Novinky
Souhlas, bylo by na čase. Citroën umí a poslední dobou se mu daří na co sáhne (řada Picasso, řada DS, rallye...), tak proč vedle malých stylovek a luxusních "parníků" nepostavit i něco opravdu ostrého? A pokud možno opravdu ostrého, ne rychlé malé GT jako DS3... :yes:
?? Jak to (že ne)? 😐
Je to prostě Golf GTi, Focus RS, Mazda3 MPS, Astra GTC.. a já nevím co ještě 😄
Prostě "výkonnější" a "sportovnější" verze "normálního" hatchback(u) nižší střední třídy.. 😉
Je to prostě Golf GTi, Focus RS, Mazda3 MPS, Astra GTC.. a já nevím co ještě 😄
Prostě "výkonnější" a "sportovnější" verze "normálního" hatchback(u) nižší střední třídy.. 😉
Na fotky jsem cumel s otevrenou pusou... Tak nadherny hatchback jsem uz dlouho nevidel. Predek super agresivni a ta p*del je proste peckovni. >😁 A jak to perfektne sedi na zemi. :yes: :yes:
No a zrovna u TOHOTO typu auta (motoru) se má "cenit" VYSOKÝ litrový výkon (sem "se to hodí" 😉
?? proč NEeee ?? 😐
260 PS v malém hot-hatch(i) - to vůbec NEmusí být špatné.. :yes: 😉
260 PS v malém hot-hatch(i) - to vůbec NEmusí být špatné.. :yes: 😉
Já se tedy VÍC těším na budoucí "BENZÍNo-HYBRID", ale tohle NEpůsobí špatně - to je FAKT 😄
Vypada urcite lepe nez mokry sen vsech tuzeru DS4. Ale ten motor mi moc nesedi. Na tento vykon a velikost auta by mnohem vice pasoval podobne vykonny dvoulitr.
Sakra, tahle DS4 vypadá sexsakramentsky dobře :yes: 😉
Ale téměř 260 koní na přední nápravě bude chtít radikální řešení, které sériově dosud PSA nenabízí.. Citroën ale válcuje WRC jako nukleární buldozer, takže o technická řešení nebude, zřejmě, nouze.. Minimálně samosvorný diferenciál na přední nápravě to bude chtít. A rázem tu máme skutečného soupeře pro Focus RS a zejména Mégane RS.
Zítra jdu zapált svíčku za to, aby se sériové provedení od konceptu lišilo co možná nejméně... Každopádně v temně rudé nebo antracitové barvě bude prostě k sežrání :yes😒br />
Jen by mě zajímalo, proč Citroën s něčím podobným nepřišel už dávno... zkušeností na to má dost, jen jako by se bál překročit svůj vlastní stín, což je škoda. Tak držím téhle raketě palce a doufám, že se Citroën přestane za své úspěchy v motosportu stydět.
Ale téměř 260 koní na přední nápravě bude chtít radikální řešení, které sériově dosud PSA nenabízí.. Citroën ale válcuje WRC jako nukleární buldozer, takže o technická řešení nebude, zřejmě, nouze.. Minimálně samosvorný diferenciál na přední nápravě to bude chtít. A rázem tu máme skutečného soupeře pro Focus RS a zejména Mégane RS.
Zítra jdu zapált svíčku za to, aby se sériové provedení od konceptu lišilo co možná nejméně... Každopádně v temně rudé nebo antracitové barvě bude prostě k sežrání :yes😒br />
Jen by mě zajímalo, proč Citroën s něčím podobným nepřišel už dávno... zkušeností na to má dost, jen jako by se bál překročit svůj vlastní stín, což je škoda. Tak držím téhle raketě palce a doufám, že se Citroën přestane za své úspěchy v motosportu stydět.
Proč ne. Musím říct, že tato verze je mi vizuálně mnohem sympatičtější než "běžná" DS4. DS4 je krásné auto, ale na můj vkus možná příliš "načančané". Tohle je úplně jiná káva, bohužel jestli půjde do série, tak bude nakonec rozhodovat určitě cena, která nebude malá a fakt, že je to pořád francouzské auto. Každopádně krásné.
Pokud tohle Citroën nabídne a zároveň tradičně nepřecení ochotu zákazníků platit, pak má k úspěchu našlápnuto jako nikdy předtím - know-how má nejspíš nejlepší na světě 😉
Otázkou je, jestli by si uměli poradit i s vlastním úspěchem..