PR
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
To je omyl. Pokud měřený objekt prudce zrychluje nebo naopak zpomaluje, není nic neobvyklého, že ho nemůžou naměřit. Ve skutečnosti se jim to stává poměrně často a tak musí měřit vícekrát. Dělá se to tak, že tě rušička upozorní na to, že se tě někdo snaží naměřit, ty prudce zpomalíš na povolenou rychlost a rušičku vypneš. Policista tě naměří a zjistí, že jsi jel předpisově....
Ale ani jedno z těch zařízení nemám, jsem proti nim docela zaměřený, jejich uživatelé mají většinou dojem, že jim nic nehrozí a jezdí o to rychleji - až nesmyslně... Občas se ovšem stane, že přijde nějaký nový model radaru a ten ani antiradar nezjistí - a člověk se pak nestačí divit...
Ale ani jedno z těch zařízení nemám, jsem proti nim docela zaměřený, jejich uživatelé mají většinou dojem, že jim nic nehrozí a jezdí o to rychleji - až nesmyslně... Občas se ovšem stane, že přijde nějaký nový model radaru a ten ani antiradar nezjistí - a člověk se pak nestačí divit...
To není úplně pravda. Mám starší Valentine one, na naše pásma jsem si ho nastavil sám. A několikrát mě správně a včas upozornil. Zabírá signál ve velkém rozsahu, takže když to mají zapnuté a třeba je člověk předjede, tak už ví, s kým má tu čest. Jediné riziko je v tom, že člověk se nesmí leknout a hned dupnout na brzdu, ale nejdříve čeknout zrcátko. 😉
aj tak je to naprd na laserove radary, ktore sa podari odhalit az ked som uz zamerany, na tie pomoze len rusicka ale za tu sa beru papiere od auta + policajti si lahko domyslia ze mam rusicku ak im nepojde zmerat mi rychlost