O to se nepřu, ale podívej se do minulosti jak často chyboval Loeb a jaké měl jinak výsledky a pak se podívej na Latvalu...i když loni nahromadil Loeb na své poměry ke konci sezony dost chyb.
Právě nebýt konce minulé sezóny, nebylo by asi nejmenších pochyb, kdo z nich je stabilnější jezdec... Nehledě na fakt, že tyhle tři podniky jsou dost specifické svými podmínkami a myslím, že právě spíš Ford z toho mohl těžit.
Ale uvidíme...nicméně, věřím tomu co píšu a klidně si na to vsadím.
Tady jde hlavne o to ze jezdci fordu nejsou spolehlivy. Ford ma bezpochyby nejrychlejsi auto, ale ma taky piloty, kteri nejvic chybuji a to je ten prusvih
Přál bych si to, ale vidím to podobně - Citroen bude opět dominovat a na asfaltových soutěžích se to ještě prohloubí.
Psal jsem to tu u Monte Carla a myslel si dříve, než vůbec začala sezona. Ano, Latvala umí jezdit sakra rychle, Solberg je výborný a vyrovnaný jezdec, ale Citroen je zdaleka nejlépe zabezpečený a také nejlépe zajištěný tým. Ford, resp. tým který jej zastupuje, dokonce před sezonou neměl jasno zdali pojede.
Co se týče prozatímních výsledků - můžeme je nazývat smůlou, štěstím...fakt že, že Citroen zatím neváhá a Latvala vyhrál ve Švédsku, které je jeho silnou zbraní, kde Loeb navíc trefil sněhovou bariéru.
Ale věru, byl bych rád, kdyby se změnil celkový vítěz a vítězný tým...
Prosím tě podívej se na výsledky předchozích podniků Citroen, Citroen pak dlouho nic a se ztrátou minuty a půl nebo dvou minut další. Chlapci přestaňte snít. Jo jsou vyjímky jako je Švédská rally, ale to je jen kapka v moři.
Ja viem, hlavne po minulom roku, že tri víťazstvá neznamenajú výhru, minulý sme si nemohli byť do konca sezóny víťazstvom Seba istý, ale tento rok to už vyzerá inak... ;-)