SUV jsou podle mě auta typu BMW X,AUDI Q7 atd,Grand je (byl?) vždycky spíš taková samostatná kategorie,kříženec offroadu a silničního auta.Wrangler je skvělý offroad,ale na každodenní ježdění po městě se opravdu nehodí.A já už jedno auto nehodící se do běžného provozu mám,takže si Wranglera nemůžu dovolit.
Jo abyste měli radost, z váří už začla v Kanadě výroba přelepenin Lancia Voyager a Thesis.
Klucí už vyprodukovali asi 3 tisíce autíček dohromady a sou na cestě do europy :-)
.... nárust jeho prodejů ukazuje, že tohle lidi prostě chtějí.... :-|
Je sympatické držet se svého kopyta, ale když o to kopyto není zájem, tak jaksi.....
Zlepsenie v europe nemozme cakat hlavne preto, lebo 8 stupnovy automat diesel zatial nedostane.Mne sa Grand Cherokee paci najviac zo vsetkych SUV a bol by som ochotny o nom uvazovat, ale len s dieselom a 8 stupnovym automatom.Dokym bude v GC len 5 stupnovy automat, u mna bude vyhravat Touareg.
Aneb návod, jak se pokusit prodat auta lidem, co vůbec takové auto nepotřebují. Jsem také snílek, který by rád seděl za volantem Jeepu a brouzdal po nedozírných cestách, blížících se ke Skalistým horám. Ale zároveň mám rozum a ten mi velí něco jiného. Dokážou přesvědčit i mojí levou hemisféru?
to to ještě přijdou 8mi stupnové převodovky příští rok pro GrandCherokee, zatím tedy jen pro V6 a jen pro verzi 4x2.
Více viz [odkaz]
Ale časem jí dostanou i 4x4.
Problém sou prodeje v evropě a ve zbytku světa, ale to je o maerketingu a ten je zatím za ten rok kus co to fiat tady řídí ještě horší než býval za mercedesu, takže krom Itálie bych vůbec žádný zlepšení nečekal, v řadě zemí se navíc zůžila servisní a distrubční sít Jeepu oproti stavu za Mercedesu, takže to prodejům jednoznačně uškodí.
Ale vzhledem k tomu že přes ofiko prodej sou ata předražená až o 250 tis, není důvod brečet, firem dovážejíchc to mimo ofiko dovoz je tu víc jak těch ofiko prodejců, tak si každý přijde na své a za mnohem menší peníze.