Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen Golf: Bestseller až do konce

23 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
je zkrátka (ve své kategorii) nejlepší. :yes:
Avatar - Bristol
Bristol
focus je jasný důkaz toho jak lze zabít skvělé auto...designem a nevkusem-tady se fordu golbální design silně nepovedl, ok exteriér se překousnout dá ten je docela solidní a u sedanu i celkem vyvážený ale ten interiér...bože :no: 😢 jako příznivce modrých mě toto skutečně netěší
Avatar - Bristol
Bristol
v Evropě se bude golf prodávat stále, sice nikde(než v německu) není prodejní jednička pravidelně či s nějakým velkým rozdílem ale všude se drží minimálně v top 5 nebo top 10 a to pravidelně a to nezvládá žádný jiný model

golf je auto stvořené pro evropskou střední třídu a lety dotažený do takového mainstreamového ideálu. ano jsou tu auta co o dost lépe jezdí: focus, mazda 3, lépe vypadají: mercedes a, jsou prostornější: octavia, cruze, levnější: megane, korejci, opět cruze ale v konečném mixu nakonec golf vítězí protože v ničem zásadním neztrácí ale ani nevyniká-já bych si ho zřejmě nezvolil ale chápu všechny kdo ho koupí-všichni kdo prostě potřebují solidní auto a nemají rádi výstřelky
Makovnik
"Čekám, kdy se tady objeví hit všech těch, co jim komplex jejich méněcenosti nedovoluje přiznat, že jejich idoly (ať už z Turína, nebo ze Žiliny) se Golfu prostě dívají na záda .." - tak isto je tu zaplava tych, co maju komplex z toho, ze by nieco mohlo byt lepsie ako Golf a silou mocou si ho brania, ze?

Tu dokonale plati, ze 100x opakovana loz sa stava pravdou a ked sa bude donekonecna hustit ludom do hlav, aky je golf etalon a dokonaly a blablabla... stroj, tak tomu uveria a prijmu jeho blahorodie.

Toto je tiez jasny prejav jednoducheho umu: "...nakonec jednodušší člověk se vždycky nechá fascinovat lesklými a křiklavými věcmi."
Hodnotit subjektivny dizajn takymi prazdnymi vyrokmi a lacno znevazovat cudzi vkus je nic len primitivne. Niekto ma rad hole biele steny a niekto si na ne rad nalepi farebne tapety.

Tvrdit, ze zmiznutim golfu z trhu by niekto smutil je taktiez len prazdna nadej, kedze jeho miesto v momente zastupi ine auto. Je to nic nez auto.
GTI
:yes: :yes:
BeranK
Čekám, kdy se tady objeví hit všech těch, co jim komplex jejich méněcenosti nedovoluje přiznat, že jejich idoly (ať už z Turína, nebo ze Žiliny) se Golfu prostě dívají na záda - mám na mysli onen řetěz....pak očekávám připomenutí tupých Němců a jejich českejch patolízalů, stádnosti a bůhví čeho ještě.

Pro mně je dobrá zpráva, že je Golf necelý rok před obměnou nejprodávanejší nakonec - ukazuje se, jak málo může platit prvoplánová snaha upoutat pozoronost a jak se ty "individuální" a "originální" věci rychle okoukaj a jak se nakonec většina zamyslí nad tím, že chce něco (jak by napsal Čapek), aby mu to dobře sloužilo a aby z toho měl radost. Navíc u dnešního Golfa speciálně pociťuji i určitou hrdost, že v tomhle autě je taky českej motor (kdo by to před dvaadvaceti lety řekl, když se slintalo nad tím, že Wartburg bude mít motoro z Golfa a Trabant z Pola....). A co se týká designu, nestydím se za to, že mám rád jednoduché a dokonalé věci. Ti, co oslavují různé ty fluidní a bůhvíjaké designy, co je fasinuje záplava cingrlátek mají jistě na svůj názor právo - nakonec jednodušší člověk se vždycky nechá fascinovat lesklými a křiklavými věcmi.

JInak si řekněme, že Golf je nádhernej, GTíčko taky, ale co mně chytlo v poslední době za srdíčko je Cabrio. A za čtyři sta tyček......

Snad nic VW necharakterizuje víc, než že v době, kdy ostatní evropské značky (bohužel je to tak...) omezují portfolio, VW si dovolí vyrábět cabrio s pevnou skládací střechou a navrch ještě nádhernej klasickej kabriolet bez oněch hnusnejch rámů a podivně vystrčenejch opěrek hlavy.....a to je pro mně taky Golf.

No, a když si všimneme, že se trh v Evropě propadá (někde míň, někde víc), tak je otázka, koho ten Golf z toho trhu vytlačuje.....a ať je to kdokoliv, je dobře, že kvalita se udržuje. Kdyby zmizelo z trhu Bravo, nikdo si toho ani nevšimne. S Golfem je to poněkud jiné...

Jinak se těším na toho dalšího, je to jedno z mála aut, na které jsem zvědav. A můžeme si bý už dneska jistí, že to bude zase klasika.....jedna z jistot v málo jistém světě.
GTI
Nerezi, v dané třídě nejsou. Dobře, focus umí jezdit, souhlas, ale to nestačí... Na kufru golfu uvidíš jeho... víko. prostě se pod něj vejdeš, a to je jistě podstatná informace. jako komplex, a ty kupuješ komplex je golf třídně nedostižný. Absolutně. A kupci to ví. Všichni to ví.
Avatar - Nerez
Nerez
No, beru, že je Golf vynikající v ergonomii, beru, že je vynikající v použitých materiálech, beru i to, že pro někoho může být Golf stylový. Ovšem jízdně a designově jsou daleko zajímavější auta.
Jinak co bych měl vidět na kufru Golfu? Průměrná velikost, průměrná variabilita. Nic v čem by vynikal a nic, co by konkurence neuměla lépe, nebo minimálně stejně.
Makovnik
Presne to, co pises som s Golfom spravil a este menej chapem, preco je taky predavany....

Najlepsi v dizajne, style??? Trafil ta meteorit, ci trpis nejakou nevolnostou? >😁
V ergonomii je to uhol pohladu a zvyku a v materialoch priemer triedy.
Jazdu nehodnotim, nemam dost odsoferovanych strojov.
zino
"polož levačku zvolna na pozici dvanáct a do pravačky stiskni hlavici řadičky" a budeš vyzerať ako blb... Presne týchto šoférov čo za volantom nesedia, ale ležia, úprimne nemám rád.
GTI
Nemusíš ho vlastnit, ale "musíš" vědět. Abys věděl, na to ti v počátku tvé garážové kariery stačí, když si dáš jedno odpoledne tu práci a posadíš se do GOLFu a do konkurenční produkce. Ve vteřině pochopíš, proč je GOLF na špici v prodejích. Posaď se za volant, posaď se na místo spolujezdce a posaď se dozadu. Pak si otevři kufr, projdi se pod víkem, pak se znovu vrať na sedadlo řidiče, polož levačku zvolna na pozici dvanáct a do pravačky stiskni hlavici řadičky. Takhle zůstaň třicet vteřin. Mrkni do zpětnýho a pak vystup. A přesně to samé pak udělej u konkurence. Tohle ti dá základní měřítko. Až si pak GOLFa a ostatní i projedeš, potvrdí se ti, že tak, jak je GOLF nejlepší v designu, v ergonomii, v materiálech a ve stylu, je nejlepší i v jízdě.

Jistě si pořídíš rovnou sportovní mutaci - GOLF GTI. Evropskou nehynoucí legendu. Evropskou nehynoucí ikonu. Uvidíš, že budeš z toho vozu doslova nadšený.

BRAVWO GOLF :yes: :-!
kuko
díky, právě jsem na to taky kápnul když jsem se ještě znova díval na tabulku :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
ten tržní podíl je za březen, ne za Q. Čte se zleva doprava.
kuko
Není náhodou v tabulce chyba - Corsa 1-3/2012 73tis kousků, podíl 2,6%, Polo 87tis kousků a podíl jen 2.5%
Xawier
:yes:
Avatar - blake26
blake26
mi chyba nejak ta ospevovana korea ktora predava skoro tolko co VW >😒]
Avatar - blake26
blake26
>😒] :yes: >😁
Avatar - Starfighter
Starfighter
>😒]
Avatar - Tomas_2002
Tomas_2002
>😁 :yes:
dabelmedvedovity
Myslím že to je tím, že místo pro tolik obyč. hatchbacků prostě není. Golf je golf, to je jasné a proč kupovat astru...když se snaží ve všem napodobit ten golf? Focus? Podle mě se spoustě lidí zajídá ten jejich cinkrlátkový interiér mixnutej sci-fi. Aspoň jsem už takové ohlasy slyšel. Potom vám z toho vyjde že plebs kupuje malinký srágorky, češi škodovky, zbytek EU golfy a pašíky...tedy ti co chtějí klasické auto, ostatní smýšlející "jinak" shánějí kaškaje a podobný kvůli odlišení a top ten to má jednoduchý, hvězdná trojce. No a pak zbývá Toper a ten si koupí korejce a rozpadne se na atomy štěstím při masturbaci na zadní sesli >😒]
Xawier
...aneb Golf je Golf! Dodávat cokoli jiného je zbytečnost... O to smutnější je to pro Focus a pro Astru, kteří ač o generaci novější-jen paběrkují...
dabelmedvedovity
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mimo to mne také potěšil propad prodeje francouzských kreatur 😄