Sice jsem nic nepsal o nové době.....ale co ;-\
Planetu?....bohužel na Zemi >:D
Jsem pouze napsal, že to vypadá blbě. Já jsem pro vyšší krouťák než výkon, ale co člověk , to názor ;-)
Nemyslel jsem zemi, ale planetu. Píšeš o nové době, čemuž rozumím i jako nové trendy a současný trend je použítí turba, které zásadně ovlivňuje kroutící moment (výkon samozřejmě také). Tato RS 4.0 je v dnešní době již vyjímka a pod vysokými otáčkami si představ třeba to, co předvádí třeba Porsche právě třeba s RS 4.0
Takové složitosti :-O
Vždyť jsem nepsal, že vyšší výkon než krouťák je špatné. Jen jsem napsal, že to vypadá blbě ;-)
Já jsem na ameriky, takže jsem zvyklý na velký krouťák. Když vidím vyšší výkon než krouťák, tak je mi jasné, že motor je většinou uječený s otáčkami dosahujicí 10.000ot (jen příklad)
neviem, co ta to napadlo, ved pomaly kazde auto ma vyssi vykon ako moment. to je uplne normalne, teda okrem vysokoobjemovych aut. celkovo je to pekna blbost to brat tak, ze ked je vykon vyssi ako moment, tak je to zle. staci umoznit motoru vyssie otacky a vykon zakonite stupne a pri urcitej hodnote otacok vzdy prekona krutiaci moment. lebo vykon P sa pocita z krutiaceho momentu M. P=M*w , kde w (omega) je uhlova rychlost v rad/s. ak su dane otacky za minutu - n, tak w=2*PI*n/60, cize vykon pri otackach za minutu n je dany ako P=M*2*PI*n/60 a z tejto rovnicky urcite vidis, ze ak su otacky nizke, tak aj vykon je nizky, ale ak motor dosahuje aj vyssie otacky, tak zakonite vykon stupne a vacsinou tak, ze az zhodou okolnosti prekona hodnota vykonu v kW hodnotu momentu v Nm. negativom to je iba v pripade, ze vysledny vykon je aj tak pomerne maly (pod 50 kw napr.) a moment je vyyyyrazne mensi (napr. 25 Nm). vtedy takyto motor treba neustale vytacat.
Nová móda honit koně a krouťák nechat doma ? To tedy nevím, kde žiješ, protože s rozmachem turb se výrobci soustřeďují právě na ten krouťák. Pro vysokootáčkovou vysokovýkonnou atmosféru je ten vyšší výkon než krouťák celkem běžný.
Máš vážně 30 let, nebo spíš 13?
Když pominu podstatný fakt, že je to propagační video, tak na začátku je záběr na přístrojovku, podle kterého je zcela jasně vidět, že je motor, respektivě olej, zahřátý na provozní teplotu.