HEZKY překrouceno (chtěla jsem říct ŘEČENO ;-)
PS: Nikdy mne nějak NE"lákala", ale jestli je alespoň "většina" z toho co ní v AUTOCARu napsali pravda, tak bych novou BMW M5 asi CHTĚLA..
.. vyzkoušet myslím :-)
To mě těší, že zrovna motor 2.0 T(F)SI z Golfu GTI bereš jako etalon pro pružné zrychlení ve střední/vyšší střední třídě, a to včetně srovnání s motorizacemi, jako jsou dieselové šestiválce 3.0 biturbo... :-O:*) >:-[]
Tak S4 snad už BUDE "lepší"... ;-)
PS: I když elasticita naftového bi-turba... :-)
V6 HDi 3.0 Bi-turbo je ve zrychlení 80-120 km/h jen o sekundu pomalejší než nová ÚŽASNÁ BMW M5 V8 4.4 bi-turbo.. :yes:
.. že je rychlejší než všechno "běžné" (třeba Golf GTi) je "jasné", že ;-)
Tak to chce jezdit "z garáže do garáže" (+ dnes už jsou docela DOST dobré spreje = s tím škrábáním to už není tak zlé ;-)
Ano SOUHLASím, dobré pneu jsou možná důležitější než pohon..
Základem jsou dobré gumy, pak se dá jet prakticky všade, pokud není vyloženě ledovka... :yes:
video jsem neviděl, SUV bych na zimu nechtěl, neb škrabání skel u vysokého auta asi nic moc...
Tak to bude ono - já vzadu žádné "pořádné chlapy" NEvozím :-)
NEsrovnávám ESP s pohonem všech kol!!! Popisuji "funkci" systému SnowMotion - viz odkaz na video na YouTube ;-)
PS: V situaci kdy je počasí/vozovka HORŠí - je možná lepší už NEvyjíždět (ničím :-)
PPS: O tom že 4kolká není (ani zdaleka) všemocná tu bylo před časem video s audi Q7 - neviděl jste ho? ;-)
Víc jak 150 koní nutné (vhodné) JE ;-)
4 kolka nutná NEní :-)
PS: NEvím kolika předo- zado- i 4kolkami jsem těch "necelý" milion km najezdila, ale od Hamburg po Řím 4kolka nutná (v 99,99%) nutné NEní (víc jak 150 PS se na stejném území "skorovždy" HODí ;-)
Současná C5 není špatná, ale vzadu je to pro opravdový prďoly, pořádnej chlap je tam jak sardinka... Nejsem nějakým obrovským příznivcem čtyřkolek, ale srovnávat quattro a ESP je trochu mimo mísu...
Já mám trošičku praxe i s "klasickými" 4kolkami (mívala jsem Subaru Legacy ), ale ze "zaplatitelných" aut mi nejvíc "vyhovuje" právě C5 (a ta současná - jak jste sám viděl - zvládá "normální" sníh docela dobře ;-)
PS: Myslím že situace kdy je NUTNÉ mmít 4kolkou nastanou sotva párkrát do roka a mně se třeba C5 prostě "líp (příjemněji) řídí" - a kvůli tomu, zřejmě ani zdaleka ne 1% času, kdy je 4kolka opravdu "vhodná" s ní jezdit i 99 a něco % zbývajícího času/km ... to mi příjde trochu jako nosit ke kšandám pro jistotu i pásek :-)
PPS: Nemám (bohužel) přímé srovnání (s A4 jsem jezdila s "nicmoc" verzí 2.0 TDi 105 kW), ale "ne špatně" se mi jezdilo s BMW 330xd Coupe a 4kolka mi nevadí u MB ML 6.3 AMG ;-)
Jasně, bosch technologie dovede pomoci i u auta takové koncepce, ale srovnání pohonným ústrojím a4 vychází neporovnatelně...
Stejně jako obě auta. Každé je jiné.
C5 je zajímavý auto. Lepší auto to nebo to...je relativní. Pokud někdo chce třeba jet s lyžema na střeše kvapem po dálnici do itálie, pak si zadriftovat na neodklizené zasněžené silnici , těžko bude mít v hledáčku citroen. Ona šestiválcové a4 quattro není to samé auto jako základní a4 lepšího obchodního cestujícího v německu. Cenu (velmi vysokou) bych do hodnocení nepletl, je utvářena trhem, tzn. střetem nabídky a poptávky.
musim se přiznat, že čistě ze zvědavosti a pro pobavení skouknu pod články o AUDI, VW, v diskuzích kdy GTI přispěje megachvalozpěvem a Ty dáš k dobru svou C5 2.2 HDI...:-)
Tak co jsme se dnes dozvěděli nového? Například,že...jedna z největších automobilek světa (potažmo jí vlastněná prémiová značka) neumí vyrobit dvoulitrový diesel s parametry jako má téměř všechna konkurence >:D ...interiéry golfu, oktávky a A4 jsou kvalitou a zpracováním stejné >:D ...Audi A4 má falešnou koncovku výfuku >:D ...a jeden výfuk jezdí MLíkem >:D No...je toho dost na dušičkový víkend. :-)
Já ani ne. 4kolky MAJí být a je dobře že existují, ale jejich momentální rozšíření je víc otázkou "módy" než nutnosti..
PS: Mám slíbené na půjčení DS5 hybrid - jsem docela zvědavá na tenhle typ 4kolky.. (to mi - zatím čistě teoreticky - "smysl dává" ..
Popravdě já jsem znala jen 120ti kW verzi C5 (za "to pravé" pro tento vůz doporučuji 2.2 HDi 150 kW/450 Nm - nebo V6, ale to už je jen "pro náročné a náročnější"), myslela jsem že dvoulitrová verze s výkonem 100 nebo něco přes 100 kW už dávno není v nabídce 8-s
SORRY! ;-)
ad PS: Myslím že NEmáte..
Neb audi A4 mi přijde z uvedené trojice VÝRAZNĚ nejslabší (popravdě dle mne se ani nevyrovná Citroën C5 - to ale nechci "vnucovat" ;-)
PPS: Končící motor V6 2.7 TDi jste raději neměl zmiňovat (o jeho "kvalitě" byl samostatný článek dokonce i zde na auto.cz), působil jak "o generaci pozadu" už kdysi proti V6 2.7 HDi (a ten už se nějakou dobu nevyrábí..
PPPS: Že je s dieslovými motory audi (vw) trochu "pozadu" naznačuje i vámi zmíněné do prodeje právě přicházející řešení náhrady za výše zmíněný 2.7 TDi - konkurence (včetně "neprémiového" PSA) tyto výkony už nějakou dobu (roky) pokrývá 2 až 2.2 litrovým 4válci s dvěma turby. VW sice podobný motor vyvinul, ale "trpí citelným turboefektem" a proti konkurenci má i nižší výkon - proto trochu "nouzově" nyní danný výkon pokryje 3litrovým 6tiválcem s výkon sníženým na úroveň oněch 4válců..
Prostě jak jízdně, tak třeba sedadlem (bez přehánění v C5 je lepší), tak motory mi příjde konkrétně A4 docela "nicmoc" auto..
Jestli chceš aktivně poháněná 4 kola nahrazovat přibržďováním protáčejícího se kola, aby všechno "neuteklo" přes otevřený diferenciál....
Jinak samozřejmě lepší než nic a chvála pro Citroen, že se snaží nabídnout alespoň něco.
Každopádně absenci 4x4 u C5 nevnímám jako nijak zásadní nedostatek.
No nevim, já rozdíl u BMW 5er a 7er vidím :yes:... ty si mě asi nepochopil, já audi nehaním, jen říkám, že ta podoba je čím dál tím vetší a design čím dál tím sterilnější :-)
Kylie, můžu na Vás mít jednu otázku? Vztahuje se nejen k celému tomuto vláknu, ale i Vašim dřívějším komentářům k Audi.
Vycházím z Vašeho tvrzení, že nehodnotíte auta podle znáčku na kapotě. Ovšem pak mi není úplně jasné, proč opakovaně kritizujete Audi (zejména právě u A4) za slabé základní a střední výkonové verze 2.0TDI, ale nikdy jsem si nevšiml, že byste za to samé kritizovala BMW 3 nebo MB C-klasse. Přitom současná (ne F30, ta se tu ještě neprodává) 3-er začíná na 85kW (zdroj: oficiální stránky BMW v ČR), MB-C na 85kW (zdroj: anglická wikipedie - oficiální stránky českého MB se mi jaksi nechtěly otevřít). A pokud jsem se dobře díval, tak se všichni 3 konkurenti srovnávají i na další výkonové verzi (MB 100kW, BMW a Audi 105kW). Ano, v nejvyšší výkonové verzi Audi v 2-litrové kubatuře nemá odpověď na 150kW 2-litry BMW a MB, ale doteď mělo 2.7TDI s podobným výkonem a teď tam bude mít 3.0TDI naladěnou na 150kW (a zde ať si zákazník zvolí, jestli chce 2-litrový 4-válec, nebo 3-litrový 6-válec se stejným výkonem).
Proto by mne zajímalo, jestli pro tuto opakovanou kritiku Audi (ale BMW a MB ne) máte nějaký reálný důvod, nebo jestli to i u Vás není taky spíš o tom znáčku. Bez urážky.
P.S. Jestli tam jsou nějaké chyby v informacích, tak mne prosím opravte.
Souhlas, interiéry BMW se aktuálně zlepšují poměrně rychle a Audi v tomto ohledu dobíhají, ale celkově Audi ještě zcela nedoběhly, i když už to vítězství Audi začíná být docela těsné, MB se aktuálně musí (v globálu v rámvi D3) spokojit s interiérovým bronzem.
No a? Do "prémiového" audi A4 se přece také dává 140ti k. motor! S tím jsem právě jezdila a "nic moc" :-|
PS: A o 1.6 HDi klidně "mluvte" (audi pro ten výkon "uměle" snížilo výkon 2litru, Citroën tam má 1.6 HDi ve dvou verzích... = mne ve střední třídě NEzajímají ani 80 a něco, ani 100 a něco kW motory, ale nabízejí je OBA výrobci..
PPS: PROTO jsem "kladně" okomentovala, že u audi teď KONEČNĚ maličko "přidali" (nicméně i tak je motorová nabídka u obou vozů "víceméně shodná"/dost podobná.. což pro ten "prémiový" z vozů asi NEbude "zrovna pochvala" :-)
... design jak přes kopírák. Já nevim, ale nevidim na tom nic inovativního. Sterilní desing, celkem nuda a pomalu zachvilku nerozeznáte A4 od A6, je to jen o pár % zmenšený... :no:
BMW a Mercedes to budou mít výrazně jednodušší, např nové BMW 3er je o dost dál a nikdo si ho nesplete s 5er, to samý C-klasse a E-klasse :yes:
Audi až podle mě moc sází na konzervativní klienty, nikde nevidím invenci ani inovaci, vidím sterilitu a nudu. Spousta z vás tu bude žbleptat o broušení diamantu. Jenže tohle je spíš o tom, že nevědí kudy kam a jen sami sebe designově vykrádají. Nepochybuji však, že technika bude prvotřídní :yes:
Hmmm,tak to já mám názor přesně opačný... S Audi A4 občas jezdím a nevidím v ní rozdíl ve zpracování a kvalitě materiálů oproti Octavii II,nebo Golfu VI s kterými mám taky tu čest...
Aktualne se ti vic libi BMW? To jako myslis interiery BMW versus Audi celkove nebo konretne trojku proti A4ce? Nesouhlasil bych ani s tim prvnim tvrzenim, v pripade srovnani 3-er a A4 je ovsem vitez zcela jednoznacny a je jim A4. Aktualni trojka mela interier vzdy absolutne nezajimavy a fadni, coz bylo jeste zhorseno materialy a povrchovou upravou naposto prumerny kvality. Tento vjem se navic (na rozdil od Audi) prilis nezlepsoval ani s prihazovanim vybavy - i 3-er za 1,5 mega vypada uvnitr mimoradne obycejne a "nepremiove".
Uvidime co prinese F30, kterou nikdo z nas zatim ani nevidel (krome obrazku samozrejme). Pokud bude nicmene interier kopii novy 1cky, bude se jednat urcite o vyrazny zlepseni. Stejne si ale pockam na osobni setkani, protoze z 1-er mam uz pouze utrkovity vzpominky, ktery se navic nesly primarne v duchu otazky "opravdu v BMW navrhli auto, ktery pro pohodlny usazeni pocita s predchozi amputaci pravy nohy ridice?". :-)
Těžko říct, ale jak má dva výfuky u sebe nalevo, tak ten vnější vždycky prosvítá. Třeba jde o nějaký optický klam, nevím, každopádně to vidím u každé současné čtverky.
240 PS předokolku - docela se s tím "dá jezdit" ;-)
PS: Jezdila jsem s asi dosud nejrozšířenější verzí audi A4 2.0 TDi 105 kW a popravdě NIC moc :-|
Myslím že "normální" dvoulitrová nafta dnes má mít třeba těch 120 kW (jako v C5 - a jako konečně bude mít i audi
PPS: Multitronic komentovat nebudu :-)
237HP bez quattra? Nevím, absence čtyřkolky u Citroënu snad není nic, na co by bylo potřeba explicitně upozorňovat... a rozdíly v řádech jednotek koní snad taky ne.
(3.0TDI 180kW je pokud správně počítám 241HP. Původně mělo 176kW, 3.0HDI má 177 kW).
Ketrý motor máš na mysli? Každá automobilka má svůj základní motor. U A4 to dosud bylo stejných 88kw v naftě i benzinu. Tam problém nevidí, ten je spíš u převodovek a stále ještě nebude podle všeho možnost dát do dvoulitrové nafty quattro a automat...to je bída.
Hlavně že "poladili" naftové motory, stávající verze to byla (na "prémiovou" automobilku - ve srovnání třeba s "tuctovkou" Citroën C5) skoro OSTUDA.. ;-)
Aktuálně se mi víc líbí BMW, navíc tento inetriér platí pro vyšňořenou verzi, se základní jednozonovou klimou a monochromatickým displayem nic moc.
Věřím, že zlepšili kvalitu materiálů, zejména lesklé tenké plasty výplně střední části desky, obklad kapličky přístrojů a forové ovladače klimy.
Včem by se mohli ostatní od Audi učit jsou interiery. Tam mě nenapadá nikdo, kdo by Audi předstihl. Allroad verze moc jiných automobilek nedělá, ale v podání audi jsou naprosto dokonalé. :yes: