Automobilka představuje speciální vydání ostrého Twinga, které bude nabízeno i na českém trhu a je oslavou spolupráce mezi Renault Sport F1 a Red Bull Racing.
Asi ani netušíš o jakém autě tady píšeš. Tak se projeď alespoň virtuálně, ať víš kdo ti bude mávat. Když už píšeš o chudobě jiných, máš na nové Twingo RS nebo si na něj 15 let počkáš?
.........Jenže kouzlo Twinga RS nespočívá jen v tom, že se i pomalá jízda zdá být docela svižnou, malý renault umí jet i velmi ostře a přitom se nemění ve svéhlavou a neovladatelnou potvoru. Skvělé pérování, které dosud velmi schopně pohlcovalo rázy od nerovností, najednou začíná fungovat i jako sportovní hardware. Auto se v zatáčkách téměř nenaklání a do každé zatáčky se vrhá s obrovskou chutí a ochotou. Přitom je šasi autíčka velice komunikativní, a tak máte neustále přehled o tom, co se s oběma nápravami děje. Díky tomu si lze vybrat i jízdní styl – buď čistou stopu v méně ostrých zatáčkách, při níž se Renault drží zvoleného směru jako klíště, nebo lze v těch ostrých využít nedotáčivosti, k níž mají sklony všechna miniauta – jakmile kola začnou naznačovat nedotáčivé hrnutí, stačí uvolnit tlak na plynový pedál a vůz přechází do krásně čitelné a kontrolovatelné přetáčivosti – prostě radost až na půdu. ........
.......Ryze sportovní je pak i chování v zatáčkách, což je vlastně jediné místo, kde má auto jako je Twingo Gordini smysl. Sedí mu zejména krátké, středně ostré zatáčky pokud možno v rychlém sledu za sebou. Naplno zde uplatní pozitiva nicotných náklonů mrštné karoserie a chirurgicky přesného řízení hodného motokáry - bez přehánění. Twingo je vyjma krajně nepříznivých adhezních podmínek zhola nemožné dostat do nedotáčivého smyku............
presne jak neco podobneho vidim ve zpetaku, tak mi tuhne usmev ve tvari. Pohon na predni, "uzasnych" 160 Nm a nejakych 130 papirovych koni s pedalem na podlaze a otackama v omezovaci. Za volantem se obvykle nachazi identicky klon Michaela Schumachera . 8-s8-s8-s
Proc neuvadi zrychleni 0-100 (tipuju tak za 9) a naprosto neakceptovatelne jizdni vlastnosti pri vsem moznem, nez jizde rovne po hladkem povrchu... co treba brzdeni pred najezdem do zatacek a vyjezd ze zatacky pod plynem, co treba stabilita na pricnych a podelnych nerovnostech ? jaka je distribuce zatizeni na predni a zadni napravu a jak vysoko je teziste ?
I kdyby na to nalepili F1 Redbul Renaul World Champion a tisic sachovnic, tak to zustane jen ohavna splasena nakupni taska pro chude pubertaky 8-s8-s8-s
Doufam, ze to nikde na cestach nepotkam.