Ale u Pandy v kombinaci s docela úzkýma pneumatikama,což je v zimě jen plus.Přetěžkej nafťák v rukou nezkušenýho řidiče/řidičky = výlet po tečně ze zatáčky.Další plus pro zimní provoz bude určitě kratší doba na prohřátí agregátu.Nevýhodou může bejt krátkej rozvor a krátký převisy,někdy má pak takový auto větší tendenci k přetáčivosti i když je to předohrab
Lehké auto v zimě pro ženskou není žádná výhra. Sice se to vyškrábe kde všude, ale je velmi nestabilní a po silnici doslova tancuje. Udělat hodiny s lehkým autem na sněhu není žádný velký kumšt. Jakékoli přejíždění z pruhu do pruhu a ostré zatáčení je rizikové.
dálniční dostavník to není...ale to by jsme nebyli češi..aby se někdo takovej nenašel.Typicky naložený auto do Chorvatska a trocha spěchu.Když se tomu divili i sami technici tak to nebude tak úplně běžný >:D i když s turbem není problém rozžhavit výfukový potrubí do ruda
Výběhová Panda má s 1.1 840kg ..s dvouválem to bude o chlup míň...pro ženskou na zimu lepší než 206ka s těžkým HDičkem.Pro dva až tři ideální cvička do práce.
Já ti řeknou rovnou, jak bude jezdit 0.9.
Bude to ještě větší bída, protože ten motor už ani nepojede, jeho projev nevyhladí žádné turbo, takže kultura bude ještě horší, než je tomu teď.
Spotřeba bude velmi dobrá při 90 km/h na rovině. Všude jinde ten motor nepojede a bude moc žrát.
Chyby jsou odstraněny už hodně dávno, někdy minulý rok.
Výkon je papírový a je dostupný ve spektru otáček, kde to žere i trávu kolem cesty. Prostě špaténka.
já jsem zvědavej jak bude jezdit 0.9 bez turba,třeba v Pandě.Ta spotřeba u 0.9 s turbem bude o chlup lepší než 1.2 TSi kde se přecijen točí o tři deci větší objem.Nadruhou stranu bych se obecně bál turbomotorů u aut který lidi používaj jako druhý v rodině,nebo na krátký vzdálenosti.Většina "řidičů" se neumí chovat k turbonaftě,natož k turbobenzínu.Ruku v ruce s downsizingem je trochu kontraproduktivní zvyšování hmotnosti aut...dřív 55kW hýbalo se sotva tunovým kombíkem,dneska hýbe s o kus těžším autem.
Stejně si myslím,že se u Punta nespoléhají zrovna na tenhle motor jako tahoun prodejů...prostě jen chtějí ukázat,že i v téhle třídě mají "moderní" smrštěnej agregát.
Ovce domácí je malým domestikovaným přežvýkavcem, chovaným hlavně pro vlnu, maso a mléko.Samice se nazývá ovce, samec beran. Vykastrovaný beran se označuje slovem skopec, maso skopců má slabší specifický zápach...prajem Ti dobry den skopče >:D
V prvom rade by si mohol povedat, ze Comfort Edition je samo osebe akciovy model, ktory nie je v seriovom cenniku (kde su Trend.,Comf., Highline a Rabbit verzie).
329 900 je cca 13200Eur. Za seriovej cennikovej cene 13500Eur je Fiat Bravo 1.4 66kW s rovnakou vybavou (verzia Mylife + Emotion paket), nema akurat kolenny airabg, ma vsak 17" kolesa na rozdiel od 15" u Golfu.
Golf ma podla jednej stranky v tej vybave 4 repra, nie 8.
Tu "nejaku slevu" dostanes auto na 320tis., nie 310tis., viz. [odkaz]
Neviem o com tocis, ze daky etalon a blablabla... Punto v podobnej vybave som ti napisal hore.
Nevidim dovod, preco by Bravo malo stat 70tacov menej, aby sa vyrovnalo nejakemu sterilnemu Golfu. :yes:
O autech píšu jinde, furt dokola, furt to samý a zaplevelí každou diskuzi - tady mi to nevadí, ale jeho kolovrátková bezobsažná sdělení u aut, která mně zajímají už pomalu začíná obtěžovat.
Dement s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti nemůže nikdy, nikde a o ničem napsat nic, než totální kravinu – axiom diskuzí na auto.cz…J
Článek je psaný naprosto normálnímm člověkem, který je v dnešní době zvyklý na motory o zcela jiném projevu, než poskytuje právě TwinAir.
Ten motor má jediné plus, když je vytočený, tak na svůj objem dobře jede. Pokud sedne za volant ale obyčejný člověk, tak na něm nenajde plus ani jedno, když porovná dostupnou konkurenci.
No počkej, ale FIAT prodá hodně "užitkáčů" a ty škodovka nemá.On se koncern teď vrhnul na mini auta, urve imho hodně slušnej podíl a pokud se začne věnovat více "užitkáčům" a autům typu Berlingo atd, tak mu budou prodeje jen stoupat a ostatním "klesat", myšleno hlavně jako tržní podíl prodeje.Taky je to o tom , že VW v některých segmentech zatím nemusí jit tvrdě po ceně a jede si svou cenovou politiku.
No cena je to perfektní, zahlédl jsem to v diskuzi na konkurenčním serveru.Když vezmete v úvahu, co tam je vše za pakety + hlíny+ motor, tak taková O2, je mnohem dražší.Konkuruje to cenou i vejbavou jakémukoli autu této třídy.Poměr cena výkon super.
Nechápu, kde jsou ty výborné 16V motory, které tam dával dříve. Kdyby tam dal 1.2 16V 80k jako dříve, tak to bude trhák. Třeba Renault ho do Clia dává taky a je to nejlepší volba, jak z hlediska výkonu, tak z hlediska kultivovanosti motoru.
Chápu, že výkonově se bude prát s tím TwinAirem, ale ne každý chce drkotající traktor.
mozes porovnat golfa s puntom, ale mozes porovnat golfa s fabiou, s polom, atd atd a vzdy sa cena maleho "vybavenejsieho" auta priblizi k autu o triedu vyssie. Toto mozes aplikovat na suboj golf vs. passat, alebo ist opatovne do vyssich tried
výborný motor A.dolf 1.2 TSI..který ve sněžném muži přehřeje katalyzátor po pár krouženích naplno kolem Česany...následně spadne do nouzového režimu >:D
článek psaný zhýčkancem velkýho chrochtáku ;-\
Ono je víceméně jasné,že devítikilo s turbem nepotáhne vocpodu a že se bude muset trochu točit aby to jelo,nehledě na pružný zrychlení.Starý 6litrový ameriky si díky nekonečnýmu krouťáku mohly dovolit jen tři kvalty...twinair zaslouží standartně 6kvalt.I když nejsem ultravelkej zastánce Fiatu tak motory jsou to,co umí stoprocentně a nebojí se vývoje.Fašounky k tomu tlačí jen unie.Motory stejný snad od pravěku.Bohužel twinair 0.9 přestává mít u nás výhodu v nízkým pojištěním,jelikož většina pojišťoven už zohledňuje poměr výkon/váha a ne jen objem motoru.
Když jsem nadával na startovací cenu citigo..tak jsem byl málem umlácen....ale na Punto se nadávat smí >:D Za pár měsíců stejně spadne níž a pak se o tom bude dát uvažovat...momentálně je výhodnější vzít skladový Punto 1.2 pod 170tisíc...
Zajímavé je, že v anglicky psaných testech je ten motor hodnocen víc než pozitivně, často v superlativech. Ani si nemyslím, že by titul motor roku dostal jen tak. Ale jak jsem psal, definitivní názor si udělám až ho zkusím.
Proto jsem o Pandě mluvil >:D Dovedu si s tím představit i důchodce, mladý kluky, co jezdí kolem komína a nemají tak hluboko do kapsy.
8 - 9? No...vlastně je to asi možné. S Fabií II 1,2 44kw jsem jezdil po městě za 8 s klimou a to jsem se hodně snažil. Kolegům brala i 10
Jasně, potom už je třeba také uvažovat cílovou skupinu. GP s TwinAirem je vhodné pro ženu do města a na občasný výlet za kamarádkou někam 100km. Někdy se s tím určitě svezu, i když mě momentálně zajímá víc Panda.
Nevyžaduji ale ve městě žádné velké předvádění (mimo větší města je to stejně zbytečné, protože ostatní jedou pomalu), a když jsem mimo město, tuším, že se hodí za 6 a klid.
I já bych volil starý Fire před HTP. Problém Fiatu je ta velká díra, 1.2 dobrý, levný, osvědčený, ale výkonově na dnešní dobu žádná velká hitparáda. Jedna čtyřka lepší, ale na projev 1.2 TSI nemá v ničem. Motor který zaujme každého a je to dle mého nejlepší motor Fiatu, 1.4 T-Jet, je už příliš drahý a pro auta, které Fiat prodává, je i zbytečný.
I benzín umí od nízkých, ale potřebuje k tomu turbo. Tento TwinAir turbo má, ale díky pouhým dvěma válcům potřebuje i ty otáčky, aby se trošku předvedl. A jak všichni víme, když turbomotor točíš, tak co? Tak žere a bohužel dost.
K té atmosféře nic nemám, spotřeba dobrá, průběh výkonu taky. Podle mne ve všech směrech lepší volba. A když to jezdí za ty samé litránky jako TwinAir...
Předpokládám, že pokud už zákazník jde k Fiatu, tak asi nechce Fabii. Pokud chce levnější specifikaci, tak 1.2 Fire od Fiatu má navrch před Fabií HTP. Za 10 tisíc si může připlatit 1.4ku, kterou Fabia už nenabízí. Ale alternativu vůči Fabii TSI prodejce Fiatu opravdu nemá.
Nehodnotím vůbec motor ;-) Klidně si příspěvek přečti znovu. Opravdu jsem s ním nejel. Hodnotím spíš kulturu testů, kde je benzin kritizován, že v nízkých otáčkách netáhne jako diesel a diesel sklízí kritiku, že nad 3500 otáček nejede jak benzin.
Spotřebu nemá už vůbec cenu rozebírat. Zkušenosti s benzínem od Fiatu mám jen s atmosferickou 1.4 16v. Ta si v Bravu řekne o 6 - 6,5 litru cca.
Co je pro mě kompletní výbava? To je pro mě Golf Comfort Edition...: 5dveří,zrcátka a kliky v barvě,tonovaná skla,palubní počítač,6 airbagů,ESP,centrál na dálku,všechny okna v elektrice,zrcátka v elektrice s vyhříváním,rádio s 8 reproduktory,tempomat,kožený volant,řadící páka a ruční brzda,loketní opěrka vpředu i vzadu,výškově stavitelny sedačky s nastavitelnýma bederníma opěrkama,dvouzonová digitální klima,15" lity kola, luxusní látkové potahové materiály (oproti Trendlinu)... To je pro mě kompletní výbava. Já osobně víc nepotřebuji. To vše s výbornym motorem 1,2TSI/63kW za 329.900,- před slevou! Koženy sedačky a bixenony jsou sice za příplatek,ale to už považuji v této třídě (o třídu výš,než Punto) za nadstandart... Takže mi proti tomu postav nějaké Punto :-) I kdyby mělo srovnatelnou výbavu a motor,muselo by stát do 200.000,- Kč, aby obstálo proti etalonu o třídu výš za 310.000,- po nějaké slevě ;-) I Bravo by muselo být za 250.000,- s obdobnou výbavou i motorem,aby mělo na trhu šanci...
Bla bla bla... ty jsi fakt jen k smíchu... nebo spíš k pláči, pořád přemýšlím, jak může být člověk tak hloupý a podprůměrný a ještě se za to ani nestydět. :-!
To je přesně ono, spousta lidí si myslí, že nějaký titul Auto roku, či nedejbože Motor roku, je něco, o čem každej ví a podle čeho se při koupi vozu rozhoduje.
Příjde li zákazník k Fiatu, nabídnou mu za 300 kolíků dvouválcové hlučné a drnčivé "něco", když dojde ke škodovce, s úsměvem mu nabídnou ve všem lepší a levnější motor 1.2 TSI a po vyzkoušení zákazník spokojeně odjíždí a na hrůzu u Fiatu bude chtít rychle zapomenout.
To si jako myslíte, že když dostane auto či motor nějakou cenu, že jako lidi hned letí do autosalónů ? Většina zákazníků takové věci nesleduje. Spíše se budou divit, co to je pod kapotou za hlučný motor a jak zjistí, že to má jen dva válce, půjdou od toho pryč.
Mě článek přijde nesmyslný. Autor je jen plácal, co má asi doma starého Passata TDI. Nevím, kdo jiný by čekal, jak bude 0,9 benzín tahat na 2000 otáčkách. Ono se v tom autě musí dokonce řadit při předjíždění! Hrůůůůza! >:D >:D >:D
Fiat má jeden velký problém. V Evropě se mu nedaří prodávat jiná než malá auta. Kolik se prodalo minulý rok Fiatů Bravo, Lancií Thema nebo Alf 159 ? Fiat nad vodou drží hlavně Panda, MiTo a 500.
Nevím, jestli už jsou odstraněny ty konstrukční chyby u TSI? Naposledy jsem četl - jede, jede i za málo, ale sype se - kupte 1,4 16v. Pravda je, že i sportmotor píše u chiptuningu na TSI "z důvodu konstrukčních problémů seriového motoru se neprovádí"
Drahé takhle Punto bezpochyby je. Naopak nepochybuji o mnohem výhodnějších nabídkách, které nabídou dealeři.
A ještě bych reagoval na jedno - výkon. Za jedno jak často kdo jede po dálnici? Za dvě 145 Nm (cca jako 1,6ka) a 86k je pro podobné auto úplně dostačující. Zvládne hravě 50, 90 i 150 s pouhým řidičem, nebo naložené.
Pokud chceš srovnávat s někým škodovku, tak s nějakou další dcerou, ne s hlavní značkou koncernu.
A škodovka loni prodala 875 tis vozů. To je pořád víc, než všechny ostatní dcery koncernu Fiat (tedy bez Chryseru) dohromady.
Marná sláva, Škodovka JE úspěšná a roste, Fiat jde dole vodou, klesá, ustupuje, nechává se válcovat koreou.
Toto je zase reakce ovce s Faš blembákem na hlavě.
Pánové Zase tady kritizujete neco co je absolutní technický popkrok, ( já vím že Faš. toho nejsou schopni, tak aspoň pomlouvají) tento motor posbíral všechna ocenění tak si ho neberte do huby, Až si vyladíte HTP na tuto úroveň tak se tu můžrte bavit.
S tim souhlas, ale neni to jen agresivni reklama na Fiat, jsou to vseobecne na jakoukoliv automobilku ci cokoliv na hlavni strane, vyskoci okno pres pul monitoru a clovek to pak radnou dobu hleda jak se toho zbavit. Jinak uz naprosto zakladni miru elementarni slusnosti prekrocila reklama na Hyundeee ktereho jsem se jeste nedavno zastaval ale ceho je moc toho uz je prilis!!!
Vis s tebou je velmi tezka domluva, ano situace fiatu neni ruzova, ale ten naprosto neschopny Fiat ktery si sam vyviji motory, prevodovky, podvozkove platformy, napravy, interiery, desingy, modely pro Fiat, lancii, Alfu atd. proda porad jednou tolik aut jako naprosto schopna Skoda, ktera vyviji vsechny motorizace, vsechny podvozkove skupiny, vsechny modelove rady ;-\
né tak já to chápu, klasický bazarový kovboje, co tvrděj, že "zajetý sou lepší atd." taky nemám rád :-) ale tak zase je rozdíl mezi koupí rok a půl staré mazdy a 10 let starýho BMW :-) Mě by se zatim koupě novýho hlavního auta zdála zbytečným luxusem vzhledem k tomu, že jezdim auta jenom dokud mě baví, takže je mám tak dva roky :-) Ale na jaře nebo v létě k užraný mazdě přibude ještě mini do města a to už bude funglovka... a věřím tomu, že vůně novýho auta změní moje nynější nákupní chování >:D
No to neni, na Golfa dost dobry, akorat to vysvetluj zakaznikum kteri za to dali pred 2 lety skoro pul mega, to je potom problem. :-!
Jsem osobne nazoru, ze je lepsi drzet vyssi ofiko ceny a radsi potichu dat slevu i kdyz zde v cechach je cena vzdy az na prvnim miste, bohuzel. :-(
Je naprosto směšné, zde mluvit v souvislosti se škodovkou o nějakém "manazerske selhani a pro Skodovku ostuda". Ti absolutně nemají problém jak s odbytem, tak cenovou politikou.
Ale na Fiat to sedí jako zadek na hrnec. Prober se. :-!
Pardon - jezdis! ;-) Ale na mladyho to ujde! ;-)
Samozrejmne s klasickou 3,6 je pak vse ostatni trochu out.
Jinak je mi milejsi clovek, ktery koupi funglovku Dacii nez ten co jezdi ojety mercedes a dava sva "bychovska" moudra k svetu! Jak pravi zdejsi klasik GTI, starou taky nechce mit nikdo vojetou! ;-) ale ber to s nadhledem!
To máš pravdu, ale je to novinka, tak holt chtí něco vyrejžovat. Je pravda, já to klidně napíšu, že proti 1,2 TSI nic nemají, tohle je jakási alternativa. 1,2 TSI je fakt dobrej motor. To samý teď bude 1,2TCE 85kw, na to jsem taky zvědavej.
I to je mozne! ;-)
Jinak z osobni zkusenosti, jak dlouho si myslite, ze Punto vydrzi na teto cene? Hooodne rychle tam bude nejaka pekna sleva, ale tu Vam rekne az prodejce.
Jinak na Vas pusobi dustojne Skoda Fabia za 200 tis., Octavia 240 tis?
Za mne je to manazerske selhani a pro Skodovku ostuda! :-!
Ethicone promin, ale tos na te dalnici jel jen z kopce s vypnutym motorem, ne?
Ja jezdil 500 s timto motorem letos v Italii a spotreba pod 5 je naprosto utopicka, snad jedine pri hodne, hodne klidne jizde po vesnickach, kde nejsou zadne kopce, s vypnutou klimou a radiem.
Jako zakladni motor to ujde.
Jede to spatne.
Aspon teda pairove: 63kW, 145Nm a kilo skoro za 13 sekund...
Sednou do toho dva a aby to pak dalsi dva nemuseli tlacit.
Za tri kila jsou holt na trhu lepsi auta.
s dvouválcem jsem jel a meritum mého příspěvku bylo v příplatku za absenci dvou válců, né v obsahu výbavy... tolik volnýho času, abych procházel cenníky něceho, co mě prakticky nezajímá, v pracovní době nemám ;-) mimochodem označení mé osoby za Bycha se mi nelíbí :-!
myslel som to iba ako reakciu na to, že tu niekto písal, že ten motor je slabý a nestačí na auto typu Punto...môžem posúdiť v Lancii..máš pravdu na niektorých zakomplexovaných internetových preborníkov tu nemá zmysel ani reagovať...každý by mal priznať farbu s čím jazdí , myslím, že by sme sa v kontexte ich príspevkov veľmi pobavili.. >:D
Co to je "naprosto kompletni vybava"???
V prepocte je tvoja cena 13200Eur, u nas je taky Golf Trendline TSI 63kW za 13590Eur a to je cena zakladu bez akejkolvek priplatkovej vybavy.
Pridal som 2pakety(hmlovky,el.ohr.spataky)+tempomat… klimu a mame 15000Eur. Punto Evo 77kW v porovnatelnej doplnkovej vybave stoji 13000Eur. Je uplne mylne tvrdit, ze dokonca "neporovnatelne prevysuje" vybavu Punta.
"Naprosto kompletni vybava" znamena vybavu Highline s priplatkami; pricom s nie vsetkymi robi cenu cez 25000Eur.
Takze ako to pan myslel?
Tymto netvrdim, ze je uvadzacia cena primerana alebo nizka, ale to byva v uvode u kazdej znacky.
Ked dolezie Golf 7, na 329 900Kc zacinat urcite nebude.
Tymto tvrdim len to, ze umyselne zavadzas.
věřím tomu, že v reálu si to nekoupí ani ten "fandaFIAT"... ale možná se ti tu pod příspěvkem objeví pár Bychů a Kdybyjů, kteří ti budou oponovat, že by kdyby tohle koupili... >:D
zvuk a projev dvouválce, kterej se k retro F500 jakž takž hodí, je u většího auta neakceptovatelnej. Navíc bych musel spadnout z viště, abych si ještě připlácel za absenci dvou válců :no: (nevím samozřejmě porovnání výbav Easy, Twinair, Lounge)
Jó, ten dvouválec nezní jako šestiválec, ale nezní ani jako čtyřválec ba dokonce, nezní ani jako tříválec, ale ještě o řád hůře.
Je to nejhorší motor co do zvukového projevu a kultury chodu na našem trhu.
Já s tebou víceméně souhlasím, nerozumím jen tomu "tých 85 PS tam bolo riadne cítit", jak to bylo myšleno. Já s Ypsilonkou jel, ne tedy po dálnici, a dost se mi to líbilo, podle mého výkonově nadprůměrné.
A cena Punta za 300000 mi připadá normálně přiměřená.
Na BeranaK mám svůj názor...
A co by jsi chtěl posuzovat pod článkem o ceně ? Že se nelíbí ? Když se člověk rohlédne po trhu, tak prostě na první pohled je ta cena vzhledem ke konkurenci vysoká.
Ty nestojíš ani za ten posměch, hlášky typu vypůjčil jsem si to, je to super, jel jsem po dálnici za čtyři litry znamená, že jsi se v lepším případě podíval na stránky FIATu a spol. a píšeš tady svoje (jak píše GTI či tuším jossalito) vlhký sny.....
Když tady píšeš ta atobě podobný to samý hlavně o škodovce a volkswagenech (nebo třeba i fordu..), tak to je v pořádku, jak ale někdo napíše to samé o tvých vášnivě milovaných fiatech, je zle.
Nakonec, dělá to ten Marchionne dobře, FIAT a spol. na Evropu už nemá. Nakonec ty poklesy prodejů jsou už více než zřejmé.
Jako největší ubožák se tu pravidelně projevuješ ty. Topper sice projevuje nekritické nadšení pro korejce, ale furt je to mnohem snesitelnější, než negativistický hovádko, jako jsi ty. :-!
Jinde jseš jako vždy hlavně ty....a to svým každým příspěvkem. Že tě to baví,člověče....musíš mít hodně ubohoučkej život, když jediné, co podle všeho děláš je psaní zcela nudných, tendenčních a věcně zcela nesmyslných příspěvků. :no:
neviem, ale mal som zaspožičanú Lanciu Y s twinairom o výkone 85 PS, zvuk to samozrejme nemná ako 6 válec (to bohužial nemajú ani nové turbo 4 válce), spotreba na dialnici sa približovala 4 litrom, určite bude mať menšiu spotrebu oleja, ževraj jednoduchší servis, nižie emisie, ale na druhej strane tých 85 PS tam bolo riadne cítit...mne je jasné, že sa tomu tu budete všetci posmievať, ale tipujem, že ani jeden ste to ešte nevyskúšali a tobôž by ste si to kúpili, tak nerozumiem ani tým nárekom nad cenou...
Hezký pokus, ale buď půjdou dolů s cenou, nebo s prodeji.
Raději vidím, když automobilky ceny snižují, to je dobrý příklad. Tohle za tyhle prachy fakt ne.
...si dnes může člověk koupit Golf VI Comfort Edition 1,2 TSI/63kW s naprosto kompletní výbavou, která neporovnatelně převyšuje i Punto v nejvyšší výbavě... (a to ještě nepočítám,že není problém na to ukecat 10.000,- slevu). Tohle si koupí vysloveně jen opravdový "fandaFIAT" :-)
Černej lesklej plast kolem autorádia a konzole ovladačů...perfektní paparazzi otisků a rýh od prstýnků. Nechápu...snad ve Fiatu mysleli na povrchovou úpravu ;-\
Cena je opravdu morbidní, to i Fábie vyjde výhdněji se srovnatelnou výbavou a TSI 77kW. Bůůůůů Fiate :no:
S tím, že by ten motor na to auto nestačil, tak s tím nesouhlasím. Je to spíš psychologický blok. Co budeš psát, až dá BMW 1,5litrovej tříválec do premiového sedanu střední třídy?
S tou cenou se pos... dvouválec se zvukem jak stavební kompresor a za tři kila? Punto je jedno z mála aut Fiatu, které se mi líbí, ale s cenami, co u nás nabízí budou stále patřit spíše k okrajovým záležitostem.
Nechápu snahu Italů prodávat dvouválcový motor ve větším resp. těžším autě než je Panda. Nejen, že se ten motor neskutečně nadře, ale jeho zvukový projev se k větším autům prostě nehodí. Spotřeba bude tabulkám ještě vzdálenější, než je to u pětistovky, kde to v reálu není žádná sláva.
Ideálním motorem pro Punto nadále zůstává stará atmosféra a pro fajnšmekry T-Jet. Cena TwinAiru je - slušně řečeno - přestřelená. Fiat dělá vše pro to, aby ten motor nikdo nekupoval. Což je možná taky dobře.