Nevím, ale poprvé jsem si to pustil bez zvuku na mobilu a byl jsem nadšen. Realita se zvukem mě vrátila zpátky na zem, a přesvědčení, že ta reklama je bez úderů na vtip a jen se snaží o "mužské" pudy.....
"Na co to koukáš?? Kam se to díváš?? Svlíkaš mě pohledem co?? Chudáčku, zatočila se ti hlava, že? Buší ti srdce..., chudáčku, nemůžeš si pomoct, že??..."
Nebudu urážet jako ty, Faen-a-cokoli jako světová strana v angličtině....
ale jestli chceš chápat příspěvky GTI, musíš se naučit poslouchat a nebýt tak masově otupělý. Myslím, že GTI je nad věcí, na rozdíl od tebe.
1) polovina reklamy v italštině, jsem si na 100% jistý, že 99% Američanů netuší, o čem slečna mluví. My vzdělaní v Evropě možná občas ano...
2) "tyhle reklamy, kde jsou sexy holky patri mezi ty nejvice efektivni."
Ano, jsou, ale jen u mužské populace. Zbytek světa - ženy - si o tobě řeknou, že myslíš penisem a pošlou tě do háje. Pokud chceš cílit na muže, měl bys prodávat něco, co je opravdu PRO muže. F500 to podle mě NENÍ a nikdy nebude ;-)
3) Co je to za totální blábol, že když máš to auto (směšné malé F500), tak máš tu holku? No to ses zbláznil, to si fakt myslíš, že tam všichni čekají na toho prcka? Amerika je ve své omezenosti stále Amerikou, nezmění svůj styl během 4 měsíců, kdy ve Fiatu udělají zase něco vejcoidního >:D
3) "ta reklama ti rika, ze kdyz budes mit to auto, tak budes mit i tu holku"
Ta reklama je stejně stupidní jako celý Americký kontinent. Vylhaná naleštěná bublina, hodně kýčovitá scéna z filmu, ideálně rostlá děvčina odněkud z Vieste, kde není ani pořádných škol ani městské dopravy. Uznávám, že reklama absolutně sedí na USA. Tam všechno funguje jako tahle reklama, takže... se nedivme. Státy neberu vážně....
4) Víš proč celá Evropa jde do haj*lu a kromě Německa se všichni potápí? Protože celý jih jsou chlapi, co se jim rozklepe něco u kolen, když vidí takovouhle reklamu anebo slečnu LIVE!, přestanou pracovat a letí na siestu, anebo možná na víc.
Takže, naskočte chlapi do svých kombíků, a vyzvedněte děcka ze školky. Zapomeňte na sny typu Amerika anebo Reklama na F500. Ty totiž nefunugují.... :-!
..co za vykastrovaneho hybrida musi GTI byt..jeho komentare, kde si hraje pseudointelektuala a jeste mu to nejde...co komentar to perla...
tyhle reklamy, kde jsou sexy holky patri mezi ty nejvice efektivni...ta reklama ti rika, ze kdyz budes mit to auto, tak budes mit i tu holku....a je uplne jedno jestli si prostacek se zakladkou, nebo profesor...pokud si heterosexual a mas jeste nejake libido, tak to proste funguje na kazdeho...(krome GTIho, to se da bud vysvetlit kastraci, nebo jinou orientaci...na zaklade tohohle jeho intelekt komentovat nebudu, protoze to s tim nesouvisi...) :-!
Ach bože, tak jak je to tedy vlastně s tou pětistovkou,je to malé milé autíčko pro holky, nebo pro vostrý chlapy? Nějak se nemužeš napřímo vymáčknout. Nevykrucuj se.
Mimochodem, auto, jeho výběr přímo fatálně souvisí s tělesnou konstitucí majitele. Koupit auto přece znamená se také podívat jak ti sluší. Tos nevědě?. Aha... už mi to dochází... :-)
Tak já čekám na styl a charakter pětistovky. Neboj se toho, zatím ji tu neuvěřitelně topíš.
Z mé první reakce si mohl vytušit (aspoň sem doufal, že to pochopíš), že nehodlám s tebou o čemkoliv DISKUTOVAT.
Nepsal sem o mě a ani o tobě. Jen o tvé reakci a konkrétní reklamě, která se opravdu povedla. Tvoje reakce na tento spot mi můj názor jen potvrdila. Víc na tom neřeš, prostě si reagoval jak si reagoval a to mi stačí. Netřeba další debaty a rozebíračky. Kdyby ta reklama byla nicneříkající a sterilní... ani by si nevyštěkl.
Snad jen několik poznámek.
- ten týpek podměrečný není. Je to typický kancelářský, bílý, jistě ne chudý Američan z velkoměsta. Opravdu typický.
- F 500 v Abarthu MÁ STYL. Nemá cenu polemizovat na téma jaký. Nic se tomu autu nerovná. Platí bez výhrady, pokud se budeme bavit o segmentu, nejbližší stylotvorný konkurent je snad jen Mini CW.
- další poznámky netřeba psát... stačí se podivat na Cit(Y)go :-) a jeho deriváty.
P.S. Znám chlapy, co se jim Abarth líbí tak, že ho koupili (přímo F 500) a věřím tomu, že by tě zarazili do země jednou ranou jak hřebík kladívkem... S váhou a vzhledem auta opravdu nesouvisí.
P.S. 2 Nad tou slečnou sis snad udělal konečně dobře (hold manželky tak ne vždy vypadají, takže když se v noci podíváš na tu svou, tak tě nemusí trápit podobný pocit, jako když se podíváš do své garáže... narážím na to tvoje otřepané ... si to co...). Chápu, že tě mrzí, že není v reklamě na VW, ale co už... taky dobrý, ne? Účel světí prostředky...
Možná bys tedy měl napsat něco o tom stylu. Já zatím pětistovku považoval za přitažlivé autíčko pro holky. Překvapuje mě, že rajcuje i chlapa, no chlapa, že prostě rajcuje toho podměrečného hošíka na vycházce...
Mám si tedy v duchu představit, že tak nějak na ulici prožíváš setkání s pětistovkou ty?... 8-s >:D;-)
Jojo, úplně s tebou souhlasím. Ta reklama je perfektní, dokonalá a plně vystihuje styl F 500. :yes:
V tomto případě autorům jedině palec nahoře a po nepovedené reklamě s JoLo, musíme všichni Fiatu za perfektně odvedenou práci poblahopřát. osobně mě to potěšilo.
Tvůj hysterický přísZpěvek mě v mém názoru a v obecném vnímání tohoto spotu utvrdil... :yes: >:-[]
Mám-li parafrázovat redakci, tak tohle je pro BMW mission imposible a nezachrání to ani brácha Freddiho Lunda, co dodává kámen a mramor. >:-[] >:-[] Bella!
Jo jo, to jsem celej já.
Ale aspoň jsem na ni dostal při natáčení číslo, dneska ji zkusím pozvat do bufáče na polední menu. Vypadá, že na trouby letí. ;-)
Jedinec, pravděpodobně mužského pohlaví, co se prochází po ulici s bandaskou cikorky, je sváděn o hlavu větší holkou... Neuvěřitelné. Počítám, že tenhle biják by mohl zabrat tak někde v osmičce na základní škole u jemně retardovanejch jedinců. Co tahle reklama udělá s dospělejma amíkama, o tom se tu můžeme zatím jen dohadovat. Předpokládám však, že i tam žijou normální chlapi...
P.S. Pamatuješ na tu fantastickou reklamu, jak stará babička prodává svého milovaného golfa? To víš, kdo umí, ten umí.