Paleta modelové řady Viano začíná u čistě užitkových verzí, pokračuje přes kombinovaná provedení k luxusním osobním a vrcholí u obytného vanu Marco Polo.
hele s tim 5-ti kvaltem to jde.
Ja osobne jsem najezdil s 3.0V6 5AT docela dost a musim rict, ze jakmile pochopis jeho logiku, tak se to da.
moje posledni auto bylo prave Marco Polo, dokonce i ve stejny barve, rozdil byl akorat v manualne ovladany strese (coz si myslim ze je spis vyhodou) a potom ve ctyrvalci s manualem. Behem leta jsem dal Skandinavii, Provence, Bretan, Toskansko a nejaky kratsi vylety pres prodlouzeny vikend v okoli CR + nejakych 17tis sluzebnich km. Celkove hodnoceni je vice nez pozitivni. Behem dovolenych (hlavne ve skandinavii a na riviere) se ukazala jako nutnost markyza (bez ni to skoro nema smysl). Od interieru bych cekal ruzne pazvuky a vrzani, ktere se behem cca 30tis km neobjevilo a ani ta zminovana markyza pri rychlych presunech neni tak slyset jak by se na prvni pohled mohlo zdat. Nevyhoda chybejici koupelny a WC se vrati v momente kdy muzes prijet 2m branou k jezeru Lac de Saint Croix a stravit tam vikend (zakufrorvat primo na plazi u tyrkysoveho jezera kde nikdo neni...) :-)
Co si víc přát , todleto je od MB opravdu pecka a na živo vypadá ještě tisíckrát líp ,akorát škoda toho 5 ti stupňového automatu , myslím že by tam už mohli narvat 7 - G tronic , co se cpe do osobáku.... ;-\