Novinky
twistedTSD
0
njn, kdyz to beres takhle...ale me emise nastesti moc nezajimaji...a taky souhlasim s tim ze emise aut jsou dnes spis marketingovym nastrojem...
Přejít do diskuze
Podľa tohto postupu nemajú nulové emisie ani tvoje ponožky, aj keď samy nijaké emisie neprodukujú. A v konečnom dôsledku produkuješ emisie ty, aj tým, že vozíš svoj vzácny zadok v nejakom aute, a to auto pri jazde vypúšťa niečo do vzduchu...takže tie emisie máš na krku ty, nie to auto, lebo ty sa na ňom vozíš a emisie vznikajú pri tvojom presúvaní sa z miesta A do miesta B alebo dokonca pri bohapustom plytvaní, keď sa vozíš "iba tak pre radosť"...
Vyčítaš mi to, čím zjavne trpíš sám. Ak už hovoríme o emisiách a porovnávame ich, tak porovnávajme relevantné údaje, a nie merať iným metrom spaľovacie motory a iným elektrické. Práve to, čo píšeš vyššie ty, je zneužívanie emisií na skreslenie informácií.
To je všechno moc hezké, jen kdyby se "nulové" emise a jejich používání tak nezvrhly - stal se z toho ubohý marketingový nástroj. Zneužívaný nástroj, mimochodem. A ty tomu zjevně věříš.....
tak jiste ze elektromobily ,,vypusti" min CO2, jde jen o to, ze nelze rict ze maji nulove emise...
Všetkým, čo breptajú o emisiách vznikajúcich pri výrobe batérií odkazujem, nech sa zamyslia a spočítajú, koľko tých strašných emisií sa vyprodukuje pri výrobe konvenčných pohonov a potom hovoria niečo o emisiách. Čísla a fakty, tvrdenie "viac emisií" je otrepané a ako si všímam, priamo nepodložené, takže nemá žiadnu váhu ani výpovednú hodnotu.
A ak hovoríme o nulových emisiách, hovoríme o emisiách produkovaných PRI JAZDE auta, nie pri výrobe jeho komponentov. Alebo nejaký výrobca uvádza emisie svojich modelov pri jazde s dodatkom množstva vyprodukovaného pri výrobe a predpokladaného pri likvidácii? Však ste divní, ľudia... 8-s
A ak hovoríme o nulových emisiách, hovoríme o emisiách produkovaných PRI JAZDE auta, nie pri výrobe jeho komponentov. Alebo nejaký výrobca uvádza emisie svojich modelov pri jazde s dodatkom množstva vyprodukovaného pri výrobe a predpokladaného pri likvidácii? Však ste divní, ľudia... 8-s
Hodně NOx je pod Euro 5 již hodně málo. A s Euro 6 to bude jako u benzínu.
A pokud se budeme bavit o smyslu nebo nesmyslu těchto verzí vozidel, jaký smysl má označovat elektrická vozidla jako vozidla s "nulovými emisemi"??? Když už chceš kritizovat. Na vyýrobu TĚCHTO vozidel a na výrobu baterií do nich so možná spotřebuje mnohem víc CO2...
A tu ekologickou likvidaci obrovského množství bateríí nebo jejich renovaci si ani nechci představit... :no:
A pokud se budeme bavit o smyslu nebo nesmyslu těchto verzí vozidel, jaký smysl má označovat elektrická vozidla jako vozidla s "nulovými emisemi"??? Když už chceš kritizovat. Na vyýrobu TĚCHTO vozidel a na výrobu baterií do nich so možná spotřebuje mnohem víc CO2...
A tu ekologickou likvidaci obrovského množství bateríí nebo jejich renovaci si ani nechci představit... :no:
nekdo muze rict ze spotreba - ale aby se vam tyto drazsi verze opravdu vyplatily, museli byste je mit asi 20 let, taky maji nizsi CO2 - no nehlede na to ze podle me je to dnesni ekologicke mysleni opravdu hloupe, vypousti zase hodne NOx, navic pochybuji ze by vsechny ty ecomotivy aspon trochu ovlivnily globalni oteplovani, a navic ty pneumatiky...tyhle auta proste postradaji smysl...