500 rpm and 167 Nm at 2,500 rpm.[8] This engine formed the basis for the common rail, direct injection 4EE2 engine now produced by Opel, who calls it the Ecotec DTi/CDTi. Power in the latest Opel Corsa has been increased to 130 PS (96 kW). [odkaz]
na dacii docela luxusní interiér to nepochybně...konečně slušnější motor...ale ta maska :no: :no: :no: :no: fuj fuj...na co si hrajou? jeep commander?
Renault nemá důvod kupovat motory v běžných kategoriích jinde. Co mu chybí jsou velké motory, tam snad časem vypomůže Mercedes.