Technika
Doufám se to Audině nevyrovná, protože Subaru má málo servisů a furt s tím lítat do Prahy, no potěš 😉 😉
Jinak taky sem tam jezdím s CVT s přednastavenými stupni a je to parádní svezení.
Jinak taky sem tam jezdím s CVT s přednastavenými stupni a je to parádní svezení.
Mám pocit, že je to tady jedna velká banda ...... 😄 .. Já mám Multitronic a jediná lepší převodovka (nebo shodná) je ZF v kompinaci s BMW u ostatních aut to není nějak naladěné.
Variátor s řetězem neprokluzuje a hrabe jak zubí kvedlačka. Obecně technika u Subaru je super ( až na plasty a pocit z levného auta) takže zážitek dle mě bude ok pokud se to vyrovná alespoň na 90% Audině 😃)) a nyní do mě
Variátor s řetězem neprokluzuje a hrabe jak zubí kvedlačka. Obecně technika u Subaru je super ( až na plasty a pocit z levného auta) takže zážitek dle mě bude ok pokud se to vyrovná alespoň na 90% Audině 😃)) a nyní do mě
Nevím, jak my, ale toto je téma o převodovkách a závěr tady žádný nevidím. Krom toho neznám bezůdržbový motor, takže pokud si ho na vlastní oči viděl, tak to nějak rozveď.
Chlapi asi jste si spletli článek,na který reagujete.Toto se spíše hodí pod článek o novém motoru TSI.
Ještě jste s tím nejeli,ani na vlastní oči neviděli a hned takové závěry,jistě odborníci. :-!
Ještě jste s tím nejeli,ani na vlastní oči neviděli a hned takové závěry,jistě odborníci. :-!
Jo těch "bezúdržbových" aut tu jezdí většina, jediné co do nich lidi vrazí, je (jednou za dva roky) flaška technikovi na STK... :-!
Mně tam spíš děsí to "bezúdržbová". Měl jsem 2 zážitky, kdy se toho držel hlavně servis a pak to stálo raketu.
ne - ale ta převodovka bude v základní motorizaci nového outbacku, což už je auto, které může. Normální legacy má nízkou světlou výšku....
nechme se překvapit - na normální silnici asi v pohodě, ale zajímal by mne přenos v terénu či hlubokém bahně, co to bude dělat a zda se to nezastaví či jen planě nebude klouzat....
...mně osobně nejen k němu a nejen CVT, ale všechny "trolejbusově" bezestupňové automaty ... :no: ;-\
Pro nepolapené uvádím pár faktů :
2 x nové řízení auto 2 týdny odstaveno v servisu
Na 40 000 km nová převodovka CVT (6 týdnů bez auta)
Když mi kuna prokousala hadici chlazení, čekal jsem na ni 4 týdny totéž na hadici od klimatizace.
Na 200 tis km (tedy po ujetí 160 tis, km po výměně převodovky) odešel měnič CWT a rozvaděč (mozek) , cena opravy 120 tis, 5 týdnů
Na 220 tis km (ted je to v servisu) odešlo čerpadlo a došlo k poškození mazacích tyček, nadměrné opotřebení řetězu a poškození vodících lišt. cena opravy 80 tis 4 týdny
Technici v Praze i v Německu prý tvrdí, že CVT převodovky mění celé - neumí to opravit, nebo jsou díly tak drahé ? Cena nové převodovky 17 tis EUR, To Subaru neškolí personál ?
Takže auto za milion, od 08/2010 z důvodu závad na převodovce a nedostupných dílů cca 25 týdnů v servisu, náklady s odtahy a náhradními vozidly cca 250 tis Kč.
LIDI KUPTE SI TO, BUDEME SE NAVZÁJEM ZDRAVIT JAKO V NÁVŠTĚVNÍCÍCH..
S POZDRAVEM
BERNÁT