Ekonomika
Hammunasakra
0
??? 8-s
Přejít do diskuze
Samozřejmě neříkám, že všechna. Vím, že ze sportovních aut je 911 jedno z nejvhodnějších aut i na denní ježdění. Ale stále platí, že takové auto obvykle dostává větší péči, protože majitel si nekupuje jen dopravní prostředek, ale plní si sen... 😉
Ani nevim kolik u Land Roveru stoji hodina prace, ale uz pred par lety atakovala 2000 Kc...
Dovolím si trochu okomentovat tu servisní síť, jasně vede Audi, kde ti Q3 opraví prakticky každý concesionář Škoda, co si budeme nalhávat, je to jen luxusní verze Yetih👋Tiguana. Ale BMW má servis ve 12 městech (v Praze 4, celkem tedy 15) a LR/RR mají servisy v 10 městech (2 v praze, takže 11), to zas takový rozdíl není. A Mercík má servisů 13, z toho v Praze jsou 2 a jeden je hned v Brandýse n. Labem, takže bych si dovolil tvrdit v 11 městech. Po pravdě - prašť jako uhoď... 😄
Jj, a ještě k tomu ty sportovní sedačky... :-!
Jj, a ještě k tomu ty sportovní sedačky... :-!
Indiáni si došlápli na kvalitu v tom smyslu, aby ses tomu servisu mohl velkým obloukem vyhnout... >😒] Ale trochu vážněji, pořád si chlapci myslí, že sežrali zlatý h... , ale už je to i tam lepší, snad budou pokračovat dál správným směrem... :-!
To kvůli kvalitě, ergonomii, designu nebo z jakého důvodu ? Nějak si nedovedu představit že by v jakémkoliv roveru byla studená palubka a la audi (i když poslední palubky z A6 / A7 už celkem ujdou) ... ;-\
Což je blbé, pokud sis koupil top auto za 3 mega, ale nikoliv, pokud si chceš koupit ten "entry" model... :yes:
A Porsche je na tom dobře především díky tomu, že polovina aut jsou auta na víkend, ve kterých jejich majitelé stráví více času péčí, než samotnou jízdou... 😉
RR je povedeny pokud jde o exterier ale interier je podle mě z tehle trojice nejmeně povedeny a oba soupeři maji dost navrch. U mě je duležitějši vzhled interieru než exterieru.Navic ja nepatřim mezi ty kteři při vyběru auta davaji vzhled auta na prvni mista. Takže zde nejvic duvěřuji BMW a proto bych volil X1.
BMW - vyborny motor, slabsi interier a desing auta neuveritelne skarede... brrr... slusne korejske auta su krajsie ( sportage,...)
AUDI - slusne postavene, osvedceny dieslel ( a osvedcene problemy), dost sedive auto ale nie je zla volba.
RR - uzasny desing vratane interieru, vyhodna kupa ( v zaklade slusne vybavene) , neprijemna temna historia a slabsia servis. siet. Moja volba - BMW technicky super ale by som ho nezniesol pozerat, Audi slusna tuctovka, RR srdcova zalezitost - pre mna iste ako 3 door ( ta sexy klesajuca strecha je krajsia ako 5 dverova!!!) dvojfarebna verzia - uzasne!!! Trochu loteria... chyba mi tu Mercedes GLK - ten super CDI 250 ( krutak 500 Nm....) :-!
AUDI - slusne postavene, osvedceny dieslel ( a osvedcene problemy), dost sedive auto ale nie je zla volba.
RR - uzasny desing vratane interieru, vyhodna kupa ( v zaklade slusne vybavene) , neprijemna temna historia a slabsia servis. siet. Moja volba - BMW technicky super ale by som ho nezniesol pozerat, Audi slusna tuctovka, RR srdcova zalezitost - pre mna iste ako 3 door ( ta sexy klesajuca strecha je krajsia ako 5 dverova!!!) dvojfarebna verzia - uzasne!!! Trochu loteria... chyba mi tu Mercedes GLK - ten super CDI 250 ( krutak 500 Nm....) :-!
Rad bych tomu veril, ale v servisu Indove nepracujou. V Porsche mi taky rikali: "To se vam u nas v Porsche stat nemuze..."
Vsechno jsou to fuseri a pepici.
Vsechno jsou to fuseri a pepici.
Loňské sněhy ...
Od doby kdy ČR patří pod rakouské zastoupení je servis bez problémů a na kvalitu si prý Indiáni taky došlápli.
Od doby kdy ČR patří pod rakouské zastoupení je servis bez problémů a na kvalitu si prý Indiáni taky došlápli.
Kdyz si budete nekdo chctit koupit RR, tak mi zavolejte, ja vam reknu X1 duvodu proc ho nevzit, zacal bych spolehlivosti a koncil pristupem servisu...
Audi Q3 je mozna dobre auto, ale nejak zacinam mit alergii na ridice Q5. Zvlast na ty v te bile. Vapada stejne.
Moje volba by bylo BMW X1 v hnede barve... :yes:
Audi Q3 je mozna dobre auto, ale nejak zacinam mit alergii na ridice Q5. Zvlast na ty v te bile. Vapada stejne.
Moje volba by bylo BMW X1 v hnede barve... :yes:
Popravdě (snad až na Porsche 911 😄 ) ono to NIKDE není se spolehlivostí až TAK "růžové" 😉
Ještě jsem neviděl ani Q3 ani Evoque. Jak to tak bývá, počkejme, jak bude Evq spolehlivé, pokud ano, pak proč ne, jinak X1.
Přímou konkurenci k X1/Q3, MB teprve chystá...
Od příchodu GLK (200😄 to je jasná konkurence pro X3/Q5. To že při výměně generací X3 narostla nová X3 blíž k X5 na tom nic moc němění, časem zřejmě naroste i nástupce současného GLK.
Od příchodu GLK (200😄 to je jasná konkurence pro X3/Q5. To že při výměně generací X3 narostla nová X3 blíž k X5 na tom nic moc němění, časem zřejmě naroste i nástupce současného GLK.
By mně zajímalo kdo ho tam zařadil 😄
Tak nějak to jako beru, ale prakticky má blíž k X1 než k X3(délka,rozvor). GLK je takové největší z nejmenších, a nejmenší zase z těch větších.... Jenže tím má své výhody, pro někoho X1 malá,X3 velká, GLK je tak nějak mezi...
Tak nějak to jako beru, ale prakticky má blíž k X1 než k X3(délka,rozvor). GLK je takové největší z nejmenších, a nejmenší zase z těch větších.... Jenže tím má své výhody, pro někoho X1 malá,X3 velká, GLK je tak nějak mezi...
pohoda. ja som si bol dnes toho rovera nazivo pozriet, posediet a tak. fuuuuuu. vo vnutri male, ale naozaj nemozem z toho, ako vyzera. jednym slovom nadhera.
Byl to německý test (už to je nějaká doba - snad v Auto-motor und Sport?) a pamatuji-li si, tak hlavně motorem...
(a ASX vyhrálo i v dalších testech - proti Kuga apod. - a něco vím že bylo i česky, ale... 😉
Mitsubishi ASX je proti soupeřům ale ve výhodě hlavně "konstrukčně" - třeba Yeti je POVEDENÁ "složenina" koncernových částí (jistě jsou tu tací co z hlavy "vystřelí" která náprava je odkud), ale ASX je vlastně jen trochu zmenšené Mitsubishi Outlander = konstrukce/mechanika vozu "vyšší" třídy = jasný "náskok díky technice". Dělá se to i "obráceně", ale TENTO styl (spíš "směr") "sdílení techniky" je mi
1) sympatičtější
2) je prostě (objektivně) "lepší" 😄
PS: Prostě ve třídě "malých/levných" SUV je Mitsubishi ASX asi (vlastně skoro určitě 😉 ) až nečekaně POVEDENÝM modelem :yes: 😄
(a ASX vyhrálo i v dalších testech - proti Kuga apod. - a něco vím že bylo i česky, ale... 😉
Mitsubishi ASX je proti soupeřům ale ve výhodě hlavně "konstrukčně" - třeba Yeti je POVEDENÁ "složenina" koncernových částí (jistě jsou tu tací co z hlavy "vystřelí" která náprava je odkud), ale ASX je vlastně jen trochu zmenšené Mitsubishi Outlander = konstrukce/mechanika vozu "vyšší" třídy = jasný "náskok díky technice". Dělá se to i "obráceně", ale TENTO styl (spíš "směr") "sdílení techniky" je mi
1) sympatičtější
2) je prostě (objektivně) "lepší" 😄
PS: Prostě ve třídě "malých/levných" SUV je Mitsubishi ASX asi (vlastně skoro určitě 😉 ) až nečekaně POVEDENÝM modelem :yes: 😄
Přesně to mně ťuklo v první moment, co sem viděl nadpis a ne jen proto, mám teď k jednomu docela příjemný vztah. GLK se mi svým designem líbí mnohem víc než X1(tohle od BMW nemůžu překousnout), Audi zásadně jako bavorista nemám mít rád 😉 A RR je dost zajimavý model. Pořád nevěřím že to není jen projekt, i naživo se mi zdá dost z budoucnosti. Ale vypadá zajimavě, to bezesporu, designově asi nejlíp i kdybych zařadil GLK do výběru.
Chápu, že toto jsou většinou trojboje.
Cápu, že GLK evokuje nevzhlednou škatuli.
Jenže postavit vedle sebe tyto tři auta a vynechat MB je až rouhání.
I když se mi ze zmiňované trojice všechny auta líbí víc, než GLK, pravda je, že auto je taky potřeba řešit od volantu a tam už hraje MB první ligu a tyto tři výše mu spíš jen sekundují (ROVER víc, než zdatně).
A koneckonců i ty hrany mají něco do sobě. V dněšní době prvoplánových linek a křivek je na tom až off roud vzhledu minimálně pozitivní to, že někdo měl tu drzost a jistotu to uvést a dát tak na trh svou kůži.
Za GLK palec nahoru.
Z této trojice zřejmě ROVER, ale jen ta spolehlivost...
Cápu, že GLK evokuje nevzhlednou škatuli.
Jenže postavit vedle sebe tyto tři auta a vynechat MB je až rouhání.
I když se mi ze zmiňované trojice všechny auta líbí víc, než GLK, pravda je, že auto je taky potřeba řešit od volantu a tam už hraje MB první ligu a tyto tři výše mu spíš jen sekundují (ROVER víc, než zdatně).
A koneckonců i ty hrany mají něco do sobě. V dněšní době prvoplánových linek a křivek je na tom až off roud vzhledu minimálně pozitivní to, že někdo měl tu drzost a jistotu to uvést a dát tak na trh svou kůži.
Za GLK palec nahoru.
Z této trojice zřejmě ROVER, ale jen ta spolehlivost...
ASX si s Yeti poradilo v akom smere? Nejazdil som s ASX, jazdil som viackrat s Yeti, ale sedel som v ASX a ako vodic som mal menej miesta, ako v Yeti.
Jazdne vlastnosti porovnat nemozem, preto sa pytam.
(bavime sa samozrejme o nezpevnenych cestach - asfalt ma pri autach s podvozkom vyssim ako 17cm nezaujima)
Jazdne vlastnosti porovnat nemozem, preto sa pytam.
(bavime sa samozrejme o nezpevnenych cestach - asfalt ma pri autach s podvozkom vyssim ako 17cm nezaujima)
Jasně že Range, však je krásnej a krásnej a krásnej a... Asi je to i dobrý auto, sakra, ale koukám že o dvě klia dražší než ostatní... No,ale ostatní dvě auta jsou německý, ošklivý a budou nepohodlný, navíc jsou malý. Ano, to bude Evoque taky,ale ten je alepsoň nádhernej.
No,kdybych fakt musel, koupil bych si raději Santa Fé a za zbytek si koupil třeba nějákej starej sporťák
No,kdybych fakt musel, koupil bych si raději Santa Fé a za zbytek si koupil třeba nějákej starej sporťák
Škoda Yeti je možná opravdu docela povedená (byť Mitsubishi ASX 1.8 DiD si s ní poradilo "více než snadno"), ale tahle trojice je přece jen "jinde" (a Range Rover Evoque z více důvodů dokonce HODNĚ "jinde" 😉
Staci se trosku pohrabat na nemeckych forech a najednou to s bavorackou spolehlivosti neni tak ruzove....
Větší "jistota" v kategorii než Range Rover NEexistuje - "šla" bych tam! 😄
PS: Evoque je prostě Evoque :yes: 😉
PS: Evoque je prostě Evoque :yes: 😉
Hladal som to na nemeckych Weboch, bohuzial bezuspesne. Inac na ten predny naraznik mame asi rovnaky nazor-strasny. Tento novy projekt by znamenal poriadny krok vpred.
A nevie niekto, kedy by mal byt facelift sucastneho Yetiho? Alebo aspon uprava toho predneho naraznika..
Tak tohle samozřejmě vypadá velmi pěkně...ale nemyslím, že má smysl se tím zatím příliš zabývat. 😄
koněčně někdo pochopil že je i skupina lidí / zákazníků /, kteří kupují i očima a nabídli jim velmi atraktivní vůz, narozdíl od Audi a BMV, které vypadají jako zmenšeniny svých větších bratrů a z dálky je rozezná jenom příznivec značky.
Pokud se zlepší i spolehlivost je na úspěch zaděláno!! :yes:
Pokud se zlepší i spolehlivost je na úspěch zaděláno!! :yes:
Nakoniec by som sa nerozhodol ani pre jedno z nich, lebo nova Skoda Yeti [odkaz] sa mi pozdava este viac a navyse by som ich mal dve za jeden Rover 😄 . Ale teraz vazne: Ak ta Yeti by bola taka, aka by "udajne" mala byt, SKODA YETI ma tentokrat za mna :yes: . :yes:
Evoque je opravdu zajímavé auto, ale s názorem na X1 souhlasit nemůžu. Podle mě vypadá velmi dobře.
Nejel jsem ani v jednom, ale ani tak není nad čím vádat: pro mě jednoznačně Evoque, z mého pohledu nejhezčí malé / střední SUV všech dob.
a stála by ta "jistota" za tak hnusné auto?? X1 vypadá jak z koreje a když už má člověk tyhle peníze na auto tak proč si neudělat radost tím krásným RR Evoque.. 😄
Vsetky tri sa mi velmi pacia, no najviac Rover. Som rad, ze uz konecne viac pracuju na ich spolahlivosti [odkaz] pretoze podla mnohych statistik patria zakaznici Rover medzi tych najnespokojnejsich. Ale este by som sa bal, BMW doverujem viac.