V téměř třináct minut dlouhém filmu se detailně představuje třetí generace Audi A3 v pohybu i staticky a nechybí prohlídka interiéru ani pohled pod kapotu.
Doslovné prémiové kompaktní okouzlení. Člověk smeká před jistotou designérů, před čistotou karoserie, před absolutní vyvážeností, před dokonalou sdělností a před jakousi neuvěřitelnou... čistotou designu, čistotou, která (bravo, bravo, bravo) prostupuje i celou kabinu.
Kabina je ohromující svou jednoduchostí, samozřejmou ergonomií, svým tichým stylem. Bude radost k átrojce přicházet, bude radost se v átrojce posadit za volant, a samozřejmě bude radost átrojku řídit.
Ta kabina... nazapatlaná štěrbinami výdechů, pa(ko)tvary nalepených vrstev přístrové desky. Jednoduchý, přehledný tvar, prostě a jednoduše - auto pro šoféra.
Re: spredu je to na nerozoznanie od A1 A4 A5 A6 A7 A8
Aktuálne jazdím v tej metrosexuálnej značke.
Ak sa mám vyjadriť k autám BMW, tak v poslednej dobe ich na ceste vídam veľmi často. Z 10 prejdených áut sú 3 bawory. V X-kách ženy, v iných modeloch holohlaví majitelia. Možno prémiové autá sú pre plešatých >:D
Jasné, že nie je možné paušalizovať vodičov podľa značky, len som napísal osobnú skúsenosť.
Re: spredu je to na nerozoznanie od A1 A4 A5 A6 A7 A8
Zapomněl si taky připomenout, že v BMW jezdí samí metrosexuální rádoby závodníci, v MB zámožní důchodci atd.
Paušalizovat majitele(řidiče) jakékoli značky čehokoli je, mírně řečeno, velmi jednoduché...,
podobně se může vyjádřit kdokoli o značce ve které jezdíš např. ty.
Re: spredu je to na nerozoznanie od A1 A4 A5 A6 A7 A8
Baworáky sa odlíšiť dajú, ale s audi je to tragédia. Keď ide za mnou audi tak neviem aký model to je, či A4 alebo A5,6,7,8. Nakoniec je to jedno, pretože väčšina vodičov ma predbehne a vtedy to identifikujem. Vodičom audi predpisy nehovoria nič a väčšie hovädá som na ceste nestretol. To nie sú obyčajné, ale "prémiové" hovädá :no:
Vodič audi je buď rýchlokvasený manažér, ktorému k funckcii dopomohol kamarát či bratranec, alebo mladý nadšenec v starej ojazdenke.